[CT] Discutii, lucrari si proiecte diverse in Constanta

Started by Harry, December 18, 2013, 04:27:46 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Ionut

Pare treaba buna. Mi-ar fi placut niste render-uri mai bune...

Harry

Din pacate mai bune nu am :(
Insa oricum proiectul a suferit unele modificari.
Cea mai importanta e renuntarea la podul pe mare, in scimb se va merge pe acelasi sistem ca la
Cap Pescarie : casete de beton care sa tina malul si deasupra soseaua.
Ramane de vazut daca se va mai pastra si acel lift inclinat sau se renunta la el.

Harry

Pentru a se degreva traficul rezidential din Mamaia (din ce in ce mai multe blocuri devin din locuinte de vacanta locuinte permanente) a fost realizata in zona central nordica o sosea noua paralela cu bulevardul. Soseaua este pe malul lacului.
















Harry

Un nou proiect de anvergură pentru orașul Năvodari va începe săptămâna aceasta. Reabilitarea și lărgirea drumului dintre Năvodari și Constanța va avea un impact major atât pentru dezvoltarea orașului cât și pentru confortul locuitorilor. Primarul, Nicolae Matei este și managerul acestui proiect, iar împreună cu viceprimarul Constanței, Decebal Făgădau, au organizat o sedință de lucru care să pună la masa tratativelor  atât constructorul, cât și reprezentanții furnizorilor de utilități.
"Termenul de finalizare este de 18 luni, sper să terminăm cu câteva luni mai devreme. Începând de mâine ne vom ocupa de organizarea șantierului, găsirea unei locații pentru depozitarea materialelor și a utilajelor, precum și găsirea muncitorilor. Sper ca în aproximativ trei săptămâni să demarăm lucrările."  a relatat Neaga Florin, reprezentantul constructorului.

Bulevardul va fi largit de la 2 la 4 benzi, se va amenaja o pista de biciclete cu dublu sens, mai multe giratorii vor fi construite in intersectiile principale, iar in zona Taberei de Copii se va amenaja o pasarela pietonala.

SURSA

Harry

QuoteOra 11.30. Grinda-gigant este adusă pe pod de un trailer în zona în care va fi montată. De jos, de pe bulevardul I.C. Brătianu, o macara a fost amplasată pentru a ridica piesa uriașă. Când totul este pregătit se trece la acțiune.

Grinda are 30 de metri lungime și este sută la sută din oțel, spune constructorul. În tot acest timp, autoritățile au luat măsurile necesare de precauție în zonă.

De asemenea, traficul a fost restricționat și pe bulevardul IC Brătianu în zona unde a fost amplasată macaraua. În aproximativ o oră, grinda a fost montată.

,,Urmează să le aducem și pe celelalte două, apoi tola podului, placa de suprabetonare și apoi să dăm drumul la circulație", spune Tașcu Barba, coordonator proiect.

Constructorul spune că lucrările sunt în grafic și că vom putea merge pe podul vechi, adică cel care se consolidează în perioada aceasta, în aproape două luni.

SURSA












Harry

Din cauza faptului că la licitaţia pentru relizarea pistei de biciclete s-a prezentat o singură firmă a cărei ofertă a fost declarată inacceptabilă, procedura de licitaţie a fost anulată.
Astăzi aceasta s-a reluat urmând să aflăm în perioada următoare cine va câştiga. Investiţia este realizată cu ajutorul fndurilor europene şi prevede amenajarea a 24 de puncte de închiriat biciclete şi realizarea unei piste de biciclete cu dublu sens pe scuarul de pe bulevardul Mamaia.

Harry

Azi s-a demarat licitatia pentru Riviera Tomis Tronsonul 1

Harry

Astăzi la hotel Ibis din centrul vechi al oraşului a avut loc prezentarea proiectului: "Riviera Tomis - Tronsonul 1".
Tronsonul 1 al şoselei de coastă începe de la Amiralitate ca o continuare a străzii Remus Opreanu, urmezaă traseul şoselei actuale până la plaja Modern unde se desparte în două pentru a ocoli actualele terase, după care se reuneşte şi continuă până după "Pălăria lui Neagoe". De acolo şoseaua urcă în serpentină până pe strada Mihai Eminescu, la intersecţia cu strada Smârdan, unde se va amenaja un sens giratoriu.
Şoseaua va avea câte o bandă pe sens, trotuare, iluminat, dotări urbane. Vor fi amenajate 3 parcări care vor totaliza 326 de locuri.
Lucrările la şosea se vor desfăşura în coordonare cu lucrările de lărgire a plajelor efectuate de către Apele Române.
În total şoseaua va avea o lungime de 2.6 km, iar investiţia finală se ridică la 10 milioane de euro, fonduri europene.
În cadrul aceluiaşi proicet se vor desfăşura şi alte lucrări conexe: reabilitarea şi amenajarea cu mobilier şi dotări urbane moderne a esplanadei de la Biserica Greacă şi până la Blocul Creion, se vor reabilita integral scările de acces de pe faleză, iar în dreptul blocului Creion se va construi un funicular care va coborâ pe plajă. Staţia de pe plajă va fi continuată cu o pasarelă pietonală care va supratraversa şoseaua de coastă.
Ani Merlă - managerul proiectului, a declarat că pe noul bulevard de coastă vor circula autobuzele supraetajate.
Desfacerea ofertelor pentru a alege câştigătorul licitaţiei va avea loc în luna aprilie.
Pe partea tronsonul cu esplanada, strada Mircea cel Bătrân va suferi unele modificări. Astfel se va menţine sensul unic, însă se va schimba modul de parcare. Autoturismele vor fi parcate doar pe latura cu esplanada, unde se va desfiinţa trotuarul pentru a se amenaja un parking în linie.






















