News:

.

Main Menu

În parcare

Started by bogdymol, April 07, 2012, 02:19:49 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

pasadia

Ii raspunsesem inainte sa vad mesajul tau. Dar la partea cu bagatul mintilor in cap nu ma bag, nu ma cheama Sisif.

Ionut

Multumesc! Nu mai intrasem de ceva vreme pe SSC si voiam sa vad daca au aparut poze de ieri sau ceva informatii. In schimb, am gasit ineptiile lui LeClerk si mi-a sarit mustarul. Sper ca totusi tu sau alti cativa (mai era si bogdymol dar nu are timp) macar la chestiile flagrante sa interveniti ca acolo sunt oameni din afara tarii care iau de bune ineptiile unora.

dr4qul4

O stire cu un titlu "senzational".
adolescent-electrocutat-pe-o-pasarela-din-apropierea-parcului-herastrau

Prima senzatie a fost: what, cum e posibil asa ceva. Apoi mi-am dat seama ca singura "pasarela" din zona aia e podul cfr constanta....
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

TibiV

Quote from: Dan027 on March 07, 2017, 07:32:38 AM
Te rog eu frumos nu mai zi prostia asta de o mie de ori ca induci lumea in eroare. Ce faci tu deja este dezinformare.
Putem finanta autostrazi si pe rutele comprehensive doar ca fostul guvern nu a aplicat cu proiecte de pe reteaua comprehensive pe acea linie de finantare, dar se pot include oricand alte proiecte care sa fie finantate, totul depinde de viziunea si de competenta actualului guvern.

Iar ce faci tu este incapatanare...
Probabil ca uiti cat de mult (disperat chiar) au incercat Ponta, Sova & Rus sa bage A3 pe finantare UE - atat CoBra, cat si Suplacu-Bors. Cand il auzeai pe Rus, aveai de multe ori senzatia ca au si batut palma... :D

Iar aia cu "pe acea linie de finantare" este ca si cand am incerca sa pacalim UE bagand autostrazi "pe usa din dos"...

"se pot include oricand alte proiecte care sa fie finantate".. Da, se pot include pe lista, dar asta nu inseamna ca vor fi finantate.

Si oricum, fondurile POIM 2014-2020 nu ne ajung nici pe departe pe proiectele CORE.
A1 PiSi, A7, A8 Tg.Neamt-Iasi si (tot mai ipotetica A0) depasesc mult alocarea.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Dan027

Quote from: TibiV on March 07, 2017, 07:08:04 PM
Iar ce faci tu este incapatanare...

Gata, e ok, se pare ca am ajuns la un consens.  :cheers:

Eu sunt incapatinat, iar tu dezinformezi.

dr4qul4

@TiBiV..fondurile Core ne ajung pentru tot ceea ce ....suntem in stare sa facem. Cam ce crezi tu ca vom trimite la decontat pentru PiSi, A7 si A8 ?

Iar UE va finanta si A3, dar doar intr-un procent mai mic si doar pe bucatele.
Tu chiar crezi, ca, daca aveam un lot din CoBra gata, UE nu ne platea retroactiv asa cum a facut pentru mai toate DN-urile reabilitate in trecut? Alea tot pe Core erau? Parca am primit si pentru A4. E Core , dar doar pe sud.
Doar ca sansele sa reinvie CoBra si sa avem ceva de platit in acest exercitiu bugetar, sunt 0. Iar cele prin care cineva va dori sa acceseze fonduri europene pentru CoBra sunt negative. Este singurul segment si cu trafic si cu impact turistic, ceea ce il face extrem de atragator pentru a fi taxat.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

TibiV

Quote from: dr4qul4 on March 07, 2017, 07:51:52 PM
@TiBiV..fondurile Core ne ajung pentru tot ceea ce ....suntem in stare sa facem. Cam ce crezi tu ca vom trimite la decontat pentru PiSi, A7 si A8 ?
Exact cum spui... Vom trimite la decontat tot ceea ce suntem in stare sa facem.
Daca ne miscam decent (nu cu foarte mult talent, ci decent...) pana la 31 dec. 2022 ar trebui sa putem trimite suficiente facturi...
Din pacate, vad ca si miscatul decent devine o performanta greu de atins... :(

