Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

4 Members and 32 Guests are viewing this topic.

Liviu Zalau

Poarta Salajului-Moigrad-Ortelec-traversare zona Zalau (zona industriala- gara )-Recea -Varsolt

danutzu_1069

Da, vorbeste despre varianta nordica de ocolire. Am folosita varianta asta de multe ori cand am avut treaba langa Zalau, in zona de nordica...
Adica la Romanasi stanga pe dj108a pana la Crraca, unde stanga pe dj101c, pana la Moigrad, unde se face dreapta pe dn1T,  pe care se merge pana in dn1h, apoi stanga spre Zalau.
Dn1t, nu stiu care mai este situatia lui, dar acum ceva ani incepuse asfaltarea...

vancouver

O schita / harta face cat o mie de cuvinte.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

danutzu_1069

#20148
Mai greu pe mobil...

https://maps.app.goo.gl/NeEk1

Recomand varianta asta in locul serpentinelor, chiar daca se merge pe DJ

horatiu.cosma

Economia cu eliminarea tunelului o dai pe cei 20 de km suplimentari de autostradă, pe combustibil suplimentar, timp suplimentar. Și nu e clar ce surprize arheologice vor apărea pe la Moigrad. A mai fost discuția asta aici. Nu e ok traseul ăsta. Ce doamne e așa de complicat să facem un tunel?

germanul2012





Powered by API/PUM imgur uploader

Probabil @Liviu Zalău se referă la un astfel de traseu care ar elimina tunelul Meseș? Cine cunoaște zona foarte bine? Poate or fi fost pe acolo și cei care au stabilit traseul actual ?!?

danutzu_1069

@horatiu, ai dreptate cu Moigrad...
Iar apropo de tunel, intreaba-i pe cnair iști ce o fi asa greu...


germanul2012

#20152
@horatiu.cosma, probabil nu e așa complicată construirea unui tunel dar, pentru Romania este. Eu pot sa-ți spun că la tunelurile de cale ferată de lângă Sighisoara (401 și 969 m) s-a tot lucrat de prin 2012 până in 2018. Și astea sunt la o adâncime de câțiva m pe sub 2 ,,mușuroaie" că alea numai dealuri nu sunt. Apoi (nu cunosc exact dimensiunile) oare cât le-ar trebui să sape vreo 2 tuneluri de câțiva km? Sau dacă unei firme, ca cele ce lucrează pe autostrăzile de la noi, îi trebuie  câțiva ani să construiasca câțiva km de autostradă în teren aproape plat în câți ani va străbate un munte? Tare mult aș vrea să circul și eu pe o autostradă continuă din Constanța până în vestul Europei, dar nu știu zău dacă voi avea fericita ocazie în următorii 7-8 ani măcar.

dr4qul4

Si crezi ca e mai simplu prin dealurile alea? Nu sunt chiar atat de mici. Probabil vom avea ceva gen Soimus.... X 10. Zalaul trebuie ocolit mult pe la Nord. Sau daramam si Silcotubul?
Cum spunea  si vancouver, desenati traseul. Dar cat mai aproape de realitate, nu linii drepte care trec exact prin castrul roman. Sau poate vreti sa dam de lucru arheologilor pentru 5 ani de acum inainte?
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

pasadia

Campia Turzii, zero schimbari in ultimele saptamani (GPS)


(GPS)


Viaductul de la vest de Hadareni (GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


Cei de la Baxcom se lauda cu lucrarile astea mai mult decat Straco. (GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader

pasadia

La est de Hadareni, vest de Chetani (GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


(GPS)


Ritmul e redus iar vineri putin dupa ora 18 toata masinile erau parcate aliniat (GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader

pasadia

Nodul Chetani (GPS)


(GPS)


(GPS)


La Iernut am prins coloana si oricum se merge foarte incet pe acolo. (GPS)


(GPS)


Intre aceste pile casa inca rezista in picioare... (GPS)


Circulatia dinspre A3 spre Iernut este deviata, cred ca se pregatesc de inca un pilon chiar pe mijlocul DN-ului actual (GPS)


(GPS)


(GPS)


Nu au "iesit" peste cota terenului nivi la sud de CF, dar sunt vizibile lucrarile (GPS)


(GPS)


In spatiul de servicii de la Sanpaul iluminatul functiona doar pe partea nordica. (GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader

ingWTG

La Campia Turzii a fost ieri dimineata ceva miscare , s-a curatat si compactat viitoarea ocolire a supratraversarii. Sper sa se pregateasca de asfaltare.

Liviu Zalau

Traversare Meses pe actuala varianta,tunel cu costurile in bani si timp plus mentenanta post constructie vine la pachet cu alte doua anomalii.Nodul rutier Zalau la sud va face ca 60-70% din traficul generat de nod sa traverseze orasul.Traversarea Meseseni -Crasna in zona Lacului Varsolt si Dj191C ar necesita construire a doua viaducte foarte generoase (insumate undeva la1500 ml) cu o mare parte din piloni forati in lac in apa pe care o folosesc 70-80000 de locuitori din Salaj.

horatiu.cosma

În istoria insistențelor de pe forum pentru modificări de proiecte fără sens de cele mai multe ori oamenii aveau un interes direct. Bag seamă că stai undeva în nordul Zalăului  :D?