News:

.

Main Menu

În parcare

Started by bogdymol, April 07, 2012, 02:19:49 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

SILVIUFG

@myid : Da. In afara de zona Bradu relieful nu cred ca ar putea ridica vreo problema. O autostrada usor de realizat, care daca se va face la sud de DN1 cum ar fi normal, atunci nu ar deranja nici linia CF 200 (care e la nord) decat o data pe la Avrig-Turnu Rosu (depinde unde ar urma sa se lege de A1).

cricric

Nu vreau sa revin de n ori pe tema Sibiu-Fagaras. Dar ca ati facut iarasi referire-cred ca trebuie inceputa imediata dupa ce SF-ul e terminat. Ma rog, "decidentii" fac ce vor. Dar macar o sa-i putem arata cu degetul dupa 2020 cand sigur nu vom putea absorbi toti banii europeni.

pasadia

Lol, dadura cu bomba in voi de v-ati adunat toti cu Sibiu - Fagaras! Nu intelegeti ca nu e cazul, ce tot trageti cu autostrada spre Brasov? Vreti sa suparati pe toata lumea?  :lol:

bogdix

Din pacate (si spun asta cu tristete ca nu ne-am invatat din greseala Sebes-Turda) vancouver are dreptate. S-ar putea ca guvernul acesta sau cel de dupa alegeri sa hotarasca iarasi ca "trebuie absorbtie" si ar fi indicat sa avem ce "arunca pe masa".
Backup-urile propuse de vancouver mi se par rezonabile ca si abordare in executie si ca lungime de contracte, dar ramane problema: sunt ele la un nivel de SF ? Eu stiu ca A6 (deci Lugoj - Caransebes) e in "moarte cerebrala" pe moment, de A4 n-am auzit nimic in ultima vreme si din cate stiu sunt si probleme pe contractul de pe Bypass Constanta, iar de A3, sa ma ierte lumea, dar se tot discuta de mult de Comarnic - Brasov, insa inprezent A3 e pana la Ploiesti... Ar fi momentul oportun.

PS: Terminati va rog cu Sibiu-Brasov. Aia a fost o incercare a unui partid de a muta Coridorul 4 pe la Brasov. Exista prin 2007 unSF pe la CNADNR cu Dr. Expres Sibiu - Brasov. Ala e suficient.

dr4qul4

Nu cred ca propunerile lui Vancouver, in afara de Lugoj-Caransebes, sunt realiste. Ele nu au nici SF, si nici nu sunt in MPGT, sau macar pe Core; si ati vazut cum au explicat anularea A13. e dupa "sfantu asteapta"

In schimb eu nu inteleg cum de nu misca nimic pe DNCB Sud sau pe A7.. Sa inceapa odata licitatiile .  De la Ploiesti la Focsani e usor de facut.
Si ar mai fi si DX Braila-Galati. Pana fac SF pt pod, pot baga ca back-up legatura intre el si Giurgiulesti.
Alte proiecte cu ceva mai multe sanse ar fi: A8 - Tg Mures-DN13 si Pascani-Iasi.
Eventual si centurile Slatina si Bals, parte din A12.

PS. Daca cineva are ultima varianta a strategiei de implementare a MPGT, il rog sa o posteze. Ultimele informatii sunt de 1 an!!!
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

adiarc

"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

vancouver

Quote from: hepea on May 23, 2016, 12:19:35 PM
Unul n-ati zice Ploiesti-Buzau-Bacau sau orice prin Moldova...  >:(

A7 Ploiesti-Buzau-Bacau este deja pe teava. Eu ma refeream la PROIECTE NOI, ALTELE decat cele deja in lucru. A7 Ploiesti-Buzau-Bacau este in lucru intr-o faza incipienta, astfel ca in vara asta se vor face licitatii pentru "pachetul de hartii" (studiul treseului optim + proiectare + obtinere autorizatii + expropieri). Probabil peste 2 ani (2018) vor fi gata hartiile, inca 1 an licitatii pentru constructii (2019), in 2020 se va incepe lucrul pe diverse tronsoane. DECI ABSOLUT LA LIMITA. De aceea trebuie sa avem mai multe alte proiecte pornite. Toate proiectele trebuie sa faca 150-200% din banii pe care-i avem pentru 2014-2020, apoi vedem ce se si termina pana in 31.12.2022.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

adiarc

Este de importanta capitala ceea ce spui....si eu am spus-o de nenumarate ori

Plus ca vom asista la o noua premiera,dupa inchiderea OS lotul 3......la inceput de 2017 vom sta mai prost la absorbtia pe 2007-2013(2015),decat stateam la sf de 2015,pt ca cel mai probabil ,cel putin banii pt OS lotul 3 vor trebuii returnati catre CE
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

pasadia

Quote from: bogdix on May 23, 2016, 05:46:22 PM
PS: Terminati va rog cu Sibiu-Brasov. Aia a fost o incercare a unui partid de a muta Coridorul 4 pe la Brasov. Exista prin 2007 unSF pe la CNADNR cu Dr. Expres Sibiu - Brasov. Ala e suficient.

Vedeti, cand va zic eu sa terminati cu frazele care includ cuvintele autostrada si Brasov nu intelegeti. Trebuie sa vina bogdix ca sa pricepeti.

