Autostrada A13 Sibiu-Bacău

Started by Ionut, March 12, 2014, 10:38:16 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Feri

Brașov - Făgăraș Cestrin:
QuoteA FOST DEMARATA PROCEDURA DE OBTINERE A ACORDULUI DE MEDIU.
IN CURS DE FINALIZARE STUDIU TOPOGRAFIC.
SE EFECTUEAZA INVESTIGATIILE GEOTEHNICE-STADIUL INVESTIGATIILOR ESTE DE 91 % DIN FORAJELE AFERENTE PROPUNERII FINANCIARE.
IN CURS DE FINALIZARE STUDII ARHEOLOGICE.
MEMORIUL DE MEDIU ESTE IN LUCRU.

athosga

Quote from: dumbravaandrei on February 13, 2024, 12:44:08 PMLa BV-BC ai uitat sa adaugi si presiunea locala din CV de a muta autostrada cat mai la naiba in praznic fata de marile urbi Ilieni, Coseni, Moacsa si Marcusa. Desi la ora actuala traseul e deja creionat la distanta mare de sate.

Nu prea.
Autostrada creionata trece chiar printre case la Podu Olt, trece cam la 100 m de Doboii de Jos si la cam 0m de cateva imobile la Ilieni. Si asta cand de fapt ar fi loc suficient sa fie mai departe (in afara de Podu Olt, ca acolo nu prea e loc). Asta-i cauza principala a "presiunii locale" pe care o inteleg de tot.

Geri


,,Timpul trece, leafa merge" Autostrada Brașov-Bacău (A13), la treia amânare pentru desemnarea proiectantului. CNAIR anunță câștigătorul contractului pe 19 martie


Autostrada Brașov-Bacău (A13) a ajuns la a treia amânare pentru desemnarea proiectantului. La aproape un an de la lansarea licitației (30 martie 2023) CNAIR a amânat din nou, termenul pentru desemnarea câștigătorului contractului de aprox. 70 de milioane de lei pentru finalizarea studiului de fezabilitate și proiect tehnic. Practic, CNAIR a ratat și termenul de 13 martie 2024 pe care îl stabilise pe 18 februarie


Cele trei oferte la contractul cuprins între 77 și 91 milioane lei au fost depuse pe 30 mai 2023 cu un prim termen estimat pentru desemnare 6 octombrie 2023, evaluarea tehnică fiind încheiată încă din august 2023. Ulterior, CNAIR a ratat termenele asumate : 3 ianuarie 2024 și 13 martie 2024

,,Proiectul autostrăzii Brașov – Bacău merge înainte ! 3 operatori economici au depus astăzi oferte pentru finalizarea Studiului de Fezabilitate necesar construcției A13:
– CONSITRANS SRL
– MEGA MÜHENDISLIK MÜŞAVIRLIK A.Ş.
– Asocierea EXPLAN SRL (lider) – DP CONSULT SA – TEKFEN MÜHENDISLIK A.Ş. (TEKFEN ENGINEERING Co. Inc.)

Autostrada Brașov – Bacău va avea o lungime de aproximativ 164 km, iar câștigătorul va avea la dispoziție 24 de luni pentru finalizarea acestui Studiu de Fezabilitate", spunea în mai 2023, șeful CNAIR, Cristian Pistol.

Spre deosebire de a doua licitație, anulată la începutul anului, care avea o valoare minimă de 45 de milioane lei, a treia procedură de achiziție are un cost estimat cuprins între 77 și 91 de milioane lei, dar și o durată a contractului de 125 de luni (peste 10 ani). Dacă pentru Studiul de Fezabilitate sunt prevăzute 24 de luni, CNAIR a inclus în acest contract și monitorizarea geotehnică (36 de luni), respectiv 60 de luni pentru asistență tehnică pe durata etapelor de proiectare și execuție, de asemenea și monitorizarea geotehnică

sursa:
economedia.ro

Feri

QuoteCompania de Drumuri a prelungit până pe 12 aprilie 2024 termenul pentru desemnarea proiectantului care va finaliza studiul de fezabilitate al Autostrăzii A 13 Brașov-Bacău, aceasta fiind a patra amânare față de termenul inițial (octombrie 2023) și a doua prelungire în doar două zile. Miercuri, 13 martie, CNAIR a prelugit termenul până pe 19 martie, iar vineri a amânat pentru 12 aprilie 2024.
Economedia

gruia88

Din cate am vazut Makyol trebuie sa intre in teren pe loturile 3 ssi 4 undeva in August-Septembrie ca atunci le expira perioada de proiectare , se stie ceva de ei sunt in grafic ?

danutzu_1069

După terminarea perioadei de proiectare, mai durează ceva pana se aproba PT si iasă AC-ul...
Daca azi termina proiectarea, nu-i vezi in teren maine.

