News:

.

Main Menu

TAROM

Started by bogdymol, September 02, 2013, 05:01:17 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

AFC

Fotografia este facuta de mine pe data de 14.07.2017, pe la 06.30 am.
"Intr-o epoca de minciuna universala, sa spui adevarul este deja un act revolutionar" - George Orwell

cristi5

#556
http://m.ziare.com/tarom/tarom-a-lansat-o-oferta-care-a-starnit-critici-dure-e-cu-familia-traditionala-clar-1475776-font1

Quote"Sustinem calatoriile in familie! Pe rutele Iasi-Luton si Bucuresti-Londra (LHR), daca sotul plateste, sotia si copiii beneficiaza de o reducere de 50% din tarif. Perioada de calatorie este pana la 31 octombrie. Va asteptam cu drag!"

Adica barbatul plateste si femeia e intretinuta lui, cu pruncii remorcati de fuste. Daca vrea poate s-o si bata in avion? Mamele singure sunt pedepsite probabil pentru ca pe ele nu are cine sa le bata in avion...

frunzaverde

Tarom. Bine ati venit in evul mediu!
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

ion59

https://www.dcnews.ro/avioane-tarom-compania-achizi-ioneaza-inca-doua-aeronave_552981.html

In titlu se spune de doua, in text de trei! Ce sa-i facem, atata putem! Ar fi interesant de stiut ce avioane pot fi avute in vedere.

Ionut

Povestea mai veche cu 777.
Se pare ca ar vrea 787, Dreamliner. Vreo 3.

iuli

Nu mai citati astfel de surse care sunt marcate ca site de "fake news".
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

cristi5

Am folosit recent wifi-ul Tarom si dupa ce am priceput ca nu e wifi ci inlocuitorul vechilor reviste ce se dadeau in avion + filme si jocuri, a fost ok. Era si un supliment Capital dedicat infrastructurii, am facut print screen, poate citez ceva pe forum daca e interesant. Mai aveau The Economist (ultimele 4 numere), Femeia, etc...

Singura parte care n-a functionat  a fost video. Nu am putut porni niciun film...

Ionut

Stati linistiti ca in momentul in care avem cât de cât sigura stirea cu aeronavele noi veti afla primii ori de la noi, ori de la ceilalți pasionați de aviație.

etravel

Quote from: frunzaverde on August 02, 2017, 05:15:19 PM
Tarom. Bine ati venit in evul mediu!
Nu e nici un Ev Mediu, e doar aiureala tipic balcanica.
Nu inteleg isteria internautisticã si mass-medianã declansatã efectiv pe degeaba de toata promotia asta care e de fapt foarte ok. Tarom poate face ce oferta doreste catre familii clasice heterosexuale, cãtre mãmicuţe cu bebeluşi, catre agricultori si si orice alt grup de posibili clienti. Totul e sa fie in limitele legii - iar asta este perfect legala si mai mult, nu discrimineaza pe nimeni decat, probabil, doar in inchipuirea celor care se simt asa. In locul PR-ului, al Comercialului sau cine o mai fi fost implicat in treaba asta, nu as fi retras oferta, nu as fi sters postarea de pe Facebook, pentru ca nu aveam de ce.
Chiar asa a ajuns familia traditionala, ceva de ras si rusine ca nu suntem politically correcti? Ma intreb cat de mare a fost scandalul daca ar fi fost o promotie doar pentru una din minoritatile sexuale cunoscute si care ar fi fost nivelul protestelor in cazul respectiv. Pe clientul din Romania nu il vei multumi niciodata.

bogdymol

Quote from: cristi5 on August 03, 2017, 08:04:01 PM
Am folosit recent wifi-ul Tarom si dupa ce am priceput ca nu e wifi ci inlocuitorul vechilor reviste ce se dadeau in avion + filme si jocuri, a fost ok. Era si un supliment Capital dedicat infrastructurii, am facut print screen, poate citez ceva pe forum daca e interesant. Mai aveau The Economist (ultimele 4 numere), Femeia, etc...

Singura parte care n-a functionat  a fost video. Nu am putut porni niciun film...

