Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

7 Members and 8 Guests are viewing this topic.

TVlad

Mie mi se pare uimitor ca se cheltuie niste bani pentru un pasaj peste asa zisa cale ferata catre caricatura de port-debarcader 1 Decembrie, de pe Argesul navigabil, un proiect prostesc, sustinut de dobitocul de Ceausescu in ciuda sfaturilor tuturor specialistilor de atunci si de azi. Nu s-a gasit nimeni cu minte suficienta si cu coloana vertebrala sa spuna odata stop. "Poate se face vreodata, cine stie" pare sa fie cuvintul de ordine.
Tot din cauza asta ne chinuim si dincolo, la Comana, cu un pod supradimensionat si care costa cit reconstruirea caii ferate Bucuresti - Ploiesti.

carutasul

btw, linia asta ferată există sau e doar terasamentul?

dr4qul4

terasament? Nu cumva pe acolo e acum un drum de pamant?
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

carutasul

adevărul e că poate se hotărăște colegul nostru domnul ministru să facă un audit la proiectul ăsta ( că așa se procedează pe la stat, se contractează un audit, se face un studiu, se trage concluzia că nu are rost și se închide). Chiar dacă ne costă un audit, economiile sunt mult mai mari. E adevărat că ar putea fi primul SF din România din care reiese să nu se facă un proiect, dar na, odată trebuie să se întămple :)

carutasul

^ nu știu, de asta întrebam, eu n-am văzut pe acolo vreo cale ferată, când mai am drum mă duc să o caut dacă știu că e.

TVlad

Nici urma de cale ferata. Daca a fost, a disparut cel tirziu in anii 2000.

paulmare

^ nu mai e nimic de fer acolo, nici piatra de terasament
calea ferata nu era nici ea terminata cand au abandonat lucrarile, erau cupoane de sina montate pe unde trecea probabil cioasca in vizita de lucru, un pod peste Sabar - o parte din terasament a devenit ceva drum comunal acuma https://bucurestiulmeudrag.ro/fotografii/59258da8-0cb4-4413-8e24-4971592b13d5

Duamna voia sa redeschida santierul cand si-a inceput mandatul, apoi a fost prea ocupata cu voucherele si festivalurile si companiile municipale

Daca e ceva de facut acolo, trebuie clar ecologizata zona si curatate focarele alea de infectie - si atat
cat de mare ar fi fost portul, si la ce "activitate" au porturile Oltenita si Giurgiu - daca erau in stare sa faca liniile CF sa circule marfarele decent fara opriri si fara devieri ar fi fost arhisuficient
si cei 50 gw ipotetici putere hidro de la ecluze - pot termina pe jiu sau siriu din cele incepute si abandonate


carutasul

ideea e că trebuie închis proiectul în mod oficial. Câtă vreme nu e o hotărâre, ceva care să închidă proiectul, el e "în lucru" și trebuie să ții cont de el. Probabil că numărul mare de nostalgici îi sperie pe politicieni să o facă, dar acum ar fi un moment bun, că alegerile sunt departe. De "duamna" n-am ce comenta, ea avea tot felul de idei care depășeau teritoriul Bucureștiului, că datul din gură e pe gratis...

zuma80

Trebuie luat in calcul ca si aceste pasaje/treceri sunt calculate sa existe la o anumita distanta. Ce ar face un fermier al carui teren este sectionat de o autostrada si are acces de pe o parte pe alta la zeci de km?
Deci sa incercam sa privim si celelalte puncte de vedere, autostrada trece oricum, restul cum le ramane. Sa incercam sa facem un exercitiu de imaginatie asupra materialului de treasament la A0, avand in vedere imaginile postate de colegi cu camioanele asteptand sa descarce materialul. Este un efort urias cu costuri enorme si cu niste urme (ale gropilor de imprumut) asupra mediului de pe langa Bucuresti cu un impact pe termen lung. Cu siguranta o sa marim suprafata bazinelor hidro. Personal orice pod / viaduct pe A0 il vad ca pe un mare plus.
Pentru A6!

TVlad

 Corect dar daca drumurile agricole trebuie sa treaca dincolo, se construieste cite un mic pasaj peste autostrada nu se face invers, autostrada sa supratraverseze drumul agricol. Cheltuielile sint mult mai mari, volumul de umplutura si mai mare, gropile de imprumut proportional mai mari si mai urite.

carutasul

e vorba și de gabarit. Poți face un pod sau pui niște tuburi cum a pus o grămadă Aktor pe A10, cât să treacă un tractor sau să zicem o combină, că astea sunt mai mari. Presupun că dacă lași pentru cale ferată trebuie să lași spatiu și pentru eventuala dublare și electrificare. Mă rog, asta să fie paguba... Dar oricum proiectul trebuie închis și zona ecologizată, eventual valorificată turistic ( cred că ar avea potențial). Dacă n-a fost să fie vapoare, niște hidrobiciclete eu zic că ar face furori... Comana deja e destinație turistică. În fine, e destul de offtopic, dar o să mai încurce și alte proiecte...

pasa_andrei

Da, o sa fie gabarit pentru cale ferata dubla si electrificata. O sa avem un monstru de pasaj care va traversa nimic.

Si da, nu mai exista cale ferata. Este doar un drum agricol refacut recent de cei de la Alsim pentru acces in santier si cam atat. Nici urma de cale ferata.

zuma80

#2472
Depinde de inaltimea corpului de autostrada.
Nu mai stiu cat este aici.
LE: Din filmarea lui Andrei pare un pasaj cu cel putin 3 deschideri, nu este unul cu doua culei si o deschidere, fapt ce ne arata ca si ei fug de umpluturi mai mult decat de betoane.
La cel de la CF Bucuresti-Giurgiu pare ca sunt 10 deschideri.
Pentru A6!

carutasul

nici nu cred că a fost, dar din filmare părea să fi fost terasament, era destul de înălțat. Chiar am devenit curios unde se ramifica proiectul, bănuiesc că din linia de centură.

AlexxC

De obicei sunt impotriva acestor lucrari inutile (mai avem una la Slatina in zona Pirelli-viaduct peste capatul unei linii infundate) dar aici cred ca aceasta trecere pe sub A0 ar putea fi folosita pe viitor pentru DX Bucuresti-Girugiu/Alexandria.