Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

2 Members and 4 Guests are viewing this topic.

marinul

Cateva poze din dn de langa Biharia de azi.

Aproape cat cel de la Chetani :) cu mentiunea ca in martie aici erau doar tarusi







Supratraversare autostrada peste dn




Pasajele peste bretele si peste cf





Powered by API/PUM imgur uploader

horatiu.cosma

Am facut greseala sa citesc articolul economica.net din ultimul mesaj de pe pagina precedenta.

Rezumat: au trecut 4 luni de cand se putea semna contractul pentru Suplacu-Chiribis, însă nu s-a intamplat fiindca Horia Nicolae (seful cnair de 10 ani pe partea de achizitii) a zis ca pe o hartie in loc de "contract" trebuie sa scrie "acord".

Mesajul pentru pentru un viitor guvern care va vrea sa faca drumuri: sa il dea afara pe Horia Nicolae, in lungul lant al slabiciunilor autostrazilor romanesti Horia e una dintre cele mai relevante verigi.

SergiuSerj

^

@marinul cata dreptate ai. Parca chiar e la Chetani.. Daca ar lua si cei de la Straco exemplu...  Pun pariu ca aceasta traversare o sa fie gata intr-o luna maxim, iar la Chetani mai putem astepta cateva luni pentru cativa mc de umplutura...

kernell

la Chetani lucrurile se misca ceva mai rapid.

Asta seara pe la 18,30 se retreageau utilajele de pe santier








Powered by API/PUM imgur uploader

NGC

#21844
Suplacu - Chiribis

Quote from: tom_sawyer on October 08, 2019, 12:52:19 AM
QuoteConstructorul român care a câştigat licitaţia acuză probleme birocratice şi spune că depune toate actele cerute până marţi, 8 octombrie, cel târziu. La rândul lor, reprezentanţii statului spun că aşteaptă ca asocierea câştigătoare să depună toate actele pentru semnarea contractului, inclusiv dovada că poate constitui garanţia de bună execuţie.

^^^

Quote from: NGC on July 30, 2019, 04:08:15 PM
Nu cred ca s-ar fi agitat ei asa mult daca nu erau destul de siguri de obtinerea scrisorii de garantie. ;)

Cum ziceam, nu asta era problema. ;)

marinul

La Suplacu de Barcau-Chiribis cred ca te referi

infraAdi_ro

Am vorbit cu cineva din interior de la Constructii SA si ziceau ca asteapta invitatia pentru semnare contract.Deci ei is pregatiti...intre timp fac angajari,cauta subcontractori....oricum le va fi foarte greu.Numai daca fac contract cu Trans Bitum din IP si cu alte firme locale au ceva sanse...Totusi cum au castigat ei din prima o licitatie de autostrada,  am intrat pe site la ei si nu au lucrari mari in portofoliu.
Romania are un viitor doar daca are prezent!

TibiV

Cum au castigat ei din prima o licitatie de autostrada?...
Probabil in modul cel mai simplu: au oferit pretul cel mai mic...  :(
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

alecu26

^constructii SA ar trebuii intai sa plateasca salarii. La zi...pe cartea de munca. Sa-si plateasca furnziorii...etc.
Daca plangem dupa progresul lui Straco...cand o sa ii vedem pe astia o sa ne taiem venele. In lung.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

alin2pas

Partea bună față de unele firme străine venite să construiască autostrăzi în România e că mai au și muncitori și utilaje proprii, nu doar 3 - 4 angajați cu laptopuri, deci nu vor lucra numai cu subcontractori. Partea mai puțin bună e lipsa de experiență pentru asemenea lucrări de anvergură și suportul financiar. Pentru ei acest contract îmi pare a fi ceva de tipul ,,totul sau nimic": finalizează cu bine contractul și devin unul din constructorii importanți din țară sau dau faliment.

AlexxC

26 km de autostrada par a fi mai mult decat pot duce, dar sa nu uitam ca nu se pleaca din zero.
Acest lot este echivalentul unuia de 13-15 km lungime la campie.

Hercule

Din pozele de mai sus de la Chetani, mi se pare ca se lucreaza doar la montaj biscuiti culei, posibil de catre ceva subcontractor. De aceea pamantul de la rampele de acces este depus doar langa culei si accesul este facut din lateral si nu de pe traseul normal de urcare pe pod.  :|
Deșteaptă-te române!

SergiuSerj

Am si eu o intrebare legata de pozele de la Chetani? De ce scot pamant de langa DN, acolo sub pod?  Acolo o sa fie banda de iesire ?

SILVIUFG

#21853
Da. De fapt banda de intrare. Acolo probabil va fi intrarea dinspre A3 in DN15 - directia Chetani-Campia Turzii.

Hercule

^Sergiu intreaba de sapatura de sub pod si mai departe spre Chetani, adica ce e marcat cu galben mai jos:



Acolo va fi o banda suplimentara pentru incadrarea in DN la iesirea de pe autostrada. In fapt DN va fi largit la 4 benzi (ma rog 1,5 x 1,5) pe ambele parti pentru separare trafic intrare/iesire autostrada.
Deșteaptă-te române!