[B] Stiri si discutii diverse despre STB

Started by Ionut, August 12, 2015, 06:36:41 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

oc7avian

Să nu uităm să luăm în calcul niște factori importanți:

  • vreme foarte prietenoasă pentru mijlocul lui ianuarie (seara la 22:30 erau +5˚C, doar adierea vântului ce făcea să pară mai frig)
  • work from home cu procent semnificativ în București
  • metroul, chiar dacă pentru unele rute te ocolește mult sau cere mai mult mers pe jos, acoperă un număr semnificativ de cartiere
  • regionalele au funcționat cât de cât, deci Colentina a fost acoperită
  • tot mai multă școală/facultate online (Omicron)
  • există categorii de utilizatori care nu depindeau de program fix și probabil au amânat deplasările. Putem crede că destui utilizatori nu au mașină personală, deci nici alternative ieftine (ex. pensionari ce beneficiază de gratuitate, dar nu-și permit mașină)

Empiric, metroul a fost semnificativ mai aglomerat din ce am experimentat eu. Greva mi-a dat planurile peste cap și inclusiv eu am aplicat o combinație dintre punctele de mai sus.

Lipsa de mobilitate poate duce la izolarea anumitor persoane, nu doar migrarea către mașini. Precum lipsa accesibilității într-un oraș va izola anumite persoane vulnerabile.

Hef

În sfârșit nu mai sunt tramvaie pe banda pentru BMW-uri

hvm

Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

shogom

@Oc7avian, corect!
Ce mi se pare surprinzator e " dependenta mica a traficului de lipsa STB pe strazi.
Adica, mancam degeaba pe aici varza de Bruxelles despre renunțarea la masina personala si trecerea la STB ca ea oricum nu se practica, dupa cum ne a aratat, practic, greva asta.

vancouver

E fix invers. Greva arata ca lumea - desi majoritatea au masina personala - foloseste transportul in comun. Tramvaiele, troleibuzele si autobuzele nu sunt nici pe departe goale.
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

survola

Sunt pline cu pensionari și elevi, in majoritate.
Cine merge la muncă nu prea se bazează pe STB, dacă poate lua un metrou sau mașina mică (personală sau taxi/ uber).

ghrt

Cu STBul durează cam dublu faţă de maşină, aşa că cine circulă constant şi îşi permite foloseşte deja maşina, diferenţa de timp e prea mare. Cine nu îşi permite oricum nu are maşină, s-au descurcat cum au putut.
Cont (aproape) inactiv.

AndreiB

Uitati de rolul last mile in conjuctura cu reteaua de metrou. Nu e either/or.

Cristi N

Nicusor Dan pe Facebook: link
QuoteDepourile STB Colentina și Titan funcționează în integralitate la această oră. Liniile de tramvai 14 și 21 au acum trafic în regim normal. Salut decizia rezonabilă a vatmanilor și a șoferilor care respectă legea și hotărârea instanței și ies la muncă. Îi încurajez pe toți să reia rapid activitatea și să facă ceea ce e corect.

Am primit deja la numărul de telefon 0800.800.868 reclamații despre intimidări și agresiuni ale liderilor sindicali la adresa șoferilor și vatmanilor care doresc să muncească. Mulțumesc polițiștilor că reacționează imediat la sesizări și sunt sigur că o vor face în continuare. Nimeni nu are dreptul să împiedice angajații STB să reia lucrul!

Vremea sindicalismului mafioto-politic în România a apus. Ce se întâmplă zilele astea este ultima zvâcnire a acestui tip de sindicalism, iar sindicatul condus de consilierul general PSD Petrariu își trăiește ultimele zile.

Stelian Bujduveanu tot pe Facebook: link
QuoteNu negociem cu sindicatul care a luat ostatic un oras! Discutam cu oamenii de buna credinta din STB!

Asta a fost concluzia ședinței Consiliului de Administrație al STB - la care am participat, astăzi - și care a decis SA NU SANCȚIONEZE salariații care reiau activitatea începând cu data de 22 Ianuarie 2022.

Greva ilegală de la STB a blocat o Capitala iar a negocia cu sindicatul este ca si cum ai negocia cu teroriștii care iau ostatici.

Motivele reale ale conflictului dintre sindicatul STB și conducerea societății sunt:
- opoziția fata de procesul de reforma al societății!
- stoparea furturilor din societate!

Sindicatul protejează doar pierderile din STB, nu oamenii!
Sindicatul încurajează încălcarea legii, nu reforma societății!

