Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 8 Guests are viewing this topic.

steda

pfff.... Pentru Moldova nu se gaseste niciodata finantare..  :( .. Sa fim optimisti totusi.. :(

steda

TibiV are mare dreptate.. Intr-o tara normala din U.E ar trebui sa exista autostrazi de la cea mai saraca zona a tarii pana la cea mai bogata.. la noi deabea daca fac strictul necesar ( si nici ala macar ) ... Sunt locuitor al Bacaului si traficul catre Iasi sau Bucuresti este infernal... Da sunt doua benzi pe sens destul de late dar totusi sunt localitati cu radare peste tot... + traficul de tiruri ce vin dinspre Ucraina si Turcia... :) Acum important e sa faca ceva undeva :) Pentru noi bacauanii, nu ne ajuta Sibiu- Pitesti aproape deloc, important e de la Sibiu sa mergem in continuu pe autostrada pana in vest... Nu ar strica nici o autostrada Sibiu - Brasov... Mergi greu pana la Brasov si dupa aceea gata, ai scapat ... Cu hotii astia in tara, nu vad prea curand un km de autostrada in Moldova..

frunzaverde

Quote from: AdrianB1 on July 24, 2015, 10:53:34 PM
O autostrada catre Bucuresti nu rezolva problema; ca sa investesti ceva in Moldova cred ca drumurile sunt ultima problema (daca nu faci inca o uzina de masini), ai nevoie de expertiza si oameni seriosi

Drumurile sunt prima problema. Orice ai produce, trebuie sa transporti materia prima la fabrica si produsele de la fabrica pana la consumatorii finali. Si Moldova e vitregita complet la capitolul asta. N-o sa-ti vina nimeni sa investeasca daca viteza medie de circulatie a marfii e de 30 km/h si ocolul de 200km, dubland costul transportului, si tripland valoarea lantului logistic.

Si Moldova n-are de nici unele. Stii cate legaturi are Moldova cu Vestul Europei la nivel de transport de marfa? Iti spun eu, doua!, prin Suceava - Vatra Dornei si prin DN1B Buzau - Ploiesti. Restul, dintr-un motiv sau altul, au restrictii de tonaj (DN11) din cauze de infrastructura, sau nu sunt drumuri de trafic greu. DN2D si repararea DN11 va imbunatati situatia, dar nu cu mult.

Quote from: AdrianB1 on July 24, 2015, 10:53:34 PM
Din pacate nu gasesti nici una si nici alta in cantitati suficiente ca sa fie si competitiv, rata analfabetismului e uriasa si in afara de Aerostar Bacau (care si aia e in urma rau, am pilotat avioane produse de ei) nu prea ai nimic care sa semene a industrie avansata.

Nu vei gasi pentru ca nu-si poate transporta marfa inspre consumatori. Moldova se leaga la lume prin 2 (doua) sosele tip 1+1 si-atat.

Quote from: AdrianB1 on July 24, 2015, 10:53:34 PM
Sa zicem ca deschide VW fabrica la Vaslui, are nevoie de autostrada spre vest (nu spre Bucuresti, ci spre Targu Mures) sa transporte productia, dar aduc si vreo 2000 de oameni de-acasa pentru fabrica sau relocheaza o parte de la Craiova si o parte de la Brasov?

Nu e nevoie de VW, desi exista orase mari, gen Bacau sau Iasi, care pot sustine industrie serioasa, si au (si produc) oameni competenti. Universitea din Iasi este una din cele mai bune din tara, alaturi de Bucuresti si Cluj.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

NordKapp

Și alături de Timișoara..  bănățeanul din mine s-a simțit dator să adauge acest lucru. :)

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

AdrianB1

Quote from: frunzaverde on July 25, 2015, 01:07:29 AM
Drumurile sunt prima problema. Orice ai produce, trebuie sa transporti materia prima la fabrica si produsele de la fabrica pana la consumatorii finali. Si Moldova e vitregita complet la capitolul asta. N-o sa-ti vina nimeni sa investeasca daca viteza medie de circulatie a marfii e de 30 km/h si ocolul de 200km, dubland costul transportului, si tripland valoarea lantului logistic.
Nu sunt drumurile prima problema. Merg cu masina pe traseul A7 de peste 20 de ani si nu am dat niciodata de o coloana de tiruri mergand cu 30 km/h, viteza medie Bucuresti-Falticeni e de fiecare data cam 70-80 km/h; de la Falticeni spre Bistrita scade la 50 km/h, per total ~550 km pana la Vatra Dornei ii fac in mai putin de 8 ore. E foarte mult pentru turism (mai ales ca e si stresant din cauza radarelor nenumarate), e destul de bine pentru transport marfa, mai ales ca gatuirea e relatia est-vest (da, stiu foarte bine drumul Bistrita-Gura Humorului).

