[B] Splaiul Independentei-Ciurel-Autostrada A1

Started by Ionut, January 12, 2012, 04:07:08 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

dr4qul4

Nicusor si-a dorit sa fie primar ca sa ingroape acest proiect. Chiar daca face S6 acces pe stradutele alea, are Nicusor O grija si nu isi da acordul pentru a se face legatura. O baga pe aia cu siguranta circulatiei.
3 ani putem uita de acest proiect. Si cam de orice alt pasaj/largire in orasul asta.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

Earthchild

Alternativa erau iepurii de paste. Si concertele din parcul Izvor.

hefaistos

^^Hai sa o vedem și pe asta. Una e sa nu aloci tu bani și alta e sa blochezi proiecte finanțate de alții. ND a zis ca e de acord cu continuarea unor proiecte de infrastructura CU CONDITIA sa fie preluate de alții: primarii sector, compania națională de infrastructura.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu suplimentar 200 lei: Se deschide traficul pe Lot 4 - Centura Focsani înainte de 15 iunie 2024.

Puffyk

Acum am inchis cu domnul inginer, mai bine nu il sunam....Despre Podul Virtutii...*Este mai mort decat inainte* // Despre actualul primar...*E cu D mare, nu cu d mic* // Off Topic...*Ghica, in 6 luni era gata...acum zace blocat si asa va ramane!*
Asta este!

Valentin

#1774
Fara suparare, eu as continua strapungerea (daca se dovedeste si sustenabila), dar nu precum o arata podul Ciurel("autostrada urbana"), ci ca un bulevard, 2 benzi + 1 STB sau 2 benzi + 1 BIKE (+ spatiu median pentru sina dubla tramvai), doar asa as accepta continuarea, altfel doar muta poluarea dintr-o parte in alta, ba chiar o poate incuraja.

Mi se pare de bun simt (desi nu stiu daca Podul Ciurel in forma asta accepta linie dubla tramvai si nici daca inclinatia e acceptabila pentru asa ceva) sa avem o linie de tramvai Grozavesti (capat Basarab), Militari Residence/Chiajna (functie de spatiu disponibil), iar in cazul in care nu accepta, atunci solutia este un BRT (bus rapid transit) cu autobuze electrice/hibride/troleibuze dar de capacitate insemnata (18m+), dar tot pe spatiul median si lasata pista de biciclete in pace.

Legat de continuitate, fara suparare, eu as limita proiectul la al doilea inel (asemanator si pentru partea cealalta de splai), adica as limita la Grozavesti, dupa, dpmdv, ar trebui reconfigurat splaiul independentei, asemanator, cu ce se practica prin Olanda, lasam pista de biciclete ca e buna (am putea sa o facem cat o banda auto) de asa natura incat sa poata fi folosita de ambulante, pompieri, etc. (nefiind necesara bordura, biciclistul/trotinetistul se poate opri sa lase loc), in rest, reconfigurat putin malul Dambovitei, pe modelul a ceea ce avem acum intre Piata Unirii-Biblioteca, adica:

trotuarul poate ramane la aceasta dimensiune sau marit putin, de asa natura incat sa avem spatiu suficient, apoi un rand de spatiu verde, apoi o zona mica construibila (pe modelul Unirii-Biblioteca), pentru o cafenea, un restaurant, etc. Apoi spatiu verde pana in pista de biciclete si un trotuar mai mic pentru rezidenti. Evident, acest lucru (ce am propus mai sus) poate fi implementat cu precadere in zonele in care avem si parcurile prezente, adica daca va uitati pe gmaps, avem Gradina botanica, Parcul Operei, Parcul Izvor, aici prin eliminarea benzilor auto se poate implementa ce propun eu cu zona de restaurente/cafenele.
In rest, acolo unde spatiu este relativ limitat, putem doar sa pastram pista de biciclete, un trotuar generos langa rau si in rest spatiu verde (aprox. 6.5m(2 benzi) * distanta splai(aprox.5km) = 32 500 m2 , prin aproximare 3,25 ha, putem sa comparam cu Parcul Operei (care are aprox. 3,5 ha cf.), astfel se obtine o "radiala" verde care ajunge in centrul orasului, nu zeci de masini, nu poluare, in felul asta, prin lucrari CONEXE, se pot implementa piste de biciclete care sa te duca pe acest splai, practic ajungi la Unirii fara stres.

