[B] Pasajele Petricani-Doamna Ghica-Chisinau

Started by Ionut, April 05, 2012, 04:32:56 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Cristi N

Eu le-am cerut prin mai si m-au invitat la sediul primariei sa studiez documentatia. Fix aceiasi atitudine ca la CNAIR.

rocklee

noi informati din canalul de youtube a lui shoppy infrastructura  :o


Cristi N

#227
Pe site-ul PMB a aparut ordinea de zi a sedintei CGMB din data 14 noiembrie si la punctul 6 avem urmatorul proiect. Link
Quote6. Proiect de hotărâre privind modificarea anexei nr. 1 din Hotărârea Consiliului General al Municipiului București nr. 4/31.01.2019 pentru aprobarea indicatorilor tehnico – economici aferenți obiectivului de investiții "Pasaj Doamna Ghica" Inițiator – Primarul General al Municipiului București Comisii: - Comisia Economică, Buget, Finanțe - Comisia Juridică şi de Disciplină

Partea interesanta apare la raportul Directiei de Infrastructura unde avem capitolul: Solutia tehnica modificata din PT. Pe scurt avem asa:
- tablier metalic - grinda cu zabrele si cale de rulare sus,
- 3 deschideri de 65+80+65m
- parapete de beton intre sensuri H4b-W6 (cel mai ridicat nivel de protectie) - cred ca e o greseala aici
- parapete metalice  H4b-W6 (cel mai ridicat nivel de protectie)
- dimensionarea pasajului ia in calcul amplasarea unei linii de tramvai in ax separata de carosabil prin borduri inalte

alecu26

Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

danutzu_1069

Sunt curios ce o sa spuna arhitectul sef despre asta: " tablier metalic - grinda cu zabrele si cale de rulare sus"

Mai urat decat atat nici ca se putea....
In oras, printre blocuri....

TibiV

Quote from: Cristi N on November 12, 2019, 12:57:15 PM
- dimensionarea pasajului ia in calcul amplasarea unei linii de tramvai in ax separata de carosabil prin borduri inalte

Nu este clar...
Ramane 1 banda rutiera + tramvai sau largesc pasajul la 2 benzi auto + tramvai ?....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Cristi N

Se desfiinteaza banda 2 si se transforma in linie de tramvai, solutia e descrisa la pagina 12 din pdf dar momentan nu am cum sa dau copy-paste/print-screen.

ghrt

Cum să lase o singură bandă pe sens, ce se întâmplă dacă rămâne o maşină în pană, nu mai vorbesc de capacitate că poate fac altul peste 5-10 ani.
Cont (aproape) inactiv.

TibiV

@ghrt,
Cristi N are dreptate....

M-am lamurit... Latime 16,60 m, exact ca in SF...  :x
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Cristi N

@ghrt: In configuratia asta nu e loc de mai multe benzi intre fatadele blocurilor, mai ales in zona rampei sudice/spre Pantelimon, chiar si asa o sa le cam treaca oamenilor masinile pe la geam.
Legat de capacitate, oricum totul va fi blocat la intersectia Petricani x Lacul Tei x Dna Ghica, aproape ca pasajul e inutil din punctul asta de vedere. Partea buna e ca au luat totusi in calcul tramvaiul, bineinteles ar fi si mai bine sa il faca de acum.
Legat de masina in pana, problema ar fi doar pe portiunea de rampa, la vale poate sa coboare si singura fara motor. Chiar si presupunand ca masina blocheaza banda tot mai raman 1 sau doua variante alternative: pe jos prin intersectie sau pe linia de tramvai daca nu va fi cu traverse si vor exista locuri de acces/iesire la capete.

ghrt

Dacă linia de tramvai va fi asfaltată cel mai bine este să o lase semnalizată cu linie continuă, nu cu borduri, şi să pună camere video. Ai încălcat linia fără un motiv rezonabil, vine bucuria acasă în plic. Există bizoni şi grăbiţi dar sistemul va funcţiona, am nişte amici care au învăţat repede în UK să conducă decent.

Recunosc că ideea unei linii de tramvai rapid de la Romprim în Pipera este f interesantă şi poate ar trebui începută cât mai repede, la cât de încet se mişcă aceste investiţii.

În ceea ce priveşte intersecţia Tei / Ghica / Petricani: ambuteiaj pe Ghica » Petricani nu are de ce să fie, se poate rezerva permanent o bandă pentru înainte, sunt 4 benzi acolo. Nu înţeleg de ce nu s-a făcut până acum chestia asta, presupune marcaj şi stâlpişori.
Cred că ar fi optim să fie denivelată prin subteran pe Petricani » Ghica sau măcar Tei » Petricani cu amenajarea unui loc de întors pentru Ghica » Petricani » Tei, giratoriu sau dedicat.
Cont (aproape) inactiv.

nirolf

Banda dedicată Ghica - Petricani nu văd la ce ar ajuta. Ultima dată când am verificat mai existau și pietoni prin orașul ăsta. E drept, sunt batjocoriți zilnic de autorități și șoferi și toată lumea ar vrea ca ei să dispară pentru că "încurcă traficul". Niște nesimțiți pietonii ăștia...

Cristi N

E cam tarziu dar ar fi fost interesant un proiect unitar prin care sa se desfiinteze benzinaria din intersectie, construita o parcare subterana sub toata zona, reamenajata intersectia astfel incat sa ai ceva mai mult spatiu de stocaj pentru virajul la stanga spre Tei, asigurata trecerea tramvaiului spre Pantelimon si in rest doar trotuare si spatiu verde. Acum mare parte din problema este data de cei care vor sa mearga spre Tei si blocheaza fluxul spre Petricani.

TibiV

#238
+++1

Blonda are o abordare "pe bucatele"...

Doar ca acolo nu este vorba doar despre pasaj Colentina-Doamna Ghica.
Acolo trebuia gandit un proiect unitar, Colentina-Doamna Ghica-Lacul Tei-Petricani....
Rutier si tramvai, totul "la pachet" - la electrici au fost niste propuneri foarte interesante...
Dar "sfortari" din astea depasesc cu mult capacitatea de procesare a celor catorva neuroni din dotare...   :headbash:

Dar la ce sa ne asteptam din partea cuiva care a lasat RADET sa intre in faliment in noiembrie...
Crede oare ca iarna se amana pana in aprilie 20 - 20 ?!....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Cristi N

Munca lui Andrei11 care a facut toate masuratorile si apoi schitele este pur si simplu wow, cu toate ca nu prea sunt eu de acord cu abordarea lui strict utilitara. Eu sunt orientat mai mult catre ideea de impact minim chiar daca asta presupune costuri mai ridicate.

Sa punem si un link catre schitele lui, poate nu toti colegii stiu despre ce vorbim: Link