Asta inseamna ca A8 e mai util pentru dezvoltarea economica a Moldovei decat A7, asta e toata ideea. Un DX pe traseul A7 ar fi suficient pentru ani de zile, iar in timp se poate transforma in autostrada daca e proiectat din start pentru asa ceva si daca diferenta de cost e suficient de mare incat sa merite fazat. Problema cea mare e ca A8 trece un munte si iese mult mai scump decat A7, dar daca se face intai A7 e degeaba pentru ca nu o sa exporte nimeni injectoare de la Iasi in Germania venind pe la Bucuresti.

iulius

#261
^^^
privind la MPGT (Sectorul Rutier) "Scenariul Pesimist"


+ cca. 600 mil Euro/an din acciza pentru carburanti, cred ca daca s-ar vrea si de "Sus", pana in 2022-24 parerea mea, este ca s-ar realiza:

A 7 + A 8 ( Semiprofil de A partea montana) + A 0 Nord

Nu dati cu pietre  :D



adiarc

Probabil e mai important sa faci rectificări in minus de la Mt si CNADNR , decât sa te zbați sa dai avansuri
M-am saturat de scuzele infinite ale acestor impotenti
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Ionut

^^ Titlul este inept. Cred ca declaratia importanta e asta:

,,Ordinul de începere a lucrărilor va fi dat cu siguranță, cred că în luna august, anul acesta se dă ordinul de începere a lucrărilor. În Master Plan apare 2016 pentru că e prins în exercițiul bugetar 2014 -2020. E fazare, începe acum și plățile vor fi făcute atunci. (...) din ce știu eu ordinul de începere a lucrărilor e dat în august, dar până începe mobilizarea de șantier, de lucrări, efectiv lucrările vor începe probabil în 2016, dar se dă ordinul de începere"  - a declarat pentru bacauinfo.ro Bogdan Cotârlici, directorul Direcției Relații Publice din cadrul CNADNR.

MNU

Ce naiba mai e nevoie de fazare cand deja suntem la mijlocul celui de-al doilea an din exercitiul bugetar 2014-2020? Doar ca sa creada fraierii ca mai recupereaza ei 5-10 EUR din exercitiul precedent?

dan_c

Quote from: Ionut on July 26, 2015, 09:54:30 AM
^^ Titlul este inept. Cred ca declaratia importanta e asta:

,,Ordinul de începere a lucrărilor va fi dat cu siguranță, cred că în luna august, anul acesta se dă ordinul de începere a lucrărilor. În Master Plan apare 2016 pentru că e prins în exercițiul bugetar 2014 -2020. E fazare, începe acum și plățile vor fi făcute atunci. (...) din ce știu eu ordinul de începere a lucrărilor e dat în august, dar până începe mobilizarea de șantier, de lucrări, efectiv lucrările vor începe probabil în 2016, dar se dă ordinul de începere"  - a declarat pentru bacauinfo.ro Bogdan Cotârlici, directorul Direcției Relații Publice din cadrul CNADNR.

link: http://adevarul.ro/locale/bacau/Incep-lucrarile-primii-kilometri-autostrada-moldova-Soseaua-centura-bacaului-proiect-tergiversat-deceniu-1_55b614c6f5eaafab2cfc22a8/index.html

link: http://zdbc.ro/soseaua-de-centura-a-bacaului-are-autorizatie-de-construire-urmeaza-ordinul-de-incepere-a-lucrarilor/

stiam ca au sediu, dar acum stiu si adresa  :D

trebuie sa le facem o vizita  8)

JUVENTUS_1

O alta stire proaspata din presa locala...se confirma deschiderea santierului prin septembrie si apoi se ia o pauza ca vine iarna, dar de fapt nu prea sunt fonduri alocate...zic eu.
Link: http://zdbc.ro/soseaua-de-centura-a-bacaului-termenul-realist-la-care-ar-putea-incepe-efectiv-lucrarile/
The order of my priorities according to my own interest: 1.A7; 2.A13; 3.DX Bacau - Piatra Neamt; 4.A8; 5.Other.

JUVENTUS_1

Aproape concomitent cu postarea pe pagina de facebook a Presedintelui Consiliului Judetean Bacau, Dragos Benea, a anuntului potrivit caruia s-ar fi semnat ordinul de incepere a lucrarilor la centura Bacau (link: https://www.facebook.com/dragosbenea/timeline ), cam tot in acelasi timp, pe site-ul unui ziar local a aparut stirea ca centura ar fi contestata din nou!!!!! :wtf: (link: http://zdbc.ro/centura-bacaului-a-fost-din-nou-contestata/ )

Ce sa mai....asa brambureala rar mi-a fost sa vad!  :lolz:
The order of my priorities according to my own interest: 1.A7; 2.A13; 3.DX Bacau - Piatra Neamt; 4.A8; 5.Other.

steda

Am auzit ca s-a inceput lucrul efectiv la centura Bacaului.. Asteptam si primele poze :)