[B] DNCB Centura Bucuresti

Started by Ionut, September 23, 2011, 09:28:38 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 1 Guest are viewing this topic.

carutasul

asta îmi place mai mult că are și ceva asfalt :)

pasa_andrei

Lucrarile inainteaza la Mogosoaia intr un ritm bun.



Enjoy!

udar

Bun pentru ei si scazut pentru noi  toti !!!

shogom

La baza rampei dinspre Otopeni sunt stivuite niste prefabricate beton. Oare la ce vor fi folosite? Scuze daca s a mai raspuns in posturile precedente.

danutzu_1069

Pe filmarea asta nu se vede bine, dar poate ne ajuta @pasa_andrei la urmatoatea filmare cu o filmare mai in detaliu...
Posibil sa fie bordurile exterioare pentru pasaj.
Nu stiu cu ce se vor face peretii rampelor: boltari sau "biscuiti"...

pasa_andrei

Ma duc daca viitoare pana aproape de finalul rampei sa vad exact despre ce e vorba.

shogom

De la nivelul drumului le am vazut ca niste patrate/dreptunghiuri, aprox 10cm grosime. Am reusit sa vad si producatorul  pe o eticheta, numele aducea a firma italiana dar nu mi l mai aduc aminte :zen:

Duta C

multumim de efort @
pasa_andrei

zuma80

A mai aparut o filmare noua de la Pasajul Oltenitei a celor de la ASCORO.
Pentru A6!

voicul

Bun reportajul, triste informatiile

Planul de modernizare a șoselei care înconjoară Capitala exclude șase kilometri care ar putea deveni un punct critic pe centură - VIDEO

Compania de Drumuri bagă peste 1,3 miliarde de lei în modernizarea șoselei care înconjoară Capitala, dar nu prinde în planurile sale tronsonul dintre Autostrada Soarelui și pasajul de la intersecția cu Șoseaua Olteniței. Lăsați la o bandă pe sens, cei șase kilometri ar putea pe viitor să reprezinte principalul punct critic de pe centură, în condițiile în care restul șoselei va avea câte două benzi pe sens.

https://www.digi24.ro/stiri/economie/transporturi/planul-de-modernizare-a-soselei-care-inconjoara-capitala-exclude-sase-kilometri-care-ar-putea-deveni-un-punct-critic-pe-centura-1485755

Puffyk

Se va rezolva pana la urma si asta....principalul este sa duca aceste proiecte la bun sfarsit...in prima faza! Dupa aceea vor interveni alte presiuni si se va termina si ultimul tronson....Va dati seama?!? Bucuresti va avea o autostrada si trei sferturi in 2023!!! In comparatie cu metropola noastra Viena va fi pistol cu apa! Ce zic eu Viena...Parisul!!! A104? Pantaloni scurti....

survola

Problema sunt intersecțiile centurii cu drumurile radiale, nu numărul de benzi dintre ele.

punktnet

Urmatorul pas ar fi curajul de a pune in arta SF-ul de la intersectia cu Splaiul Independentei pentru denivelarea ultimului punct nevralgic.
In ultimele zile , pe fondul unui trafic mai fluent dinspre DN2 spre A2, au fost blocaje chiar la intersectia cu Splaiul, care duceau pana mult dupa A2.
Just kidding.

bgd77

La Pasajul Oltenitei o sa fie bretele de legatura de la DNCB la DN4 spre Oltenita, si invers de la DN4 dinspre Oltenita spre DNCB?

Scuze daca s-a mai discutat acest subiect, nu am observat. Pe harta proiectelor de infrastructura nu apar aceste potentiale bretele.

vancouver

Quote from: survola on April 06, 2021, 10:41:44 AM
Problema sunt intersecțiile centurii cu drumurile radiale, nu numărul de benzi dintre ele.

corect, asta e punctul pe i.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.