Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Teo

#25095
Quote from: Europiu on May 09, 2021, 12:41:39 AM
Apropos, localnici Alba: la giratoriul de la AB Sud s-a mai facut ceva?

Nu, nu am observat nimic.

dargauda


Lvs_tm

#25097
@RaduG

Sunt pentru tensionarea unor bare macalloy.

voicul

Un overpass gata si inca 2 care cel asfalt!
Hai ca se misca cu talent Aktor Marcu.  :lol:

Dupa mine: sanse mari sa se termine ambele loturi anul anul asta.
Hai odata ca nu va mai suportam in santiere!

carutasul

Partea proastă la Aktor e că depinde de deciziile de la centru. Evident că dacă lucrează, măcar ca acum, nu aș avea emoții pentru o deschidere în august ( nu finalizare, dar deschidere a circulației, fără spații de servicii, cu lucrări rămase în afara carosabilului, poate și ici-colo o bandă neterminată, de exemplu la zona cu dealul... ) Însă după cum se vede, nu poți ști azi cum se lucrează mâine. Tot ce putem spera e să țină ritmul... nu am emoții că nu termină Marcu umpluturile într-o lună, două... cu condiția să i se ceară ( și plătească) asta...

florin74

Ancorele sosesc maine in santier, si incepe lucru si la umpluturi la Teius.
E foarte mult de curatat pe marginea santierului... Sunt 200.000 mc3 de material care trebuie luat de acolo, din acets motiv pare ca nu avanseaza, dar trebuie facute si maruntisurile astea.
In rest. in 2 luni nu sunt probleme la rampele supratraversarilor...
Asfalt cam 120.000-130.000 tone mai au... In 4 luni lejer (in aprilie au asternut vreo 22.000 tone.. cu tot cu ploi si cu vremea nefavorabila si cu Covid la final).
CEO Aktor din cate am inteles are un interes maxim ca proiectul sa se finalizeze cat mai repede, este si o schimbare de optica... Se va pune accent pe o implicare mai mare a subcontractorilor (Marcu si Baxcom incep din iulie august pe A0) si o mai buna selectie a lor, o reducere a ponderii grecilor in cadrul echipei de PM...
Incep olandezii sa restructureze.




stangabriel

Multumim de imagini si vestile pozitive.

E important daca exista continuitate pentru echipele de lucru formate, indiferent de rolul din proiect.

reed

Deja se vede schimbarea in normativ la parapetii de protectie.





danutzu_1069

Nu cred ca se face "trecere" de la stil vechi la stil nou... Proiectul este pe stil vechi si asa va ramane. Ca sunt stalpii mai retrasi, asta pentru ca intre paralate si stalp este o piesa "elastica"...

elion

#25104


Autostrada în zona Teiuş văzută de la Râmeţ


Relocare DJ Ciumbrud-Sâncrai


Asfalt pe sensul Sebeş-Turda la podul Sâncrai









Powered by API/PUM imgur uploader


RaduG

@Lvs_tm Mulțumesc frumos, am mai învățat ceva.

Duta C

Multumim de vesti @florin74 :)


alecu26

Pizza boy are deja trambuline sau a fost doar o impresie de a mea?
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

vancouver

La orice autostrada noua / drum nou fenomenul de trambulina e ceva normal si e aproape imposibil de evitat (cu costuri obisnuite). Important este sa se intervina decent de repede cu reasfaltare in zona tasarilor de la intrarea pe pod (nu sa se lase asa cate 1-2 ani) si de asemenea ca tasarile sa fie limitate - adica sa necesite maxim 2 sau 3 interventii si dupa aceea sa fie consumate. Concluzii:

1. Este inadmisibil sa nu se intervina deloc la trambuline (asa cum vedem mai ales pe unele DN-uri, unde trambulinele persista cu anii)
2. Daca dupa ca. 2 ani si 2-3 reparatii fenomenul se opreste putem fi multumiti.

Atat fimele cat si CNAIR trebuie sa depuna eforturi pentru a limita fenomenul / discomfortul, dar si pentru a explica faptul ca fix cand autostrada e noua apar tasarile maxime. Ulterior amplitudinea acestora scade (daca s-a lucrat cat de cat bine).
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.