Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ovii Stîngaciu

Eu spre exemplu merg lunar pe Brașov Sighișoara și fac reportaje foto !
Salut ! Am 20 ani și sunt un pasionat feroviar obișnuit din Brașov! Eu voi pune noutăți despre reabilitarea căii ferate Brașov-Sighisoara pe YouTube! Voi pune și poze pe forum așa că stay tuned! Dacă aveți nelămuriri scrieți-mi în privat!

Ovii Stîngaciu

Și în legătură cu evoluția lucrărilor pe m200 simeria-km 614 spun că evoluția este destul de bună și avansează foarte rapid pe Bârzava Nouă - Milova , probabil în august deschid firul nou. Simeria avem deschis liniile 5-8 și acolo se evoluează.Intre Păuliș și Ghioroc pe 26 iunie se deschide și firul 1 ceea ce înseamnă că vom circula pe 2 fire dar cu CED provizoriu! La Micia trebuie să mă duc și eu sa vad cum stau treburile. Oricum as vrea ori săptămâna viitoare sau când am și eu un weekend liber sa trag o fuga cu IR 74 și să fac Backview pe secvențe exact cum face @District EA . Și mulțumim pt pozele de la Simeria și de la corfeni Milova. De Brașov Sighișoara voi comenta mai târziu !
Salut ! Am 20 ani și sunt un pasionat feroviar obișnuit din Brașov! Eu voi pune noutăți despre reabilitarea căii ferate Brașov-Sighisoara pe YouTube! Voi pune și poze pe forum așa că stay tuned! Dacă aveți nelămuriri scrieți-mi în privat!

razvan96

Pentru ca e despre Portul Constanta stirea, eu as zice ca se potriveste aici, daca nu, poate fi mutata.

Asa cum s-a anuntat de cateva luni, SRCF Constanta a atribuit prin negociere fara publicare prealabila 2 contracte de reparatii a liniilor din Port, motivul fiind o situatie de extrema urgenta.

Lucrări de reparații și întreținere a infrastructurii feroviare publice aflată în incinta Portului Constanța – PRIORITATEA 1 – LOTUL 1

QuoteLucrările constau în înlocuirea suprastructurii c.f. pe un număr de 19 linii, totalizând 6,589 km. De asemenea, vor fi înlocuite 27 aparate de cale și seturile de traverse speciale la un număr de 5 aparate de cale. În cadrul lucrărilor, pe cele 19 linii vor fi utilizate exclusiv traverse din beton precomprimat iar în curbe vor fi prevăzute traverse din beton precomprimat cu supralărgire. Aparatele de cale care se vor înlocui integral vor fi montate pe traverse din beton precomprimat și vor fi prevăzute cu ace flexibile. Caietul de sarcini cuprinde atât lucrări specifice de linii, cât și lucrări de instalații și linie de contact.

Atribuit Wiebe pentru 56,1 mil RON.

Lucrări de reparații și întreținere a infrastructurii feroviare publice aflată în incinta Portului Constanța - PRIORITATEA 1 – LOTUL 2

QuoteLucrările constau în înlocuirea suprastructurii c.f. pe un număr de 12 linii și 4 diagonale principale, totalizând 6,809 km. De asemenea, vor fi înlocuite 38 aparate de cale și seturile de traverse speciale la un număr de 5 aparate de cale.
În cadrul lucrărilor, pe cele 16 linii vor fi utilizate exclusiv traverse din beton precomprimat iar în curbe vor fi prevăzute traverse din beton precomprimat cu supralărgire.
Aparatele de cale care se vor înlocui integral vor fi montate pe traverse din beton precomprimat și vor fi prevăzute cu ace flexibile.
Caietul de sarcini cuprinde atât lucrări specifice de linii, cât și lucrări de instalații și linie de contact.

Atribuit Arcada Company pentru 60,8 mil RON.

Ambele contracte au o durata de 149 de zile, ordinul de incepere a fost dat azi.

vancouver

Super, asta chiar e o veste buna. Si Wiebe si Arcada sunt firma super serioase si chiar daca vor castiga ceva bani pe lucrarea asta (mai mult fata de situatia ca se facea licitatie), o merita din plin.

In mod normal ar trebui sa avem contracte cadru cu 2-3 firme (nu doar una), care sa poata fi apelate oricand la preturi unitare stabilite anterior in cadrul licitatiei pentru contractul cadru. Contracte facute pe cate 10 ani, cu o suma minima de lucrari care clar sunt necesare, plus posibilitatea de a lua aceste firme la acelasi pret si pentru alte situatii - mai ales situatii gen linie sau macaz stricate dupa un accident, incident etc...

