Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

10 Members and 27 Guests are viewing this topic.

CornelB

Tocmai am venit din Stefanesti unde am avut treaba. Fiind in zona, nu puteam sa nu arunc o privire la pasajul peste centura.
Se lucreaza din plin, sunt o multime de muncitori insirati de la un capat la celalalt, lucrarile sunt concentrate la rampa de coborare spre Popasului.
Se toarna beton cu girafa, se fac lucrari pe sus, pe jos si cred ca se pregatesc (nu sunt sigur) sa mute linia electrica din fata rambleului.
N-am facut poze, insa ma voi ocupa in weekend sa fac un reportaj amanuntit.
Ca un fapt divers, am observat in dreapta liniei de cale ferata, de la bariera Petricani spre Andronache, ca s-a trasat un drum paralel cu calea ferata.
Sa fie o coincidenta sau este viitorul drum de acces al utilajelor spre lucrarile din zona Gherghitei?

Telvanni

Quote from: CornelB on May 27, 2013, 11:13:50 AM
Tocmai am venit din Stefanesti unde am avut treaba. Fiind in zona, nu puteam sa nu arunc o privire la pasajul peste centura.
Se lucreaza din plin, sunt o multime de muncitori insirati de la un capat la celalalt, lucrarile sunt concentrate la rampa de coborare spre Popasului.
E imbucurator sa auzim asta.

MRS

#1532


A, AL, B, BG, BiH, CA, CH, CY, CZ, D, DK, DOM, E, EG, EIR, EST, F, FIN, GB, GR, H, HR, KOR, I, ID, JP, LT, LV, MC, MD, MDV, MK,  MNE, MT, NL, PL, PT, QA, RKS, RO, SIN, SK, SLO, SRB, SYR, TH, TR, TZ, UA, UAE, US, V

IATA: AAL, ADB, AMS, ATH, AYT, BBU, BCN, BEG, BGY, BHX, BKK, BLQ, BRI, BRU, BUD, BVA, CDG, CGN, CIA, CRL, DCA, DLM, DOH, DPS, DTM, DUB, DUS, DWC, DXB, EMA, FCO, FLR, FMM, FRA, HAM, HEL, HND, HRG, IAS, ICN, IST, JFK, JMK, JTR, KBV, KGS, KIV, LCA, LGA, LHR, LIS, LTN, LWO, MAD, MLA, MLE, MUC, MXP, NAP, NRT, ODS, OPO, ORD, OTP, PFO, PRG, PRN, PSA, PUJ, RIX, SAW, SBZ, SDQ, SIN, SJJ, SKG, SKP, SOF, SPU, STN, STR,  SXB, TGD, TIA, TLL, TRN, TSF, TSR, TXL, VAR, VIE, VLC, VNO, WAW, WRO, YUL, YYZ, ZAG, ZNZ, ZRH, ZTH...

penad2007

O sa ne anunte peste vreo 6 luni ca au platit vreo 60 mil euro ca sa scape de Bechtel. Mai bine ar da banii sa termine un lot macar.

mariansb

"Un popor care alege politicieni corupti, impostori, hoti, tradatori , nu este victima, ci complice." - George Orwell

Tavi

Quote from: mariansb on May 28, 2013, 01:36:41 AM
A3 intre km 0-6 va fi gata in 2015

http://www.zf.ro/zf-24/cei-6-kilometri-lipsa-din-autostrada-bucuresti-ploiesti-vor-fi-gata-abia-in-2015-10905078
Nedumerire. Zice Andreea Neferu urmatoarele: "...prelungeşte cu doi ani realizarea a 6 km de autostradă care s-ar putea face într-o lună".
Voi aveti idee cum poate Andreea Neferu sa faca intr-o luna nod la Popasului, supratraversare CF Bucuresti - Constanta, rond la Gherghitei, traversare lac/stavilar, racordare cu Petricani si Fabrica de Glucoza? Nu mai zic de portiunile relativ plate dintre aceste lucrari de arta ...

lucianxx9o

#1536
^^^ Daca se lucreaza cu toate utilajele si cu schimburi de cate 8 ore fiecare se poate termina intr-o luna, mai ales ca vine vara si se poate lucra lejer cu asfaltul si betonari.
Se vede orqum si frustrarea in articol la care ii dau dreptate nu o contrazic.

