Autostrada A1 București-Nădlac

Started by Ionut, September 13, 2011, 12:10:24 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 22 Guests are viewing this topic.

adrian sibiu

Salutare tuturor azi am dat buzna din nou la viaductul peste Valea Talmacelului de la km 12 unde lucrarile se desfășoară intr-un ritm bun .
Enjoy !



dr4qul4

Eu nu inteleg asta cu "speram sa nu fie contestatii".
Imi pare rau sa fiu eu "mesagerul raului", dar vor fi contestatii.
Maxim putem spera ca se vor termina anul acesta, pentru ca exista si varianta de prelungiri interminabile.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

adrian sibiu

Speranța mea e ca toată acesta telenovela legată de lotul 4 să se finalizeze până la jumătatea anului viitor astfel încât cei de la Porr să treacă dintr-un șantier în altul fără a avea timpi morți.

elphax

adrian - stai ca au si de proiectat ;)

alecu26

Sunt diferente mari de execuție intre tunel si restul lotului. Tunelul e clar pe drumul critic cu 1.5 ani avans.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

alexV

Pilele incercuite sunt fix mijlocul viaductului. In limbajul proiectantului ii spune ax 40. Culeea dinspre Sibiu e ax 00, iar cea dinspre Pitesti ax 80.
In sfarsit au betonat capatul, hammerhead. Urmeaza o placa deasupra, relativ rapid de betonat, apoi ridica cofrajele umblatoare (lego albastru).

Au doua seturi de cofraje umblatoare. Ordinea e: Ax 40 ambele cai simultan. Dupa aceea cofrajele albastre se vor muta ambele pe sensul Sibiu > Pitesti, ca sa finalizeze o cale de mers complet. Chiar si asa, va dura 2 ani :) Lenta tehnologie. Frumos viaduct, dar lent cu construirea.

Doar ax30, ax40 si ax50 sunt de acest tip, cantilever bridge. Pe capete avem grinzi monolit, deci fara cofraj umblator.


dorel_cu_lopata

Excluderea chinezilor de la executia Sibiu - Pitesti lot 4












Marionetele



elphax

multumesc Dorel !
lectura buna pentru cafeaua de dimineata

Concluzia este ca aceasta China Railway 14th Bureau ESTE FILIALA ( fully owned) si nu afiliata a China Railway si nu este exceptata de la decizia Bancii Mondiale, pentru ca exista filiale exceptate. Practic au licitat desi sunt interzisi timp de 3 ani din 5 iunie 2019.

vladioan_bv

pai si atat de mult le a luat sa si dea seama de acest lucru?

hvm

din ce se pare atat de mult a durat schimbul de "mingi" atat in lung de linie cat si la fileu intre toate entitatile implicate in aceasta aziune. Interesant sa a fost inclus si BEI PASSA. Si mai interesant e ca nimic n-a rasuflat in spatiul public, se pare ca se fac multe prin spatele usilor inchise. Speram ca si prin alte locuri ca sa se lucreze cum trebuie. In acelasi timp sper sa se lucreze si la tot ce tine de reducerea timpului la mutarea utilitatilor, exproprieri samd ca atunci cand constructorul treubie sa intre in teren chiar sa poata sa o faca si sa nu mai avem actori si pitzerii care sa traga mata de coada perfect legal.
Pariuri: A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe - aici

Duta C

Eu cred că pe vremea lui Neaga&Scarlat&Cuc nu conta deloc ce spunea banca mondială.....ei erau galactici....o treaptă superioară!!!

klax187

QuotePractic au licitat desi sunt interzisi timp de 3 ani din 5 iunie 2019.

Sa inteleg ca o eventuala contestartie de la China Railway ar fi solutionata pe repede innainte?  :)

ciprebbe

Pentru ca urmatoarea locatie unde vrem sa punem camera e la Porr pe PiSi1 pun si aici mesajul urmator
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

ciprebbe

API va invita sa sprijiniți noul proiect de realizare videoclipuri time-lapse, care sa surprindă in imagini evoluția santierelor cele mai spectaculoase. Locațiile vor fi surpriza. Echipamentele vor fi instalate cu acordul constructorului în puncte cheie, cu vedere panoramică, și timp de 2-3 ani vor captura automat imagini cu evoluția lucrarilor.

Am inceput ieri sesiunea de teste langa Nadaselu cu asa ceva:









Pentru ca sa obtinem asta:



Urmeaza sa fie montata mai sus si sa rezolvam sursa de alimentare. Rezultatul il vom vedea peste cativa ani si speram ca va merita tot efortul depus.
Functie de ce sume vom reusi sa strangem vom alege si urmatoarele locatii de pe santiere. Sumele pentru camera de la Nadaselu sunt ca si acoperite iar urmatoare pe lista ar fi la Porr unde se ridica viaductul cel mare.

Concluzionand, daca va place ideea si vreti sa ne sustineti aveti mai  jos conturile Asociatiei Pro Infrastructura (specificati daca puteti donatii proiect time-lapse)

Cod IBAN RON Nou:
RO32RNCB0837169481960001

Cod IBAN EURO Nou:
RO05RNCB0837169481960002

Cod IBAN $ Nou:
RO75RNCB0837169481960003

BIC/SWIFT:
RNCBROBU

PayPal:
contact@proinfrastructura.ro

Multumim anticipat.
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

adrian sibiu

Salutare tuturor.
Dimex-ul a revenit pe șantier unde au reluat lucrarile la terasamente ,am filmat azi începând cu ora 17.30 de la jonctiunea cu vechea centura a Sibiului si până la intersecția cu Dj 105G Tălmaciu-Sadu. Enjoy !