Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 24 Guests are viewing this topic.

aditd

@alecu - Cum adica bugetul UMB s-au cam terminat?
Eu vad ca din cifrele CANDR Financiar: 28.14%. Acum o fi pus ci UMB niste bani, dar cat. As zice ca maxim 50%.
Deci pare ca bani ar mai fi. 

horatiu.cosma

^^^
Conform OUG 7, se incearca punerea in legalitate a lucrarilor facute fara AC. Procesul e unul dificil, nu cred ca e cazul sa se mai faca lucrari fara AC acum, va creste si mai mult blocajul. Putina rabdare, sa avem AC pe tot LD si atunci toti ar trebui sa fie multumiti.

alecu26

Quote from: aditd on May 10, 2016, 03:30:02 PM
@alecu - Cum adica bugetul UMB s-au cam terminat?
Eu vad ca din cifrele CANDR Financiar: 28.14%. Acum o fi pus ci UMB niste bani, dar cat. As zice ca maxim 50%.
Deci pare ca bani ar mai fi.

UMB a castigat acest lot cu 40.00%. Inclusiv atat de multe zerouri iti ridica un semn de intrebare privind seriozitatea ofertei. Proiectul cu tot cu optimizari nu prea putea fi facut cu sub 50-55% din buget cu toate discounturile si munca directa care o face UMB. UMB nu a facut deloc optimizari, ba mai mult a avut numai probleme. In plus, de vreo juma de an, un an....sta pe santier cu gramada de oameni si utilaje fara sa lucreze mai nimic.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

bogdix

Nu cumva sa se inteleaga ca tot ei ar fi dat la presa stirea... Ca doar ei si Salini stiau.

bogdix

Quote from: alecu26 on May 10, 2016, 01:25:20 PM
Apropo de OS3:  cine a făcut proiectul?  Sau se lucrează după ureche, sau se lucrează după proiectul Salini?
Din cate am mai citit se pare ca proiectanti au fost tocmiti tot cei de la Tecnic.

rocklee

OK ...Si pe cand iasa aceste AC ...trece si luna aceasta si nu se munceste nimic ...nici pe A1 nici pe A10 ...

esendy

in threadul sinteza licitatii apare asa: probabil data de deschidere a ofertelor este eronata! ar fi interesant de vazut si data in care a fost lansata licitatia!!

[134422] / 03.04.2012: "Proiectare si Executie autostrada Lugoj - Deva, Loturile 2 si 3"
    Oferte deschise in 22.08.2013: 18 oferte lot 2, 16 oferte lot 3
    Stadiu actual licitatie lot 2: Contract atribuit in 18.10.2013 conform anuntului de atribuire [141935] / 20.11.2013 catre SALINI + SECOL (loc 2)
    Valoare estimata lot 2:  1.081.063.518,00 RON fara TVA
    Valoare atribuire lot 2:   562.730.583,80 RON fara TVA
    Stadiu actual licitatie lot 3: Contract atribuit in 21.10.2013 conform anuntului de atribuire [141935] / 20.11.2013 catre TELOXIM CON + COMSA + ALDESA CONSTRUCCIONES + ARCADIS EUROMETUDES (loc 2)
    Valoare estimata lot 3:  1.008.570.085,00 RON fara TVA
    Valoare atribuire lot 3:   579.927.798,86 RON fara TVA

[134430] / 31.03.2012: "Proiectare si Executie autostrada Lugoj - Deva, Lot 4"
    Oferte deschise in 22.08.2013: 16 oferte
    Stadiu actual licitatie: Contract atribuit in 29.07.2013 conform anuntului de atribuire [138822] / 01.08.2013 catre TEHNOSTRADE + SPEDITION UMB (loc 1)
    Valoare estimata:  1.048.528.295,00 RON fara TVA
    Valoare atribuire:   419.397.452,07 RON fara TVA

Deci au trecut deja minim 3 ani si mai dureaza minim 1 an pana la deschidere; deci 4/5 ani dureaza implementarea unui astfel de proiect !! (este similar si cu alte tronsoane din A1) Daca dorim o scurtare a acestui interval de timp trebuie rezolvate f multe probleme sistemice, rezolvare care este f grea si necesita timp

CNADNR trebuie desfiintat dupa ce se infiinteaza o noua structura ca sa ii preia atributiile!

