Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

5 Members and 25 Guests are viewing this topic.

iuli

Quote from: mariansb on May 23, 2014, 09:26:45 PM




O porcarie tipic romaneasca, exact cum ma asteptam, tipul de indicatoare folosit pe DN-uri. Informatia e pusa acolo ca sa nu zica ca nu au pus-o. Din goana masinii apropiindu-te de un nod prea multa informatie te poate face cel putin confuz si poate crea si incidente in trafic. Daca puneau ca in vest cu un panou mare cu un desen ca macar sa stii ce anume e obiectivul si la o distanta de vreo 20-30 de metri de autostrada ca sa poata fi citit la viteza aceea mare e mult mai util. Dar aici iarasi intervine draga noastra tara si mai ales conationali care ar lasa acea bucata de tabla fix pana la asfintit sau pana la plecarea muncitorilor care au pus-o.
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

Stefan Tudor

Asa de exemplu ... ca se pot pune pana la 4 destinatii plus legatura cu DN-uri ... fiindca omul, daca vrea sa ajunga intr-un sat de pe DN 66 trebuie sa ii indici unde iese spre DN 66, nu ca Hateg e pe DN66 ... parerea mea!

http://static.panoramio.com/photos/large/46077562.jpg

Si asta asa de model pt atractii turistice! Exact la fel si identic am vazut in Ungaria!

http://ais.badische-zeitung.de/piece/01/cf/f7/11/30406417.jpg

dorum

La Sanovita s-au unit terasamentele vechiului lot nefolosit cu a celui in constructie...revin cu poze

adiarc

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

dorum

#15589
pozele sunt de ieri dupaamiaza
























Ionut

Hm, posibil sa se concentreze pe Sanovita-Topolovat? Din filmare nu e mare lucru facut dupa Topolovat, insa inainte, spre Sanovita, vad ca se misca bine.

stangabriel

Cu ajutorul vostru se realizeaza cel mai complet jurnal de constructie a unei autostrazi din Romania. Felicitari tuturor. Acum se observa toate etapele,cat de grele si complexe sunt,dar nu imposibile daca este interes.

Imi aduc aminte un comment la un ziar: Ce e domnule asa greu sa faca o autostrada,atatea bani pentru un strat de asfalt peste pamant!


dorum

vom vedea...

Cand vom vedea cele aprox 100 camioane aliniate ca in filmarea de pe A6, atunci vom putea spune ca intr-adevar se lucreaza...

Ionut

^ Izvin-Sanovita e parfum... e campie cu doar cateva zone mai "deluroase", desi e mult zis. Sa vezi Dumbrava-Ilia sau Sebes-Turda. Sau Gilau-Nadaselu. Speram ca de toate ne vom bucura in curand. Mai ales pe Sebes-Turda si Gilau-Nadaselu veti vea pas cu pas constructia, cat de complexe sunt lucrarile si de ce sunt atat de scumpe autostrazile. In zona Clujului avem 50% din artileria grea a forumului (cealalta jumatate este in zona Arad-Timisoara care anul asta sau maxim in 2015 isi termina treaba). Va fi un festival de poze si filmari, veti vedea. Numai sa inceapa odata!

dorum

...migram mai spre est...macar Dumbrava - Cosevita tot o urmaresc :) :) deci nu raman fara "obectu muncii" pana pe la sfarsit de 2016 :)

iuli

Quote from: Stefan Tudor on May 24, 2014, 09:03:03 AM

Si asta asa de model pt atractii turistice! Exact la fel si identic am vazut in Ungaria!



Eu de modelul asta ziceam. Il pui inainte de iesirea de pe autostrada, lumea va iesi de pe autostrada si apoi pui indicatoarele clasice pe DN pana la destinatie. Nu sa pui pe autostrada lista cu toate destinatiile.
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

Quest

Quote from: dorum on May 24, 2014, 10:50:38 AM
vom vedea...

Cand vom vedea cele aprox 100 camioane aliniate ca in filmarea de pe A6, atunci vom putea spune ca intr-adevar se lucreaza...

Corect Dorum. Nota 10 ptr remarca. TS are de facut in regim de urgenta intre Topolovat si Sanovita 6 km de autostrada (73+500 pina la 79+500), vorba lui Ionut, parfum de autostrada.
A6 a avut aproape dublu (11 km), cu pod zabrelit de calea ferata care supratrece autostrada, cu nodul de la CIC, cu 2,5 km de debleu la intrarea dinspre centura Lugoj, etc. iar din pozele tale comparative se vede clar ca tot ei TS au reusit s-o faca in intervalul aprilie - noiembrie. Fortza, fortza Tirrena Scavi !
Common sense will get you far !

AFC

S-au mișcat frumos pana acum. Sunt sigur ca o sa vedem desant de utilaje vara asta. Pare din ce în ce mai clar ca vor sa termine cei 6 km în prima faza.
"Intr-o epoca de minciuna universala, sa spui adevarul este deja un act revolutionar" - George Orwell

dr4qul4

Nu uitati ca teoretic sunt inca in faza de proiectare.
Neavand proiectarea gata nu au autorizatiile necesare pentru a se apuca de pasaje.
Nimeni nu se va apuca sa faca vreun pasaj/pod , nici macar rampele de urcare pe el, pana nu au toate documentele in ordine. Si pana obtii toate semnaturile si stampilele dureaza.
Tb sa mai asteptam 1-2 luni si vom vedea mobilizare la TS.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

dorel

Quote from: caf on May 24, 2014, 12:23:40 PM
S-au mișcat frumos pana acum. Sunt sigur ca o sa vedem desant de utilaje vara asta. Pare din ce în ce mai clar ca vor sa termine cei 6 km în prima faza.

Analizand problema observam urmatoarele puncte:
1. organizarea de santier e in partea cu Sanovita
2. principalele obstacole fizice sunt doua sau trei dealuri mai mari care necesita deblee.
3. operational e bine sa sapi debleul ca sa ai pamant pentru terasamente
4. daca ai terasamentele bine asezate basculantele merg mai bine decat pe drumul tehnologic si consuma mai putin

In concluzie cum majoritatea pamantului de mutat e intre mijlocul lotului si Sanovita e logic sa inceapa de acolo si sa progreseze spre capatul celalalt.
La podete se vede ca au lucrat cam peste tot.  Cred ca la vara daca baga toate utilajele la terasamente si destui oameni la supratraversari si poduri vom avea cel putin 75% gata lotu pana la sfarsitul anului. Parerea mea.