Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 28 Guests are viewing this topic.

Europiu

^ceva de genul ce voiai să auzi, că nu înțeleg?
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

ladposta

Ce s-a spus, cu situatia actuala a platilor, cu planurile prestatorilor si cu prognoze reale

horatiu.cosma

Pai din ce a zis Cip, singurul lucru clar e ca nimic nu e clar  :lol:. Marcu intra într-o binemeritată vacanță de iarnă după un an plin, urmând să își analizeze opțiunile pentru 2021. Baxcom, cum va ziceam săptămânile trecute, și-a strâns catrafusele și a plecat de pe șantier. Dorința din partea CNAIR/MT pentru plati spre subcontractori exista, dar deocamdată nu s-a întâmplat nimic concret în direcția asta, vedem la următoarele plăti. Chiar și asa, daca contractul Straco-Marcotim prevede x lei per metru cub de umplutura și contractul straco-CNAIR y lei cu x mai mare decât y, atunci cnair va da la marcotim x si diferența va trebui cumva Marcotim să o recupereze de la Straco. Plus necunoscutele Holcim pentru ciment și lianți sau Freyrom pentru grinzi, Deme pentru ridicări, Maeg pentru tablier.

vancouver

In calea oricarei constructii si a oricarui demers sunt obstacole. Putem sa ne apucam sa jelim la infinit ce mari sunt obstacolele sau putem sa incepem sa cautam rezolvari.

Acum fiecare cum crede ca ajuta mai mult.

Pe partea concreta de facut eforturi de rezolvare, doamna Ionita a spus cum vede lucrurile: Straco trebuie sa prezinte un concept, cum are de gand sa rezolve situatii de genul in care ei incaseaza mai putin, dar au de dat mai mult mai departe. Se intelege automat ca daca nu fac nimic si nu prezinta nici un concept, li se va rezilia contractul. Acum, pentru ca stim in ce situatie se afla Straco, aceeasi doamna Ionita a spus ca exista mai multi oameni in CNAIR care ajuta la pregatirea documentelor, deci vor sugera si un astfel de concept si sunt sanse sa se gaseasca impreuna o rezolvare.

Deocamdata Straco si administratorul de insolventa e clar ca o tin pe a lor, ca pot face contractul pana la capat. Ca daca ar face precum AZVI pe Brasov-Campulung, presupun ca s-ar rezilia amiabil destul de repede.

Dar pe forum sigur puteti sa va apucati sa va jeliti ca vai vai vai, ce mare nenorocire, ca Straco are de dat mai multi bani decat incaseaza pe unele operatii si ca vai vai vai suntem terminati si nu o sa ne facem bine niciodata.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

horatiu.cosma

Dacă te referi cumva la mesajul meu, ești puțin cam pe lângă cu jelitul  :D.

ivladbogdan

Pana una alta, terasamentul a crescut frumos in Chetani, pana cand vor mai lucra, vedem, astazi inca o faceau.
Si inca o noutate, au inlocuit indicatoarele din nodul Chetani, "Chetani" - inainte, a devenit "Turda/Chetani" - inainte, respectiv "Ludus" - dreapta a devenit "Targu Mures/Ludus" - dreapta.

alecu26

are cineva la dispozitie plansa primului viaduct dupa Nadasel? Sunt curios daca e pretabil la grinzi de 40 de metri.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Iceman

Păcat că nu se poate subcontracta pe toată suma licitată de Straco direct către diferiți antreprenori pe lotul Chețani Câmpia Turzii... iar ulterior după ce suma licitata sa terminat să se reziliază contractul cu Straco... Straco îi clar că nu poate executa acest lot fiind în gaură (insolvență)

alin_simeriaveche


alin_simeriaveche

#26139








alin_simeriaveche

Scuzați calitatea pozelor. Copilotul (soția) nu a avut "talent" :). Abia acum am văzut pozele. Asta este...ne bazăm pe Cip :)

pasadia


vasile.silion

,,România are un sens întrucât o începem. Trebuie s-o creăm lăuntric, pentru a putea renaște în ea. Plăsmuirea acestei țări să ne fie singura obsesie." Emil Cioran

carutasul

ai pus pozele pe google drive dar nu sunt publice

voicul

Eu le vad.

Nu avea ce detalii sa prinda mai bine de la distanta aia. S-a imprimant ce e important: se munceste!  :D
+1.