Harry

Partea cea mai misto e ca vom avea funicular  :cool:

ultimul set de randari
















Harry

QuotePotrivit proiectului, vor fi executate mai multe lucrări. Astfel reamenajarea traseului cap linii BUS se va face prin supralărgirea carosabilului la trei benzi de circulaţie (9 metri lăţime) pe sectorul de intrare pentru oprire în staţia cap linie, staţionare temporară şi pentru circulaţia curenta; supralărgirea carosabilului pentru noi staţii cap linii BUS, dar şi corectarea traseului de ieşire pentru autobuzele RATC. Spaţiile de parcare pentru autoturisme vor fi reamenajate, în regim ordonat de control acces, cu accese, spaţii de parcare şi spaţii de manevră pentru circa 36 autoturisme, delimitate perimetral cu borduri şi trotuare faţă de traseul cap linii BUS descrise mai sus. Aceste parcări nu se constituie în noi dezvoltări în zonă, ci reprezintă redistribuiri existente de pe platoul din faţa gării prin reorganizare. Principale categorii de lucrări pentru supralărgirea carosabilului sunt următoarele: curăţirea terenului existent şi aducerea la cotele proiectate prin lucrări de decapare şi săpătură, desfacerea bordurilor existente şi montarea bordurilor noi de delimitare a carosabilului pe zonele de reamenajat, realizarea sistemului rutier alcătuit din piatră spartă şi straturile de îmbrăcăminţi asfaltice ce vor fi prevăzute prin proiect, desfacerea îmbrăcăminţii uzate existente şi aşternerea îmbrăcăminţii noi din beton asfaltic pe peroanele staţiilor de autobuz şi pe trotuarele adiacente.

Nu în ultimul rând se va realiza o bandă de circulaţie suplimentară cu destinaţie specială BUS pe direcţia dinspre bulevardul Ferdinand la intersecţia cu str. Theodor Burada pentru direcţia spre gară cap linii BUS, prin redistribuirea lăţimii existente a carosabilului. În acest sens, se vor realiza următoarele lucrări: dezafectarea parţială a insulei de separaţie existente pe lăţimea unei benzi de circulaţie şi menţinerea funcţionării semaforului existent, refacerea sistemului rutier cu fundaţie din piatră spartă şi îmbrăcăminte asfaltică, precum şi reamenajarea staţiei BUS existente pe b-dul Ferdinand pe sensul spre ,,centru". De asemenea, vor fi amenajate peroane pentru spaţiile de staţionare temporară pentru autoturisme amplasate pe platoul din faţa Gării CFR, cu manevra de parcare înclinată la 600 faţă de sensul de deplasare, în scopul utilizării acestora în regim temporar, destinate preponderent pentru debarcare/îmbarcare călători, specific zonei gărilor CFR. Pentru acesta vor fi executate următoarele lucrări: desfacerea bordurilor şi îmbrăcăminţii existente pe zonele de reamenajat, montarea bordurilor de delimitare a carosabilului pe zonele de reamenajat, precum şi refacerea îmbrăcăminţii din beton asfaltic pe peron şi pe trotuarul adiacent. La fiecare zonă de staţionare se vor prevedea câte un loc pentru persoane cu handicap cu rampe. Aceste parcări nu se constituie în noi dezvoltări în zonă, ci reprezintă redistribuiri existente de pe platoul din faţa gării prin reorganizare.

SURSA

Harry

Scuarul de pe bulevardul Mamaia, care defapt e fostul terasament al CF Constanta-Mamaia, va fi transformat in acest an in pista pentru bicilete. Aceasta av avea dublu sens si va fi separata de traficul rutier.

Harry

QuoteWi-Fi gratuit în autobuzele RATC

Până la sfârșitul acestei luni, toate autobuzele Regiei Autonome de Transport în Comun din Constanța vor avea internet gratuit. Orice utilizator de smartphone cu acces la internet va putea beneficia de acest serviciu, care nu va fi protejat cu parolă.

Conducerea RATC a precizat că viteza de transfer a datelor va acoperi cerințele călătorilor deoarece în teorie, rețeaua poate susține 250 de utilizatori pe fiecare autobuz.

În orele de vârf, într-un autobuz se află în concomitent 100 de călători.

80 de autobuze au deja implementat sistemul, iar până la sfârșitul lunii martie toate cele 130 de autobuze ale Regiei vor avea internet gratuit.

Conducerea asigură că nu se va scumpi biletul deoarece prețul sistemului fiind de 50 de bani pe zi per autobuz.

SURSA

alecu26

ce se mai intampla cu podurile de la Agigea? Acolo doar vara le bagam in seama cand vrem sa ajungem la mare????

In mai se laudau ca vor termina podul nou. :))) E la fel de buna gluma si atunci si acum.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Harry

Sunt 2 probleme. Podul nou se va termina in septembrie dar nu va duce decat pana la poarta 10b pentru ca sunt contestatii si intarzieri cu breteaua pana in DN39.
Podul vechi - aici e cu mangle. Se pare ca exista interese obscure pt lalairea lucrarilor. Din ce am vorbit cu Cristi Carjaliu - primarul din Agigea, pe pod pot circula autoturisme si autobuze fara probleme pentru ca acele cabluri nu au rol de sustinere a podului ci doar de echilibrare a acestuia.

Harry

Incep lucrarile de montare a pasarelelor din Mamaia.

LINK