Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 34 Guests are viewing this topic.

infraAdi_ro

#11610
Vesti bune si pe A3:Geiger se incalzeste sa intre cu utilaje,cife,beton mult in teren!Nu stiu ziua, nici ceasul dar e aproape......Deci sunt pe drum AC si AM.
Romania are un viitor doar daca are prezent!

Eurocopter

Euromau, imi pare rau sa te contrazic, dar realitatea insa este ceva mai pesimista. Sunt slabe sanse sa iasa AM si AC pana la primavara. Trebuie facut ceva la nivel guvernamental in privinta ANPM si a procedurilor de mediu in ceea ce priveste proiectele de infrastructura de importanta nationala. Daca nu se vor simplifica aceste proceduri, nu cred ca vom putea depasi media de 30-40km de autostrada anual.

infraAdi_ro

#11612
Sper sa am eu dreptate :)
Stiu doar ca Geiger a mobilizat subcontractorii si urmează sa se apuce la structuri...cand o sa fiu in teren va anunt  prin poze bineinteles   :)
Romania are un viitor doar daca are prezent!

TibiV

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Granata06

Deci nu mai stai pe margine Euromanu... :lol:

hadrian

Trec de 2 saptamani zilnic dimineata prin Popasului.Progres vizibil zilnic.Nu imi dau seama daca termina in decembrie dar se lucreaza.
Azi am vazut un excavator ca lucra la capatul din camp dinspre CB unde se termina asfaltul cu spor.
S-au tot adunat mormane imense de pamant pe lungimea sectiunii din camp pana in Popasului.
Totusi nu inteleg cum o sa ridice terasamentul la nivel in asa de scurt timp si in trafic.

Ionut

^ Finalizeaza "giratoriul", ovoidul, dau drumul la trafic prin el si apoi inchid portiunea pe care se circula acum. Nu e nicio filosofie. :)

NGC

Quote from: NGC20 on November 18, 2016, 03:01:17 PM
Quote from: NGC20 on November 15, 2016, 10:18:31 AM
@CNAIR: E bine ca ati venit azi cu comunicatul despre DNCB, dar mai asteptam un comunicat si pentru o anumita licitatie ...
Daca nu reusiti pana in weekend, nu-i nimic, anuntam noi. :D

Quote from: florin74 on November 18, 2016, 11:08:58 AM
Suspendata procedura la lot 1 Tg Mures Ungheni pana la solutia pe fond.
Contestatie ASTALDI

Mi-ai stricat "surpriza"! :p :lol:

Deocamdata decizia de suspendare nu este pusa in aplicare, pentru ca se mai poate contesta.

Nu au mai contestat si astazi au suspendat licitatia.

Ionut

Hm, se va ajunge la anularea licitatiei? ???

paulmare

Quote from: Ionut on November 23, 2016, 10:15:28 AM
^ Finalizeaza "giratoriul", ovoidul, dau drumul la trafic prin el si apoi inchid portiunea pe care se circula acum. Nu e nicio filosofie. :)

Nici eu nu imi dau seama ce vor sa faca - in interiorul "ovoidului" (de fapt sunt 2 segmente paralele de drum racordate cu arce de clotoida, pentru matematicienii forumisti)  trebuie sa faca pilotii de fundatie si sa construiasca un pilon, cred ca nu pe ovoid se va circula ci ori inchid complet (a mai fost inchisa Popasului - de exemplu cand au largit deversorul dintre cele 2 balti, a fost inchisa cateva luni, o data a inchis-o politia cateva ore ca avea o televiziune (antena1 cu mircea radu parca) de filmat o emisiune pentru semi-idioti cu ceva "vedeta" careia i se facea o "supriza" la una din casele imediat dupa lac) ori fac o deviatie folosing bretelele

ovicor

Un semicerc din ovoid nu permite circulatia in ambele sensuri? Atunci s-ar circula pe acolo in ambele sensuri, dar ar trebui terminata pila pana la darea in circulatie a tronsonului dintre DNCB si Popasului. Au ei un plan, chiar daca nu-l intuim noi.
   @Ionut, eu am inteles ca intre cele doua culee va fi o pila, pe amplasamentul actualului drum.

Ionut

^ Da, va fi pila in mijlocul strazii, in Popasului.

paulmare

#11622
Ovicor da e 10 metri latimea unei benzi din "ovoid"


Ceva plan au ei, tot nu inteleg cum vor sa o descarce in Popasului , nu inteleg ce a facut pizzarotti (adica ce nu a facut de fapt - cand a facut fundatiile la culei eurodrill de ce n-a facut si pilonul central)
O sa vedem in cateva luni sper



miahi

^^
Avand in vedere ca deschiderea pasajului peste Popasului nu pare sa fie mai mare de 30 - 35 m, de ce a fost nevoie de pilonul central ? Ne poate ajuta vreun cunoscator cu ceva speculatii (costuri, lucrare sub trafic, etc ... )?

Ionut

E mare deschiderea. Este peste 40 de m. Probabil e vorba de costuri... grinzile mai scurte sunt mult mai ieftine.