News:

.

Main Menu

În parcare

Started by bogdymol, April 07, 2012, 02:19:49 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Denis

#6465
http://imgur.com/ml1H9M5
Partea amuzanta din postarea ta @Vancouver e ca nici nu am stiut de postul vechi si am urmat traseul tau in SimCity4(city building simulator) daca ai auzit de joc.
Asa arata un nod facut de mine http://imgur.com/Idq3JN0 arata asemanator cu cel de la Giarmata  :D

Ce vezi in prima imagine e Timisoara la o scara mult mai mica.Incerc sa reproduc orasul IN GAME,strada cu strada,cladire cu cladire cu ajutorul Google Maps.
Rosu=cale ferata
Albastru=linie tramvai
Unde sunt nodurile e centura la nivel de autostrada a Timisoarei.

frunzaverde

#6466
Quote from: vancouver on May 13, 2016, 04:29:40 PM
Am aratat eu mai demult cum trebuie facut, cu gandire in perspectiva:

Eu as impinge propunerea inca si mai departe. In loc sa se conecteze la M43 la est de Mako, as impinge autostrada inspre est, cu iesire pe la Beba Veche si conectare direct in M5 intre Szeged si Roszke.

De la acces mai rapid la granita sarbeasca la posibilitatea suburbanizarii malului de sud al Muresului in Ungaria (care acum e destul de izolat) pana la o conexiune absolut rezonabila Timisoara - Serbia de Nord (si, inainte de finalizarea unei legaturi directe cu Belgradul, chiar cu Belgrad).
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

adiarc

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

ioio_viola

Problema Timisoarei nu e ca nu trece autostrada mai aproape ci ca nu sunt facute legaturile pe 4 benzi catre ea.







TibiV

Quote from: frunzaverde on May 13, 2016, 05:01:58 PM
as impinge autostrada inspre est, cu iesire pe la Beba Veche si conectare direct in M5 intre Szeged si Roszke.

Spre vest...
Da, foarte buna solutia.
Ar mai trebui convinsi si ungurii sa faca si ei vreo 30 km de la Beba Veche la Roszke...

Dar, asa cum spune Vancouver, ne vom gandi la asta cand se va ambuteia la Arad.
Adica peste 25-30 de ani.
Eu nu mai apuc... :D
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

TibiV

Quote from: marius_tm on May 13, 2016, 10:59:39 PM
http://www.economica.net/ultimatumul-sefului-de-la-drumuri-pentru-constructorul-autostrazii-lugoj-deva-lotul-2_119593.html#n

Quote
Pentru lotul 4, din cele 4 secțiuni, două sunt executate în mare parte și două sunt oprite, sistate, ne zbatem să le obținem autorizațiile până în luna iulie", a declarat Cătălin Homor, Directorul General al CNADNR SA."

Parca termenul se tot indeparteaza... :(

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

north

Quote from: vancouver on May 13, 2016, 04:29:40 PM
Am aratat eu mai demult cum trebuie facut, cu gandire in perspectiva:



Note:
- garantez sunta-n-mie ca pe A1 centura Arad vom avea mari ambuteiaje la un moment dat (dupa finalizarea A1 Sibiu-Nadlac si A11 Belgrad-Timisoara-Arad-Oradea, sa zicem peste 30 de ani - va exista o suprapunere a acestor doua rute, plus traficul local, plus numar mare de noduri, plus restrictia de viteza, plus curbe - garantat ambuteiaj pe centura Arad); va aparea necesitatea mutarii A1 pe un traseu mai direct Timisoara-Szeged
- varianta propusa de mine rezolva si conexiunea A1 - Timisoara
- rezolva de asemenea centura Timisoara nord+vest, incl. legatura A1 cu autostrada spre Belgrad

Quote from: frunzaverde on May 13, 2016, 05:01:58 PM
Eu as impinge propunerea inca si mai departe. In loc sa se conecteze la M43 la est de Mako, as impinge autostrada inspre [v]est, cu iesire pe la Beba Veche si conectare direct in M5 intre Szeged si Roszke.

De la acces mai rapid la granita sarbeasca la posibilitatea suburbanizarii malului de sud al Muresului in Ungaria (care acum e destul de izolat) pana la o conexiune absolut rezonabila Timisoara - Serbia de Nord (si, inainte de finalizarea unei legaturi directe cu Belgradul, chiar cu Belgrad).

Dar ce ziceți de ideea asta privind optimizarea (pe termen foarte lung) a aliniamentului legăturii spre Budapesta aferent A1? (Harta am salvat-o dintr-o discuție de pe SSC unguresc mai devreme anul acesta, dar nu o mai găsesc):



Aici chiar vorbim de o reducere semnificativă a distanței de călătorie! Propunerea de mai sus presupune o rută via M4 și apoi un expres care s-ar desprinde din M4 la est de Szolnok.
M44 pare a reprezenta o prioritate în actuala perioadă de programare pentru HU, după cum am arătat aici. Dar este propus a fi realizat pe un alt aliniament, legându-se la M5 (via M8) la nord de Kiskunfélegyháza (rută pe care am arătat-o cu hașură difuză magenta), și nu conform propunerii din harta de mai sus (am reprezentat-o cu hașură difuză gri). Legendă la hașurile originale din harta de mai jos: portocaliu = autostradă, verde = drum expres, albastru = drum cu patru benzi.



