Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

10 Members and 60 Guests are viewing this topic.

iuli

Pai daca puneau in cazul in care ai ratat, atunci trebuia semnalizat si la nodul de la Giarmata, nu? :o
Asta ziceam, daca vii dinspre Arad cea mai convenabila iesire sper aeroport e la Giarmata, iar dinspre Lugoj la nodul de la Remetea. Acum e pus cum vii dinspre Timisoara la Remetea.

Legat de iluminat... niciun cablu, nimic legat de montarea unor stalpi de iluminat :(

Si sper sa ma mai primeasca pe santier dupa toate criticile  8)

In plus, nici macar UMB nu sunt zei in constructii si mai fac si ei erori, bine ca le repara inainte de a da drumul la trafic:

-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

panda05

#3241
ieri pe Arad-Nadlac lotul Alpine la nodul cu centura aradului.

santuri scurgere apa, bineinteles in zone unde pamantul e ravasit apare ambrozia si aici va fi plin de ea , bafta alergicilor la planta asta:

vedere spre iesirea de pe centura arad spre zona industria Vest Arad:

munca pe santier:

pe acolo duce drumul spre pecica :

breteaua pe care o sa urcam pe Arad-Nadlac:

ritmul de munca nu e rau de la Alpine, progrese se vad la aceste pasaje zi de zi.

multii m3 de pamant de partea pasajului care e gata.


poate cu o alta ocazie o sa fie si mai multe poze, scuzati calitatea sunt cu telefonul.
se prevede totusi ca pana la inceputul verii 2013 sa circulam pe autostrada de la Pecica la Izvin . celebre si mari localitati legate prin autostrada A1
IT Manager

Lvs_tm

#3242
Legat de ce spune Iuli, in legatura cu semnalizarea.
Din cate cunosc eu, intra in atributiile proiectantului, prin plan marcaje si indicatoare.
Cei de la UMB, sau oricare alt constructor nu se pun sa monteze ei indicatoare, dupa cum cred ei de cuvinta.

iuli

Quote from: Lvs_tm on September 05, 2012, 01:49:39 PM
Legat de ce spune Iuli, in legatura cu semnalizarea.
Din cate cunosc eu, intra in atributiile proiectantului, prin plan marcaje si indicatoare.
Cei de la UMB, sau oricare alt constructor nu se pun sa monteze ei indicatoare, dupa cum cred ei de cuvinta.

Intra in atributiile Politiei Romane... cei de la circulatie mai exact!
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

sebba

din cate stiu eu, paradoxal, nu politia pune indicatoarele cu consiliul local, primaria, in localitati
in afara... nu stiu cine are "jurisdicKtie" ptr asa ceva.... probabil CNADR-ul ala, sau cum ii zice...
Sailing away! S/Y Haimana

iuli

Cine le pune/monteaza e una cine aproba indcatoarele si semnalizarea rutiera e DOAR Politia.
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

sebba

nu ma refeream la cine le monteaza ci la cine decide ce, cum si unde se monteaza...
Sailing away! S/Y Haimana

tonică

pe forumul 'celalalt' (  :D ) userul danny550394 a postat cateva imagini  noi cu viaductul de la aciliu...Ma incumet sa postez una dintre fotografiile lui si aici, sper sa nu se supere... ;)



Se vede cum inainteaza cu grinzile, deja la al doilea pilon chiar daca doar primele patru perechi sunt gata, restul fiind in diferite stadii de constructie....

ciprebbe

Astia chiar au de gand sa impinga grinzile de pe un capat peste toti pilonii?
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

MHN

iuli, multam pentru imagini.
Singura problema pe care o vad eu legat de indicatorul spre Aeroportul TSR, este ca acesta lipseste la nodul de la Giarmata. Atat.

Referitor la diferente, cele doua loturi (Arad Sud-Giarmata si Giarmata-Izvin) au fost proiectate (inclusiv marcajele si semnalizarile rutiere) la o distanta de vreo 3 ani intre ele, de catre echipe diferite.
Desi nu ar fi trebuit sa existe diferente, in 3 ani se pot schimba multe. Dovada o reprezinta insa toate aspectele dezbatute in ultimele pagini de pe acest thread.

@drian

Quote from: ciprebbe on September 05, 2012, 02:38:21 PM
Astia chiar au de gand sa impinga grinzile de pe un capat peste toti pilonii?

Tehnica de constructie nu e noua, s-a mai practicat inclusiv la Viaductul Millau.

BoGDaN

#3251
Administratorul drumului public, antreprenorul sau executantul lucrarilor, conform competentelor ce ii revin, cu avizul politiei rutiere, este obligat sa instaleze indicatoare ori alte dispozitive speciale, sa aplice marcaje pe drumurile publice, conform standardelor in vigoare, si sa le mentina in stare corespunzatoare. art 5 OUG 95/2007


ciprebbe

Quote from: @drian on September 05, 2012, 04:06:49 PM
Quote from: ciprebbe on September 05, 2012, 02:38:21 PM
Astia chiar au de gand sa impinga grinzile de pe un capat peste toti pilonii?

Tehnica de constructie nu e noua, s-a mai practicat inclusiv la Viaductul Millau.

cred ca toti stim de acest viaduct cand vedem o poza cu el....insa la acest hobanat ma mir ca au folosit tehnica asta
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

udar

#3253
au aparut muncitorii pe Arad-Timisoara si au inceput sa barbereasca asfaltul la 2 pasaje dinspre Arad au inceput.........


primul pod
http://www.youtube.com/v/chS-IwrIH8Y

al doilea pod
http://www.youtube.com/v/hbXj5Om0qOE



udar

apropo de asfaltul de pe Arad-Timisoara pe banda 1 pe unde merg  de obicei camioanele in multe locuri au aparut urme mici de valuri si luciu(lipsa pietricele doar bitum) care peste un an o sa fie mare problema.............