Centuri rutiere în România: discuții diverse

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:48:25 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 13 Guests are viewing this topic.

Horațiu 87

Situatia proiectelor de centuri si variante ocolitoare in luna NOIEMBRIE 2016

Varianta de ocolire Brasov, Lot 1: Tronson I, DN1 - DN11, procent fizic realizat  98.25% (octombrie 98.25%)

Data estimata de finalizare 30 septembrie 2016.
Prelungirea duratei de executie datorita intarzierii intocmirii expertizei tehnice si a proiectului tehnic de reparatie ca urmare a rezilierii contractului initial de lucrari, coroborat cu slaba mobilizare a Antreprenorului.

Varianta de ocolire Brasov, Lot 3: Tronson II, DN11 - DN13, procent fizic realizat 91.00% (octombrie  84.00%)

Data estimata de finalizare Decembrie 2016. Motivul intarzierii necesitatea exproprierii suplimentare ca urmare a adaptarii proiectului la situatia din teren. In data de 14.04.2016 a fost fost publicata in Monitorul Oficial - HOTARAREA Nr. 250 privind declansarea procedurilor de expropriere a imobilelor proprietate privata situate pe amplasamentul suplimentar, care fac parte din coridorul de expropriere al lucrarii de utilitate publica de interes national ,,Varianta de ocolire a municipiului Brasov, Tronson II - DN 11-DN 13", pe raza localitatilor Sanpetru si Brasov, din judetul Brasov
In data de 05.07.2016 a fost emisa decizia de expropieri suplimentare. in data de 13.07.2016 a fost emisa Autorizatia de Construire necesara pentru finalizarea executiei lucrarilor.

Varianta de ocolire Caracal, procent fizic realizat 91.00% (octombrie 91.00%)

Contract executie lucrari semnat in data de 5 august 2014. Data de finalizare - Mai 2016 ca urmare a determinarii Inginerului. Avand in vedere ca Antreprenorul a fost instructat sa execute lucrari la sensurile giratorii care racordeaza varianta de ocolire Caracal la DN6, se estimeaza ca termenul
de finalizare a lucrarilor va fi prelungit pana in Mai 2016. Motivul intarzierii este datorat realizarii unei expertize tehnice a lucrarilor executate in cadrul contractului reziliat si obtinerea cu intarziere a certificatului de descarcare arheologica pentru cele 2 situri aflate pe amplasamentul lucrarii. S-a acordat deasemenea o extensie de timp pentru realizarea sensurilor giratorii ce acordeaza varianta de ocolire Caracal la DN6. Contractul semnat cu ROMSTRADE a fost reziliat in data de 04.12.2012 din cauza neindeplinirii de catre Antreprenor a obligatiilor contractuale (procent fizic scazut fata de cel declarat, neindeplinirea instiintarilor de remediere, etc.)

Varianta de ocolire Mihailesti, procent fizic realizat 2.00% (octombrie 2.00%)

In data de 21.04.2016 a fost semnat contractul de executie lucrari. In data de 06.06.2016 a fost desuspendat Contractul de Servicii de Supervizare. In data de 26.07.2016 a fost emis Ordinul de Incepere a Contractului de Lucrari.

Varianta de ocolire Carei, procent fizic realizat  88.00% (octombrie 88.00%)

Data estimata de finalizare conform ultimei extensii de timp aprobate de Consultant Semestrul II 2016. Motivul intarzierii executiei l-a constituit necesitatea exproprierii suplimentare a suprafetelor identificate ca urmare a adaptarii proiectului la situatia din teren si necesitatea promovarii unei Hotarari de Guvern pentru exproprierea suplimentara cat si slaba mobilizare a Antreprenorului fapt pentru care CNADNR a inaintat notificare de revendicare catre Inginer. A fost aprobat HG-ul de exproprieri suplimentare in data de 28.03.2016. In data de 05.07.2016 a fost emisa Decizia
de expropriere. In data de 30.06.2016 Antreprenorul a transmis Notificarea de Reziliere a Contractului de Lucrari. Beneficiarul a contestat motivele invocate de catre Antreprenor pentru care acesta se considera indreptatit sa rezilieze contractul de lucrari. In data de 19.09.2016 Beneficiarul a solicitat Inginerului aplicarea prevederilor subclauzei 16.3 si sub-clauzei 16.4, respectiv efectuarea evaluarii lucrarilor executate si necertificate cat si cuantificarea posibilelor prejudicii aduse Beneficiarului de care Antreprenor. In data de 05.10.2016 Beneficiarul solicita Inginerului
instruirea Antreprenorului in vederea conservarii si punerii in siguranta a lucrarilor si efectuarea testelor privind conformitatea lucrarilor executate si receptionate de catre Benenficiar.

