Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

5 Members and 36 Guests are viewing this topic.

paulmare

#48840
si terasamentele alea "erodate"  trebuie sa faca ceva cu ele, nu le pot lasa asa descoperite, acum ca sunt construite deja - nu mai ai asa multe optiuni, ceva trebuie sa faca, gabioane din cutii gen cele de la pasajele peste A4 sau altceva

^ norma care e acum la calea libera pe sub poduri e din 2016, au mai fost accidente de astea cu trailer cu excavator care demoleaza grinzile de gabarit inainte de pasajele pe drumurile nationale sub cf de exemplu

de comsa cu gropile din care pompa apa si de izvoarele lui rocklee - s-a tot zis, unele lucrari sunt mizerabil executate insa marea prostie au fost "economiile la sange" cu un proiect prost care nu a tinut seama de ce in teren si de apa si mures si izvoare si ploaie parca l-ar fi facut undeva in maroc nu la noi

wifi

Eu nu cred ca a fost facut intentionat pasajul acesta la un capat cu 5,5 si la celalalt 4,8 m inaltime fata de DN, ca a fost de la inceput asa in project si toata lumea a criticat degeaba in august 2016. Mai degraba prost executat. Vorba aia, mai bine masori de doua ori si faci odata decat invers. Inalimea de 4,8 pare sa fie unicat, nu am mai intalnit pe nicaieri, nici pe dedesupt, nici pe deasupra.

alecu26

Inaltimea de 4.8 e de fapt standard. Plus un 20 cm de pentru reabilitare si reasfaltare. Pentru autostrazi insa si de 20 de ani...ca un factor de siguranta suplimentar se foloseste 5.5. Este o greseala inadmisibila, care cu greu pot sa cred ca vine din proiectare, si a fost ceva built in executie....
Chiar si daca in SF a fost 4.8...proiectantul de pe Design&Build era obligat sa o corecteze.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Quest

S-a reziliat Contractul pe LD3...
Common sense will get you far !

mishu77


Tavi


voicul


CristianPop

Asteptam cu interes sa vedem motivele rezilieri si dupa accesa vedem procesele ce vor urma si la final suma care va fi platita de CNAIR pentru COMSA...
Este de plans ce se intampla, platim din bani tuturor ambitiile prostesti ale ministrilor care probabilor nu vor mai fi cand se vor plati daunele.

alecu26

Nu pot exista motive valide pentru o reziliere acum.

Ambitii ale ministrilor gen Colas la Cernavoda Medgidia si Porr la Campina Predeal au mai fost...si nu s-au sfarsit bine. Vreo 70...80 milioane de euro factura dupa aia.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

cristi5

#48849
Ce urmeaza in teren? Face CNAIR receptia singura?

Cine va semna pt darea in trafic? Ce pasi mai sunt pana acolo?

@alecu26 daca apar probleme cum va putea CNAIR folosi acea garantie de 10% din valoarea lucrarilor?

Se poate folosi garantia aia ca sa oblige Comsa sa repare defectiunile semnalate de @rocklee?

Sper sa putem monitoriza tribunalul asa cum monitorizam santierul, sa vedem cine castiga disputele care urmeaza acolo si pe cati bani...

@lupualb eu sunt ardelean dar Cuc nu e de-al meu. Nici lupii tineri din CNAIR. Never ever. Nu stiu cine i-a educat dar eu nu-i recunosc. Un nationalism de sorginte comunista cand ei de fapt construiesc pe bani UE. Inadecvare crasa.

CristianPop

Daca recepetia nu a fost facuta cu COMSA pentru ca nu este sigura autostrada, se va face receptia de catre CNAIR si peste noapte autostrada devine sigura doar ca face CNAIR-ur receptia?
Si daca receptia s-ar face cu COMSA am beneficia de 4 ani garantie conform contractului.
Si daca autostrada nu este bine construita cred ca in 4 ani ar aparea probleme care sa dovedeasca acest lucru si COMSA ar trebui sa rezolve problemele apartute, asa daca rezilierea a fost facuta COMSA nu v-a mai face nimic, si ar castiga in timp niste bani frumosi doar de pe spatele ambittilor prostesti, frumoasa treaba fac cei de la CNAIR si MT.

paulmare

nu cred ca fac prostia asta 😑 in loc sa le dea o lista de neconformitati cu poze

cristi5

API pe Facebook

https://www.facebook.com/411782165662463/posts/1327380314102639

CNAIR A REZILIAT CONTRACTUL LOTULUI 3 AL AUTOSTRĂZII A1 LUGOJ-DEVA!!!

La 16 zile de când tronsonul de 21 km aflat la un procent fizic de 99% putea fi dat în trafic, ministrul Cuc și executanții lui din CNAIR au persistat în șantajarea constructorului și obligarea acestuia de a accepta o extindere a garanției tuturor lucrărilor de la 4 la 10 ani, neluând în calcul în niciun moment deschiderea autostrăzii.

Imaginați-vă rezilierea unui contract al unei case unde mai trebuie pus un bec. Pentru profesioniștii din domeniul infrastructurii de transport așa ceva este de neimaginat. Probabil vorbim de o premieră la nivel mondial.

Nodul Holdea (parte a altui contract cu același antreprenor) NU este reziliat, iar unul dintre cele două ecoducte construite NU a fost inclus și nici plătit în cel reziliat astăzi.

În concluzie, INAUGURAREA CELOR 21 DE KM DEVINE INCERTĂ. Singurul lucru sigur este că statul român VA PIERDE DEFINITIV GARANȚIA DE 4 ANI și că VOM AVEA MULȚI ANI DE PROCESE în urma cărora riscăm să plătim tot noi, contribuabilii români, daune financiare de zeci de milioane constructorului.

#AutostradaA1 #FărăResponsabilitate

whitedove

dar DNA Procuratura ce pazesc ???? cred ca e cazul sa intre serios in afacere .. ceva pute in toata treaba asta si nu avem noi astia muritorii de rand acces la informatii "fierbinti" !!!  >:( >:( >:( >:( >:(

bacovia

Nu contenesc sa ma minunez.

Trebuiau reziliate L1 si L2 de pe A10, nu un proiect ajuns la 99%.