Autostrada A7 Ploiești-Milișăuți

Started by Ionut, December 18, 2011, 09:02:16 AM

Previous topic - Next topic

3 Members and 7 Guests are viewing this topic.

NoWords


NoWords


Inca unul. Multumim SPIRI DRONE daca esti pe aici!

mirceaeliade

intrebare pentru cei cunoscatori:  daca UMB castiga (legitim) foarte multe dintre contractele PNRR paote sa vina cineva de la UE sa faca ancheta de infringement?

Ionut

Atât timp cât licitația a fost derulată legal, nu se pune problema. Evident că oricând se pot verifica procedurile de achiziție, cap-coada.

NGC

Sa treaca la tabla Grinda si Pistolache. Astazi aritmetica elementara.

Doua sape sapa doi plus trei. Cat sapa o sapa?


Ionut

#8511
Le suflu eu.
Dacă două sape sapă 2+3, atunci ele sapă 10, 5 de căciulă.

Adică Buzău-Pașcani, 10 loturi. Toate.
Să fie primit(e), zic.

Sau doar 5 împreună? Nu e bună ghicitoarea atunci, că nu putem cu fracții la loturi. :D

@NGC: La loturile 2 și 3 din Buzău-Focșani ai ceva informații? CNAIR face reevaluare/remediere, corect? Sau se merge în instanță?

VladHDR

Eu zic ca cele doua sape sapa (si) pe loturile 2 si 3 de pe Buzau - Focsani. Cate una pe fiecare lot, sa nu plece nimeni suparat :D

NGC

^^

E intr-adevar o problema ca sunt atatea loturi 2 si 3. :lol: Ghicitoarea era in contextul asta.

Quote from: NGC on November 22, 2022, 10:13:48 PMRazesii rezista. ;)

Quote from: pelan87 on November 22, 2022, 10:27:53 PMAsadar, UMB va fi din nou declarat castigator pe Buzau - Focsani 2 si 3?  8)

S-a reevaluat deja si astazi probabil cineva se va lauda.

jalemare

E foarte bine daca va ramane asa.
Poata da mai tare cu sapa si CNSC-ul, la gaura dintre razesi si A3.

cosminn

#8515
M-am pierdut în informații așa că vă rog să îmi spuneți dacă pe lotul 3 Ploiești - BZ a rămas Nurol și dacă s-a semnat cu ei/cu altcineva.
Mulțumesc

sillentium

@cosminn inca nu e desemnat castigator dupa reevaluare

NGC

^

La lotul 3 din Ploiesti - Buzau reevaluarea e gata de mai multe saptamani si castigatorul desemnat este NUROL. Nu mai exista (deocamdata) o alta reevaluare si nici nu va exista pana cand nu aflam deznodamantul la cele 2 contestatii, plus eventual CAB.

stangabriel

https://economedia.ro/autostrada-buzau-focsani-semnarea-contractelor-cu-umb-pentru-loturile-de-mijloc-se-amana-cu-cateva-luni-din-cauza-comisiei-de-evaluare-a-cnair-greselile-semnalate-de-cnsc.html

Semnarea contractelor pentru loturile 2 și 3 (loturile de mijloc) ale Autostrăzii Buzău-Focșani se amână cu câteva luni bune din cauza superficialității comisiei de evaluare din CNAIR, susține Horațiu Cosma, fost secretar de stat în Ministerul Transporturilor în mandatul Cătălin Drulă. Secțiunea Buzău-Focșani este singurul segment al Autostrăzii Moldovei A 7 care include patru loturi, pe cele de la capete, la Buzău și Focșani, UMB fiind deja în șantier, însă pe loturile grele, de mijloc (67 km.) CNSC a admis două contestații ale turcilor de la Tekfen.

Horațiu Cosma, membru USR a analizat decizia CNSC cu privire la loturile 2 și 3 și spune că, în cadrul CNAIR s-au făcut erori nepermise : ,,Compania de Drumuri a dat de gard cu evaluarea ofertelor pe Autostradă A7 Buzău – Focșani. Semnarea contractelor de execuție pe tronsoanele 2 și 3 se amână cu luni bune. O spune Consiliul Național pentru Soluționarea Contestațiilor CNSC în contestațiile admise zilele trecute pentru cele 2 tronsoane, prin care a obligat CNAIR să reevalueze corect și profesionist ofertele depuse la licitație. Printre criticile aduse de Consiliu evaluării ofertelor de către Compania de Drumuri se numără următoarele:

– a uitat să ceară ofertantului câștigător documente prevăzute de lege (anexe cu domeniul de certificare ISO al unui asociat);
–a evaluat superficial o serie de modificări aduse de câștigător documentelor ofertei prin clarificările finale (coloane noi introduse în graficul Gantt privind programul de lucrări);
–nu a evaluat impactul propunerii ofertantului câștigător pentru o locație pentru organizarea de șantier diferită de cele prevăzute în acordul de mediu, nu a stabilit dacă e necesară o revizuire a acordului de mediu și nu a verificat dacă această eventuală nouă procedură de mediu se încadrează în termenele asumate de ofertant;
–nu a analizat serios dacă anumite modificări de prețuri și cantități ale câștigătorului la clarificări sunt sau nu minore.
Dacă cei din CNAIR și-ar fi făcut treaba bine, astăzi contractele de lucrări ar fi putut fi semnate, așa cum s-a întâmplat în septembrie pe loturile 1 și 4 (centurile Buzău și Focșani). Politrucii incompetenți girați de Sorin Grindeanu și de coaliția PSD-PNL la butoanele Companiei de Drumuri au semnat contractele de lucrări pentru doar 25% din A7 Ploiești – Pașcani și se îndreaptă cu pași rapizi spre pierderea fondurilor europene din PNRR."
,,Admite contestația in parte si dispune remedierea", arată soluția CNSC publicată marți, 8 noiembrie.

Tronsonul 2 (Vadu Pașii – Râmnicu Sărat) are o lungime de 30,8 km și o valoare de 1,31 miliarde de lei fără TVA, iar contractul include construcția a 12 poduri printre care se numără Podul peste Râmnicu Sărat și DN22.

Tronsonul 3 (Râmnicu Sărat – Mândrești Munteni) are o lungime de 36,1 km și o valoare de 1,46 miliarde de lei (fără TVA), iar pe acest tronson vor fi construite 18 poduri și un pasaj, printre care se numără Podul peste DJ 205R și peste pârâul Ramna. Pentru ambele loturi durata de execuție este de 26 de luni.

NoWords

Miroase putin a stire de "intepat" taberele. :o