[Centru] Discutii, lucrari si proiecte diverse in Regiunea Centru

Started by coco.serban, May 12, 2012, 08:34:39 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ionut

O asociere condusă de austriecii de la Drumserv va reabilita un drum judeţean din Sibiu pentru 45 mil. lei

Compania Drumserv din Târgu Mureş, parte a grupului austric Swietelsky, în asociere cu Beta-Cops din Bucureşti, vor reabilita şi moderniza drumul judeţean 141 Mediaş-Moşna-Pelişor-Bârghiş, investiţia ridicându-se la aproximativ 45 mil. lei (9,5 mil. euro). Termele de predare a lucrărilor sunt de patru luni pentru proiectul tehnic şi de 30 de luni pentru execuţia lucrărilor, potrivit unui comunicat de presă transmis de Consiliul Judeţean Sibiu.

''Procedurile de achiziţie ne-au întârziat destul de mult derularea acestui proiect, având în vedere că am semnat contractul de finanţare în noiembrie 2017. Oamenii sunt nerăbdători să vadă drumul acesta modernizat'', a spus Daniela Cîmpean, preşedinta CJ Sibiu, cu ocazia semnării contractului de proiectare şi execuţie. Modernizarea drumului judeţean 141 Mediaş-Bârghiş se realizează cu fondurile europene obţinute de Consiliul Judeţean Sibiu în cadrul Programului Operaţional Regional 2014-2020.

ZF

Ionut

Austriecii de la Strabag modernizează 10 km de drum judeţean în Sibiu pentru 4,5 mil. euro

Constructorul austriac Strabag, cea mai mare companie din sectorul construcţiilor din România, a demarat lucrările de modernizare a drumului judeţean DJ 142 G Copşa Mică-Motiş, investiţie de 21,3 mil. lei (4,5 mil. euro), susţinută din fonduri guvernamentale obţinute de Consiliul Judeţean Sibiu prin Programul Naţional de Dezvoltare Locală (PNDL). Cei 10,4 km de drum judeţean vor fi modernizaţi până la finalul anului 2020 de către compania Strabag SRL, cu care Consiliul Judeţean Sibiu a încheiat contractul de proiectare şi execuţie.

Proiectul ,,Revigorarea turismului în situl U.N.E.S.C.O. Valea Viilor, prin modernizarea drumului judeţean DJ 142 G Copşa Mică-Motiş'', prevede, pe lângă lucrările de modernizare a părţii carosabile, şi lucrări la sistemul de scurgere a apelor, semnalizări şi marcaje rutiere, amenajarea intersecţiilor cu drumurile laterale şi lucrări de stabilizare a drumului. Strabag este cel mai mare constructor de pe piaţa locală, cu o cifră de afaceri de aproape 623 de milioane de lei în 2017.

ZF

bgd77

Cateva filmari de pe drumuri judetene din zona Brasov:

DJ103 Brasov - Araci (filmat doar Brasov - Sanpetru - Bod):



DJ112A Harman - Zarnesti (filmat Bod - Zarnesti):



DJ112H Zarnesti - Bran:


GDPR

Veşti bune pentru cei care circulă în zona Racoviţa: drum reabilitat şi pasaj nou de trecere peste calea ferată

