Coridorul Feroviar Rin-Dunare Nord | Curtici-Bucuresti-Constanta

Started by ionescu63, April 01, 2012, 12:40:04 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

adiarc

^de aprox o luna se circula din nou pe doua benzi la Sighisoara..( inca fara marcaje,ceea ce e nasol noaptea )......oricum la Vintu,deranjul nu poate fii mare...traficul de tranzit e pe autostrada,iar localnicii stiu toate scurtăturile ...
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

nenea_hartia

Nu trebuie expropriere pentru o bandă de circulație provizorie. Terenul se închiriază de la proprietar(i) așa cum se face pentru depozitele de materiale, organizările de șantier, căile temporare de acces în diverse puncte ale șantierului, etc.

gymi

Era vorba de 8 luni la inceput si sa ajuns la peste 2ani asa ca deranjul nu e mic.Nu pot sa treaca 2 masini mari pe la izvor iar drumul e mult prea ingust nu exista trotuare deci pietonii trebuie sa circule tot pe acolo.

Trimis de pe al meu Philips_S326 folosind Tapatalk


gymi

Astazi am vorbit cu cineva de pe santier la pasajul Vintu de Jos.Termenul de finalizare este sfarsitul lui octombrie inceputul luo noiembrie.Sa vedeti cozi la semafor cand vin capsunarii in august !!!

Trimis de pe al meu Philips_S326 folosind Tapatalk


Mircea-HD

Quote from: Phenol on July 12, 2017, 01:05:25 PM
La Pricaz se lucreaza la podet, odata asta terminat, si firul 1 nou va fi circulabil pana la Orastie iar in paralel restrictia de 30 va disparea de pe firul 2.
Nu va fi deschis firul 1 Orastie - Turdas - Simeria in acest an 2017. Poate in 2018 ...
Si nici macar restrictia de 30 km/h nu va fi ridicata in graba. Trenurile - chiar si cele de calatori - vor continua sa faca minim 25 de minute pe aceasta distanta de 17 km intre Orastie si Simeria ... Ne mai intrebam de fluentza traficului la trenurile de marfa ?!? Stau trenurile de marfa ore intregi ca sa prinda o trasa de trecere pe distanta Simeria - Coslariu.
Aceasta este realitatea transportului pe calea ferata romana in mileniul III. Restul sunt poze, visele noastre frumoase ... si banii multi in buzunarele constructorilor cu nume smechere ( Alstom, Pizzarotti, Swietelsky, Astaldi etc ). >:(

Andi

Quote from: Mircea-HD on July 17, 2017, 10:45:23 AMNu va fi deschis firul 1 Orastie - Turdas - Simeria in acest an 2017. Poate in 2018 ...

Care este motivul?

Mircea-HD

Este prelungita deja aprobarea de efectuare a lucrarilor. Ma documentez mai exact la sursa si revin cu informatii mai precise ca acum am scris doar ce-mi aduc aminte din discutii anterioare.

alecu26

Acest consorțiu e mult in fata, comparativ cu alte tronsoane care au început cu 1-2 ani mai repede. (Pizzaroti mai ales si cele doua loturi ale lui FCC). Ca e si mult mai mare dpdv valoric lotul nici nu mai discutam.

Si intradevar....problema majora sunt cei 17 km, si aici poate intreaba cineva la CFR de ce naiba in gara Turdas a fost distrusa si închisa o linie, când ea era absoluta necesara pentru încrucișarea trenurilor. Este absolut hilar sa vezi cum se certa departamentul de Proiecte din CFR cu cei de la Trafic din CFR si cu aia care au lasat de izbeliste o linie si cum arata cu degetul unul spre altul.

Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

TibiV

http://mt.gov.ro/web14/spatiul-media/comunicate-de-presa/1643-18072017

Quote
Comunicat de presa
Creat: 18 Iulie 2017

Răzvan Cuc, Ministrul Transporturilor, a semnat luni, 17 iulie 2017, Autorizația de construire pentru executarea lucrărilor de construcție pentru investiția "Reabilitarea liniei de cale ferată Simeria – Curtici – Frontieră, parte componentă a Coridorului IV Pan European, Tronson km 614+000 – km 470+022 (Simeria)", județul Arad și județul Hunedoara – Etapa I – amplasament existent.