Modernizarea centurii rutiere a municipiului Bucuresti intre A1 - DN 7 si DN 2- A2:Sectiunea A1- DN 7, procent fizic realizat 55.00% (octombrie 55.00%)

Data estimata de dare in circulatie a sectorului, la 4 benzi - decembrie 2016. Data estimativa de receptie la terminarea lucrarilor - trimestrul II 2017. Au fost prelungite/reinnoite Autorizatiile de Construire aferente proiectului. AC nr. 036/06.07.2015 a fost prelungita in data de 02.03.2016. AC nr. 036/07.10.2013 a fost reinnoita si s-a obtinut AC nr. 01/22.01.2016. A fost obtinuta AC nr.017/01.07.2016 privind lucrarile ce urmeaza a se executa pe suprafetele de teren suplimentare. A fost transmisa catre ISC instiintarea privind inceperea lucrarilor aferente acestei Autorizatii.
A fost obtinuta HG nr. 304/2016 privind suprafetele de teren suplimentare si a fost emisa Decizia de expropriere nr. 441/2016. A fost obtinuta incheierea de intabulare pentru suprefetele de teren din coridorul de expropriere aferent UAT Chiajna si UAT Chitila (km 64+038 - 64+215). Urmeaza a fi intabulate suprafetele de teren aferente coridorului de expropriere pe raza administrativa a UAT Dragomiresti si UAT Chitila (km 60+500 - 64+038). A fost remobilizat Consultantului Search Corporation incepand cu data de 17.06.2016. Ordin de începere executie lucrari: 10.05.2013 (existent) si 10.10.2013 (largire la 4 benzi). Conform determinarii interimare pentru revendicarile 4, 6 si 8 ale Antreprenorului, Inginerul considera ca Antreprenorul este indreptatit la o extindere a perioadei de executie a lucrarilor de 8 luni de la data emiterii Deciziei de expropriere pentru suprafetele de teren suplimentare. Inginerul va stabili, cu exactitate, durata extinderii in cadrul
determinarii finale in baza careia se vor face demersuri pentru incheierea unui act aditional la contractul de executie lucrari de prelungire a perioadei de executie lucrari.

Varianta de ocolire Sacueni, procent fizic realizat 53.01% (octombrie 53.01 %)

Data estimata de finalizare conform ultimei extensii de timp 15.11.2015.
In data de 21.05.2015 a fost transmisa Notificarea de reziliere a contractului de catre Antreprenor.
In data de 19.06.2015 contractul de executie lucrari SEMNAT CU IDECON S.A.U. ZARAGOZA a fost reziliat de catre Beneficiar ca urmare a intentiilor Antreprenorului din data de 21.08.2015.In prezent CNADNR SA pregateste documentatia pentru relicitarea lucrarilor ramase de executat, data estimata de lansare a procedurii semestrul IV 2016. In data de 04.11.2016 a fost lansata procedura de achizitie directa " Asistenta Tehnica pentru elaborare Proiect Tehnic de conservare / protejare lucrari executate pe Amplasamentul Variantei de ocolire Sacueni si Reactualizare Documentație de atribuire in vederea demararii procedurii de achizitie publica pentru contractul "Constructia Variantei de Ocolire Sacueni- Relicitare", urmand a se incheia contractul de prestari servicii in cel mai scurt timp.

Varianta de ocolire Tecuci, procent fizic realizat  15.00% (octombrie 10.00%)

