DN2S/DN22J Brăila-Jijila/Smârdan și pod suspendat peste Dunăre

Started by yetiman, April 18, 2017, 12:23:20 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.


dangre

Azi pe la ora 13 am trecut pe pod și am văzut că se asfalta pe prima bandă în sensul de trecere TL-BR.

mirceaeliade

@Raducu Popa foarte interesant si educativ videoul despre cum se demonteaza o macara asa intalta.

Marius Papadopol

Pasaj CFR Braila-Galati update 11.09.2023


Pasaj CFR Braila-Galati update 11.09.2023


Pasaj CFR Braila-Galati update 11.09.2023


Pasaj CFR Braila-Galati update 11.09.2023


Pasaj CFR Braila-Galati update 11.09.2023


Pasaj CFR Braila-Galati update 11.09.2023


Pasaj CFR Braila-Galati update 11.09.2023


Pasaj CFR Braila-Galati update 11.09.2023


Pasaj CFR Braila-Galati update 11.09.2023


Pasaj CFR Braila-Galati update 11.09.2023


Pasaj CFR Braila-Galati update 11.09.2023


Pasaj CFR Braila-Galati update 11.09.2023


Pasaj CFR Braila-Galati update 11.09.2023


Pasaj CFR Braila-Galati update 11.09.2023


Pasaj CFR Braila-Galati update 11.09.2023



Powered by API/PUM imgur uploader
Fotografia  - arta de a fura timpului
O firimitura de clipă! 😇

Marius Papadopol

Fotografia  - arta de a fura timpului
O firimitura de clipă! 😇

Whyse1

"Brăila bridge over Danube! #bridge #bridges #construction #sky #amazing #modern #braila #romania" by DroneBoy

In clipul asta se vede bine noul strat de asfalt de pe portiunea Tulcea-Braila ^^

mdragos

Am inteles ca au fost deformari de asflat. Unii au zis ca nu s-a respectat tonajul... Intrebare de 100 de puncte: daca nu s-a respectat tonajul , cine reface asflatul? Nu vad nici o justificare de ce sa faca constructorul asta in garantie. Sunt curios cum se "negociaza"  aceste aspecte.

nirosorin

Quote from: mdragos on September 14, 2023, 10:53:17 PMUnii au zis ca nu s-a respectat tonajul...
Sunt tare curios cum proiectezi un pod in Romania si pentru ce tonaj il proiectezi. La noi faptul ca nu se respecta tonajul este o certitudine, orice verificare a autoritatilor (oricum pe un esantion destul de mic) arata ca fenomenul e constant si de proportii. Intr-un raport al Comisiei Europene din 2022 se vorbeste ca o proportie de 20% din totalul vehiculelor de marfa depasesc masa admisa. Ma astept ca in Romania sa fie poate 30% sau, in capatul asta de UE, poate si mai mult. Deci cum proiectezi un pod? pentru ca el in proiect/buget trebuie sa fie intre niste marjele admise, facute din pix.
Ca si cu nosocomialele din spitale, subdeclaram, nu masuram cum trebuie, deci suntem bine. Ca doar nu am recunoaste ca avem o asa mare problema.

Intrebarea de alte 100 de puncte este: dupa ce realitate a fost proiectat si construit podul: dupa aia ideala sau dupa aia obiectiva?




danutzu_1069

@nirosorin, colegu nu s-a exprimat complet... Nu s-a respectat tonajul pe vreme de canicula... canicula pe care nu a anuntat-o nimeni... (nu e treaba ca ma uit eu la termometru si zic ca este canicula...)
Restrictiile de tonaj pe canicula se anunta de catre cnair prin comunicat oficial...

Si nu doar pe pod de deniveleaza asfaltul...

RaduC

Dar inainte si dupa pod de ce nu s-a valurit? Poate pentru ca pe pod asfaltul se incalzeste altfel, din pricina tablierului? si acolo unde e asezat pe terasament ii e mai racoare?
Oare reteta asfaltului a tinut seama de acest aspect?
intreb si eu prentru un prieten...

mirceaeliade

^Parca podul a fost testat static cu ceva de genul 30 de camioane incarcate.  Asfaltul e mai putin tolerant la caldura, dar elementele din otel sunt practic independente de temperatura ambientala cand vine vorba de duritate.

