Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

8 Members and 17 Guests are viewing this topic.

danutzu_1069

Realizarea unui tunel nu se rezuma doar la " know-how si ingineri"...
Aici mai intervin si utilajele specifice, utilaje pe care UMB nu le are...

rocklee

De unde știi tu ca nu le are...
Cine ti-a spus ... :o

danutzu_1069

Mi-a spus mie cineva... :lol:  :lol:

mike_us

Dar din asocierea asta UMB poate capătă experienta. Care cine știe la un moment dat poate fi folosita la tunelul Meseș sau cine știe unde.

GIV

@mike_us pe comarnic brasov, dupa 2100  :lol:  :troll:

cristi5

Quote from: cristi5 on July 07, 2023, 01:40:13 PMA aparut un zvon (de la CNAIR :) ) ca pe breteaua cu 2 sensuri de la Balint (trompeta Lugoj-Timisoara, contrasens cu Margina-Lugooj) s-au montat separatori de sens.

S-a lamurit, a filmat @dorum breteaua Lugoj->Timisoara || Deva->Lugoj, nu e nicio schimbare fata de Google Street View, deci omul din CNAIR a mintit.

ovicor

In contextul prelungirii A6, ar fi de bun simt construirea unui nou overpass cu doua benzi pentru relatia Caransebes -> Timisoara, cel existent ramanand pentru relatia Deva -> Caransebes. Poate ca postarea era mai potrivita pe A6, dar e replica la postarea anterioara.

dorum

azi au inchis intrarea dispre Deva A1 spre Lugoj A6 si la ora asta decapau si reasfaltau pe pasaj... poate or sa puna si ceva separatoare, om vedea, mai filmam :)

cristi5

@dorum problema nu e pe pasaj ci pe trompeta in curba. Desi parca dupa ce au pus sageti e ceva mai bine

montaniardul

Ma gandesc la un scenariu ...daca UMB lucreaza repede si bine pe partea lui de proiect, poate ca ar fi bine ca EURO-ASFALT, dupa finalizarea forarii ambelor tuneluri, sa se concentreze sa finalizeze un sens, ca sa deschida circulatia mai repede, apoi urmand restul.

oneLess

Măi colegi, am și eu o întrebare: Câte halfuri s-au deschis fraților în România în ultima sută de ani și din astea câte au fost aplaudate ca fiind un succes real !??

pasadia

Unu a fost, in mod sigur, pe Cernavodă - Constanta prin vara lui 2011-2012. Si a fost aplaudat, in mod justificat, ca fiind un succes caci DN22C era oribil.

Acestea fiind spuse nu vad nici un motiv pentru care sa își doreasca cineva finalizarea unui sens separat si decalat in mod semnificativ fata de celalalt sens (cat timp avem constructor in teren angajat pentru construcția întregii autostrăzi). Si nu cred ca va fi cazul nici aici, pe segmentul Margina - Holdea. Poate, dar cu un mare semn de întrebare, se poate discuta de utilitatea idei pe loturile 2 si 3 din PiSi... 

alinuttt

A10 Sebes Turda lot 2 zona Oiejdea. E doar un exemplu și personal mi s-a părut o idee bună având în vedere situația de pe acel lot.

Bachus01

Nu este deloc o idee rea . Si cred ca trebuie pusă presiune pe ea sau adusă în discuție.  Nu ma refer la tot lotul deschis half profile ci doar la tunel cum propune @montaniardul . Sa fim seriosi, lotul este scurt . Cu o mobilizare medie Umb poate termina partea fara tunel in 2 ani.

Având în vedere faptul că tunelul are 3 sectiuni pe sens (tunel - cut & cover  - tunel) se poate incepe din 4 direcții lucru la galerii. In plus , nu cred ca ii incurca decat foarte putin lucrul la celalalt sens . Am vazut autostrăzi deschise asa prin Grecia , Slovacia,  etc.

mdragos

Daca nu a fost scris in caietul de sarcini eu zic ca sunt sanse spre 0 sa avem ceva half la Holdea.