Skorpishor

Quote from: CornelB on May 27, 2013, 11:13:50 AM
Ca un fapt divers, am observat in dreapta liniei de cale ferata, de la bariera Petricani spre Andronache, ca s-a trasat un drum paralel cu calea ferata.
Sa fie o coincidenta sau este viitorul drum de acces al utilajelor spre lucrarile din zona Gherghitei?
Poi drumul ăla a fost acolo de când mă ştiu (adică de prin vreo 2005 de când lucram prin zonă). Şi era destul de folosit de smacheri ca să evite coada imensă de pe petricani de dinainte de pasajul de la BV, asfaltarea popasului, podul de la Roşia etc. Plus camioane de-ale lui Pandele, etc. Acum cam doar astea au rămas

Tavi

Quote from: lucianxx9o on May 28, 2013, 01:48:05 PM
^^^ Daca se lucreaza cu toate utilajele si cu schimburi de cate 8 ore fiecare se poate termina intr-o luna, mai ales ca vine vara si se poate lucra lejer cu asfaltul si betonari.
De acord cu tine ca este multa frustrare in articol dar sa fim seriosi, intarirea betonului nu tine de numarul de schimburi.UMB in cat timp a terminat 9.5 Km? Intr-o luna jumate?  :lol: Daca devenim seriosi avem pretentii si la articole serioase nu la aberatii.

CornelB

Domnilor, lasati discutiile sterile si haideti sa vedem niste fotografii.
La pasajul A3 de peste CB nu lucra nimeni. Acum, poate ca se terminase programul de lucru, eu trecand pe acolo la ora 18.45:




Dinspre Popasului spre centura, nici o miscare, poate nici nu o sa miste pana nu se termina lucrarile la pasaj.
Daca s-a modificat termenul de executie panain 2015, poate n-au nici un motiv sa se grabesca.:ohno:








user201

Super poze.
Bine că se lucrează, deși termenul de finalizare a celor 6 km până în 2015 e un pic cam...lent.

penad2007

Multumim de poze. Un lucru nou, adisparut punctul de paza din capatul pasajului (ghereta). Poate se apuca de lucru si acolo.

CornelB

^^^
Da, bine observat, mi se parea ca e ceva schimbat in peisaj, dar nu-mi dadeam seama ce este.

penad2007

Quote from: Tavi on May 28, 2013, 06:13:25 PM
Quote from: lucianxx9o on May 28, 2013, 01:48:05 PM
^^^ Daca se lucreaza cu toate utilajele si cu schimburi de cate 8 ore fiecare se poate termina intr-o luna, mai ales ca vine vara si se poate lucra lejer cu asfaltul si betonari.
De acord cu tine ca este multa frustrare in articol dar sa fim seriosi, intarirea betonului nu tine de numarul de schimburi.UMB in cat timp a terminat 9.5 Km? Intr-o luna jumate?  :lol: Daca devenim seriosi avem pretentii si la articole serioase nu la aberatii.
Tavi poate o luna de zile lucratoare. Problema este de vointa. Sa speram ca vor continua sa lucreze si anul asta. :p

Tavi

Asa este Dane. O luna sau doua sau zece este irelevant. Macar de s-ar apuca de lucru cu motoarele la maxim si toate zonele din santier atacate.

@CornelB: multzam de poze si la mai multe :) ... "Sarma" este tot acolo? Mi-aduc aminte ca au fost discutii mari cu reloacarea "sarmelor" de dupa DJ 100.... Asternusera asfalt de la centura pana la DJ 101 dar pe sub sarme nu puteau intra cu utilajele ....