News:

API te vrea în echipa din București!

Main Menu

Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 15 Guests are viewing this topic.

rocklee

sai felicitam ca mai mult au reziliat de cat au construit .... :o.

CornelB

Mda, marile proiecte s-au impotmolit in micile bugete. >:(

tonică

Quote from: radutm on October 24, 2013, 08:32:38 PM
^^
"Bucuresti" inseamna doua lucruri: 1. orasul propriu-zis 2. sediul central al statului roman. Ca oras, Bucurestiul este ca oricare alt oras din Romania, cu aceleasi probleme mai mici sau mai mari. Ca sediu al statului roman, Bucurestiul este un simbol al coruptiei si incompetentei in administrarea treburilor publice ale tarii. Cele doua aspecte trebuie intelese separat.  Mai exista si o nuanta undeva la mijloc si anume ca orasul beneficiaza intr-o anumita masura de existenta aici a sediului statului, insa nu chiar atat de mult pe cat cred criticii, dar nici atat de putin pe cat cred bucurestenii. Statutul de capitala aduce privilegii dar si responsabilitati. Daca maine s-ar tine un referendum pentru mutarea capitalei tarii intr-un alt oras, sunt convins ca impactul ar fi mai ceva decat cutremurul din 77.

Pe exact acelasi principiu si aproape bagand mana-n foc ca asa s-ar intampla, daca maine timisoara ar castiga acel referendum si s-ar numi capitala administrativa a tarii dintr-acel moment, orasul acela ar fi simbolul coruptiei si incompetentei. E simplu, nu? Caci nu bucurestiul este problema ci modul de cum se guverneaza aceasta tara si oamenii care o guverneaza. Iar oamenii care o guverneaza sunt oglinda celor din intreaga tara. Nu-s bucuresteni ci, cel putin teoretic sunt oameni de peste tot din tara. Sau macar se poate spune ca-s alesi de peste tot.
Am locuit in arad/timisoara un an, undeva prin '96. Timisoara imi parea o placere de oras, un parc imens, drumuri ce parca traversau dintr-o gradina intr-alta. Apoi a venit primar un nene cu gura mare insa la urmatoarea sosire in timisoara, prin 2005 nu mai ramasese decat jale si uscaciune din parcurile acelea. Orasul devenise parca o copie fidela a bucurestiului, oamenii devenisera artagosi si inchisi in sine iar peste tot pe unde discutam despre problemele acestea ideea generala era cum ca bucurestiul era de vina, fondurile nu se mai intorceau in oras/judet, ca vezi doamne culoarea politica primarului nu convenea la capitala si alte tampenii d'astea alimentate fireste de neputinta in administratie a unuia caruia i se parea mai interesant si mai de castigat sa dea cu fleanca in loc sa munceasca pentru orasul sau. De curand a aparut un studiu cu o harta si o concluzie evidenta a ceea ce inseamna de fapt banii de la buget si cat de 'favorizat' e bucurestiul dintr-acest punct de vedere. Cine vrea s-o vada bine, cine nu.... http://www.gandul.info/financiar/harta-banilor-din-romania-cat-da-si-cat-primeste-inapoi-de-la-bugetul-de-stat-judetul-tau-9444892

Am luat ca ex. timisoara fiindca citatul il luasem din cele scrise de radu dar fireste ca orice oras din tara asta ar fi de maine sediul administratiilor statului aceiasi 'boala' ar avea. Nu pe unde-si ingroapa fundurile in fotolii este subiectul problemei ci tocmai ingropatul acela...

dr4qul4

Sa nu uitam ca ultimii perindati prin Piata Victoriei nu prea au fost "Bucuresteni"si tot aceleasi obiceiuri "dambovitene"au avut.

Sa nu ne miram daca aflam ca "descarcarea in popasului" a fost oprita de un "bucurestean"din asta din Pipera care nu a vrut sa fie deranjat.

Parca vad ca termina pasajul peste CB si localnicii vor avea la dispozitie un drum tehnologic proaspat asfaltat sa o ia pe scurtatura catre munte.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

sebba

Quote from: tonică on October 24, 2013, 10:26:18 PM
De curand a aparut un studiu cu o harta si o concluzie evidenta a ceea ce inseamna de fapt banii de la buget si cat de 'favorizat' e bucurestiul dintr-acest punct de vedere. Cine vrea s-o vada bine, cine nu.... http://www.gandul.info/financiar/harta-banilor-din-romania-cat-da-si-cat-primeste-inapoi-de-la-bugetul-de-stat-judetul-tau-9444892

nu contest datele de acolo dar autorul ar cam trebui sa mai faca ceva meditatii la matematica, macar pe partea teoretica
cred ca am priceput toti ce vrea el sa zica de fapt dar ar putea sa fie si ceva mai matematic in exprimare...

zice ca:
Quote
raportul dintre 1) banii viraţi la bugetul de stat din taxele şi impozitele colectate în fiecare judeţ în parte şi 2) banii care s-au întors de la bugetul central la bugetele locale în 2011

si ne mai si exemplifica
Quote
Pentru fiecare 100 de euro încasaţi de stat, Vasluiul a primit înapoi 158 de euro

pai acel raport, adica 100:158, e mult subunitar...

daca tot prin calcule d-astea au facut si cei de la Min. Finantelor Publice alocarea... e clar ca e o varza totala si ne trezim cu lucrari la 85% stadiu executie ptr care nu se mai gaseste ceva maruntis sa se termine...
Sailing away! S/Y Haimana

Ionut

Iar discutia asta? Va rog sa reveniti la A3.
Cornel, merci de poze!

alecu26

http://www.bechtel.com/2013-05-30-statement.html

se pare ca exista si declaratie a Bechtel pentru cei 50 milioane cat s-au platit la inchiderea contractului.

Ei acum mai fac niste bani si de pe vanzarea a tot ce mai au la Savadisla langa Cluj. Cica se vind acolo zeci de jeep-uri, containere de santier, bob-cat-uri, si alte utilaje...de orice fel.
Drumurile noastre POATE;



CornelB

Astazi aflandu-ma prin zona Colentina cu niste treaba, am dat o fuga pana in str. Gherghitei sa vad daca se mai lucreaza sau nu.
Surpriza maxima: se lucreaza! :D
La calea ferata, mai exact imediat peste, au montat o baraca tehnica iar un excavator nivela niste teren langa linie.
Peste, in Gherghitei au marcat cu tarusi aliniamentul viitoarei supratraversari.
Fiindca nu ma asteptam sa se lucreze n-am avut la indemana decat telefonul.



In plan indepartat, un buldozer nivela acele movile de pietris, aflate in zona din care autostrada o va lua spre Petricani/ F. de Glucoza:


Ionut

Hm, din poze se lucreaza... anemic. Sau poate doar atat ai reusit sa surprinzi in poze? ???


Tavi

Clar dedicatii ... se apropie alegeri ceva?  :badday:

CornelB

@Ionut, sa stii ca m-a luat prin surprindere faptul ca lucrau. Ma asteptam sa gasesc lucrarile abandonate. :lol:
Pe toata lungimea santierului, de la calea ferata pana in celalalt capat, erau mai multe utilaje, basculante, echipe de muncitori care de agitau pe acolo.
La un moment dat, un Fiat Panda cu 3 persoane in el, a luat-o pe un drumin paralel cu calea ferata catre Petricani, ceea ce inseamna ca pe undeva mai fac ei ceva.
Trebuie investigata zona amanuntit cu o camera foto. :)