News:

.

Main Menu

În parcare

Started by bogdymol, April 07, 2012, 02:19:49 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

adiarc

#6765
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura


kolegu

Dosarul cu toate documentele necesare este depus la Serviciul de Reglementări Tehnice din Ministerul Transporturilor, acolo unde 3 persoane (un inginer, un jurist și un șef serviciu) verifică și analizează temeinic sutele de acte ale documentației.

https://www.linkedin.com/pulse/autostrada-sebes-turda-relansata-17-km-tronsonul-1-dan-m-costescu

inteleg eu aiurea, sau sunt doar 3 persoane care isi dau ok-ul pentru AC-uri in Ministerul Transporturilor?


adiarc

Eu spuneam de desființarea totala si Crearea de la zero a celor 2 structuri....Fara nici un om din actuala structura.Oameni noi si tineri in noile str.pe modelul creeari DNA,acum peste zece ani.

Nu încânta pe nimeni ,ca aceasi oameni care si-au arătat tarele,vor fii sub alta conducere ....e egala cu zero aceasta asa-zisa reforma....plus ca întâi trebuie modificat cadrul legislativ,care sa nu mai permită angajările pe pile si compania sa nu mai aiba nici o treaba cu politicul.

PS - daca declarația e într-adevăr a lui Alin Goga,e trist ca respectivul ( deși angajat in CNADNR de atâta amar de timp ),nu știe nici macar cati km de autostrada are Romania.....ne-am dori cu toți sa avem 771 km,dar acum avem exact 732,95 km.
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Europiu

Quote from: NGC20 on June 23, 2016, 10:32:26 AM
^^^ Il las pe Catalin sa detalieze atunci cand vom avea rezultatul.

@NGC20: Voiam sa intreb daca vestile excelente de astazi au legatura cu acest mesaj.
The problem with the world is that the intelligent people are full of
doubts, while the stupid ones are full of confidence (Charles Bukowski).

alecu26

Pai am zis 30. Credeți ca greșim?
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Ranger

In Romania, in afara de nodul A4/DN3 langa Constanta, mai avem noduri trefla si pe unde?

TibiV

Trifoi.
Trifoi norocos.
Cu 4 foi.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

vancouver

Nu stiu sa mai avem.

Cel mai apropiat ca functionalitate este nodul dublu trompeta A3 / DN1 de la Gilau (Cluj Vest). Nici acolo nu exista viraj la stanga (treceri peste sensul opus de mers). In toate directiile se merge denivelat, pe directiile principale (inainte) atat pe A3 cat si pe DN1 nu exista absolut nici un impediment si exista doar zone de suprapunere a unor directii secundare, exact ca la nodul trefla.

Cel mai apropiat ca design, dar fara legatura cu o autostrada, ar fi pasajul Grant din Bucuresti, cu intersectiile in trefla cu Calea Grivitei si resp. Calea Plevnei (deci 2 trefle). Dar sunt bine turtite din cauza inghesuielii din oras si in plus fix unde ar trebui cel mai mult, sus pe pasaj, nu exista benzi de incarcare-descare, ci doar jos sub pasaj. Ca atare intrarea in traficul de pe pasaj venind de pe bretele se face prin "cedeaza trecerea" cu stop and go.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

north

Este nodul "N" din Cluj:

https://www.google.ro/maps/@46.757293,23.5435143,454m/data=!3m1!1e3

...sau nodul de pe DN15 la ieșirea spre Bacău din Piatra Neamț:

https://www.google.ro/maps/@46.9148281,26.3965008,508m/data=!3m1!1e3

(altele nu îmi vin în minte acum)

Și dacă tot suntem în parcare îmi permit, de astăzi (scuze de calitate):

A10 lot 4 și oarecum nodul cu A3:



A10, limita între lot 4 și lot 3:



Bonus - A3 sud (cam bătea vântul pe el!) pe final approach la OTP:

Două drumuri paralele nu formează neapărat o autostradă.
Atlanta freeways at night * Vordhosbn * Centură * Autobahn * Happy cycling

Germany

Salut !

Are cineva vreo informatie despre podul peste Dunäre BRÄILA - MÄCIN ??

Vä multumesc

Ranger

Multumesc vancouver si north. La Gilau sunt doua trompete, banuiesc ca nu au avut loc de un "trifoi norocos cu 4 foi" (multumesc TibiV  :) )
De nodul de pe Calea Floresti uitasem, cu toate ca am trecut de multe ori prin el. Iar la Podul Grant chiar nu mi-am dat seama ca ar fi trifoi, probabil fiind prea preocupat de trafic

alecu26

nu s-a facut trifoi cu 4 foi pe motiv de taxare. Cea directa, avuta in vedere acu 10 ani, e cel mai simplu de aplicat pe noduri trompeta. Cam tot A3 e gandit asa, si chiar si A2 pana la Festesti.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

north

Quote from: Ranger on June 29, 2016, 09:17:41 AM
Multumesc vancouver si north. [...] De nodul de pe Calea Floresti uitasem, cu toate ca am trecut de multe ori prin el.

Ăla este cel mai barosan, pentru că pe 3 dintre cele 8 rampe unidirecționale (vest -> sud, nord -> vest, est -> sud) sunt câte două benzi pe sens! :cheers: Să văd eu pe unde mai găsiți așa ceva!
Da' no, acuma presimt că o să vină vreun hater să-ți zică că de fapt nu-i chiar așa de barosan nodul, pentru că pe ălea 8 rampe sunt 16 treceri de pietoni... să nu-l crezi. :troll:
Două drumuri paralele nu formează neapărat o autostradă.
Atlanta freeways at night * Vordhosbn * Centură * Autobahn * Happy cycling

neobluenet

@north: Si mai vine un hater care iti spune ca pe directia DN1 - strada Bucium (V -> S) s-a facut o pista de biciclete din una din benzi :lol:. Sustin infrastructura velo, insa langa nodul asta e un parc prin care se putea face pista, ca sigur nu te duci cu bicicleta sa iti iei Volkswagen sau un sac de ciment la de Arabesque.