News:

.

Main Menu

În parcare

Started by bogdymol, April 07, 2012, 02:19:49 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

ashbird

Nu sunt impotriva dronelor. Chiar consider ca sunt folositoare. Propunerea mea catre comunitati ar fi urmatoarea .. De ce nu incropiti voi un proiect de reglementare si prezentati-l celor responsabili .. eventual negociati pe baza lui ..

Discutiile acestea pe internet nu aduc nici un beneficiu. Popularizarea dronelor aduce cu sine si aparitia de "piloti" neexperimentati care vor provoca accidente .. care accidente cu siguranta nu va vor ajuta cauza. Deci e si in interesul comunitatii de pasionatii de drone sa existe o astfel de regularizare.

chestii minime :
o licenta de zbor (un fel de permis de conducere)
o inregistrare a aparatului e zbor ( talon)
si o asigurare gen RCA pentru pagube produse in urma utilizarii gresite (greselii de pilotaj, se consuma bateria dronei, etc ) sau fenomenelor meteo


vezi articol: http://razvanbb.ro/2014/08/atacul-dronelor.html#axzz3AvIPR100
Fie sa renasca numai cel ce har/Are de-a renaste, curatit prin jar,
Din cenusa-i proprie si din propriu-i scrum,/Astazi ca si maine, pururi sï acum!

alin_simeriaveche

Motivul INCREDIBIL pentru care va fi DEZASTRU în 2015 la capitolul autostrăzi

Dacă o astfel de situaţie s-ar petrece în orice companie privată din România, angajaţii sau directorii responsabili ar fi concediaţi în secunda doi. Depăşirea unor termene-limită cu 1 an de zile este posibilă doar la stat, iar efectele dezastruoase ale incompetenţei rămân total nesancţionate, nimeni nu îşi asumă nicio respeonsabilitate.

Încă o amânare INADMISIBILĂ la Ministerul Transporturilor: Master-Planul General, documentul esenţial pentru finanţarea proiectelor din bani europeni, va fi gata abia în decembrie, cu un an întârziere faţă de termenul iniţial, scrie Hotnews.ro.

În aceste condiţii, finanţarea europeană pentru autostrăzi va fi devansată cu minim 1 an, iar anul 2015 este total compromis.

Master Planul General de Transport, documentul strategic esential in baza careia Romania va primi de la Uniunea Europeana finantare nerambursabila pentru proiectele de infrastructura in exercitiul financiar 2014-2020, va fi finalizat complet abia pe 22 decembrie 2014, se arata pe site-ul autoritatii de management.

Informatia vine dupa ce toate termenele indicate de autoritati in trecut au fost depasite unul cate unul, iar in total, daca va fi gata in decembrie, Master Planul va acumula o intarziere de un an.

Noile date anuntate vin dupa ce, in trecut, toate termenele asumate de autoritatile din Transport au fost depasite.

"Vom avea astfel un an intarziere in accesarea fondurilor europene alocate pentru perioada 2014-2020 pentru ca cei de la Bruxelles au transmis foarte clar ca nu vor aproba proiectele fara acest document finalizat", sustine Alexandru Nazare, vicepresedinte PDL si fost ministru al Transporturilor.

"Guvernele Ponta au tratat cu iresponsabilitate acest subiect al MasterPlanului pentru ca stiu ca odata aprobat nu vor mai putea sa traseze autostrazi prin curtea fiecarui baron si sa scoata la licitatie studii de fezabilitate care sa fie ingropate prin sertare. Nota de plata insa se va vedea in indicatorii economici pentru ca fiecare zi pierduta in finalizarea unor proiecte de infrastructura inseamna competitivate scazuta a economiei, mai putine locuri de munca si costuri mai mari pentru transportatori. Intrarea in recesiune tehnica este si o consecinta a dezastrului din proiectele de transporturi patronat de Ponta si Sova, acestia nereusind sa inceapa noi proiecte desi sunt aproape 2 miliarde de euro bani europeni pe care ii vom da inapoi in 2016", a mai spus Nazare.

delacroix

S-a gasit cine sa vorbeasca, nulitatea intruchipata. Am sperat ca individul sa dispara din peisaj. Sperante desarte. Mai rau, face si prozeliti. Lasciate ogni speranza, voi ch'entrate.


shamanu

Quote from: alin_simeriaveche on August 21, 2014, 02:44:47 PM
...
Master Planul General de Transport, documentul strategic esential in baza careia Romania va primi de la Uniunea Europeana finantare nerambursabila pentru proiectele de infrastructura in exercitiul financiar 2014-2020, va fi finalizat complet abia pe 22 decembrie 2014, se arata pe site-ul autoritatii de management.
...