In data de 24.09.2013 a fost inaintata Instiintarea de Reziliere a Contractului de lucrari de catre Beneficiar ca urmare a slabei mobilizari a Antreprenorului SOCIEDADE DE CONSTRUCOES SOARES DA COSTA S.A. si a intarzierii in executieStadiul fizic al lucrarior executate la data rezilierii: 14,77% Dupa lansarea procedurii de relicitare, Contractul pentru finalizarea lucrarilor a fost semnat in data de 11.05.2015. Data de incepere a lucrarilor 03.08.2015. In prezent au fost inaintate mai multe instructiuni de catre Inginer in vederea recuperarii intarzierilor acumulate la care Antreprenorul nu a dat curs.Intarzierea demararii lucrarilor are drept cauza s necesitatea realizarii unei expertize tehnice a lucrarilor executate, expertiza care nu a fost inca finalizata de Antreprenor. In data de 06.06.2016 a fost inaintata Revendicarea Beneficiarului conform sub clauzei 8.7 "Penalitati de intarziere" pentru nerespectarea duratei de executie ofertata de catre Antreprenor. In data de 21.07.2016 a fost inaintata Revendicarea Antreprenorului pentru prelungirea Duratei de executie si costuri suplimentare. Ca urmare a analizarii revendicarii Antreprenorului, Inginerul a emis modul de solutionare prin care a acordat o extensie a duratei de executie cu 144 de zile, respectiv pana la data de 23.12.2016.

Varianta de ocolire Bacau, procent fizic realizat 0.04% (octombrie 0.00 %)

Inginerul a notificat Antreprenorul cu privire la reluarea lucrarilor.Ordinul de Incepere al lucrarilor este 25.05.2016. In data de 06.05.2016 a avut loc Predarea Amplasamentului catre Antreprenor.
A fost efectuata inspectia completa a santierului si a tuturor suprafetelor pe care se vor executa lucrarile cu scopul de a identifica orice suprafete in care este posibil sa fie gasite fosile, monede, articole de valoare sau antichitati, structuri sau alte ramasite sau articole de interes geologic sau arheologic. In acest sens, a fost realizat diagnosticul arheologic intruziv pentru identificarea siturilor arheologice pe intreg amplasamentul proiectului de infrastructură și delimitarea fizică a acestora.
In prezent se lucreaza la descarcarea arheologica a celor 7 situri care au fost identificate pe amplasamentul viitoarei variante de ocolire. In vederea executiei si implicit a finalizarii lucrarilor este necesar a se realiza descarcarea arheologica si obtinerea certificatului de eliberare de sarcina arheologica. De asemenea, Antreprenorul a realizat reteaua topografica si ridicarea terenului natural pentru cele trei obiecte. In data de 13.07.2016 a fost aprobat de catre CNADNR S.A certificatul pentru plata Avansului.

Varianta de ocolire Craiova Sud DN 6-DN 65, procent fizic realizat 97.00% (octombrie 97.00 %)

Antreprenorul a reluat executia lucrarilor. In prezent acesta lucreaza la remedierea sectoarelor de drum unde au aparut defectiuni.

Varianta de ocolire Stei, procent fizic realizat 0.00% (octombrie 0.00 %)

Contract de lucrari semnat in data de 05.10.2016. In teremen de 15 zile de la data semnarii contractului Antreprenorul are obligatia de a constituii Scrisoarea Bancara de Buna Executie.
Beneficiarul a demarat procedura privind achizitionarea unui contract de servicii de supervizare.

Varianta de ocolire Busteni Obiectiv 1 Busteni Sud km 0+000 - km 1+020, procent fizic realizat 0.00% (octombrie 0.00 %)

In derulare procedura de achizitie publica pentru semnare contract de proiectare si executie lucrari

Varianta de ocolire Comarnic Obiectiv 1 km 0+000 - km 2+850, procent fizic realizat 0.00% (octombrie 0.00 %)

In derulare procedura de achizitie publica pentru semnare contract de proiectare si executie lucrari

Fluidizarea traficului pe DN 1 intre km 8+100-17+100 si centura rutiera in zona de nord a municipiului Bucuresti - Obiect 7 [Completarea centurii rutiere a municipiului Bucuresti prin construirea sectorului cuprins intre DN 7-DN 1A (4benzi)], procent fizic realizat 76.00% (octombrie 76.00 %)

In anul 2015, ca urmare a realizarii exproprierii terenurilor, au fost reluate lucrarile, pentru finalizarea bretelei nr.4, la strada Rozelor si pentru amenajarea sensului giratoriu de sub pasaj. Lucrarile au fost finalizate in cursul anului 2016 si urmeaza a fi demarate procedurile de Receptie la Terminarea Lucrarilor. La aceasta data, din totalul lucrarilor proiectate si contractate, au mai ramas neexecutate: lucrarile pentru realizarea drumurilor colectoare si cele pentru realizarea bazinelor de retentie/decantoare, din cauza lipsei terenurilor pe care aceste lucrari urmeaza sa fie amplasate si pentru care procedura de expropriere intarzie sa se finalizeze, precum si stratul de uzura (MAS) pe
breteaua nr.4, lucrare ce nu a fost inclusa in contractele AKtor si care va face obiectul unei noi achizitii.

