News:

.

Main Menu

În parcare

Started by bogdymol, April 07, 2012, 02:19:49 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Harry

Arhitectul Gabi Buhus (MelcToxic) care era activ pe SSC, softpedia si ocazional aici a murit in urma unui atac de cord

reed

#13966
Un forum olandez , topicul Romania .Interesant de citit ce gândesc olandezii despre infrastructura de la noi
https://www.wegenforum.nl/viewtopic.php?t=2448&start=1590

Au și o lista cu firmele italiene care lucrează și pe la noi și au dat cu mucii in fasole prin Europa
https://www.wegenwiki.nl/Problemen_met_Italiaanse_bouwbedrijven_in_de_Europese_wegenbouw

Earthchild

Quote from: Harry on June 14, 2023, 03:51:11 PMArhitectul Gabi Buhus (MelcToxic) care era activ pe SSC, softpedia si ocazional aici a murit in urma unui atac de cord
OMG, ce veste tristă...  :ohno:  Tocmai întrebasem pe SSC ce se întâmplă de nu mai apar postări de ale lui.  :(

JohnDoe

https://www.construim-romania.ro/2020/10/13/usurel-cu-autostrada-americana-pe-scari/

Via Carpathica este sustinuta de vreun organism politic important sau doar de un NGO ce a luat si el cateva milioane pentru o fitzuica?
Vin alegerile parlamentare, va dam scoli, va dam spitale.

shift2rail

^fostul ambasador Zuckerman (Zaharescu) a vanturat ideea, dar, modulo furniturile militare, nu vom vedea vreun $ investit de USA in infrastructura romaneasca.

mirceaeliade

Parca o intalnire cu ambasadoarea SUA zilele astea, a fost discutata prelungirea A7 pana la Siret.  SUA are tot interesul sa existe retea de "deployment" rapid de trupe pana la granitele legale ale NATO.  Shiar si fara Ukraina in NATO, e un element de oearecare intimidare sa poti sa iti aduci de divizii vrei pana la botul calului.  Asa cum Deveselu nu e o amentirare directa la Rusia, pt ca e neglijabila cantitatea de explozibili care poate fi folosita acolo in directia Rusiei, tot e un ghimpe in coasta Rusiei.  La fel o autostrada pana la buza teritorilui de interes al lui Punin, nu poate sa fie chiar placuta decidentilor cu ganduri de marire de pe la Kremlin. Nu ne dau bani americanii chiar degeaba, dar poate ca macar vor fi bani cu dobanda mai mica decat au luat decidentii de la Bucuresti in ultima perioada.

ArKE

O intrebare "tehnica" ptr cunoscatori... ;)
Aveti idee...dupa ce se decoperteaza asfaltul de pe o strada, cam cat trebuie lasat la dospit pana se pune la loc?
Intreb ptr un prieten...din Focsani. Care a calculat ca pe bulevardele frumosului oras al unirii, intre decopertarea asfaltului si punerea lui la loc trec in medie 457,3 zile. Timp in care condusul prin oras se face cam ca in expeditiile baietilor de la Top Gear prin Madagasgar si Namibia....

hefaistos

3 minute  :lol:
Asfaltul se ia, se încălzește, i se mai adaugă ceva bitum și poate fii pus din nou. Nu e precum betonul de ciment. Dacă vorbim și de reparații la fundația drumului e altceva.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu suplimentar 200 lei: Se deschide traficul pe Lot 4 - Centura Focsani înainte de 15 iunie 2024.

Pfff77

De ce la Suplacu de Barcau trece A3 prin lac? Probabil intrebarea asta a mai fost pusa de sute de ori  dar va rog sa ma lamuriti si pe mine.

danutzu_1069

^ pentru ca... BECHTEL..

rt25

nu era lac acolo cand s-a construit, dar se stia ca va fi.

Earthchild

QuotePoate ca autostrazile la noi nu ar parea chiar asa de rele daca mergi cat de cat legal pe ele...  O:-) . Si pentru asta avem nevoie de cineva care sa impuna respectarea regulilor si sanctionarea comportamentului violent in trafic.. la un moment dat te cam saturi sa circuli "cu bata in mana, ca sa-ti faci singur dreptate/loc pe drum". Si asta da, contribuie masiv la modul cum percepi orice drum, ce sa mai zici de autostrada...
Citândul mai sus pe colegul Dumbravă, nu pot să nu remarc comportamentul iresponsabil, de golan "de după blocuri" pe care îl au mult prea mulți conaționali pe drumurile publice în România.
Situație trăită de mine acum vreo trei ani: noaptea târziu pe A2, mergeam pe pilot automat cu 130 km/h pe prima bandă. Autostrada liberă. Am ajuns din urmă două TIR-uri apropiate, am intrat în depășirea lor, asigurându-mă dinainte că nu inoportunez un eventual partener de trafic care ar fi venit pe banda a doua. Un individ care venea tot pe prima bandă se bagă în depășire după mine, mă ajunge în dreptul ultimului tir și începe cu tail-gating și spectacol de flashuri, de nu mai vedeam în oglindă... După șase secunde, cât a mai durat depășirea, m-am repliat pe prima bandă și am fost depășit de... un Golf 5, tunat și sclipicios, cu orgă de lumini "omologată" sigur la RAR, cu număr de Vâlcea, județul cantautorului Adi. M-a mâncat undeva să-i dau un flash scurt, că așa sunt eu, mai vindicativ. Eu fiind pe banda a întâia, el pe a doua. Ce mai freamăt, ce mai zbucium!
A trecut imediat pe prima bandă și a început să pună frâne în fața mea... la 130 de km/h. Cu un TIR în spate, care se apropia cu 90-100 de km/h.
Dacă aș fi avut un kalashnikov, l-aș fi folosit fără remușcări.

alin2pas

O cameră de bord și un apel la 112 ar fi rezolvat problema și ar fi trimis Golful la titlul topicului (dacă s-ar fi mișcat și poliția ,,mai cu talent").

mirceaeliade

O mica interebare pentru cei mai cunoscatori, si sper ca nu s-a mai intrebat: grinzile de ciment nu sunt mai ieftine si mai bune in timp?  De ce pe multe santiere vad grinzi metalice?  Uneori, ca la nodul A0-A3, are sens ca sunt deschiderile mai mari, si trebuie ceva mai arcuit si usor.  Dar vad pe multe alte santiere, unde s-ar putea pune piloni de sustinere, ca apar grinzi metalice, care mie mi se par ceva mai nedurabile.  Ma insel cu ceva?

hefaistos

Pana la deschideri de 35-40 grinzile prefabricate din beton armat sunt soluția clasica și ieftina. Dincolo de asta apar probleme la  grinzi (gabarit, torsionari necontrolate). Și răsare soluția imediat următoare, grinda de otel. Dupa care soluțiile se diversifica: grinda cu zabrele(soluția de la pasajul Doamna Ghica), arc, poduri pe cabluri și multe altele.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu suplimentar 200 lei: Se deschide traficul pe Lot 4 - Centura Focsani înainte de 15 iunie 2024.