Whyse1

https://www.g4media.ro/protest-la-macin-tulcea-fata-de-interzicerea-de-catre-cnair-a-parcarii-masinilor-in-centrul-orasului-o-sa-protestam-pana-cand-se-va-bloca-si-podul-de-la-braila.html
QuoteCâteva zeci de persoane din oraşul Măcin au iniţiat, luni dimineaţa, un protest faţă de o decizie a Companiei Naţionale de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) de a interzice parcarea şi staţionarea maşinilor în centrul urbei, astfel încât traficul în localitate a fost blocat, anunță Agerpres.

Unul dintre protestatari a declarat că acţiunea se desfăşoară atât pe trecerea de pietoni din centrul oraşului, acolo unde cel puţin 20 de persoane traversează continuu strada, cât şi în trafic.

,,Sunt 50, 60 de maşini care merg cu viteza legală de 21 de kilometri pe oră. O să mărim zilnic durata protestului până când va veni cineva să vorbească cu noi. Protestul a început la ora 8,30 şi cred că va dura două ore azi (luni – n.r.)", a declarat Cristian Călin.

Oamenii sunt nemulţumiţi din cauza interzicerii parcării şi staţionării pe un segment din drumul european care trece prin centrul oraşului Măcin şi spun că, în lipsa parcărilor anulate începând de vineri de CNAIR, se vor descurca foarte greu, în condiţiile în care în zonă sunt instituţii publice sau de interes public, dar şi societăţi private care nu au cum să-şi facă aprovizionarea în lipsa spaţiilor de parcare de pe drumul european.

,,Pe noi nu ne-a întrebat nimeni nimic când au luat decizia. O să protestăm până când se va bloca şi podul de la Brăila", a menţionat Cristian Călin.

Primul protest al tulcenilor din Măcin pe această temă a fost vineri, 15 septembrie, şi a durat circa 15 minute.

Hotărârea CNAIR de a interzice parcarea şi staţionarea pe un tronson de circa 500 de metri în centrul oraşului Măcin a fost luată după ce autoritatea locală a cerut direcţiei constănţene o soluţie pentru fluidizarea traficului în centru, aglomerat după deschiderea circulaţiei pe podul peste Dunăre dintre Smârdan şi municipiul Brăila, în contextul în care şoseaua dintre pod şi satul Jijila, prevăzută în proiect, nu este finalizată.

În momentul de faţă, accesul pe pod de pe malul tulcean al Dunării se face pe digul şosea Măcin-Smârdan, până la acesta şoferii fiind obligaţi să treacă prin oraşul Măcin, care uneşte atât drumul european 87 Tulcea – Brăila, via Isaccea-Jijila, cât şi DN 22 Tulcea – Brăila, via Horia.

Traficul pe podul dintre Măcin şi Brăila s-a deschis în luna iulie, obiectivul fiind realizat din fonduri europene, prin mecanismul financiar Investiţii Teritorial Integrate-Delta Dunării.

Video cu coada:

Marius Papadopol

18.09.2023

Drum legatura Jijila - pod suspendat peste Dunăre 


Drum legatura Jijila - pod suspendat peste Dunăre 


Drum legatura Jijila - pod suspendat peste Dunăre 


Drum legatura Jijila - pod suspendat peste Dunăre 


Drum legatura Jijila - pod suspendat peste Dunăre 


Drum legatura Jijila - pod suspendat peste Dunăre 


Drum legatura Jijila - pod suspendat peste Dunăre 


Drum legatura Jijila - pod suspendat peste Dunăre 


Drum legatura Jijila - pod suspendat peste Dunăre 


Drum legatura Jijila - pod suspendat peste Dunăre 


Drum legatura Jijila - pod suspendat peste Dunăre 


Drum legatura Jijila - pod suspendat peste Dunăre 



Powered by API/PUM imgur uploader
Fotografia  - arta de a fura timpului
O firimitura de clipă! 😇

Marius Papadopol

Fotografia  - arta de a fura timpului
O firimitura de clipă! 😇