Varianta de ocolire Slatina, procent fizic realizat 0.00% (octombrie 0.00 %)

Varianta noua de traseu a fost avizata in CTE-CNADNR (aviz 4523/28.01.2016). Contract reziliat cu Antreprenorul SC SCT SA in data de 3.02.2014, in data de 28.12.2015 s-a semnat cu Luka Way contractul de revizuire documentatie tehnica (Proiect Tehnic si Detalii de executie), Termenul estimat de finalizare a proiectului tehnic este fe 90 de zile de la ordinul de incepere (pana la data prezentei inca nu s-a emis ordinul de incepere)

Centura de ocolire Craiova - Varianta Sud DN 56-DN 55 - DN6, procent fizic realizat 0.00% (octombrie 0.00%)

Contract reziliat cu Antreprenorul SC SCT SA in data de 3.02.2014, in data de 28.12.2015 s-a semnat cu Luka Way contractul de revizuire documentatie tehnica (Proiect Tehnic si Detalii de executie), Termenul estimat de finalizare a proiectului tehnic este fe 90 de zile de la ordinul de incepere (pana la data prezentei inca nu s-a emis ordinul de incepere)

Largire la 4 benzi Centura Bucuresti Sud intre km 23+600 - km 55+520, procent fizic realizat 0.00% (octombrie 0.00%)

In prezent este in derulare contractul cu priectantul SC luca Way pentru revizuirea Studiului de fezabilitate, termen estimat semestrul II 2016

Centura municipiului Radauti, procent fizic realizat 0.00 % (octombrie 0.00 %)

Fara ordin incepere executie lucrari, se analizeaza posibilitatea rezilierii contractului ca urmare a modificarilor aparute in normative fata de Proiectul Tehnic elaborat si aprobat in anul 2011

Varianta de ocolire Targu Mures, procent fizic realizat 23.57% (octombrie 22.16%)

In data de 02.06.2015 a fost comunicata hotararea civila nr. 52, pronuntata de Curtea de Apel Targu Mures in Dosarul nr. 121/43/ 2015 prin care s-a dispus suspendarea executarii dispozitiilor art. 1,6 si 7 din HG nr. 378/2013 (suspendarea amplasamentului lucrarii). Drept urmare, in data de 15.06.2015, Inginerul a dispus Suspendarea Lucrarilor. Cauza a fost judecata in data de 18.02.2016 la Curtea de Apel Targu Mures. Prin Hotararea Curtii de Apel Targu Mures nr. 19/2016 din 18.02.2016 a fost respinsa cererea de suspendare formulată de reclamanţi până la soluţionarea definitivă a prezentei cauze. Prin Decizia nr. 19/2016, pronunţată în ședința publică din 18.02.2016 și comunicată în data de 07.04.2016 de către Curtea de Apel Târgu Mureş Secţia a II-a Civilă, de Contencios Administrativ şi Fiscal în Dosarul nr. 257/43/ 2015 s-a respins cererea de suspendare formulată de reclamanți până la soluționarea definitivă a cauzei. Cu drept de recurs in 15 zile de la comunicare. Beneficiarul, in data de 29.04.2016 dispune ridicarea suspendarii lucrarilor si reluarea activitatii.

Modernizarea centurii rutiere a municipiului Bucuresti intre A1 - DN 7 si DN 2-A2:Sectiunea DN2 - A2, procent fizic realizat 7.00% (octombrie 7.00 %)

Contractul semnat cu Asocierea Tehnologica Radion / SC Consitrans / SC Procons a fost reziliat in februarie 2015 din cauza slabei mobilizari a Antreprenorului. In data de 21.06.2016, a fost semnat contractul de servicii "Asistenta tehnica in vederea elaborarii documentatiei de atribuire pentru achizitia contractului de lucrari la centura Municipiului Bucuresti: sector DN2 (km 12+300) – A 2 (km 23+750)". In data de 20.04.2016 a fost publicat in Monitorul Oficial HG. nr 304 pentru exproprierea suprafetelor de teren suplimentare coridorului de expropriere initial. In data de 02.06.2016, a fost emisa Decizia de expropriere nr. 441. Proiectul a primit acceptabilitate pentru finantare din POIM, urmeaza semnarea contractului de finantare si emiterea deciziei de finantare.