Nevoile orașului sunt pe primul loc! Sunt convins ca mulți dintre salariații STB se vor întoarce către interesele orașului și vor debloca Capitala. Au făcut-o deja de azi!

Cu acești salariați vom continua reformele din STB, cu acești salariați vom stopa pierderile societății și cu acești salariați vom face transport public de calitate.

Cu acești salariați de bună credință, CARE S-AU ÎNTORS deja la munca, vom lucra pentru oameni, nu împotriva lor!


lucian

Nu s chiar toate din turele de weekend din 2 ture a iesit doar unul în 19,din 6 ture în 27.sunt doar 4,singurul tur din 23 nu a iesit,In 40 erau 4 daca am vazut bine din 6 ture...

Xenos

Idee e ca asa cum s-a vazut si la metrou, potentialul de santaj se epuizeaza repejor cand este etalat cu nesimtire si raman doar dosarele penale si influenta pierduta. Sa speram ca se face ordine la STB ca sa fie in interesul calatorilor transportul in comun, nu al autobazelor.

TibiV

Quote from: vancouver on January 22, 2022, 02:41:30 PM
E fix invers. Greva arata ca lumea - desi majoritatea au masina personala - foloseste transportul in comun. Tramvaiele, troleibuzele si autobuzele nu sunt nici pe departe goale.

Aici m-ai bagat in ceata...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

lucian

Mi e imi arata altceva si anume exista interes,lumea ar folosi transportul In comun,tot mai multi,mai ales daca ar veni cum trebuie si toate celelalte.Pe la protv daca nu gresesc s a spus ca statistic transportul în comun este folosit de 1.2 milioane de oameni,deci în creștere,clar.Au mai fost modernizate unele linii cu vehicule noi si poate si de aia...

Cristi N

Societatea de Transport București - STB SA

QuoteConducerea STB SA solicită în continuare angajaților să-și reia activitatea și să-și îndeplinească obligațiile de serviciu.
În momentul de față asigurăm cca 25% din parcul de vehicule programat. Mijloacele de transport în comun ieșite în traseu pot fi localizate în timp real folosind aplicația INFO TB.
În același timp, le mulțumim celor care au înțeles gravitatea situației, nivelul de manipulare la care au fost expuși și au decis să-și facă datoria față de călători.


Powered by API/PUM imgur uploader

#stbsa #protestilegal #transportpublic #infotb

Cristi N

Anunțurile făcute de directorul STB: Notificări către angajați, plângeri penale și angajări de șoferi care să-i înlocuiască pe greviști
QuoteDirectorul STB, Adrian Criț, a declarat luni că, în condițiile grevei din transportul public din București, a notificat șoferii și vatmanii privind îndatoririle lor, au fost depuse plângeri penale și s-a dat anunț pentru angajarea de șoferi.

Principalele declarații ale lui Adrian Criț:

-  am notificat toți angajații vizavi de îndeplinirea îndatoririlor de serviciu
-  am depus plângeri penale contra celor care au organizat această grevă ilegală
-  pe site-ul STB SA astăzi a fost publicat anunțul de angajare pentru șoferi de autobuze, nu ne mai permitem să fim captivi unor angajați care au căzut pradă manipulării sindcatului reprezentativ și în continuare protestează fără să aibă nicio dorință
-  există în condinuare disponibilitatea conducerii de a discuta soluții
-  în momentul de față, prin manipularea unor lideri, se dorește doar demisia mea, nu se dorește altceva
-  din păcate ne vom afla în imposibilitatea plății salariilor, cei care nu vin la locul de muncă sunt responsabili pentru acest lucru
-  forma de protest, așa cum este în decizia tribunalului, este ilegală
-  șoferii care doresc să iasă pe traseu sunt amenințați, există înregistrări, organele de cercetare penală își vor face datoria
-  se fac și niște pași pentru viitor, voi avea o discuție cu șefii de autobaze și de depouri, caracatița trebuie stârpită
-  implicare sindicatului pe toate palierele a făcut posibilă declanșarea acestei greve ilegale, ca angajații să nu-și poată desfășura activitatea
-  în multe cazuri șefii de autobaze nu au înmânat cheile și actele autovehiculelor
-  în fiecare zi s-au provocat pierderi de circa 4,8 milioane de lei

Conducerea este pe cale să recurgă la sanctiuni administrative și disciplinare care pot merge până la desfacerea contractelor de muncă, potrivit unor surse HotNews care cunosc situația.