[B] DNCB Centura Bucuresti

Started by Ionut, September 23, 2011, 09:28:38 AM

Previous topic - Next topic

1 Member and 1 Guest are viewing this topic.

TibiV

O noua filmare de la bord facuta de Ionut Ivasca miercuri:


Ca sa simplific:
- 20 (douazeci) de minute pentru ultimii amarati 2 km de iesire de pe A1 spre DNCB (Aloooo, CNAIR, inca o banda este greu de gandit?!... Macar 3 km pe sensul SPRE Bucuresti...)
- 5 minute pana la pasajul/giratoriul suspendat de la Domnesti (pe unde se trece acum "ca prin branza"...)
- 12 minute pana treci pe sub DN6 la Bragadiru (ultimii 2 km sunt mai grei)
- 15 minute pana treci de "nodul" DNCB-DN5 (la fel, pe ultimii 2 km mai mult stai...)


Mama proștilor este mereu gravidă... :)

miahi

#4906
Problema A1 / DNCB sensul spre Bucuresti e mizeria de giratoriu din zona comerciala. Un pasaj subteran cum este "peste strada" la Carrefour ar rezolva problema.


shift2rail

#4907
@TibiV : imho, "problema" nu sunt pasajele dn5 si dn6 (desi acestea pot fi imbunatatite, à la marge) cat lipsa cronica de capacitate a dncb; se observa la sf filmului, la intrarea pe un dn5 2×2- decent, nimic iesit din comun - cum traficul devine extrem de relaxat...

Bref, o centura sud integral 2×2 ar rezolva in mare masura embouteillagele, fara alte farfurii etalate pe 1/2/3 etaje la jilava si bragadiru.

Ps. imi permit o sugestie de filmare a dncb nord a1-a3 de ex...ptr a verifica aceasta ipoteza :)

hefaistos

Mai plimba-te pe DN5. Poți sa pierzi și 20 de minute la giratoriie din Jilava și 1 decembrie. Autorul filmului a luat-o spre București și pe direcția aia traficul e deja "filtrat" de giratorii din amonte.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu suplimentar 200 lei: Se deschide traficul pe Lot 4 - Centura Focsani înainte de 15 iunie 2024.

panzer

#4909
Ieri, Vineri era un blocaj la DN1 pe directia Stefanesti => Mogosoaia de 1h. Am revazut toate campurile din Tunari/Otopeni pe DJ 100 si DJ 200.

Singura veste buna este ca la intersectia A0 - DJ100 portocalii erau la munca si dimineata si seara. Armau culeele podului peste DJ. @Ionut, daca vrei sa iesim in strada sa se dea drumul la A0N2 in 2023 - eu vin cu 2 prieteni!  :lol:

Deja pt lotul Dn2-A2 si eu cred ca trebuie reziliat la fel ca si colegul @Sorinus. In plus fata de propunerile distinsului coleg de impartire pe loturi, cred ca ar trebui regandita solutia la capete. Chiar daca Tirrena (sau altii) ar duce la bun sfarsit actualul proiect, tot prost va fi traficul.

Va reamintesc, in proiect la DNCB <> DN2 este tot o giratie scalambata sub pasaj. Adica ce am avut initial la DN1. Mai crede cineva azi ca solutia asta va face fata traficului?

Revizuirea SFului poate fi facuta sub actualul contract cu Grafic Trends. Macar la nivel de hartii.
Aceasta revizuire trebuie sa contina solutii la urmatoarele noduri:
1. A1 (cel mai important nod de pe DNCB acum, perfect sufocat)
2. DN1 (cel mai circulat drum national care nu e autostrada, cea mai aglomerata iesire din Bucuresti)
3. DN2
4. DN3
5. A2
Trebuie integrate in solutie cele 3 penetratii noi.

Speranta moare ultima, desi asteptam acum cred al 4-lea studiu pe DNCB.

PS: Toata lumea este convinsa ca odata ce vom avea A0 functional traficul pe DNCB va deveni acceptabil. Chiar si membrii cu state vechi pe aici pe care ii respect.
Si DA, o parte din trafic este tranzit. Acela o va lua pe A0.
Eu am alta parere: majoritatea traficului de acum pe DNCB are destinatie Bucurestiul.
- Toate centrele logistice sunt acum pe marginea DNCB. Plus marile hub-uri de distributie: FanCurier, eMag, etc.
- Vamile sunt in Bucuresti. Nici macar in Ilfov.
- Noile zone industriale sunt legate tot la DNCB.
- Gropile de gunoi de asemenea.
Plus traficul metropolitan.

shift2rail

^ complet de acord cu ultimul pasaj, dncb deserveste o aglomeratie de 5 mil locuitori Buc intra-muros plus suburbii.

Dar putem fi mai precisi de atat: un studiu de trafic-  interviuri scurte, de 30 secunde, in timp real cu soferii- poate lamuri distributia reala a traficului pe destinatii transit vs local si tipuri de vehicule camion/turism/autocar/etc

Horațiu 87

#4911
Largire DNCB intre Pasajul Popești-Leordeni si Pasajul Berceni 19.11.2022


TibiV

#4912
Si doua filmari "vechi" de la Ionut Ivasca:

Pasajul Domnesti in 16 noiembrie 2022. Interesante lucrarile conexe de dupa deschiderea circulatiei.

