News:

Hristos a Înviat!

Main Menu

Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

5 Members and 36 Guests are viewing this topic.

horatiu.cosma

Undeva intre Margina si tunele, pe sectiunea D.

Anonymous Rider

#29386
Dacă-s 3 trailere, atunci alea au trecut azi-noapte pe Tm-Lg pe la 00:00-00:30. :D

voicul

Izvor descoperit în mijlocul autostrăzii Arad Timișoara

Compania de Autostrăzi a recepționat final săptămâna trecută autostrada Arad Timișoara în pofida unor deficiențe majore de calitate a autostrăzii, cuprinse și într-un raport tehnic adus la cunoștința companiei în toamna anului trecut.

http://www.digi24.ro/Stiri/Digi24/Economie/Stiri/Izvor+descoperit+in+mijlocul+autostrazii+

Cozak

Quote from: horatiu.cosma on July 21, 2016, 04:28:36 PM
Undeva intre Margina si tunele, pe sectiunea D.
Asa e domnule Horatiu, intre Nod Margina si tunele ( Holdea).

Dominik

#29389
Adica pe sectiunea unde nu se poate circula pana nu se termina cele doua tunele si va sta asa 2-3 ani ?!
You're in Steelers Country

GDPR

^^^Sa punem linkul corect catre articolul Digi24: http://www.digi24.ro/Stiri/Digi24/Economie/Stiri/Izvor+descoperit+in+mijlocul+autostrazii+

Lasand la o parte ca iarasi se citeaza sursa "anonima" pe nume Alin Goga  :lol:, acuzatiile sunt grave si CNADNR ar trebui sa clarifice situatia printr-un comunicat oficial.

Mi-a placut comentariul ala la articol cu apa de izvor. Izvorul lui Eminescu, ce mai  :)

cezar.ionescu

Dupa cum spuneam receptia a fost facuta ilegal. La fel ca majoritatea celorlalte receptii (DN-uri, A-uri) unde s-au putut vedea cu ochiul liber neconformitati [asfalt valurit, trambuline la poduri, lipsa elemente de siguranta rutiera]
Asta cu protectia anonimatului imi spune ca si sub Homor CNADNR functioneaza ca PCR: daca comentezi, te executa
Observ ca desi exist precendentul OS3, CNADNR ii da inainte cu receptiile facute in bataie de jos [adica ilegal]. Astia trebuie inchisi ca altfel nu se potolesc. Cine auditeaza comisiile de receptie? Sau alea sunt formate din zeitati dincolo de orice slabiciune omeneasca?

GDPR

Bun, dar daca nu se admitea receptia finala, conform legii mai exista o singura varianta: "Lucrarea a carei receptie finala a fost respinsa va fi pusa in stare de conservare prin grija si pe cheltuiala investitorului, iar utilizarea ei va fi interzisa." Tocmai ca dupa cele intamplate la OS3 o astfel de varianta ar fi fost de neconceput.

Cred ca ar trebui sa auzim si punctul de vedere al CNADNR-ului inainte de a-i pune la zid.

Quest

Quote from: Cozak on July 21, 2016, 05:58:34 PM
Quote from: horatiu.cosma on July 21, 2016, 04:28:36 PM
Undeva intre Margina si tunele, pe sectiunea D.
Asa e domnule Horatiu, intre Nod Margina si tunele ( Holdea).

Dupa nod Margina catre Coşeviţa o bucata pina la limita sector D-E (km 47+090) propun sa-i spunem la Zorani.
Iar sectorului E (km 47+090 - km 56+220 limita LD2) sa-i spunem la Nemeşeşti.
Common sense will get you far !

trifuhoria

#29394
Grinzile au fost ridicate pe lotul LD2, km 44+200 si 45+150. Azi se ridica ultimele3.
Dupa masa se vor ridica la 47+090. Daca are cineva drum in zona, asteptam mai multe poze.
Inca 2 poze de ieri, de pe contul de Facebook a unui inginer constructor





NGC

Quote from: NGC20 on July 19, 2016, 04:05:05 PM
^^^

QuoteCentrul Infotrafic din Inspectoratul General al Poliţiei Române informează că pe parcursul zilei (până în jurul orei 17:00), pe autostrada A1 Timişoara – Arad se execută lucrări la suprafața carosabilă (asfaltare), pe sensul de mers Arad – Timișoara, între kilometri 520 şi 519, pe banda a doua, autovehiculele fiind redirecţionate pe prima bandă și pe banda de urgență.

Dar tot astazi CNADNR a emis un comunicat prin care anunta ca in 14.07.2016 a facut receptia finala a tronsonului.

http://www.cnadnr.ro/docs/comunicate/Comunicat%20CNADNR%20SA%2019%2007%202016%20receptie%20finala%20Arad%20-%20Timisoara%20.pdf

QuoteRecepţie finală pentru Autostrada Arad - Timişoara

19.07.2016


În data de 14.07.2016 a avut loc Recepţia Finală a obiectivului de investiţii Autostrada Arad - Timişoara, km 12+250 - km 44+500.

Asadar, cine realizeaza astazi aceste lucrari si pe baza carui contract, respectiv cine plateste?

A venit clarificarea CNADNR.

http://www.cnadnr.ro/docs/comunicate/Informare%20presa%2022.07.2016.pdf

vancouver

#29396
Da, este destul de clara clarificarea.  ;)

Asadar constructorul este cel care mai face lucrari pe autostrada, pe cheltuiala sa.

Vreau sa mai precizez ca receptia finala nu poate fi prelungita (amanata) la infinit, decat daca lucrarea nu este functionala. Faptul ca se circula pe autostrada atesta functionalitatea - asa cum la un bloc de locuinte faptul ca acesta este locuit atesta functionalitatea. Asadar, daca lucrarea este functionala TREBUIE ACCEPTATA RECEPTIA FINALA si lucrarea in ansamblu iese din garantie. EVIDENT, pot sa existe observatii, care se refera la aspecte de importanta secundara, care nu pun in pericol functionarea in ansamblu a lucrarii. Ele trebuie remediate intr-un termen cat mai scurt, cel mult 90 de zile.

DACA SE REMEDIAZA atunci primeste garantia inapoi.
DACA NU SE REMEDIAZA IN 90 DE ZILE, atunci se face o retinere din garantia de buna executie, egala cu valoarea estimata a remedierilor si se restituie restul, iar CNADNR, cu banii retinuti face licitatie ca un tert sa execute. Daca retine intreaga garantie, beneficiarul va fi evident dat in judecata si va pierde, asa cum si la Ipregillo a pierdut si va mai pierde diverse procese.


PS. Si va rog hai sa incetam cu receptia ilegala. Receptia era ilegala numai daca lucrarea era nefunctionala sau nefinalizata. Altfel este invers: receptia nu poate fi refuzata.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

dr4qul4

eu zic ca trebuia sa o inchidem si pe asta.  Si sa demolam acea portiune sa vedem ce e cu apa aia. Poate are puteri tamaduitoare si atunci ne trebuie alt aviz de mediu.   O:-)
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

Ionut


merlin__wizard

Va rog frumos sa nu le dati idei mai tampite decat au deja. Cine stie cine citeste pe aici.