După ani buni de aşteptare şi o grămadă de probleme, locuitorii din zona de sud a judeţului au motive de bucurie şi speranţe că, în scurt timp, accesul înspre şi dinspre zona lor va deveni mult mai facil.
De câteva zile, porţiunea de drum cuprinsă între ieşirea din Racoviţa şi intersecţia cu drumul ce duce spre satul Sebeşu de Jos, parte a DJ 105 G, a intrat în proces de reabilitare. Echipele de muncitori au început asfaltarea respectivului sector de drum, astfel că, trecând peste inconvenientul cauzat de regularizarea dirijată momentan de semafor, se poate constata foarte uşor că deja situaţia este mult îmbunătăţită, şoferii care circulă cu autovehiculele în zonă fiind scutiţi de calvarul ocolirii sau traversării numeroaselor gropi din carosabil.
În paralel cu asfaltarea drumului, au început şi lucrările pentru noul pasaj de trecere peste calea ferată, ce va fi realizat în perioada următoare între Racoviţa şi staţia CFR Sebeş Olt, pe noul traseu al DJ 105 G. Momentan se lucrează la transferul instalaţiei de trecere la nivel cu calea ferată curentă fără bariere, din vechea locaţie, situată după staţia CFR Sebeş Olt (înspre Podu Olt), în imediata apropriere a confluenţei râurilor Valea Moaşei şi Olt, către noua locaţie. Execuţia trecerii peste calea ferată şi punerea în funcţiune a instalaţiei de avertizare cu lumini şi mijloace acustice, sunt lucrări ce vor fi realizate în perioada imediat următoare, cel mai probabil la finalizarea acestora urmând a fi adoptat şi noul traseul din zonă al DJ 105 G. (La ieşirea din Racoviţa înspre Tălmaciu, drumul judeţean ar continua cu o curbă pe partea dreapta, câtre noua trecere la nivel peste calea ferată, barajul Hidrocentralei Racoviţa şi va continua până la întâlnirea cu vechiul traseu, în zona vechiului podul ce trece peste râul Olt - în apropiere de staţia CFR Sebeş Olt.) De asemenea, este de aşteptat ca, în acelaşi timp cu adoptarea noului traseu, circulaţia pe vechiul pod peste râul Olt să fie înterzisă, iar obiectivul, aflat oricum într-o avansată stare de degradare fizică şi morală, să fie dezafectat.

Tribuna.ro

Ionut

Clujenii de la Diferit, în cărţi pentru contractul de modernizare a 49 km de drumuri judeţene din Braşov, proiect european de 31,5 mil. euro

Consiliul Judeţean Braşov a demarat achiziţia pentru lucrările de modernizare a peste 49 km de drum interjudeţean, proiect finanţat cu fonduri europene de 31,5 mil. euro. La data-limită pentru depunerea ofertelor în sistemul electronic de achiziţii publice, CJ Braşov a primit o singură ofertă, de 132,7 mil. lei (aproximativ 28 mil. euro), din partea companiei clujene Diferit SRL, care s-a prezentat cu trei firme subcontractoare (SC Energo Power SRL, SC Tel Proiect SRL şi SC Vibo Instal SRL) şi un terţ susţinător (SC Asphadif SRL). În perioada următoare oferta va fi evaluată sub aspect tehnic şi financiar, urmând ca rezultatul achiziţiei să fie comunicat în termenul prevăzut de lege, se arată într-un comunicat de presă al CJ Braşov.

Compania Diferit SRL este deţinută de Petri Nicolae, fost inginer al Regiei Autonome a Domeniului Public, şi soţia sa Daniela Denisa. Compania a avut în 2017 o cifră de afaceri de 92,3 mil. lei, un profit net de 8,6 mil. lei şi un număr mediu de 113 angajaţi, potrivit site-ului Ministerului Finanţelor. ''Mă bucur că pentru modernizarea acestui drum am accesat 31,5 milioane de euro de la Uniunea Europeană, având în vedere că în ultimii 20 de ani aici n-au fost făcute lucrări de amploare, ci doar reparaţii curente. Drumul <de sub munte>, odată modernizat, va asigura pentru mii de locuitori din 13 sate ale ţării Făgăraşului o legătură directă cu principalele drumuri naţionale şi europene'', a spus Adrian-Ioan Veştea, preşedintele Consiliului Judeţean Braşov.

ZF

athosga

Buna!

Are cumva cineva informatii despre reabilitarea DJ112C (Vladeni - Halchiu) din jud. Bv? M-ar interesa mai mult ce termen are proiectul, pt. ca situatia actuala o stiu (destul de avansat intre Vladeni si Dumbravita, insa INCHIS intre Dumbravita si Satu Nou!) Din pacate informatiile gasite pe net sunt contradictorii.

Mersi mult!

GDPR

După patru ani, noul drum către Racovița începe să fie folosit. Vechiul pod va fi demolat

La patru ani de la construirea unei noi variante care leagă orașul Tălmaciu de comuna Racovița, autoritățile au reușit să finalizeze trecerea peste calea ferată din lipsa căreia noua variantă nu putea fi folosită. Și în lipsa căreia, șoferii erau obligați să traverseze Oltul pe un pod cu un singur sens de mers și o stare precară.