Si A1-DN5 de pe 17 noiembrie 2022. A filmat o saptamana aproape zilnic...
In principiu 15 minute pentru ultimii 2 km A1 pana la intrarea pe DNCB.
5 minute pana la pasajul Domnesti. De acolo... Dumnezeu cu mila!

Si o filmare "proaspata", de ieri, cu Pasajul Berceni:

De ce or fi sfaramat grinda rampei dinspre Jilava?!?! (Inceputul si finalul filmarii...)
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

reed

#4913
Pentru ca are 0 armătură

dr4qul4

mai crede cineva ca sunt gata anul asta?  :lol:
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

shift2rail

^^ de ce s-au oprit cu largirea dncb la a doua "farfurie" (berceni) si nu au continuat pana la dn5?!?

danutzu_1069

Pai atat este contractul... Asa cum si pana la podul Dambovita nu se face nimic.
Deocamdata...

RaduG

FB Irinel Ionel Scrioșteanu https://www.facebook.com/IrinelScriosteanu/posts/pfbid02VHH7WXWzBmByxuYATtvVsWP2G8UERh3FGtk1S9fNML3YnzndNNhffhWNZKF3P91Al

Quote𝗣𝗮𝘀𝗮𝗷𝘂𝗹 𝗕𝗲𝗿𝗰𝗲𝗻𝗶
✅️ Se lucrează la armarea, cofrarea și turnarea betonului aferent plăcii de suprabetonare pe inelul central și pe rampa de urcare/coborâre spre și dinspre #Berceni.
✅️ Se lucrează la armarea, cofrarea și betonarea zidului de gardă la culeea 1 (București) și culeea 2 (Berceni).
✅️ Continuă montarea rosturilor de dilatație pe rampa de urcare/coborâre spre și dinspre #București, pe rampa de urcare/coborâre spre și dinspre #Berceni, precum și pe inelul central al pasajului.
✅️ Continuă montarea lisei prefabricate pe rampa de coborâre spre #Jilava și pe rampa de urcare dinspre Jilava, precum și armarea, cofrarea și betonarea grinzii de parapet pe cele două rampe menționate anterior.
✅️ Continuă montarea parapetului pietonal pe rampa de coborâre spre Popeşti-Leordeni, rampa de urcare dinspre Popeşti-Leordeni și rampa de urcare/coborâre spre și dinspre #Berceni.
✅️ Continuă montarea parapetului direcțional pe rampa de urcare/coborâre spre și dinspre #Berceni.
✅️ Se lucrează la montarea hidroizolației pe rampa de urcare dinspre Popești-Leordeni și pe rampa de coborâre spre Popeşti-Leordeni și se pregătesc suprafețele pentru acest pas și la rampa Berceni și rampa de coborâre spre Jilava.
✅️ Se lucrează la așternerea asfaltului de protecție a hidroizolației pe rampa de urcare dinspre Popeşti-Leordeni și pe rampa de coborâre spre Popeşti-Leordeni.
✅️ Se execută fundații adâncite de parapet în zona km 35 și  fundații de balast și strat superior de fundație din balast stabilizat cu ciment pe rampa de urcare/coborâre spre și dinspre #București.
✅️ Se lucrează la turnarea grinzii de parapet pe rampa de coborâre spre Popeşti-Leordeni și pe rampa de urcare dinspre Popești-Leordeni.
✅️ Continuă executarea lucrărilor de drum pe zona comunei Berceni și pe dinspre București, inclusiv lucrări de amenajare a trotuarelor pe DJ401 și DNCB.
✅️ Continuă executarea lucrărilor de iluminat public pe toate zonele pasajului.
✅️ Continuă realizarea canalizării pluviale, necesară preluării apei din zona pasajului.
ℹ️ Având în vedere sincopele întâmpinate în desfășurarea lucrărilor într-un ritm susținut, precum și faptul că anumite etape nu pot fi scurtate pe timp de iarnă în așa fel încât să nu existe niciun risc asupra calității lucrărilor, termenul la care va fi dat în trafic pasajul Berceni este aprilie 2023.
Ca de obicei, la vizita de lucru pe șantierul Berceni, am fost însoțit de George Ene, viceprimarul localității Berceni.































































































Powered by API/PUM imgur uploader

kitsune

Cine este nenea cu pantofi de ginerică călare pe fier beton?
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

panzer

N-ai pus semnul de ironie, nu?  :lol: Domnia sa este Irinel Ionel Scrioșteanu.

Multumim RaduG. In numele celor fara FB.

E buna vestea: Aprilie 2023 e chiar decent. Daca nu cumva o sa descopere si atunci ca lipseste vopseaua de marcaje!

Interesant: Selina nu si-a adus un finisor in zona. Asfalt de la Viarom.