Da, știu sunt unele firme care intra  in teren si fără AC.... dar alea (aia este doar exceptie...  :lol:  :lol: cre nu confirma ca regula)

alecu26

Da, sunt in grafic. Dar termenele la lotul 3 sunt mai spre finalul anului.
Eu zic ca pe lotul 3 vom avea piloti forati anul asta...cea ce e perfect pt perioada de iarna.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Cipi

QuoteAutostrada Sibiu – Făgăraș: Patru oferte pentru supervizarea turcilor de la Makyol pe tronsonul 3
----
Cele patru oferte depuse pentru supervizarea lucrărilor la tronson 3 din Autostrada Sibiu – Făgăraș provin de la:

1. TECNIC Consulting Engineering Romania
2. IRD ENGINEERING
3. PROYAPI MUHENDISLIK VE MUSAVIRLIK ANONIM SIRKETI
4. Asocierea CONSITRANS (Leader),GESTION INTEGRAL DEL SUELO SL
Valoarea estimată a contractului de supervizare este cuprinsă între 48 de milioane de lei și 57 de milioane de lei, potrivit anunțului din SEAP.
Economica

alecu26

Au aparut si resrul loturilor pe SICAP?
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

mirceaeliade

#2739
Licitatia actuala pe Brasov-Bacau are 11 luni de la depunerea celor *TREI* oferte.  Dupa o reziliere la un contract care trebuia terminat in 2022 si o anulare de licitatie facuta la misto.  Inca nu s-a dat castigatorul, si cu trecerea proiectului asta la CNIR, ma intreb cat o sa mai intarzie declararea castigatorului de SF.  Sunt atatea contracte SF pe segmente mult mai putin utilizate deja semnate, dar segmentul asta evident ca nu arde pe nimeni la scaun..... 

Ma cam mira ca absolut nimeni (macar din Bacau, ca din Brasov m-am obisnuit sa nu vad nici un 'luptator' pentru proiecte regionale) nu se sinchiseste sa ceara ceva de la centru.  Nu de altceva, dar probabil ca viitorul contract SF va dura si el minim 5 ani, si prin 2030 probabil ca vor fi niste fonduri posibile macar pentru Brasov-TgSecuiesc.

GIV

@mirceaeliade  pai brasovul nu are nevoie nici de aeroport (ca nu e rentabil) , nici de a3(ca e doar for fun) nici de brasov bacau (ca trebuie sa se faca a8)  :lol:  :troll:

naivu

^ca să fiu sadic, dacă se termină A8 TgNeamț-Ditrău și se aduce DN12 la nivel de Transregio, poate nici nu mai e așa mare nevoie de Brașov-Bacău!  :lol:

voicul

Sa nu folosim matematica la cifra exacta, ca prin reducere la absurd, curand va da cu virgula: nici de Brasov nu e nevoie.

Nu e ce trebuie (trebuie sa ajunga o A la Brasov, poate inca nu Brasov - Bacau), dar oricum cu A13 de la Fagaras, lucrurile vor fi mult mai bune.

Feri

QuoteAutostrada Brașov-Bacău (A13) : la un an de la lansarea licitației, CNAIR ratează încă un termen pentru desemnarea proiectantului

La peste un an de la lansarea cele de-a treia licitații pentru finalizarea studiului de fezabilitate, CNAIR încă nu reușește să desemneze proiectantul pentru Autostrada Brașov-Bacău (A 13). După numeroase amânări, câștigătorul contractului pentru proiectarea preliminară nu a fost anunțat nici vineri, 12 aprilie, la ultimul termen pe care l-a asumat CNAIR.
Economedia

Deși de-acum mai degrabă ar trebui pomenită CNIR în locul CNAIR-ului.

mirceaeliade

@Ionut poate nu ar fi rau ca API sa mai aminteasca de Brasov-Bacau ca e blocata de mai bine de 2 ani de zile, timp in care se putea face macar 'la misto' un SF cum s-a facut pe Sibiu-Fagaras.  Nu de altceva, dar s-ar putea sa ne prinda 2030 fara un SF gata nici pe Brasov-Bacau nici pe Brasov-Ploiesti.  Inteleg ca sunt interese paralele cu A8, dar e f probabil ca prin 2030 sa se rezolve problema fondurilor pe A8.