[B] Podul Grant

Started by Ionut, September 25, 2018, 11:01:43 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ionut

52 de milioane de lei pentru reabilitarea podului Grant

Podul Grant din Capitală ar urma să intre în reparaţii, potrivit unui proiect al municipalităţii, care prevede o investiţie de peste 52 de milioane de lei. Potrivit primăriei, starea tehnică a podului este în prezent ,,nesatisfăcătoare". Ultimele lucrări la podul Grant au avut loc în anul 2006. Un proiect de hotărâre aflat pe ordinea de zi a şedinţei Consiliului General al Municipiului Bucureşti prevede alocarea din bugetul local a unei finanţări de peste 52 de milioane de lei, pentru refacerea podului Grant din Capitală, urmând ca lucrările să fie realizate sub coordonarea Administraţiei Străzilor.

ZF

Earthchild

Sper ca de data aceasta proiectul sa se si materializeze.

Ionut

Hai ca se ingroasa gluma si probabil vor fi multe update-uri, discutii si foarte multi nervi in trafic. Asa ca am facut thread separat.




Calvarul pentru şoferii din Capitală abia începe: Repararea Podului Grant se va face cu întreruperea circulaţiei

Unele dintre cele mai importante poduri din Capitală reprezintă în prezent ,,marea provocare" a Primăriei Capitalei. Podul Grant va fi reparat cu întreruperea circulaţiei, iar reabilitarea Podului Constanţa nu a început nici acum, la cinci luni de la semnarea unui protocol între CFR şi PMB. Primăria Capitalei a anunţat, recent, că va începe reparaţiile la Podul Grant, care se vor face pe o perioadă de doi ani, iar reprezentanţii Municipalităţii au transmis că reabilitarea podului se va face cu ,,întreruperea parţială a circulaţiei".

Reabilitarea podului este însă absolut necesară şi va costa 11 milioane de euro, construcţia având, potrivit Administraţiei Străzilor, o stare tehnică nesatisfăcătoare. De altfel, această stare tehnică a podului poate fi observată de orice şofer care circulă pe pod, mai ales în ceea ce priveşte rosturile de dilataţie, care sunt într-o stare avansată de degradare.

ZF

voicul

Si mi se pare normal sa faca reabilitarea acum.
Depinde daca faceau prin vara, nu prea remarca nimeni ca a disparut circulatia de pe un pod!  :badday:

Probabil o sa angajaze o firma serioasa, gen constructor pod Chitila, dupa care o sa taie fondurile la infrastructura!

Nu e simplu sa fii primar adevarat!

Earthchild

#4
O lucrare proiectata sa dureze doi ani nu mai conteaza daca incepe vara, toamna sau primavara.

PS: ce bine era daca exista o iesire in centura din Giulesti-Sarbi si centura modernizata cum trebuie.

burli

Astazi o drona survola podul pe la ora 12.30 :) cine a filmat ?

Cristi N

Sursa: Info Trafic Bucuresti si Ilfov

QuotePrimăria Capitalei începe lucrările la Podul Grant: de luni, 8 aprilie, va fi închisă Breteaua F - care urcă din Calea Griviței (spre Gara de Nord) pe Podul Grant

Primăria Capitalei, prin Compania Municipală Străzi, Poduri și Pasaje București, începe lucrările de reabilitare și consolidare a Podului Grant, după mai bine de 12 ani de la ultimele reparații. Pasajul supratraversează liniile de cale ferată și face legătura între Bd. Ion Mihalache și Calea Giulești.

Astfel, începând de luni, 08.04.2019, ora 11.00 se închide circulația pe breteaua F de urcare/coborâre dinspre Calea Griviței / spre Gara de Nord a Podului Grant (aferentă sensului de circulație Turda – Crângași). Circulația pe breteaua de acces va fi întreruptă până la finalizarea lucrărilor. Traficul pe Podul Grant nu va fi afectat.

Rute alternative:
- pentru urcarea pe pod pentru direcția Crângași se vor utiliza bretelele adiacente rampei Turda;
- pentru coborârea de pe Podul Grant pe Calea Griviței se vor utiliza pentru întoarcere bretelele aferente Căii Giulești.

Pe breteaua închisă, Compania Municipală Străzi, Poduri și Pasaje București va executa lucrări de frezare a sistemului rutier existent, de așternere a hidroizolației și înlocuire a elementelor de siguranță rutiera existente (parapeți metalici). Totodată, va fi realizată așternerea mixturilor asfaltice, vor fi montate dispozitivele de acoperire a rosturilor, iar ulterior vor fi realizate marcajele definitive.

Lucrări similare vor fi realizate, în lunile următoare, și la celelalte bretele ale pasajului (eventualele restricții de circulație vor fi anunțate). Alte lucrări vor fi realizate, ulterior, la pasajul denivelat superior: lucrări de infrastructură, la structură de rezistență și la suprastructură (montarea parapetului pietonal și a celui de protecție). Totodată, se va interveni pentru reabilitarea liniei de tramvai și pentru asigurarea siguranței circulației (semnalizarea rutieră provizorie și semnalizarea rutieră definitivă).