În fine, chiar nu prea contează dacă M44 se face așa cum este planificat.
La noi, această legătură ar urma coridorul DN 79A și apoi DN 76, oprindu-se la Deva. Probleme prea mari de relief nu par ar fi (în fine, nu mai mari decât pe Lugoj - Deva). Privire grosieră pe bucata Gurahonț - Deva:





Această soluție cu siguranță ar preveni orice posibilă viitoare congestie, în (cred eu aproape) orice orizont previzibil, pe centura Arad sau pe oricare tronsoane din A1 (de la frontieră la Deva). Însă, aproape sigur, tronsonul Deva - Sebeș ar necesita pe termen foarte lung lărgire la 3 benzi pe sens.

Două drumuri paralele nu formează neapărat o autostradă.
Atlanta freeways at night * Vordhosbn * Centură * Autobahn * Happy cycling

TibiV

Quote from: north on May 14, 2016, 12:35:34 AM
aproape sigur, tronsonul Deva - Sebeș ar necesita pe termen foarte lung lărgire la 3 benzi pe sens.
Depinde ce intelegi tu prin "termen foarte lung"...
S-ar putea ca termenul ala sa nu fie atat de lung, de 30-50 de ani, ci doar 15-20...

Legat de harta ungureasca: cam de bun simt...
Nu s-ar fi aprobat niciodata la noi un asemenea proiect.
Prea multi "baroni" NU ar fi putut spune "v-am adus autostrada in oras"...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

cristi5

#6475
http://www.citymetric.com/horizons/streets-bucharest-how-road-behaviour-correlates-trust-government-2015

O corelatie (nu cauzalitate!) intre numarul accidentelor de circulatie si lipsa increderii in guvern

ioio_viola

rolul unei autostrazi nu e sa lege doua capitale intre ele ci sa lege orase importante dintr-o tara care apoi sa fie conectate cu vecinii acelei tari. ideea e sa colecteze cat mai mult trafic pe parcurs. nici ce s-a facut la Arad nu e ok. Pe langa ca creaza disconfort locuitorilor fiind asa aproape de oras mai creaza disconfort si celor din trafic fiind obligati sa reduca viteza destul de mult.

TibiV

Interesant articol...

Iar introducerea este o sinteza a sofatului in Bucuresti... :)
Quote
Getting behind the wheel of a car and taking to the streets of Bucharest is not for the faint hearted. I've just returned from a few days in Romania, and at times it felt like the locals took their driving lessons in Grand Theft Auto.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

vancouver

#6478
Quote from: north on May 14, 2016, 12:35:34 AM
Dar ce ziceți de ideea asta privind optimizarea (pe termen foarte lung) a aliniamentului legăturii spre Budapesta aferent A1? (Harta am salvat-o dintr-o discuție de pe SSC unguresc mai devreme anul acesta, dar nu o mai găsesc):



Aici chiar vorbim de o reducere semnificativă a distanței de călătorie! Propunerea de mai sus presupune o rută via M4 și apoi un expres care s-ar desprinde din M4 la est de Szolnok.


Este o varianta utopica. Reducerea distantei nu este chiar asa "semnificativa", ci doar de ca. 45-50 km intre Sibiu si Budapesta (550km pe A1+M43+M5), adica sub 10%. Ca timp discutam de 15-20 minute (functie de trafic si de relieful pe care ar merge aceasta varianta teoretica).  Despre costuri nu are rost sa discutam, iar utilitatea este limitata de asemenea. De ex. nu ii va ajuta cu nimic pe cei care vin din sud, pe A6 (de la Craiova / Calafat / Lugoj), pentru ca acestia ramân sa mearga tot pe langa Arad in drum spre vest. Inclusiv timisorenii vor fi in continuare obligati sa ocoleasca pana la Arad ca sa mearga spre vest, sau pot merge pe DN6 pe la Cenad, ca si acum multi dintre ei.

Asa daca vrei sa privim intr-un viitor indepartat, o alta mica autostrada sau un mic drum express o sa prinda contur: Arad Nord - Lipova. Traficul local din acea zona va creste in continuare si este nevoie de o legatura decenta la nord de actualul DN7 (sau la sud), macar pana la Lipova, adica pana la intrarea in zona dificila de pe Valea Muresului. Dar discutam din nou de 2040 +++.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

dr4qul4

Chiar credeti ca vom avea ambuteiaje pe A1 intre Arad si Deva inainte de terminarea A3?
Distanta Bucuresti-Budapesta va fi aproape la fel dupa aceea asa ca o buna parte din trafic se va muta pe acolo.
La fel vorbim de 2035-2040, orizont de timp in care populatia Romaniei nu va creste.

Singurele sectoare pe care cred ca ar putea sa apara ambuteiaje in urmatorii 20 de ani sunt Sebes-Sibiu si Pitesti-Bucuresti.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024