NGC

#28507
Quote from: esendy on May 10, 2016, 04:11:44 PM
in threadul sinteza licitatii apare asa: probabil data de deschidere a ofertelor este eronata! ar fi interesant de vazut si data in care a fost lansata licitatia!!

Data deschiderii era eronata (anul era gresit), dar am corectat, iar data lansarii licitatiei este trecuta pe primul rand al fiecarei licitatii. ;)

esendy

#28508
merci,
pusesem un post in parcare legat de licitatiile anulate la SF; ingreuneaza urmarirea licitaiilor incheiate si consider ca ar trebui mutate intr-o sectiune separata (nu stiu daca ai vazut)

alecu26

Quote from: bogdix on May 10, 2016, 04:09:39 PM
Quote from: alecu26 on May 10, 2016, 01:25:20 PM
Apropo de OS3:  cine a făcut proiectul?  Sau se lucrează după ureche, sau se lucrează după proiectul Salini?
Din cate am mai citit se pare ca proiectanti au fost tocmiti tot cei de la Tecnic.

Deci proiectul Salini...usor adaptat. Zicea si Homor ceva de genul....ca proiectantul s-a pus de acord cu constructorul, si ca asta a fost cel mai greu...sa gaseasca solutii construibile in acest mod...ales de CNADNR.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

alecu26

#28510
Legat de faimoasa justificare a avansului, indiferent de spălat rufele în public dintre CNADNR și Salini. ...arata multe despre ce fel de companie e Salini:

- un director economic sau contabil ce o fi....bătut în cap...care nu înțelege nimic din mediul în care se desfășoară proiectul...și pur și simplu a scos toate facturile înregistrate.
- un șef sau doi ai celui de mai sus...care înțeleg chiar mai puțin,  și posibil sa nu fi verificat nimic din ce a scris cel care a pregătit documentația.  Dacă contabilul nu a înțeles cerință e inacceptabil ca PM,  contract managerul sau oricine altceva de pe acel șantier sa nu știe ce se cere de fapt.
- faptul ca o firma, indiferent cum are negociat pachetul salarial respectivul expat...accepta decontari oficiale de masaj terapeutic.  Ca altfel cum se explica ca ceri factura pt așa ceva și o și înregistrezi în contabilitate.
Bine ca nu au fost facturi pt "folcloriste".
- dacă nu se accepta, te întrebi cum a trecut prin câteva filtre o asemenea factura???
- ce spuneam despre membrii DAB?  Ia uite cum se decontează ieșitul la masa cu membrul DAB. Fripturi nenorociți,  care oricum 3 plătit cu mii de euro pe zi, sau chiar sute de euro pe ora. (CNADNR are posibilitatea sa îi scoată la o ceafa de porc cu cartofi prăjiți?

Deci....ce ne putem aștepta de la o firma de genul ăsta și cu genul ăsta de angajați?  Nu am nimic cu ei....chiar sunt parțial victime în rahatul cu terasamente și execuția rigolelor. Și normal....cu așa cheltuieli proiectul intra rapid pe minus...și încep după aia claimuri le, blocajele, șantajul ca sa obțină bani în plus sau condiții ca sa deschida Dumbrava Margina. Și problema e ca un așa comportament al.șefilor demoralizat complet restul echipei....deci devine clar ce se întâmplă în laboratoare și în teren. Toți ajung sa lucrează așa. ...sa treacă vremea și sa vina leafa.
-
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

dr4qul4

Chiar, DNA nu ii poate ancheta pt coruptie pe membrii DAB si pe cei de la Imbecilio?
Mi se pare un conflict de interese cat carul si chiar dare si luare de mita.

PS. Poate ca si masajele tot pt membrii DAB au fost.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

alecu26

Iar o vizita, iar se fac ca lucreaza? Auzi acolo....foraje pana la 35 de metri...:))

Recunoaste cineva cladirea darapanata prin poza? Pe unde o fi forajul respectiv?

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.1809824205913127.1073741877.1525742790987938&type=3
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Morosanu

Foraje pe Sibiu Pitesti dar se vede viaductul de la Aciliu!!! Mai sa fie..... ???
Politica distruge tot ce atinge.

boer_escu

^^ @alecu - As cred ca ar fi aici, la intrarea in Talmaciu dinspre Sadu - https://goo.gl/maps/XygGqsP7XxR2

Cladirea parca seamana!