Lucrările la pasaj și indicatorii tehnico-economici au fost aprobați anul trecut, în luna septembrie pentru a se asigura circulația în condiţii de siguranţă pe acest pasaj și au la bază o expertiză tehnică din care au rezultat o serie de neconformităţi, starea tehnică a pasajului fiind încadrată ca "nesatisfăcătoare".

Lucrarea face obiectul contractului încheiat de CMSPP cu Administrația Străzilor și se execută în baza Autorizației de construire nr. 385 1673693/06.11.2018 și cu respectarea avizului Brigăzii Rutiere, cu nr. 378/02.04.2019.

Cristi N

#7
Avem primele poze cu lucrarile facute Compania Municipala link

QuoteÎncep lucrările la Podul Grant: de luni, 8 aprilie, ora 11, se închide Breteaua F - care urcă din Calea Griviței (cum mergi spre Gara de Nord) pe Podul Grant
🔺Rute alternative:
- pentru urcarea pe pod pentru direcția Crângași se vor utiliza bretelele adiacente rampei Turda;
- pentru coborârea de pe Podul Grant pe Calea Griviței se vor utiliza pentru întoarcere bretelele aferente Căii Giulești.
Primăria Capitalei, prin Compania Municipală Străzi, Poduri și Pasaje București, începe lucrările de reabilitare și consolidare a Podului Grant, după mai bine de 12 ani de la ultimele reparații. Pasajul supratraversează liniile de cale ferată și face legătura între Bd. Ion Mihalache și Calea Giulești.
Astfel, începând de luni, 08.04.2019, ora 11.00 se închide circulația pe breteaua F de urcare/coborâre dinspre Calea Griviței / spre Gara de Nord a Podului Grant (aferentă sensului de circulație Turda – Crângași). Circulația pe breteaua de acces va fi întreruptă până la finalizarea lucrărilor. Traficul pe Podul Grant nu va fi afectat.
Pe breteaua închisă, Compania Municipală Străzi, Poduri și Pasaje București va executa lucrări de frezare a sistemului rutier existent, de așternere a hidroizolației și înlocuire a elementelor de siguranță rutiera existente (parapeți metalici). Totodată, va fi realizată așternerea mixturilor asfaltice, vor fi montate dispozitivele de acoperire a rosturilor, iar ulterior vor fi realizate marcajele definitive.
Lucrări similare vor fi realizate, în lunile următoare, și la celelalte bretele ale pasajului (eventualele restricții de circulație vor fi anunțate). Alte lucrări vor fi realizate, ulterior, la pasajul denivelat superior: lucrări de infrastructură, la structură de rezistență și la suprastructură (montarea parapetului pietonal și a celui de protecție). Totodată, se va interveni pentru reabilitarea liniei de tramvai și pentru asigurarea siguranței circulației (semnalizarea rutieră provizorie și semnalizarea rutieră definitivă).
Lucrările la pasaj și indicatorii tehnico-economici au fost aprobați anul trecut, în luna septembrie pentru a se asigura circulația în condiţii de siguranţă pe acest pasaj și au la bază o expertiză tehnică din care au rezultat o serie de neconformităţi, starea tehnică a pasajului fiind încadrată ca "nesatisfăcătoare".
Lucrarea face obiectul contractului încheiat de CMSPP cu Administrația Străzilor și se execută în baza Autorizației de construire nr. 385 1673693/06.11.2018 și cu respectarea avizului Brigăzii Rutiere, cu nr. 378/02.04.2019.















Nu sunt eu de acord cu companiile astea dar nu pot sa nu apreciez ca cei de acolo vin si publica poze cu stadiul lucrarilor, este un minim de transparenta.

burli

Aseara tarziu au astupat cu asfaltat rosturile de dilatatie pe ici pe colo

Earthchild

Adica iar fac carpeli in locul reparatiilor, rosturile n-ar trebui inlocuite cu totul?

burli

Au inchis parcarea de sub breteaua din fata de la Teatrului Giulesti (Opera Comica) in spatele la MOL , o echipa lucreaza la stalpi si la grinzi

TibiV

Astia sunt dusi cu capul...




https://www.facebook.com/PMBucuresti/posts/1349910298480344

Cum dreacu sa asfaltezi rosturile de dilatatie?!?!....  :o

Sa cititi comentariile de pe FB...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Ionut

^

,,Având în vedere că circulaţia rutieră nu a fost întreruptă pe breteaua care apare în fotografii şi pentru că rosturile de dilataţie erau rupte în totalitate în acea zona, pentru prevenirea accidentelor, echipa de muncitori care lucrează la consolidarea podului a astupat gropile provizoriu, cu mixtură stocabilă. Subliniem faptul că este vorba de lucrări provizorii, care au fost executate în regim de urgenţă, pentru siguranţă în trafic a şoferilor care tranzitau zona", se arată într-un răspuns al reprezentanşilor Primăriai Capitalei, la solicitarea MEDIAFAX. ZF

TibiV

Raspunsul continea si doua poze la final...
Quote
Mai mult decat atat, pentru edificare, anexam fotografii cu lucrari la rostul de dilatatie care se reface in rampa unde exista aviz pentru intrerupere trafic si lucrari de reabilitare.


Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Earthchild

#14
^^

Da, dar asta parea perfect functional. Probabil partea rupta era deja acoperita cu pojghita aia de asfalt...