Autostrada A13 Sibiu-Bacău

Started by Ionut, March 12, 2014, 10:38:16 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

pasadia

#1755
@SILVIUFG - scenariu mai mult sau mai puțin conspirationist pus de deputatul Benga (scuze, dar și din stilul "liric" e ușor de dedus cine e autorul postării) îl pusesem și eu în mesajul asta - http://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=282.msg359199.msg#359199

Acum, după intervenția lui @horatiu.cosma îmi permit să mai adaug și faptul că Apele Romane sunt conduse tot de un brașovean, Laszlo Barabas. Teoretic ar reprezenta UDMR, dar a fost mâna dreaptă și viceprimar în ultimul mandat al lui Scripcaru și oarecum surprinzător (pentru mine) a fost susținut inclusiv de noul primar USR al municipiului (care l-a și numit expert,  naiba știe în ce anume). Eu l-am cunoscut, e exact genul de persoană pe care nu mi-aș dori-o niciodată în administrație. Se pricepe la bețe în roate, nu pricepe nimic din mobilitate (și în mod sigur nimic din ideile mai moderne) și e extrem de arogant în combinație cu o lipsă totală de cunoaștere.

Acum dacă Barabas are chef de joacă îl cred în stare să țină avizul în așteptare până se decide Veștea să pupe inelul lui Câțu. Sau până se întâmplă naiba știe ce alt eveniment dorit de unii sau de alții.

Hoinar

Acest proiect are nevoie de multa sustinere si presiune masiva din mediul privat pentru ca este blocat de politic de ani de zile. Din pacate fara aceasta presiune din exterior nu vad sa se faca ceva.

cristi5

Cum e blocat politic? Cu ce pensii si salarii (sau alte proiecte de infra?) concureaza acest SF?

Eu cred ca e mult mai simplu. E durere in dos, politica sau nu, care a dus la "uitat in sertar". Adica nepasare si prostie, ca sa-i spunem pe nume.

Vlad94

Poate că pentru A13 brașovean trebuie o coagulare de oamenii interesați/ONG-uri care să pună presiune (exact ca și ONG-urile din Moldova). Poate se reușește ceva.

MCI

"‼️ 𝐀𝐔𝐓𝐎𝐒𝐓𝐑𝐀̆𝐙𝐈𝐋𝐄 𝐌𝐎𝐋𝐃𝐎𝐕𝐄𝐈, 𝐈̂𝐍𝐂𝐎𝐓𝐑𝐎? ‼️
Sedinta tehnica pe proiectele de infrastructură mare din Moldova!
Azi, 25.10.2021, la CNAIR în format videoconferință a avut loc ședința săptămânală la care participă proiectanții, CNAIR, membrii societății civile și diverși politicieni.

🚦𝐀𝐮𝐭𝐨𝐬𝐭𝐫𝐚𝐝𝐚 𝐀𝟏𝟑 𝐁𝐫𝐚𝐬̦𝐨𝐯-𝐁𝐚𝐜𝐚̆𝐮 (𝟏𝟔𝟓 𝐤𝐦)🚦
Tip Licitație: Studiu de Fezabilitate și Proiect Tehnic de Execuție
AMC 2 - Analiza Multi-Criterială a fost finalizată și înaintată spre verificare la JASPERS. A fost verificată de către JASPERS care a formulat o serie de observații pe componenta de mediu.  E nevoie de revizuire a documentației înaintate."

Sursa: FB Covasnianu Adrian

mirceaeliade

Am si eu o intrebare: unde intra segmentul A3-A13 (i.e. Rasnov-A13)?  La Brasov-Bacau, sau la Brasov-Fagaras?  Sau o sa ne chinuim sa speram cu Brasov-Ploiesti? Ca tare am impresia ca legatura A3-A13 s-ar putea sa ramana in aer daca nu se face presiune

pasadia

Adică tu îți închipui că va fi construita un A13 dinspre Făgăraș spre Târgu Secuiesc, dar nu va fi construită o bucată de vreo câțiva km ce ar lega ciotul de la Cristian până undeva la nord de Codlea?

Ooo, cât optimism!!!

dumbravaandrei

@mirceaeliade intra la Bucuresti-Brasov. Deci pentru urmatorii 15 ani, te "dai jos" de pe A3 in giratoriul de la Cristian/Vulcan, faci stanga spre Vulcan, traversezi Codlea si apoi te vei urca pe A13 undeva la naiba in praznic.
Sau mergi pe drumurile de legatura A3-DN VO 1K (centura Brasov), apoi mergi pe DN13 pana la Bod, unde te vei urca pe A13.


Sanatate si drumuri bune!  8) 8) 8) 8)

bgd77

La Brasov - Fagaras.

Quote from: bgd77 on May 21, 2021, 11:13:04 AM
M-am uitat un pic peste documentatie (ma refer la Fagaras - Brasov). In caietul de sarcini zice asa, la pag. 5, "DEFINIREA OPTIUNILOR. MODIFICARI PUNCTUALE DE TRASEU":

"Prestatorul va avea in vedere necesitatea conectarii autostrazii, in zona Fagaras, cu Autostrada Sibiu-Fagaras iar in zona Brasov cu Autostrazile Ploiesti-Brasov si Brasov-Bacau."

mirceaeliade

@bgd: in textul ala nu e explicit cu sectorul de la Rasnov.  Parca aia 5 km erau ultimul segment (cred ca S5?) de pe Ploiesti-Brasov, dar nu stiu sigur.  Totusi, Fagaras-Brasov era defapt in originalul A3, asa ca tind si eu sa fie la "noul A13" Brasov-Fagaras. 

tom_sawyer

Stadiul anumitor proiecte de infrastructură rutieră - precizări CNAIR

Proiectul Autostrăzii Sibiu-Făgăraș are avizul Comitetului Director al Administrației Bazinale de Apă Olt (ABA). Documentația tehnică a fost supusă analizei Comitetului Director al Administrației Naționale Apele Române (ANAR), care a formulat observații tehnice, ceea ce implică modificarea liniei roșii.

În prezent, elaboratorul Studiului de fezabilitate implementează observațiile și urmează să retransmită documentația revizuită.

Ulterior, documentația va fi reanalizată în cadrul Comitetului Director ANAR, iar după aceea va fi declanșată procedura pentru emiterea Avizului de Gospodărire a Apelor, respectiv:

    Se transmite aprobarea ANAR și documentația către Ministerul Apelor și Pădurilor;
    Ministerul transmite către ANAR împuternicirea pentru Administrația Bazinală de Apă (ABA) să semneze Protocolul;
    Protocolul semnat de către ABA este transmis către CNAIR pentru semnare;
    Protocolul cu toate semnăturile se întoarce la ABA;
    Se emite Aviz de Gospodărire a Apelor.

După obținerea Avizului de Gospodărire a Apelor, se poate elibera Acordul de Mediu.

CNAIR

Dagda

cum adica "implică modificarea liniei roșii"?
s-a cerut modificarea traseului? :o

florin74

Poduri mai inalte si mai lungi cred. Si asta implica ridicarea liniei rosii.

horatiu.cosma

A găsit ANAR în ceasul al 13-lea prin planurile lor un dig care nu mai există în realitate și a cerut ridicarea autostrăzii peste digul inexistent, fără să verifice care e situația. Lucrează Consitrans la un răspuns care să clarifice chestiunea pentru ANAR, după care sperăm să nu mai apară surprize și să se emită avizul de ape.

georgec

Se merge in continuare cu acea ocolire spre Boita pentru a evita un tunel in zona Vestem?