Quote from: dr4qul4 on March 07, 2017, 07:51:52 PM
Tu chiar crezi, ca, daca aveam un lot din CoBra gata, UE nu ne platea retroactiv asa cum a facut pentru mai toate DN-urile reabilitate in trecut? Alea tot pe Core erau?
Reabilitarea DN-urilor nu are legatura cu discutia core-comprehensive pe autostrazi noi...
Iar platile retrospective au fost din mila, (mila UE fata de noi), ca sa nu ne facem chiar de rasul curcilor in UE...

Daca aveam ceva din CoBra gata, poate-poate ca se milostiveau de noi, nu am de unde sa stiu - dar ma indoiesc. Mai degraba m-as uita ca UE nu a finantat nimic altceva pe A3 in afara de Tg.Mures - Cp.Turzii.

Iar in privinta proiectelor retrospective (asa se numesc in "jargon" fonduri UE..) nu cred ca se aplica proiectelor mari. Ar insemna din partea UE o incurajare a hazardului moral - ceva de genul noi, UE, nu acceptam sa finantam un proiect, tara respectiva totusi il face, iar dupa ce l-a facut acceptam totusi sa il platim... Adica ii rasplatesc pentru ca au facut cum i-a taiat pe ei capul...
Ar fi ca si cand ne-am apuca sa facem A6 pana in Teleorman, asa, de capul nostru, si dupa aia le-am cere banii - iar ei sa ne si dea banii, daca tot este facuta...  :D

Mama proștilor este mereu gravidă... :)

pasadia

QuoteMai degraba m-as uita ca UE nu a finantat nimic altceva pe A3 in afara de Tg.Mures - Cp.Turzii.

Tu chiar crezi ca a incercat cineva sa bage altceva pe fonduri UE? Uite, bucata dintre Bucuresti si Ploiesti (sau ma rog, Dumbravita) va face parte si din A7. Si daca e sa ne luam dupa afirmatiile facute de tine cu atat de multa convingere, UE ar fi trebuit sa fie dispusa sa ne raburseze o parte din cheltuielile facute cu acel segment, nu?

TibiV

Din contra, eu sustin cu convingere ca UE nu va fi dispusa sa finanteze retrospectiv nici un proiect mare facut de noi, dupa capul nostru...

Quote from: TibiV on March 07, 2017, 08:20:36 PM
Iar in privinta proiectelor retrospective (asa se numesc in "jargon" fonduri UE..) nu cred ca se aplica proiectelor mari. Ar insemna din partea UE o incurajare a hazardului moral - ceva de genul noi, UE, nu acceptam sa finantam un proiect, tara respectiva totusi il face, iar dupa ce l-a facut acceptam totusi sa il platim... Adica ii rasplatesc pentru ca au facut cum i-a taiat pe ei capul...

Iar A3 Bucuresti-Ploiesti se vede ca a fost facuta dupa capul nostru...
Pana in momentul asta, din cauza lipsei capatului de intrare in Bucuresti, este cel mai putin util tronson de autostrada din Romania. Desi este in folosinta de atatia ani, DN1 este in continuare preferat de majoritatea soferilor. Toate celelalte autostrazi au "golit" DN-ul paralel, Bucuresti-Ploiesti nu a facut-o.
Si nici macar nu putem invoca ca este "sectiune" din A7, din moment ce nici acum nu stim de unde va incepe A7...

De data asta e bine ca a fost cu fonduri de la buget, caci daca era pe bani europeni cred ca trebuia sa le dam inapoi tot, plus penalizari...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

ciprebbe

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

ciprebbe

Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

Ionut


Hercule

Cred ca filmarea e mai veche, nu mai este zapada acum in zona.
Deșteaptă-te române!

cezar-mario2012

  Este filmarea API din 3.12.2016 . Eu zic să-i faceți reclamație la YouTube pentru încălcarea drepturilor de copyright.

LittleWanderer

Militianu' asta e sigur doctorand de succes.  :p