Hărțile PUM/API și tehnici cartografice

Started by cristi5, July 11, 2017, 10:02:53 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.


cristi5

Multumim mult RobertH! Imi fac si eu temele ASAP.

Chiar daca Brasov-TgMures este la capitolul "vise", e bine sa avem aici referinta

Quote from: tom_sawyer on March 26, 2019, 02:57:59 PM
^
http://autopalya.adatbank.transindex.ro/ (via http://www.autostrada-transilvania.ro/)

cristi5

Si alte harti mentionate pe alt topic

Quote from: nenea_hartia on March 27, 2019, 07:03:46 PM
@Hercule: vezi aici, cred că acest link te interesează. Sau acesta, mărești harta cât vrei, dai clic pe ea și apare butonul de descărcare în dreapta.

Există și planșe mai vechi, din anii 1920-1940, dar nu acoperă tot teritoriul și fiecare tiff are ~ 1GB.

Dacă vrei să cobori și mai mult în istorie, vezi aici.

RobertH

Mission report . :D

cristi5 Am terminat mai demult cu ref si smoothness lipsa ce le-ai gasit desi tare ma tem ca au aparut altele din cauza ca am mai corectat si pe DN1,DN7,VO1K si altele ce aveau relatii. Te-as ruga de ai mai putea rula inca o data sa vezi(intre 2 segmente daca exista ceva lipsa).

De maine va arata si mai bine DNXX Braila-Jijila . Am pus de ieri mai multe detalii inclusiv al doilea sens(ca la autostrazi unde is cu 2 benzi) sa se inteleaga mai usor configuratia drumului. Deasemenea calibrat traseul, adaugat CIC , AM .  AC doar la piloni dar nu se vedea deloc asa ca am pus cam pe tot podul.

Quote from: Ionut on March 02, 2019, 08:39:01 AM
Mulțumim mult pentru efort! Ai pus si pe Sibiu Pitești?
Better late than never. PiSi 1 si 5 au de maine CIC-urile si parcarile puse. 

Dan_s

@cristi5, @RobertH puteti va rog sa adaugati pe harta si traseul CF de legatura cu aeroportul H.Coanda. Sunt curios cum se strecoara printre cladirile de langa DN1.
Multumesc  :cheers:

RobertH

Daca ma indrumi spre plansele proiectului, rezolv eu saptamana asta .


cristi5

#217
Quote from: RobertH on April 02, 2019, 11:34:27 PM
Cica indicativul corect e DN1K . Tocmai ce am fost certat pe treaba asta pe OSM.
N-are rost sa-ti consumi energia cu asa ceva pe OSM. Sunt tot felul de cartografi, care mai de care mai stricti. Ei stiu ca noi ne ocupam de status, construction, proposed, opening_date, trasee noi, smoothness, surface_survey, surface, etc. Ei cu comunitatea lor, noi cu a noastra. Au un grup de Fb, daca te intereseaza roaga-l pe razor74 sa te invite acolo.

Foarte bine ca ai intrebat la DRDP, trimite-le raspunsul cartografilor-OSM si spune-le sa se descurce mai departe cum or sti. Asa cum tu ai pus VO1K ei pot sa puna altceva in loc, ce cred ei ca e bine. Daca stiu ei sigur ca DN1K e indicativul la CNAIR, sa-l puna ei pe ala. De-aia e liber OSM la editare, sa poti corecta greseala altuia.

Poate e relevant pt modificarea ta: se poate face "undo" la un changeset (inclusiv changeset-ul altcuiva!). Am facut eu odata cand a marcat un nebun toate autostrazile "proposed" si "construction" ca fiind in circulatie!!! Alta data a mutat unul toate strazile dintr-un oras cativa metri mai la stanga... Avea offset la imaginea din satelit ... Mare e gradina...

Eu ii inteleg pe baieti (sunt si fete de fapt), au de-a face cu nebuni din astia aproape zilnic, asa ca ne iau si pe noi de nebuni uneori. False positives... Pe mine m-au luat la rost ca de unde stiu eu atata smoothness. Li se parea imposibil sa umble cineva atata prin tara :) Pai sa vedeti ca de pe harta lui vancouver. Aha. Dar giratoriul temporar de pe VO1K de la Sanpetru de ce l-am desenat asa mic? Pai atata era, niste conuri in mijlocul drumului. Si tot asa. Dar pana la urma pricep ca esti bine intentionat.

In fond, e bine ca organizeaza o supraveghere. Altfel ar fi liber la vandalisme. Ei tot incearca sa convinga OSM sa introduca moderare, ca la noi pe forum. Dar politica OSM a fost totdeauna open si e foarte bine asa, cu riscurile de rigoare.

Ca sa le dai mai putine emotii, pune la "source" un link cu postarea de pe forum (sau unde o fi plansa), sa vada ca nu scoti din burta traseele sau alte informatii. Cand vad adresa forumului, ei inteleg ca e treaba serioasa :) si devin mai putin suspiciosi.

RobertH

Tocmai ca razor m-a tras de urechi fiind cam "acid" in primul mesaj si un pic amenintator
Si-a cerut scuze putin mai tarziu cand a vazut ca desi poate gresita , modificarea pusa de mine nu a fost neinformata ... a fost cu ce surse am gasit atunci. Am inteles si eu ca ei au de-a face cu oameni ce fac mai mult rau decat bine si a presupus ca eu sunt unul din ei. Ne-am despartit cu bine , intr-un final . :lol: .


cristi5

Been there done that. Zi-i de forum si/sau arata-i sursa si se linisteste.

RobertH

M-am branduit cu "RobertH-PUM" la username(sa nu se supere lumea) si am trimis raspunsu DRDP si sursele.
Oricum raman eu pe treaba mea , la autostrazi si feroviar . Avea si A10 nevoie de putina atentie.  Astia de pe DN/DJ/DC joaca putin cam dur :)))

RobertH

Am terminat cu Mogosoaia-H.Coanda .
Deocamdata e doar traseul corect si pus tag de bridge unde trebuie . Mai multe detalii o sa pun mai incolo :) Atentie ca pe harta API nu cred se va vedea bine , fiindca traseul e pus dupa Bing .

Daniel_I

Legat de autostrada Sebes Turda A10, zona Oarda, pe harta API informatia nu e corecta. E desenat un pod (viaduct) care trece peste cele 2 strazi. In realitate viaductul e format doar din 3 deschideri si traverseaza peste un parau si Strada Victoriei. Pe strada Cedrului e facuta o suptraraversare a autostrazii. De la Str. Cedrului pana la paraul de langa Str. Victoriei solutie tehnica implementata este ridicarea terasamentului la nivelul viaductului.
Cine poate corecta asta pe harta API ?

http://proinfrastructura.ro/proiecteinfrastructura.html#map=16/46.026/23.58/0

On The Road

Allex

Am modificat, ar trebui sa apara maine pe harta API. Probabil trasarea initiala a fost facut dupa SF care, binenteles, a fost optimizat.
"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

cristi5

Quote from: Daniel_I on April 17, 2019, 04:46:35 PM
Cine poate corecta asta pe harta API ?

oricine poate modifica pe harta API, prin modificare pe openstreetmap.org (OSM). Harta API citeste de pe OSM in fiecare noapte. Traseele puse acolo apar si pe alte harti (cele in constructie chiar pe reprezentarea oficiala OSM, cele propuse nu)

Sigur ca e un pic periculos ca oricine sa poata modifica (adica OSM nu e moderat). Odata a "deschis" unul toate autostrazile propuse si in constructie :) Dar e usor de anulat aceste modificari ale "vandalilor"