Varianta de ocolire Suceava, procent fizic realizat  85.00% (octombrie 85.00%)

Contractele de executie lucrari nr. 30/27.02.2008 si nr. 106/07.12.2011 pentru ,,Constructia variantei de ocolire Suceava" au fost reziliate in 15 septembrie 2014 din cauza slabei mobilizari a Antreprenorului. In data de 19.08.2016, a fost semnat contractul de servicii nr. 92/50549/19.08.2016 -"Asistenta tehnica in vedereaelaborarii documentatiei de atribuire pentru achizitia contractului de executie lucrari ramase de executat pentru "Constructia variantei de ocolire a Municipiului Suceava". Proiectul a primit acceptabilitate pentru finantare din POIM, urmeaza semnarea contractului de finantare si emiterea deciziei de finantare.

Varianta de ocolire Targu Jiu, procent fizic realizat 26.50% (octombrie 25.00%)

Contract executie lucrari semnat in data de 20.11.2013 Motivul intarzierii in executie este cauzat de: mobilizarea deficitara a Antreprenorului, interferenta proiectului cu imobile (constructii), identificarea unor retele de utilitati suplimentare si a 7 situri arheologice, pe amplasamentul lucrarii, obtinerea de catre un petent a unei Ordonante Presedintiale de suspendare a lucrarilor pe o parte din amplasament. A fost transmisa o revendicare interimara de prelungire durata contract.

Varianta de Ocolire Satu Mare, procent fizic realizat 0.00 % (octombrie 0.00 %)

Contract de proiectare si executie semnat in data de 16.11.2015, Contract de supervizare semnat in data de 30.09.2016, HG 669/19.09.2016 schimbare sursa de finantare publicat in Monitorul Oficial nr 732/21/09/2016


NGC

Quote from: NGC20 on October 21, 2016, 12:23:29 PM
Ofertele pentru "Servicii de proiectare PT + DE + DATC + Asistenta Tehnica + Executie lucrari inclusiv servicii cadastrale si intabularea coridorului de expropriere pentru obiectivul "Amenajare intersectie cu sens giratoriu pe DN CB km 6+000 la Tunari cu DJ 200B"":

   2.361.427,84 RON fara TVA    Valoare estimata
1. ? RON fara TVA    Asocierea SC DIMAR SRL - SC BETA-COPS SRL
2. ? RON fara TVA    Asocierea SC MARISTAR COM SRL - SC TEHCON EDILITARE & INFRASTRUCTURA SRL - SC POD PROIECT SRL

QuoteData limita de evaluare a ofertei: 14.11.2016 18:00
Data evaluare tehnica: 09.11.2016 10:55
Data limita de valabilitate a ofertei: 17.02.2017

Desi sunt doar 2 oferte, nu s-a reusit finalizarea la timp a evaluarii financiare, asa ca s-a dat o noua data limita.

Noua data limita de evaluare a ofertei: 30.11.2016 18:00

stangabriel



Giratoriu care ar putea inchide stanga pe DN1 la Ploiesti Nord. E foarte posibil sa fie gata pana de sarbatori. S-au miscat repede. 

Video-ul nu imi apartine.

adiarc

Quote from: Pagan on November 19, 2016, 12:05:26 PM
Trebuie inel la Sibiu si asta cat mai repede.E teroare in tot orasul si chiar pe centura de nord.
http://www.turnulsfatului.ro/2016/11/08/selimbarul-sare-in-ajutorul-sibiului-vom-executa-tronsonul-de-drum-care-va-fi-pe-teritoriul-nostru/
De fapt inelul ar trebuii sa înceapă din zona de Vest și sa aibă urcari/coborâri în cartierele Turnisor  Ștrand, V.Aurie,Hipodrom,V.Aron și sa iasă în DN 1 ,zona Selimbar....Sibiul are capacitatea( de implementare dar și financiara ), sa facă acest proiect și singur ,sau pe mix de fonduri,preponderent pe bani europeni, ( deocamdată autoritățile locale dorm,deși suntem aproape în 2017 ),dar ideala ar fii o colaborare a autorităților locale pe teritoriul cărora trece ( Sibiu,Cisnadie,Selimbar ) , cu autoritățile centrale pe modelul "Oradea".

