Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

1 Member and 2 Guests are viewing this topic.

motorzbh

Deci sa mai explic odata cum sta treaba cu avocstii lor si cat de reale sunt claim-urile. Problema BSC-urilor. Aradul si pilotul au fost lansate la scurta distanta dar datorita descalificarii lui Alstom la pilot si proceselor ulterioare ele s-au semnat practic simultan. Din acest motiv nu se stia cine va pune centralele gsm. La Arad s-a pus intrebare de clarificare daca trebuie incluse in oferta cele doua BSC si s-a raspuns da. Cum la pilot a castigat Nokia si la Arad Kapsch Alstom a venit cu tupeu si a cerut 4 milioane de euro ca sa puna cele 2 BSC. Cfr le-raspuns ca este datoria lor sa realizeze un sistem functional si fie le dau gratis fie inlocuiesc echipamentele Kapsch cu Nokia si se conecteaza la BSC-urile din pilot. Deci totul fara nici un ban suplimentar ca echip Kapsch nu fusesera livrate. Chiar si asa, venea SimSig erau solutii , pana la urma plateam 500 000 de euro la Nokia si le foloseam pe cele zKapsch ca piese de schimb. Dar nu Alstom a venit cu avocati cu amenitari , cu iesit din sedinta, cu "ce ba faceti misto de mine, lasa ca va aranjeaza avocatii mei". Astea sunt claim-urile ... scheme de ciupit banii. .
Se puteau face urmatoarele chestii: ( pe care noi le-am cerut).
1. Trebuia instalat GSMR-ul pe tot coridorul si rezolvam cu BSC-uri si alte chestii. Toate celelalte administratii asa au facut.
2. Proiectele de semnalizare trebuiau facute macar pe raza centrelor de control, asa renuntam la interfete si la adaptarea centralizarilor Siemens si Thales la TMS Alstom. Daca se fac separat proiect galben.
3. Impunerea schemei de BLAI cu FO, bariere cu detectia vitezei etc.
4. Alegerea unui proiectant pe criterii de calitate si mentinerea lui la  toate proiectele. E epuizant sa corectezi toate proiectele.



Ovii Stîngaciu

Poze realizate ieri și astăzi la Brașov/Modernizarea căii ferate Brașov SighișoaraSpre Stupini


Spre Brașov








Rigole


S-a demontat linia de pe m200 până la curbă 









Powered by API/PUM imgur uploader
Salut ! Am 20 ani și sunt un pasionat feroviar obișnuit din Brașov! Eu voi pune noutăți despre reabilitarea căii ferate Brașov-Sighisoara pe YouTube! Voi pune și poze pe forum așa că stay tuned! Dacă aveți nelămuriri scrieți-mi în privat!

dan tm

Quote from: dan tm on May 14, 2021, 09:25:58 PM
Pe celalalt forum am citit ca in iunie 1837/1838 circula deviat prin Oradea.

Linia Ilia -Dobra se inchide pentru lucrari de reconfigurare in zona de intilnire cu noul coridor.


tot acolo am citit alta stire

Datorită lucrărilor la C4 în perioada 14 - 20 iunie trenurile Dacia 346 / 347 vor circula deviate prin Timișoara, astfel

12846
București Nord 13.45
Craiova 17.15 - 17.30
Timișoara N 0.22 - 0.27
Arad 1.16 - 1.31
Curtici 1.43
Până la stația Craiova va avea opririle trenului 1595 care se va anula în perioada circulației trenului 12846-1 (Videle, Roșiori N, Drăgănești Olt, Caracal), apoi va opri în stațiile Filiași, Strehaia hc, Balota, Drobeta Turnu-Severin, Orșova, Băile Herculane, Caransebeș, Lugoj.
607 km, timp de mers 12 ore. Prin Sighișoara tot atâtea ore dar sunt 638 km.

12847
Curtici 4.19
Timișoara N 5.24 - 5.45 (atașează garnitura trenului 1692 care se va anula în perioada circulației trenului 12847-2)
Drobeta Turnu-Severin 10.15 - 10.25
Craiova 12.36 - 12.44
București Nord 16.07
Opriri: Lugoj, Caransebeș, Băile Herculane, Orșova, Balota, Strehaia hc, Filiași, Caracal, Drăgănești Olt, Roșiori N, Videle.
https://trenuletz.forumz.ro/t5218p510-mersul-trenurilor-2020-2021#355694

cristi5

Asociația Pro Infrastructură a primit acordul CFR pentru amplasarea de camere de time-lapse pe șantierele Coridorului Rin-Dunăre!

Lucrările realizate în cadrul acestui proiect sunt foarte spectaculoase, dar se află în zone destul de greu accesibile. Așadar, vă rugăm să sprijiniți filmarea lucrărilor cu camere fixe!