Proiectul ,,Reabilitarea liniei de cale ferată Simeria – Curtici – Frontieră parte componentă a Coridorului IV Pan – European pentru circulaţia trenurilor cu viteza maximă de 160 km/h", face parte din proiectul de modernizarea rutei nordice a Coridorului IV Pan- European (Constanţa - Bucureşti - Braşov - Alba Iulia - Curtici) de pe teritoriul românesc, care poate fi considerată Axa principală de transport feroviar dintre ţările vest europene şi Marea Neagră (portul Constanţa).

Amplasamentul lucrărilor autorizate este situat pe tronsonul de cale ferată cuprins între km 614+000 (existent) – km 470+022 (existent) – secțiunea Frontieră – Simeria, care face parte din Axa prioritară TEN-T 22 (Coridorul IV Pan-European) și se desfășoară pe teritoriul județului Arad, de la km 528+990 (existent) până la km 614+000 (existent) (orașul Lipova, comunele: Petriș, Săvârșin, Vărădia de Mureș, Bata, Bârzava, Conop, Păuliș și Ghioroc) și pe teritoriul județului Hunedoara, de la km 470+022 (existent) până la km 528+990 (existent) (municipiul Deva, orașul Simeria, satul Șăulești, comuna Brănișca - satul Brănișca, comuna Burjuc – satele Burjuc, Tătărești, comuna Gurasada - satele Gurasada, Cîmpuri Surduc, Gothatea, comuna Ilia – satele Ilia, Bretea Mureșană, comuna Vețel – satele Vețel, Mintia, comuna Zam - satul Sălciva).

Realizarea lucrărilor aferente acestui obiectiv are pe lângă importanța macroeconomică și un impact benefic asupra calității mediului prin dezvoltarea transportului feroviar.
Autorizarea executării lucrărilor de construcții se face conform Legii nr. 50/1991 cu actualizările și modificările ulterioare.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

NGC

^^^

AC 36 / 17.07.2017: "Executarea lucrărilor de desființare pentru investiția "Reabilitarea liniei de cale ferată Simeria – Curtici – Frontieră, parte componentă a Coridorului IV Pan European, Tronson km 614+000 – km 470+022 (Simeria)" Județul Arad și Județul Hunedoara – Etapa I – amplasament existent"

AC 37 / 17.07.2017: "Executarea lucrărilor de construire pentru investiția "Reabilitarea liniei de cale ferată Simeria – Curtici – Frontieră, parte componentă a Coridorului IV Pan European, Tronson km 614+000 – km 470+022 (Simeria)" Județul Arad și Județul Hunedoara – Etapa I – amplasament existent"

Redox

Am realizat, ieri, două filmulețe la intersecția DN7 - DJ107C (pasajul de la Vințu de Jos).
Din ce am văzut cred că s-a aprobat varianta interescție în "T" cu benzi de accelerare/decelerare.

Sensul Sebeș - Orăștie, 17.07.2017 / 13:30


Sensul Orăștie - Sebeș, 17.07.2017 / 15:30

cristi5

^^ Deci nu exista AC pe variantele de viteza? Exproprieri macar?

De ce o fi etapa 1 e amplasamentul existent? In sensul ca acolo e mai usor de eliberat AC?

alecu26

Da, clar ca e mai usor. Dar parca nici chiar asa usor.

In primul rand ma gândesc ca in afara de avizul de la CFR, mai trebuie si alte avize? La CF nu e ca la drumuri. In coridorul de siguranta CFR e si proprietar si cam nu misca nimic acolo fara sa stie el.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Andi

Am fost azi dimineata pe tronsonul Coslariu-Sighisoara si in opinia mea chiar s-a mai avansat un pic, in special in zone pe care le consideram "moarte". Din pacate nu am putut realiza un reportaj foto ca deobicei insa voi spune cateva lucruri despre fiecare zona unde mai trebuiau executate mici finisari sau unde nu se lucreaza.