În prezent este în curs de finalizare un studiu pt identificarea problemelor și a soluțiilor pt traficul tot mai intens ( Planul de Mobilitate ) și centura e una din sugestiile pe care le-am trimis încă de la începutul anului.
Pt început e nevoie de consens de la toate partidele politice.
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Ionut

A fost depusă la ANAP documentația de atribuire -
revizuire Studiu de Fezabilitate pentru Varianta de Ocolire Bârlad


Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere SA anunță că a fost depusă la ANAP documentația de atribuire cu nr.255763 a revizuirii Studiului de Fezabilitate pentru Varianta de Ocolire Bârlad. Sursa de finanțare a Variantei de Ocolire Bârlad este Fondul European de Dezvoltare Regională (F.E.D.R.). Valoarea a fost calculată pe baza sumei aprobate prin avizul nr.3920/24.06.2011 emis de către CTE-CNAIR, prin reactualizare pe baza indicelui de inflație pentru perioada 05.2011-09.2016 (conform Institutului Național de Statistică).

Traseul Variantei de Ocolire Bârlad este în totalitate nou.

Acesta se va desprinde din DN24 la km 65+240 (intersecția cu drumul național DN 11A) și va ieși din girație prin partea vestică printr-un aliniament, apoi traversează calea ferată București – Iași, Galați – Bârlad și o cale ferată industrial, printr-un pasaj. Va traversa râul Bârlad și va intersecta la nivel drumul national DN 24D la km 2+294 al Variantei Ocolitoare și km 3+175 al drumului național DN24D. De asemenea, va intersecta un drum comunal la km 6+800, care face legătura între Bârlad și satul Dealul Mare. Va traversa calea ferată printr-un pasaj superior și pentru a doua oară râul Bârlad și pârâul Simila, ca apoi să intersecteze drumul național DN 24A, suprapunându-se cu acesta aproximativ 200 m. În final, va intra prin intersecția giratorie deja amenajată în drumul național DN24. Traseul traversează patru cursuri de apă și linia CF 600 de două ori.

Astfel, Varianta de Ocolire Bârlad cuprinde 4 poduri și 3 pasaje. De asemenea, pentru descărcarea apelor la emisari, au fost prevăzute 32 podețe. Varianta de Ocolire Bârlad  are o lungime de 11,281 km.

CNAIR

Pagan

#4416
^^

Adi,cred ca stii bine ca au ramas destui de multi bani necheltuiti in SB cu toate ca am luat 40% de la bucur din cat am dat.E stramta la buzunar Astrid dar sa faca treaba nu prea e cu cine. Nu exista oameni in urbanism cu creier.Orasul e sufocat!!! La Selimbar Grecu a zis ca face drum pe teritoriul lui de la Dedeman pana la graita cu Cisnadie.In mod normal Astrid trebuie facuta o nou pod de la ST cel mare la Selimbar,pt trafic nu alta.
La centura de la sud din surse sigure stiu ca se lucra(pe plan) dar nu prea au cum ca stau la mana bucurestiului ,ca daca castiga turcan si alte porcarii.E alta smecherie politica.
Tot la centura e logic sa inceapa de la rompontul cu ocna si aeroport sa aibe 2-3 iesiri in SIBIU.Nu are rost sa vb de mai multe ca stim ca nu se aproba . Daca are iesire 1 in strand si 1 la pe vasile a. E destul , pt ca a 3 sa dea la selimbar unde se termina inelul.E de 100x mai bine INEL.
Suntem si exact unde trebuie. Aia de pe buc merg pe aici,care merge in md la fel.
Deja in fiecare an nr masinilor INMATRICULATE in SB sunt cu mii. Aici nu vb de caracal,barlad ,suceava sau alte comune.Totusi orasul e in primele 5-6 din tara la pib .E boom de c-tii si altele.

Allex

Quote from: Ionut on November 22, 2016, 04:30:40 PM

(...)
Acesta se va desprinde din DN24 la km 65+240 (intersecția cu drumul național DN 11A) și va ieși din girație prin partea vestică printr-un aliniament, apoi traversează (...)

Probabil au vrut sa zica "estica". Traseul ar fi ceva de genul:

"Asta-i ţara tuturor imposibilităţilor"

DN2 - E85 | Monitorizare A7 Autostrada Moldova

Hercule

In imaginea de mai jos sunt creionate proiectele centurilor orasului Targu Mures, asa cum au fost prezentate publicului la dezbaterea de luni 21.11.2016.