facem un pariu ca o sa fie de fapt pe la jumatatea lui ianuarie 2015... lumea tre' sa isi taie porcu', sa mearga cu colindu'... cu plugusoru'... apoi sfantu' ion... mai o saptamana de aclimatizare cu venitul la serviciu si apoi cu master planu'


ciprebbe

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

adiarc

ar trebuii sa se inscrie si la circ respectivul motociclist inconstient

din pacate am fost si eu atent pe autostrada......cam 70% din soferii romani nu stiu sa circule pe autostrada
- folosesc banda 2 ca banda de deplasare si nu banda 1
- nu semnalizeaza la schimbarea dir de mers
- accelereaza atunci cand depasesti
- franeaza puternic , INAINTE , sa intre pe banda de decelerare
- nu intra pe banda de decelerare din timp si intra la sf , unde de fapt , e linie continua
- ies imediat pe banda 1 de pe banda de accelarare cu 40-50 de km/ora
- la schimbarea benzilor sau la circulatia in coloana nu pastreaza o distanta de siguranta
- desi sunt suficiente spatii de servicii , folosesc mai degraba banda de urgenta pt orice doresc
etc, etc , etc
Din pacate Politia nu face educatie rutiera
consider ca toti acestia ar trebuii trasi pe dreapta de Politie  - eventual la inceput sanctionati cu avertisment si amendati drastic pt abateri repetate
dar din nou...Politia e prea ocupata sa stea in boscheti la 30 la ora...pe portiuni unde mergi lejer cu 70-80 si unde n-a fost vreodata vreun accident
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

north

Cred că cea mai eficientă metodă ar fi compunerea unor videoclipuri educaţionale şi difuzarea acestora pe televiziunea publică (ca mesaje de interes public, statul este acţionar unic la TVR deci ar trebui să o poată face fără costuri).

...Cum era, de exemplu, acest videoclip din HU acum nu ştiu câte decenii:   :)

:troll: Şi dacă tot... se poate şi un videoclip despre cum se stă pe dreapta pe scările rulante la metrou sau la mall? Despre cum se pune căruţul de cumpărături pe dreapta benzii mobile (şi nu trântit în mijlocul ei) ca să poată depăşi cei fără căruţ care se grăbesc (sau nu consideră că banda mobilă este a joy ride)?

...Despre cum se cheamă liftul corect? ...Cea mai tare fază: aşteptam într-o clădire comercială la lift la etajul 5 şi un tip care voia să meargă în jos cheamă liftul - care era pe la 8-9 - apăsând butonul de mers în sus. Îl întreb de ce face asta când el dorea să meargă în jos. Răspuns: pentru că liftul este sus şi de acolo îl chem  :headache:
Două drumuri paralele nu formează neapărat o autostradă.
Atlanta freeways at night * Vordhosbn * Centură * Autobahn * Happy cycling

NordKapp

Referitor la lift, exact același răspuns l-am primit și eu de la o doamna :)

MNU

 :lol: Poate asta e motivul pentru care au montat invers butoanele la doua dintre lifturile din Iulius Mall Timisoara. Exceptie fac primul si ultimul nivel (unde exista doar unul). Ca sa mergi jos apesi pe "sus"... si viceversa.

igorashu

Măcar la voi se apasă pe un singur buton...

dr4qul4

asta cu liftul este super tare.
la cladirile mici nu pre aconteaza, insa de la 10 etaje in sus deja devine o problema.
cei mai multi apasa pe ambele butoane sa vina mai repede, si dupa aceea nu inteleg de ce deschide liftul usile din nou la acelasi etaj.

Cel mai tare mi se pare in parcare la cocor. Eu parchez la subsol. si ii vad pe unii care vin de sus, ajung la parter unde urc si apas pe -1 si cand ajunge liftul la subsol fac astia o fata pentru ca nu inteleg de ce eu am prioritate si ei se plimba cu liftul  :lol:
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

sebba

problema e ca programarea miscarii lifturilor e facuta dupa niste reguli ce nu prea se adapteaza la nevoile "naturale" ale utilizatorilor
liftul de la parter, chemat ca sa urce, va onora si comanda de la -1 ptr ca e aproape si ca de acolo pleaca direct in sus
si pare logic

prostia e ca programarea lifturilor nu se face in functie de incarcare, de detectia frecventei unei anumite rute, de detectia numarului de persoane care asteapta in fata fiecarei usi
si se ajunge astfel la miscari destul de anormale fata de cerintele momentului, miscari determinate doar de cateva proceduri prost sau insuficient gandite
Sailing away! S/Y Haimana

dr4qul4

ideea era alta: cel de la etajul 1 vroia sa urce la 3, liftul fiind la 2 si apasa in jos ar cand se urca in lift apasa pe 3.
Eu urc de la Parter dar chem liftul in jos pentru ca vreau sa merg la -1, urc in lift si apas -1.

cel din lift are parte de o surpriza: El a urcat la 1, a urcat in lift si a apasat la 3, dar observa ca liftul se duce intai la parter, apoi la -1 si mai opreste din nou la parter (de obicei se mai gaseste cineva sa apese) si abia apoi il duce si pe el la 3.

Iar cei care apasa pe ambele butoane in acelasi timp au impresia ca s-a defectat liftul, deoarece dupa ce urca in lift si se inchid usile, in loc sa-l duca pe el unde vrea, se mai deschid iar usile desi nu e nimeni.

La cladiri mici de 4-5 etaje nu e o problema, dar nu m-ar mira ca la turnul raiffeissen sa existe instructiuni sau chiar training pt folosirea lifturilor. Nu de alta, dar altfel mai bine o iei pe scari.


Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024