Si Eurowings are un sistem asemanator Tarom. Am zburat de 3 ori cu ei in ultima luna, dar nu am reusit sa ma folosesc de sistem. Localizarea in zbor nu functiona, ceva de citit nu am gasit, si nici alte optiuni nu functionau. In schimb de fiecare data cand se "conecta" trebuia sa ma uit la o reclama de-a lor de vreo 45 de secunde...
Locuit, Vizitat, Condus în: A B BG BiH CH CY CZ D DK E F FIN FL GBZ GR H HR I IL IRL L LT M MK MNE NL P PL RO RSM RUS S SK SLO SRB TR UK V
+ Australia, Canada, Egipt, Hong Kong, Macau, Malaysia, Maroc, Noua Zeelandă, Singapore, Emiratele Arabe Unite & Statele Unite ale Americii
drumurile mele

Eurocopter

Se confirma zvonurile legate de cele 3x 787-800. Acum sa vedem daca se bate intr-adevar palma si cum vor fi puse la treaba...

http://www.tarom.ro/anunt-leasing-aeronave

Sent from my F5321 using Tapatalk


Ionut

^ Aeronews:

Unele surse vorbesc despre 777 ex Singapore Airlines, iar in aprilie 2016 va spuneam ca ar putea fi si 787 Dreamliner. De altfel, fostul CEO Christian Heinzmann aducea in discutie, intr-un interviu acordat Aeronews, Boeing 787 pentru TAROM. Sa vedem...

Interesant ar fi sa ne explicati, voi care va pricepeti, cam ce poate face Tarom cu 3 aeronave widebody.

iuli

Pe scurt, desi deja stii raspunsul, poate face multe. Ori scapa de datorii ori se ingroapa definitiv.

Totul depinde de ce curse alege si de orarul pentru curse. Ce mi se pare ciudat e ca noi cumparam/inchiriem avioane dar nu stim la ce la folosim. Nu am auzit discutii concrete despre ce rute si ce frecvente vor. Nu se pot face curse de pe o zi pe alta. Trebuie obtinute sloturi pe aeroporturi, aeroporturile mari le au pline si nu mai au sloturi libere de dat, iar daca apar se liciteaza si sunt rechini mai mari decat TAROM care le vor dori. Eu ma asteptam sincer la o analiza de trafic, cost, incarcare, etc pentru destinatii diverse, selectat din ele vreo 3-4 destinatii si apoi in functie de asta inceput licitatia de avioane care sa acopere necesarul rutelor. Clar ca nu poti face rute zilnice spre aceeasi destinatie pentru ca nu ai atat de mare load factor. Faci maxim 3 zile pe saptamana o destinatie. Normal vor fi probabil per avion 2 destinatii pe saptamana a cate doua zile cu o zi pauza. Sau macar o o jumatate de zi per avion pauza. Pauza necesara pentru revizii neprevazute sau pentru o marja de siguranta daca un avion ramane in pana pe ceva aeroport si trebuie inlocuit.

Daca calculezi brut ar putea sa faca vreo 6 destinatii long haul. Daca aleg bine destinatiile si vor fi cam singuri pe rutele acelea pot folosi si un load factor mai mic compensand cu un pret mai mare al biletului. Chestie totusi foarte sensibila pentru pasagerul roman sau cel din Europa de Est. Oricum pret mare trebuie compensat si prin confort sau servicii la bord, ceea ce in lista de licitatie nu prea pare. Totusi scaune de piele si doua clase pentru un long haul nu mi se pare nu stiu ce lux, mai degraba un low cost cu doua clase pe un zbor de vreo 10 ore.

Ce cred ca se va intampla totusi? Vor fi curse zilnice catre trei destinatii, fiecare avion pe cate o destinatie. Romania si zona din jurul Bucurestiului nu are capacitatea de a umple zilnic cate un avion de peste 250 de locuri pentru curse la New York de exemplu. Se va ajunge dupa acest experiment de un an ca avioanele ori sa fie date inapoi ori inchiriate ca chartere.
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

ciprebbe

La chartere!  cel putin unu din ele:)), setea pentru Maldive, Caraibe, America de Sud e destul de mare in randul romanilor. Daca astazi agentiile de turism de la noi inchiriaza chartere de pe Madrid, Paris, Koln,Amsterdam etc nu vad de ce nu s-ar orienta spre zbor direct cu Tarom de pe OTP. 3 destinatii diferite si ai umplut orarul.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Gendan

China nu iese din calcul deja? Sau ocolim toata Rusia?