- Statia Coslariu este la fel ca in ultimele reportaje, nici aici nu s-a avansat mai deloc insa din 15 iulie si pana in luna octombrie racordul Coslariu-Coslariu Gr. Pod Mures este inchis iar din ce am vazut in teren, linia directa spre Teius e inchisa iar trenurile circula ocolind prin triaj, pe dupa remiza de locomotive
- In statia Craciunel nu prea am vazut mobilizare, liniile vechi care mai ramasesera erau scoase insa niciun semn de linie noua in locul loc
- In Blaj liniile 1-2 in continuare nu au fir de catenara, pe acestea fiind remizate vagoane de piatra sparta
- Blaj cap X mai exista o portiune scurta de fir vechi pe F2 care probabil va disparea incepand de astazi cu ocazia inchiderii totale Blaj-Valea Lunga
- Blaj-Campu Libertatii ambele fire sunt finalizate, pe firul 1 s-a montat si semnalizarea
- Statia Campu Libertatii se va desfiinta incepand de maine, 20 iulie 2017, conform unui afis din gara. Statia va fi inlocuita cu halta amplasata mai la est, spre Valea Lunga
- In Valea Lunga nici urma de miscare, probabil se axeaza pe zona Blaj momentan
- La Micasasa am vazut prima activitate mai serioasa, la ora 8 fiind cativa muncitori distribuiti de-a lungul statiei, unii lucrau la un zid de sprijin in cap Y iar altii montau dalele de beton pe noul peron al firului 1. Sina+traversele sunt amplasate insa fara piatra sparta.
- Micasasa-Copsa Mica, probabil zona in care se sta de cel mai mult timp din pacate, si aici ma refer la doua poduri peste Tarnava si Visa care nu avanseaza deloc
- In Copsa Mica nu prea s-a mai lucrat mare lucru, s-a turnat piata sparta la linia 3 si cam atat
- Copsa Mica-Medias, se lucreaza cu pasi timizi pe firul 2 pentru finalizarea acestuia. O observatie pe acest tronson, in zona podurilor noi peste Tarnava exista limitare de 50 km/h, din cate am inteles solul nu ar fi stabil...
- In statia Medias am vazut cei mai multi muncitori la lucru, se lucreaza la peroane si pasajul subteran
- Medias-Atel acelasi stadiu in mare parte, singura miscare fiind la un podet de langa halta Bratei unde am vazut cativa muncitori, probabil trag tare sa termine acel podet pentru a finaliza firul 2 complet, desi mai exista un obstacol si anume un stalp de inalta tensiune inainte de viitoarea halta Bratei dinspre Medias
- Atel-Dumbraveni se circula pe firul 2 modernizat complet si deschis acum cateva saptamani, viteza maxima 100 km/h. Pe firul 1 se lucra la excavarea fostului terasament provizoriu din zona unui pod construit dintr-o singura bucata
- In statia Dumbraveni nu se avanseaza deloc, nu stiu care e problema aici
- La podul noul DN 14 am vazut cateva utilaje care din cat am vazut s-ar lucra la asfaltarea noului drum, pe partea CF insa acelasi stadiu si anume dealul e la locul lui
- Din statia Danes cap Y, incluzand linia II directa si probabil pana la primul tunel linia a fost burata iar catenara montata, asta dupa ce aici s-a avansat greoi in ultimii 2 ani. La linia 1 erau destui muncitori care lucrau la amplasarea traverselor si a sinelor, probabil si aici trag tare sa termine.
- Si surpriza cea mare a fost la Sighisoara, unde s-au apucat in sfarsit sa contruiasca podul peste Tarnava care va lega statia Sighisoara de cele doua tuneluri. Aici am facut un set de poze cu telefonul:















Dominik

You're in Steelers Country