Dar apropo, de unde ai scos-o pe asta cu DX Sibiu - Brasov din 2007? Eu stiam ca exista Autostrada Transilvania, aia a lui Bechtel, care cuprinde tot segmentul dintre Brasov si Fagaras (ma rog, de la vest de Ghimbav pana la est de Fagaras) si un SF pentru DX intre Fagaras si Sibiu (ma rog, de la est de Fagaras pana pe la Talmaciu unde s-ar lega cu A1 - sau ma mai rog inca odata, pe atunci pusesera caii inaintea carutei si A1 se lega in DX). Acest ultim SF teoretic se actualizeaza la nivel de autostrada de catre AECOM. Si nu e actualizare caci ar fi studiu nou, fiind singurul SF alaturi de cel pentru Pitesti - Sibiu care s-ar face la "noile" standarde de executie.

Deci pana una-alta, curiozitatea mea e cum de ai redus ambele segmente la nivel de DX. Si daca tot le-ai redus, nu ai putea sa recunosti ca mai bine renuntam la amandoua?

TibiV

Orice se va promova pe post de back-up (si in mod sigur se va promova ceva in regim de urgenta, dar pe la finalul anului viitor- inceput de 2018, cand vor vedea dezastrul...).
Iar acel "ceva" va fi fie ceva pe A7, fie Tg.Mures-Ditrau, fie Iasi-Pascani-Tg.Frumos.
Nu mai argumentez acum, am facut-o de multe ori pe topicurile respective.
Poate (dar cu maaaare greutate....) sa aiba ceva sanse Sibiu-Brasov, dar probabil strict legat de capacitatea de finantare "in-house" pentru CoBra.

Orice altceva... Sorry.
Nu este vorba de preferintele mele, ci de logica neabatuta (pana acum) a proiectelor pe care UE le-a acceptat la finantare...

Astept dislike-urile de rigoare... :D



Mama proștilor este mereu gravidă... :)

alexV

"va anuntam ca puteti incepe"  :lol:

E un ordin de incepere a lucrarilor la un nou drum de legatura intre Floresti si Cuj Napoca.
sursa: citynews


bogdix

#6551
@pasadia
Imi iau eu dislike-urile pt. "ruptul pisicii"

Legat de SF-ul Sibiu-Fagaras, e asa cum stii tu, eu nu mai imi amintesc exact detaliile. Stiam si de legatura dintre A1 si DX, care e asa cum ai spus-o.

Acum, vizavi de Sibiu-Brasov, se poate discuta mult, polemiza la infinit probabil si tot n-o sa fie clar. Atata timp cat MasterPlanul e suficient de subiectiv pe unele tronsoane si in plus datorita specificului national de a "sti mai bine ca altii" polemicile vor continua.
Eu personal, cred ca ar trebui sa ne concentram pe coridoarele internationale de transport C4 si C9, care pot atrage finantare europeana. A3 e o autostrada care a pornit asa cum a pornit (nu stiu de ce au ales Brasov-Bors in loc de Pitesti-Nadlac) si din cate stiu eu e bugetata de la stat. Nu suntem suficient de inteligenti (ca autoritati) sa absorbim fondurile NERAMBURSABILE la care avem acces, dar nici nu ne invatam minte din exercitiul 2007-2013 sa facem un backup. Asta propunea si vancouver si mie mi se pare o idee buna.

pasadia

Stai linistit caci nu tu esti cel care a rupt pisica in doua. Situatia asta e evidenta de mai mult timp, eu doar "rad" acum de myid, cricri sau SiviuFG care probabil inca isi mai inchipuie ca nu au murit toate proiectele de autostrada ce trec pe langa Brasov.  La fel cum, din pacate, ma vad nevoit sa "rad" si de societatea civila brasoveana, aia care nu constientizeaza moartea orasului si de la ce i se trage.

Iar propunerilor lui vancouver sau ale celorlalti nu am decat un singur lucru sa spun (si o fac in stilul vancouver): A0

Asta e singurul lucru care are impact, e urgent, prezent pe orice coridor european ai vrea si ar avea si finantare. Restul sunt irelevante prin comparatie.

cricric

#6553
Asa, si ca sa-ti raspund: avem una bucata tronson de munte dificil (Sibiu-Pitesti), unde avem deja SF pornit si muschii incordati. Se pare ca nu ne incadram in ciclul bugetar european actual, iar tu propui ca varianta de rezerva alt tronson montan destul de greu (viaducte, chestii), care n-are nimic facut la ora actuala.

@pasadia: In Sibiu-Fagaras mai cred, chiar daca stiu multi sunt (sau erau cel putin inainte) impotriva, inclusiv Catalin Drula. Dar nu-i bai, macar o sa putem la sfarsitul lui 2020/2022  sa-i aratam punctual cu degetul. O sa stim cu nume si prenume pe toti mesterii.
Si mai cred ca o sa se termine si aeroportul cu puteri propri, ceea ce probabil o sa ma faca sa intreb de ce mai avem nevoie de un "centru". Dar asta e alta discutie. Nu cred ca trebuie sa fim asa de pesimisti in ceea ce priveste Brasovul.

dr4qul4

#6554
nu ai cum sa faci A0 in regim de urgenta! Aici vom intalni toate problemele posibile: exproprieri contestate, autorizatii de construire contestate (interese imobiliare), cereri de noduri suplimentare, numeroase pasaje, poduri, podete, noduri atat peste DN-uri, DJ-uri, DC-uri, cursuri de apa, lacuri, cat mail ales peste CF.
Si sa nu uitam de cablurile electrice.

Daca  in cazul altor autostrazi vorbim de un traseu paralel calior de comunicatie existente, A0 se va intersecta  cu toate.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024