Si atunci nu se mai ajunge la cazuri de atribuire fara licitatie. In plus, daca apar bani disponibili la care anterior nu ne-am gandit, se poate instaneu apela la ei si demara lucrarile si nu mai ajungem in sitautia de a ne fie frica ca nu tragem la timp banii (gen quick wins pe pnrr, care daca aveam contracte cadru acum puteam deja sa lucram la zeci de km de linie, in loc sa stam cu inima cat un purice, daca o sa fie sau nu participanti, daca o sa fie descalificati toti sau nu, daca o sa avem contestatii etc...
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

razvan96

^ Momentan sunt in licitatie acorduri cadru pe 4 ani de reparatii a suprastructurii la cele 8 regionale, si de asemenea pe o alta licitație pentru reparațiile trecerilor la nivel cu CF.

vancouver

Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

Xenos

Quote from: razvan96 on June 16, 2022, 03:50:58 PM^ Momentan sunt in licitatie acorduri cadru pe 4 ani de reparatii a suprastructurii la cele 8 regionale, si de asemenea pe o alta licitație pentru reparațiile trecerilor la nivel cu CF.

Aceste acorduri cadru sunt distincte de acele quick wins de care tot citim in topicul de reabilitare infr feroviara?
Ar fi bine, caci acele quick wins par cam mici....ca intindere.

razvan96

Sunt distincte, fiind pe banii CFR/statului.

Dar nu sunt mai multi bani decat au alocat QW in PNRR. Acordurile cadru au minim de 1 miliard de lei, QW pe PNRR trec bine de tot de nivelul ăsta.

GIV

oare are cineva drona in zona c ta? pentru a vedea cum renaste o zona a portului? sau nu e permisa filmarea in zona?

Cetatean

Penreu lucrarea de la Porr,am eu un contact. O sa ii mai cer poze.

District EA

Zona neutră Conop - Nadăș - Bârzava Nouă (8 iunie 2022)

cristi5

Comparatii 14 aprilie - 14 iunie

Nicio miscare la arheologie la Micia


Zona cu arheologie pare foarte lunga. Se termina cam aici, si este arheologie in ambele parti ale CF.


Prima zona cu progres:


Inca par a fi probleme la exproprieri la Vetel. Progres minor, au taiat un copac...


Curatenie sub noul pasaj DN7. Probabil se apropie de trafic rutier... Asta ar permite fir definitiv in zona.


Racordul spre Lugoj: terasamentul incepe sa se vada. Deschidere trafic preconizata pe sfarsit de iulie.


In sfarsit s-a apucat Aktor de tunelul lung de la Salciva.


Niciun progres la Varadia de Mures. Stramutarea nu a inceput.


Podet inceput de Astaldi in apropierea tunelului Batuta


Dealul din gura tunelului Batuta e asa cum il stim, la fel si padurea de pe el


Ceva progres la portalul vestic Batuta


O relocare LEA la halta Lalasint


Podul Capruta si-a pierdut nasul de lansare. Era si timpul.


A inceput si demolarea picioarelor de beton pe care a stat podul inaninte de lansare.


Fir nou la est de podurile Conop


Podul estic Conop a fost suprabetonat


Podul vestic Conop a fost deasemenea suprabetonat


La fel un podet din apropiere


Au aparut peroanele la halta Conop, si terasamentul este la nivel.


Fir nou intre Conop si Milova


Firul nou se termina la intersectia cu traseul vechi


Din cate stiu este fir nou si la varianta de la est de Milova, dar nu se vede bine aici






Powered by API/PUM imgur uploader

cristi5

Cateva aspecte discutate azi
- din tunelul Batuta mai sunt aproximativ de forat 70m, adica in jur de 516m forati, fata de 466 in aprilie. Deci vreo 50m in 2 luni.
- se preconizeaza o inchidere de linie la sfarsitul lui iulie, pentru redeschiderea traficului spre Lugoj. Tot atunci inteleg ca se va trece pe firul nou (firul 2) pe Campuri Surduc- Gurasada.
- estimarea pentru deschiderea variantei Conop este in continuare octombrie. Practic acolo sunt cele mai mari progrese pe pozele comparative de mai sus.

montaniardul

#9223
In continuare in gara din Deva nu se intampla nimic ...acelasi pesaj ca un luna decembrie a anului trecut (2021). >:(

https://adevarul.ro/locale/hunedoara/gara-devei-santier-urias-arata-statia-cfr-patru-ani-inceperea-lucrarilor-modernizare-video-1_6278ce2f5163ec4271368058/index.html



cristi5

Declivitatea maxima pe Valea Prahovei este 24 pe Comarnic-Valea Larga. Mai exista un 25 pe un fir Predeal-Azuga, banui ca pe cel de coborire, celalalt are max 22.

Asta ma face sa banuiesc ca declivitatea tinta la Predeal va fi pe la 22-24, fata de 30 si 33 acum (Predeal-Timisu de Sus firul 1 si 2)

Darste-Timisu de Sus are declivitate maxima respectabila (27). Probabil zona de 27 e aproape de Timisu de Sus.

Pe acest rationament, traseul nou trebuie sa ajunga in punctul dintre Timisu de Sus si Darste care asigura declivitate maxima 24 pana la Darste.