API construiește camerele în regie proprie pentru a reduce cât mai mult prețul. Puteți vedea filme realizate pe proiecte rutiere aici https://bit.ly/3brl7H2

Puteți susține această acțiune prin donații astfel:
IBAN RON: RO32RNCB 0837 1694 8196 0001
IBAN EUR: RO05RNCB 0837 1694 8196 0002
IBAN USD: RO75RNCB 0837 1694 8196 0003
Cod BIC/SWIFT: RNCBROBU
BCR Cluj-Napoca
Detalii plată: "donație proiect CF"

Donatii prin PayPal: contact@proinfrastructura.ro

EugenRo

Lucrari CF zona Soimos, vedere spre Valea Muresului (catre Deva), de la Cetatea Soimos:


:)

florin74

Quote from: florin74 on January 27, 2021, 06:02:38 PM
23.01.2021
PIZZAROTI (lot 4 :  Coslariu -Vintu de Jos ) : - 98,5%
SWIETELSKY-STRABAG-ALSTOM (Vintu de Jos-Simeria) : 99.9%
Semnalizare ERTMS Sighisoara- Simeria : ALSTOM 82.7% pe Coslariu Simeria
Semnalizare ERTMS Sighisoara- Simeria : ALSTOM 94% pe Coslariu Sighisoara
subtronsonul 2a: km 614-Cap Y Bârzava"  Astaldi S.p.A., FCC Construccion SA 51.25%
subtronsonul 2b: Cap Y Bârzava - Cap Y Ilteu" Astaldi S.p.A., FCC Construccion SA 54.15%
tronsonul 3: Gurasada – Simeria. : FCC- Astaldi 38.45%
subtronsonul 2c : Ilteu - Gurasada :  RAILWORKS (ALSTOM, AKTOR, ARCADA) : 36.2%

17.05.2021
PIZZAROTI (lot 4 :  Coslariu -Vintu de Jos ) : - 98,92%
Semnalizare ERTMS Sighisoara- Simeria : ALSTOM 83% pe Coslariu Simeria
Semnalizare ERTMS Sighisoara- Simeria : ALSTOM 96% pe Coslariu Sighisoara
subtronsonul 2a: km 614-Cap Y Bârzava"  Astaldi S.p.A., FCC Construccion SA 58.50%
subtronsonul 2b: Cap Y Bârzava - Cap Y Ilteu" Astaldi S.p.A., FCC Construccion SA 58.80%
tronsonul 3: Gurasada – Simeria. : FCC- Astaldi 42.80%
subtronsonul 2c : Ilteu - Gurasada :  RAILWORKS (ALSTOM, AKTOR, ARCADA) : 37.2%

NOU
Secţiunea: Braşov – Sighişoara. Subsecţiunile: 1. Braşov – Apaţa şi 3.Caţa – Sighişoara."  : Asocierea Railworks (Alstom, Arcada, Aktor,Euroconstruct Trading 98) : 1.60%
Modernizarea linie CF Bucureşti Nord - Jilava - Giurgiu Nord - Giurgiu Nord Frontieră - Lot 1 Redeschiderea circulaţiei feroviare pe pod peste râul Argeş, între Vidra şi Comana : PORR : 2.26%

alin_simeriaveche

#7686
Scuzati intrebarea dar Euroconstruct inca mai activeaza? Eu am ramas cu informatia ca de pe Sebes Turda au intrat in faliment.

florin74


Ovii Stîngaciu

Au ajuns și cifrele noi ! Mă asteptam sa fie pe loturile 1 si 3 stadiul între 1-2%, ma refer la Brașov-Sighisoara! Și pe km 614-Simeria au evoluat puțin.  Multumim @florin74 pt update!
Salut ! Am 20 ani și sunt un pasionat feroviar obișnuit din Brașov! Eu voi pune noutăți despre reabilitarea căii ferate Brașov-Sighisoara pe YouTube! Voi pune și poze pe forum așa că stay tuned! Dacă aveți nelămuriri scrieți-mi în privat!

Xenos

Ce face Railworks pe Ilteu  - Gurasada?! Am impresia ca isi bate joc asocierea....

motorzbh

Același lucru care l-a făcut Alstom la Arad si la Simeria Sighișoara: întârzie lucrările.

cristi5

Aktor are probleme financiare la nivel de concern. A fost recent ceva infuzie de capital de la noii actionari olandezi. Vedem. Poate vedem si o scrisoare de garantie bancara pe Apata-Cata, atunci primesc avans etc.

motorzbh

A ieșit motivarea de la Arad Timișoara, se va relua licitația în curând.

dan tm

Nu mai țin minte, racordul Mintia se desființează sau doar acuma la lucrări e demontat?

Am mai văzut trenuri dinspre Arad care mergeau la Păuliș Lunca Gr T si rebrusează în Deva.
Azi este un tren DB de la Stamora Moravita(Sîrbia) care de asemena va rebrusa în Deva.

ionescu63

Quote from: motorzbh on May 19, 2021, 09:15:16 AM
A ieșit motivarea de la Arad Timișoara, se va relua licitația în curând.
Portiunea asta nu e din celalalt coridor?