Deșteaptă-te române!

infraAdi_ro

Preşedintele CJ Satu Mare anunţă că sunt finalizate identificările topografice pentru exproprieri în cazul centurii municipiului

Preşedintele Consiliului Judeţean (CJ) Satu Mare, Pataki Csaba, a declarat marţi, într-o conferinţă de presă, că a fost depusă la Ministerul Transporturilor documentaţia pentru exproprierea terenurilor pentru centura de ocolire a municipiului reşedinţă de judeţ, fiind vorba despre aproximativ un milion de metri pătraţi.S-a depus documentaţia de identificare topocadastrală a întregului tronson pentru drumul de ocolire. Este vorba despre aproximativ un milion de metri pătraţi care trebui expropriaţi. Hotărârea de guvern este deja pe circuit. Ieri am discutat cu dl. secretar de stat Boloş Marcel de la Ministerul Transporturilor. După aprobarea hotărârii de guvern privind exproprierile pentru tronson se poate da ordinul de începere. Alte informaţii sau interpretări sunt speculaţii. Contract de execuţie este, este asigurată finanţarea prin actele normative, deci aşteptăm să fie aprobată ultima hotărâre de guvern şi de acolo se poate da ordinul de începere", a declarat Pataki. El a afirmat că nu ştie cât poate dura toată această procedură. "Nu mă întrebaţi când se va da ordinul de începere, depinde de ministerele care trebuie să avizeze această hotărâre de guvern, adică Ministerul Justiţiei, Ministerul Finanţelor, Ministerul Transporturilor a zis că a primit documentaţia şi prezintă în prima formă la şedinţa de guvern de miercuri", a mai spus Pataki. Advertisment Contractul de execuţie a fost câştigat de o asociere de firme şi a fost semnat în noiembrie 2015. Traseul centurii de ocolire se desprinde din DN 19A, trece pe lângă Parcul industrial, traversează DN 19 Satu Mare – Oradea, traversează râul Someş şi se intersectează cu DN 19 Satu Mare – Baia Mare.

https://vocea.biz/social/2016/nov/22/presedintele-cj-satu-mare-anunta-ca-sunt-finalizate-identificarile-topografice-pentru-exproprieri-in-cazul-centurii-municipiului/

Romania are un viitor doar daca are prezent!

dumbravaandrei

Ceva planuri mai detaliate? Ce fel de profil va avea? Sper ca nu 1x1...

infraAdi_ro

#4421
Lungimea totală a centurii de ocolire este de 20 km, jumătate din acest traseu va fi pe patru benzi de circulaţie.
Traseul centurii municipiului Satu Mare începe din DN 19A și are o direcție S-N de la limita vestică a Parcului Industrial Sud Satu Mare, va trece pârâul Homorodul Vechi, calea ferată Oradea-Halmeu și se va intersecta cu DN19. Această intersecţie va fi amenajată denivelat cu un pasaj superior având lungimea de 63,00 m, inclusiv realizarea unei intersecţii la nivel.
Varianta de ocolire traversează râul Someş cu un pod cu lungimea de 640,85 m (inclusiv viaductele de acces la pod) între digurile de apărare ale municipiului. După traversarea râului Someş, varianta de ocolire intersectează DN 19A, , în zona localității Botiz,unde va fi amenajată o intersecţie la nivel tip giraţie.

Ce am gasit din stiri mai vechi.




Romania are un viitor doar daca are prezent!

pentium10

Legat de VO Tirgu Mures, azi a aparut un articol ce o sa traduc acuma.

- pe DN 15 giratoriul va fi gata in decembrie (poza)
- Copisa lucreaza cu 6 subcontractori, banii nu sunt problema
- Kun-Nichita Adrian a declarat ca mai sunt exproprieri in zona Livezeni si in zona giratoriului de pe DN 13 care intarzie lucrariile (stie cineva daca CNAIR se ocupa cu astea - e pe circuit?)
- din ce stie el, noul termen este 2018 mai.
- 3 supratraversari sunt aproape gata
- sau apucat de singurul viaduct
- el declara ca progresul VO e la 30%

Waze advocate, Google Developer Expert, In Mures

adigsm

Quote from: dumbravaandrei on November 24, 2016, 12:38:27 AM
Ceva planuri mai detaliate? Ce fel de profil va avea? Sper ca nu 1x1...

Am gasit ca salvasem si varianta scoasa la licitatie si pe baza caruia s-a semnat si contractul actual.

Aici profilele:



Si aici planul de situatie:


In postul urmator si planurile de situatie.


dumbravaandrei