Evident, aceasta idee ar fi pusa in aplicare dupa santierul M5.2 si M4sud, dupa aceea se poate umbla la traseele STB existente acum, incat sa eliminam din posibile "scuze".  :)

voicul

Asta cu tramvaiul deja mi se pare putin imbatrinat in Romania.

Nu ca nu ar fi cel mai eficient, dar:
La cum NU se misca lucurile pe aici, la cum NU se intretine infrastructura si la cum orice contract mai mare si cu logica se termina la 20 de ani dupa ce a inceput ... si multe altele, deci mai bine autobuze electrice si rezolvi problema in scurt (adica dupa 5 ani de licitatiii care e aproape instant la cum se misca lucrurile pe aici  >:( )


irirat

#1776
@hefaistos
Eu imi mentin parerea ca fara exproprieri nu au cum sa faca nimic (PS6 sau PMB) pentru ca liniile albastre desenate pe harta ta trec pe unul (sau mai multe) terenuri private - cel din chenarul meu. As scoate o poza de la ANCPI dar si-au schimbat site-ul si nu mai gasesc harta cu numerele cadastrale figurate pe harta. 
Trec pe acolo de cateva ori pe saptamana si bucata aia de drum dintre Str. Amilcar Sandulescu pana la Intr. Puntii, desi apare figurata pe harta ca si continuare a strazii A.C. Sandulescu, nu a fost nicicodata mai mult de un drum de carute.
Daca as stii ca e domeniul public si in administratia unei primarii, cu draga inima le-as trimite cate o petitie la cateva luni ca sa amenajeze strazile de acolo asa cum propui tu.



Powered by API/PUM imgur uploader

adyneamtu

^http://geoportal.ancpi.ro/geoportal/imobile/Harta.html
In Google cand cauti ANCPI la recomandari apare Imobile eTerra.
Iar pe site pe prima pagina jos de tot exista Linkuri Utile unde pe Geoportal INIS se gasesc toate aplicatiile ANCPI. O:-)

irirat

^Merci @adyneamtu
Am verificat si conform unui document din 2019 al PMN(http://acteinterne.pmb.ro/legis/acteinterne/AtachInt/AnexaH292-19.pdf?fbclid=IwAR1oRC326e75wkKXqS1ocAqSFvRUBNhBG-H5VT94Y6PqBkJSTgq5SMA_aM4) terenul incadrat de mine are doua numere cadastrale (200633 care apartine firmei Lake View SRL si 207227 care apartine unei persoane fizice)

hefaistos

La asta m-ai prins. Nu credeam ca nu aexpropiat bucatica aia si nici nu sunt expert in exproprieri, deci nu stiu daca PS6 poate face exproprieri de utilitate publica.

Totusi, in apararea ideii:
- sunt doar 2 proprietati in discutie.
- exproprierea este utila si in perspectiva continuarii deoarece sunt in aliniament cu pasajul, deci tot pe acolo va trece si solutia definitiva.

Nimic nu e gratis, iar in cazul de fata costurile sunt acceptabile. Sa nu uitam ca dincolo de situatia juridica a terenului, sunt necesare si niste lucrari de infrastructura, dar costurile sunt extrem de mici comparativ cu "lucrarea principala" deci ar putea fi preluate la bugetul PS6.     
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu suplimentar 200 lei: Se deschide traficul pe Lot 4 - Centura Focsani înainte de 15 iunie 2024.

jonny

la aces proiect nu banii sunt problema , pur si smplu nu exista vointa politica

TibiV

Sponzorizezi tu PMB cu cateva sute de milioane de lei (desi ar trebui euro) pentru proiectul asta?

Pe de alta parte, este adevarat: Nicusor Dan va folosi la maximum "gaurile" lasate de Firea ca sa nu mai faca absolut nimic din ce nu ii place. Si lui nu ii place nimic...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)


paullie

Pai @Puffyk stimabile daca ai bani de sponsorizare, parca trebuia sa dai niste beri  :p

Puffyk

Ce am spus, asa ramane! Adica facut, nu spus.... 8)