Vroom vroom... prin aer

Started by MRS, May 30, 2012, 10:22:50 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

frunzaverde

Quote from: Tavi on September 05, 2013, 05:11:05 PM
O fi aruncat si Kerosen?

Avioanele regionale nu au astfel de capabilitati. La fel, nici avioanele mai mari cu fuzelaj ingust (de tip B737, A320) nu pot arunca combustibil.

Apoi, la unele din avioanele mai mari (B767, A330) sistemul e optional, si de-abia la avioanele mari-mari (B777,B747,A340,A380) sistemul e disponibil pe toate exemplarele.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

cavver

La ora 5 merge la sibiu. Era prea sus si a facut un orbit ca sa piarda inaltime.
Quote from: anacronox on September 05, 2013, 05:06:44 PM
Un lufthansa regional tocmai a facut un U turn deasupra la Aciliu Si se intoarce spre sibiu

bogdymol

Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

trotineta

,,Tablete zburatoare"

Compania aeriana Delta a comandat pentru pilotii ei 11.000 de tablets "Surface-2" la firma Microsoft.
Functionalitate cartiilor de instuctiuni si a hartilor pe care pilotii le căra cu ei - care cântăresc in medie 17 kg si ocupa in plus loc in cockpit - urmeaza sa fie inlocuite de noile tablete. Delta spera astfel sa economiseasca anual carburant si alte cheltuieli in valoare de 13 milioane de US dolari. Mai intai insa trebuie luat un obstacol, Administratia Aeronautica Nationala Americana (US FAA) trebuie sa aprobe folosirea tabletelor la decolari si aterizari incepind dine 2014.

http://news.delta.com/index.php?s=43&item=2118

Mai ramane doar de clarificat in ce masura pilotii vor respecta propiile indicatii "  ... în timpul decolării sau aterizării, nu este permisă utilizarea aparatelor electronice. ..."

Trotineta

DanCld

Si daca in cazul unor turbulente grave tableta se loveste de ceva in cabina si se sparge...  O:-)

Stiu, sunt rau, probabil nu discutam de tablete consumer ci de dispozitive modificate pentru a functiona in conditii "vitrege" din punctul de vedere al temperaturii, presiunii sau al fortelor G.

iuli







Deci, ca sa ne fie clar, aceste tablete vor inlocui acele harti, documentatii si proceduri, poate si unele task-list-uri (desi mai nou sunt integrate in FMC). Astfel pilotii vor accesa extrem de repede ceea ce ii intereseaza fara sa rasfoiasca printre sutele de pagini cautand informatia necesara, scutindu-i de timp pierdut.

Legat de gluma cu saritul tabletei prin cockpit, mai bine sare o tableta decat o carte din aia de proceduri care poate fi comparata cu un DEX.
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

MRS



A, AL, B, BG, BiH, CA, CH, CY, CZ, D, DK, DOM, E, EG, EIR, EST, F, FIN, GB, GR, H, HR, KOR, I, ID, JP, LT, LV, MC, MD, MDV, MK,  MNE, MT, NL, PL, PT, QA, RKS, RO, SIN, SK, SLO, SRB, SYR, TH, TR, TZ, UA, UAE, US, V

IATA: AAL, ADB, AMS, ATH, AYT, BBU, BCN, BEG, BGY, BHX, BKK, BLQ, BRI, BRU, BUD, BVA, CDG, CGN, CIA, CRL, DCA, DLM, DOH, DPS, DTM, DUB, DUS, DWC, DXB, EMA, FCO, FLR, FMM, FRA, HAM, HEL, HND, HRG, IAS, ICN, IST, JFK, JMK, JTR, KBV, KGS, KIV, LCA, LGA, LHR, LIS, LTN, LWO, MAD, MLA, MLE, MUC, MXP, NRT, ODS, OPO, ORD, OTP, PFO, PRG, PRN, PSA, PUJ, RIX, SAW, SBZ, SDQ, SIN, SJJ, SKG, SKP, SOF, SPU, STN, STR,  SXB, TGD, TIA, TLL, TRN, TSF, TSR, TXL, VAR, VIE, VLC, VNO, WAW, WRO, YUL, YYZ, ZAG, ZNZ, ZRH, ZTH...

Ionut

Aha, deci de-asta trebuie sa-ti pui centura la decolare.

Eurocopter

Bullshit, decolarea aia e la ceva airshow, nu face nimeni asa ceva cu pasageri la bord. Risti o gramada de injuraturi/reclamatii + bagaje/lucruri care zboara prin cabina. Chiar ma gandesc ce fericiti ar fi cei de la business class in momentul in care se varsa welcome drink-ul pe ei la decolare. :)

Ionut

Poate a stranutat capitanul si a tras de mansa cam tare. :D
Acum pe bune... teoretic nu ar putea fi updrafts puternici sau ceva de genul? Nu stiu, intreb. :)

dr4qul4

eu cred ca e photoshop  :lol: 

e un avion destul de mare intr-o pozitie care nu-i asigura nici un fel de portanta iar viteza de la decolare nu cred ca poate atinge nici macar 500 km/h.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

iuli

Ca sa fim clari, avionul a fost la show si a facut un zbor demonstrativ pentru a arata performantele sale. A facut o decolare la limita de calare (stall). Aceasta e viteza limita sub care avionul isi pierde capacitatea portanta si nu se mai poate sustine singur, prin forte proprii. Portanta nu e obligatoriu asigurata de catre aerul care trece pe sub/peste aripi ci mai ales de puterea motoarelor, exemplul cel mai la indemana sunt rachetele. Exact asta a facut si acest avion, a zburat ca o racheta, aratand puterea extraordinara a motoarelor.
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

bogdymol

QuoteLa data de 4 Iunie 1965, pilotul militar Privalov Valentin a trecut, la mansa unui Mig, pe sub un pod al siberianului rau Ob. Distanta dintre picioarele "obstacolului": 120 de metri. Inaltimea (de la apa la pod): 30 de metri. Cu toate acestea, Valentin a trecut cu o viteza de peste 700 de kilometripe ora pe sub acesta.

Situatia a fost cu atat mai delicata cu cat, la nici un kilometru de acest loc se afla pasarela unei cai ferate ce traversa autostrada. Astfel, Privalov a avut doar 5 secunde la dispozitie sa ridice avionul, pentru a nu se opri in obstacolul care putea provoca un adevarat dezastru.

pilotmagazin.ro
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

iuli

-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

Ionut

Da, rusii astia sunt un pic dusi. Si bogdymol facuse poza aia in vara de la airshow-ul din HU cu rusii/ucrainieni sau ce erau parca lipiti unul in capul altuia.