Noua variantă de drum construită de aproape patru ani a devenit o alternativă pentru șoferi de marți, 21 mai 2019, anunță reprezentanții Consiliului Județean Sibiu. Atunci s-a reușit finalizarea lucrărilor la noua trecere peste cale ferată, trecere care până acum nu a putut fi rezolvată din cauza blocajelor birocratice între instituțiile implicate în acest proiect (CJ Sibiu în calitate de administrator al drumului județean, CFR – în calitate de administrator al căilor ferate care "se cereau" traversate la nivel și Hidroelectrica – în calitate de administrator al hidrocentralei de la Racovița, obiectiv pentru a cărui finalizare era și este nevoie de interveni la podurile aflate în aval).

Acum, o dată cu deschiderea noi variante, autoritățile județene anunță că vechiul pod peste râul Olt cu un singur sens de mers va fi închis, traficul fiind redirecționat pentru traversarea râului peste barajul hidrocentralei de la Racovița. "Vineri, 24 mai, începând cu ora 11:00, se deschide circulația rutieră în condiții de siguranță pe drumul amenajat pe traseul de pe baraj, folosindu-se trecerea la nivel cu calea ferată de la km 123 +800, pusă în funcțiune marți, 21 mai. Anunțăm participanții la trafic că vineri, 24 mai, ora 10:00, podul rutier peste râul Olt de pe DJ 105 5G va fi închis circulației. În perioada următoare podul va fi demolat, având în vedere starea avansată de deteriorare a acestuia. La momentul efectuării lucrărilor de blocare a podului rutier vor fi prezenți agenți de poliție din cadrul IPJ Sibiu", anunță reprezentanții CJ Sibiu.

Turnulsfatului.ro


pasadia

Va trebui sa imi faci o harta sa inteleg si eu la ce se refera proiectul asta. Nu de alta, dar acum o luna am trecut pe vechiul pod (ala cu o banda, extrem de deteriorat) si pe malul nordic eu tot nu cred ca am vazut vreun drum decent spre barajul Racovita. Sigur exista acel drum?

Ps: dinspre sat spre baraj am vazut asfaltul proaspat, dar doar acolo, pe partea sudica...

adiarc

http://www.tribuna.ro/stiri/eveniment/foto-noul-drum-dintre-talmaciu-si-racovita-va-putea-fi-utilizat-de-vineri-144112.html

2 observatii - in anul 2019 nu ar mai trebuii sa existe treceri la nivel cu CF,NOU REALIZATE!!!!!!
                  - daca totusi se intampla acest lucru,ca in cazul de fata,pentru a urgenta lucrurile este de neanteles faptul ca nu exista bariere...
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

GDPR

Politia rutiera a vrut semibariere, dar Hidroelectrica nu, de aia a si durat atat pana sa se faca trecerea la nivel cu CF. Vezi si articolul de pe Digi24 de acum 5 ani: https://www.digi24.ro/stiri/actualitate/evenimente/soseaua-care-nu-duce-nicaieri-un-drum-judetean-din-sibiu-se-opreste-in-dreptul-caii-ferate-220000


GeorgeSB

Contractul pentru modernizarea DJ107B intre Pauca si Slimnic a fost castigat de Strabag.

adiarc

deja au inceput si lucrarile dar la relantii ( ceva consolidări de acostament )

in plus si Drumserv face masuratori pe Barghis-Mosna-Medias )
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

GeorgeSB

Strabag lucreaza la drumul dintre Pauca si Slimnic ( DJ107B). Partea interesanta este ca il latesc destul de mult. Pana acum avea vreo 5 sasu 5.5 m latime, iar acum cred ca o sa aiba vreo 10. Pe multe portiuni au pus terasament pe lateralele drumului vechi.




razvan96

Au lansat o licitatie pentru demolarea si reconstructia podului de la Voila, de pe DJ105.
Valoare estimata:16.571.503,31 RON

alecu26

de ce naiba demoleaza? e un frumos pod in arc. Probabil destul de vechi.
PS: se pare ca e o cerinta a MAPN pentru acces la Cincu. Si nu se putea reabilita. Sunt curios ce solutie o fi fost aleasa. Sper ca nu grinzi de 40 de metri sau ceva similar. Poate descarca cineva documentatia si o pune pe aici.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).