Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

4 Members and 36 Guests are viewing this topic.

bacovia

Asa e cand licitezi la 70%. Risti. Si uneori nu castigi.

voicul

Si atunci platesti, mai ales ca Selina a dus lupte mega extra grele sa nu castige Strabag.

Tu nu faci, nu lasi nici pe altii si tragi si de timp ...

MihaiD

Quote from: elphax on June 10, 2021, 01:41:49 PMnu ei sunt de vina ca sunt scumpiri fantastice in ultimul an

dar dacă așa, ca scenariu, am fi asistat la ieftiniri, nu la scumpiri, Selina renunța la profitul suplimentar? astea-s regulile jocului

vladioan_bv

oare pt lotul UMB ului nu s-a licitat pe niste preturi ale materialelor din anii trecuti? 

naivu

Sau lotul Strabag de langa TgMures, care au asteptat peste 3 ani li se dea contractul la semnat? Cumva, anul trecut inainte de semnarea Chiribis-Biharia, auzisem ca li se acceptase actualizarea de preturi; n-au putut sa-si faca calculul de atunci si sa nu ne mai incurce?!
Ca sa nu mai zic de "expertiza CNAIR 2017" care a "ignorat realitatea din teren"; dar tu constructorul nr 1 din Bihor chiar nu ai fost in stare, la tine in judet, ca pana in 2020 sa cunosti "realitatea din teren" si sa sti exact in ce te bagi?!

csebi24

Eu vad situatia in felul urmator.

A veni Benicu a licitat cu profit minim, intre timp materialele s-au scumpit mult si si-o dat seama ca isi baga firma in faliment daca incepe lucrarile si face lotul pe banii care i-a cerut asa ca a bagat niste lucrari suplimantare, probibl scumpe si fara utilitate, sa mai scoata din parleala. Astia de la CNAIR au zis sa-si vada de treaba si acuma ce face?

Adica daca tot nu doreste, asta este iti asumi esecu si la revedere. Pai cum vine asta, dai all-in cu 2 de perechi si dupa cand vezi ca pe flop adversarul are chinta strigi ca jocu nu e corect.

Pana la urma eu ca cetatean le doresc la toti care intarzie voit lucrari la drumuri importante faliment cat mai rapid si sigur. Nu Selina si CNAIR sufera, sufar eu care vreua sa ajung la Budapesta si fac pe primi 200km din Cluj-Bors cat fac de la Bors la Budapesta.

E incredibil cum in tara asta nimeni nu-si asuma nimic. Tragem de timp non stop ca poate poate luna viitoare se schimba ceva.

Sunt satul va zic sincer... am 29 de ani si tare mi ca prin 49 si tot nu o sa pot sa ma duc de la Cluj la Bucuresti si de la Cluj-Budapesta pe A.

Ionut

STRABAG la Târgu Mureș.

Avem nevoie de finanțare serioasa ca sa acoperim toate șantierele și restul activității API. Mulțumim!



survola

Până unde este autostradă, până la curba de la min. 5:00?

NewBest

Pana la 3:45 e autostrada, acolo va fi in viitor un nod rutier si va continua A3/A8. De acolo spre Tg. Mures e drum de legatura 2+2.

tonică

Un plus lui csebi24, acum 29  :lol: și plusez pe cuvântul magic in aceasta problema:asumarea! Când vrei sa intri și sa joci in prima liga, a celor care construiesc autostrăzi, trebuie sa îți asumi riscuri sporite, nu e același lucru cu a construi o casuta de vacanta. A gândit prost de la început, și-a luat riscurile unor preturi de dumping cât sa câștige licitații, piața i-a jucat feste, trebuie sa se adapteze cât sa ducă contractul la bun sfârșit. Cu tot cu pierderi, la o adică câștigarea unui prestigiu, a unei embleme nu se obține doar cu profit, ci mergi mult pe minus pentru ca mai apoi sa poți și câștigă. Nu vrea ori nu își asuma riscuri aduce automat și de înțeles și sancțiunile de rigoare, inclusiv excluderea de la viitoare licitații. Ba chiar și niște procese, căci nu doar ca a tergiversat lucrarea de interes național dar prin multele contestații a vătămat și afacerile celorlalți.

miahi

^^^^ Am incercat sa caut, nu am gasit nimic relevant, stie cineva motivul pentru care DJ-ul de inceputul filmarii  A3 - TGM - Ungheni - (DJ151B) a fost relocat asa departe de amplasamentul initial ?





Powered by API/PUM imgur uploader

Hercule

Din prostie/nepasare/indolenta/etc. Atat la Strabag cat si la CNAIR.
Daca te uiti cu atentie unghiul devierii nu e diferit cu mult de unghiul drumului relocat. De aici rezulta ca pasajul peste A al relocarii e mai scurt doar cu vreo 2 metri decat daca s-ar fi facut pe pozitia actuala a drumului. Economie mai nimic dar deranj cat cuprinde pentru locuitorii din zona.
Deșteaptă-te române!

survola

^ deci mai mult de jumătate din traseul în lucru este drum de legătură? Speram că e de la minutul 5, nu atât de devreme (3:45)  :D

marinul

Selina o tot da pe aia ca oferta e facuta in 2017 si acum sunt alte preturi, dar contractul l-a semnat in 2020. Patronul declara prin 2019 cred, ca nu il mai intereseaza lotul respectiv, mai ca nu a zis ca nu il poate face cu banii aia. Surprinsi de ce au gasit in teren? nu inteleg de ce a mai depus oferta pentru Suplacu-Chiribis, acolo sa vezi surprize, surprize. Se zicea pe aici ca o sa faca expertiza si la grinzile depozitate la Chiribis adica o sa fie ridicate si verificate, dar la cata vegetatie este pe langa sau intre ele , nu par miscate de ani de zile. Culmea ca e in asociere si pentru Poarta Salajului-Nusfalau, cel mai dificil lot din Transilvania, dar ei nu vor sa-l faca pe cel mai simplu.

Daca primesc certificat negativ, pot fi descalificati de la alte licitatii unde au depus deja oferte?

cfdp

#27974
poate ca nu li s-a dat voia sa creasca rampa in intravilan Ungheni. Poate acole este prevazut ceva in PUG/PUZ -zona de dezvoltare. asa ca rampa de la 0 la cel putin 5.5+1.6+0.4= aprox 7.5m cu o panta de 3-4 % inseamna aproape 200m.
Pe maps se vad schitate o retea de strazi in cadranul I