News:

Hristos a Înviat!

Main Menu

[B] Parcarile din Bucuresti

Started by Ionut, October 17, 2011, 06:17:45 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

unu

#495
Observ un "debate" pe parcarile p&r de la Straulesti vs Piata Sudului / Berceni.

Baluta/Sector4 a fost "putin" mai pervers, a inceput sa dea amenzi / avertismente, iar cand oamenii au ajuns la disperare, a si dat drumul/terminat parcarea de la Sudului.

Acum este plina ochi, 300 locuri, cand va fi 3 lei/ora poate ca va fi goala, mai ales ca acum oamenii au optiunea parcarii la mall Sun Plaza, unde primele 3 ore sunt gratis, si abia apoi vin 3 lei/ora (link)!

Este o (mare) diferenta intre Berceni si Straulesti
- pe la Straulesti nici nu au fost "motivati"/amendati, in mod groaznic, precum abuzeaza statul politienesc al lui Baluta
- iar de la Straulesti in ce directie "de business" poti merge cu metroul comod? ...cam nicaieri (eventual spre Preciziei/SemaPark, unde astepti 2-3 metrouri), in schimb de la Berceni ajungi ...direct in buricul targului de business din Nord
- in zona Berceni sunt 4 (patru!) p&r ...PLINE OCHI
(Sun Plaza 2000 locuri, Piata Sudului 300 locuri, statia Berceni si statia Leonida sa zicem 500 locuri!) !
- sa nu mai zicem ca parcarea de la statia Berceni a fost redusa de la 500 locuri (inainte de "modernizare") la vreo 350 locuri, si inca scade! (mai face Sector 4 un rond/giratoriu, mai face Popesti Lerodeni o pasarela pietonala super scumpa etc.)
- Baluta/Sector 4 mai putea face locuri de parcare peste drum de statia Berceni, dar a ales sa arunce niste seminte de "iarba" si sa amendeze si mai abitir (vezi doamne asa se face "educatie" ...ii asiguri nevoile omului cu taraita, ca sa il poti amenda abuziv si rapid)

Stie lumea infrastructurilor "bine gandite" ca largirea soselei Berceni a adus si mai mult trafic ...dar prin satucul Berceni/DJ401?
- doar o luna a durat bucuria, fara efecte negative
- in Aug 2019 a fost "strapungerea centurii", in Octombrie, s-a aflat
- consecinta ...comuna Berceni/DJ401 este complet blocata pe 3 km, la ora 18-19, pe directia SPRE Bucuresti/ SPRE soseaua Berceni largita ?!

Este cumva lumea proasta ca foloseste aceste drumuri/capacitati noi?
Au fost prosti comunistii ca au extins si planificau extinderea Bucurestiul spre Sud?
Sau planificarea din acesti 30 ani de "mari viziuni" este proasta/artificala?

Inapoi la parcari, in Berceni / Sector 4 / soseaua Berceni este MARE NEVOIE de inca 1000 locuri de parcare!
- sa nu ajunga toate aceste masini, din Ilfov/Giurgiu, nici macar pana la statia Leonida
- sa lase parcarile din Leonida pt Popesti Leordeni Vest, si alea de la sudului pt. cei din zona/backup
- sa foloseasca campurile existente de pe soseaua Berceni pentru niste investitii in infrastructura ...BINE GANDITE

BIGRED1984

In primul rand, am observat ca multi colegi citesc printre randuri, in functie de punctul de vedere sustinut.
Caz concret, se citeaza fie wall-street fie digi24, unde aceeasi stire este prezentata altfel.
In WS apare informatia asta : "Intervalul 7.00-19.00 se tarifeaza ca interval intreg, indiferent de ora la care se parcheaza (in interiorul intervalului) cu 3 lei/interval ( TVA inclus). In afara intervalului mentionat anterior, tariful este de 3 lei/ora ( TVA inclus)."
In Digi24, doar asta : "Timp de 1 an de zile, parcarea este gratuită. Apoi, tariful va fi de 3 lei pe oră."
Informatia oferita este diferita.
Revenind la parcare, evident, acum ca e gratis, nu e goala. Dar nici la 3 lei pe interval, adica pe 12 ore, nu o sa fie.
Abia pe noapte o sa fie, dupa anul de gratie.

unu

#497
Nu cumva wall-street zice de parcarea de la metrou Berceni (asa s-a spus: un interval 3 ore si in rest per ora), iar digi spune de parcarea de la Piata sudului (plata pe ora ...ca arata a parcare scumpa si a si fost scumpa rau acea parcare; erau acolo 150 locuri de parcari ..gratis si pline ochi, transformarea a fost facuta doar ca sa le dubleze si sa le faca cu plata)?

La ambele parcari se aplica regula: gratis pana la alegeri

Valentin

Da, te contrazic.

1. Sa inteleg ca nu cunosti ce inseamna dezvoltare durabila. Sa inteleg ca din banii tai de contribuabil preferi sa platesti de 2,3 ori mai mult in viitor pe un teren ce acum e foarte ieftin? Realizezi cat ar costa un teren odata cu extinderea magistralelor de metrou? (asta in cazul in care primaria s-ar trezi sa faca aceste parcari DUPA ce se dezvolta zona - evident - atunci mai mult ca sigur ca toate lumea ar zice ca vai , ca nu stiu ce, ca incapabili, ca de ce sau trezit acum, bla bla bla). E vorba de exproprieri aici, costuri deloc neglijabile!

2. Nevoile actuale si prezente au si ele sens, dar sa nu exageram! Tu vrei parcari la fiecare colt de strada? Ti-am explicat si de ce e fundamental gresit sa faci parcari din km in km. Zici ca sunt ignorate, dar totusi s-au facut cateva parcari, deci despre ce vorbim? Ah, sa inteleg ca preferi inca 2 parcari in Berceni decat cea de la Straulesti, asta e strict punctul tau de vedere. Eu prefer cate un P&R la fiecare iesire/intrare in oras cat mai urgent, parere strict personala. Zilnic e plin catre iesirea din Bucuresti de cei care stau pe la periferie sau chiar in "orasele" din jur si sustin masurile de viitor care vor reglementa acest aspect. Aceste P&R se pupa bine cu taxa oxigen (actuala si viitoare daca se modifica), astfel sa nu mai existe scuze.

3. Nu e niciun debate Straulesti vs Berceni.

TibiV

#499
Unu,
aici sunt total in dezacord cu tine...
Quote from: unu on December 04, 2019, 01:03:39 PM
Baluta/Sector4 a fost "putin" mai pervers, a inceput sa dea amenzi / avertismente, iar cand oamenii au ajuns la disperare, a si dat drumul/terminat parcarea de la Sudului.
...
Este o (mare) diferenta intre Berceni si Straulesti
- pe la Straulesti nici nu au fost "motivati"/amendati, in mod groaznic, precum abuzeaza statul politienesc al lui Baluta

NU sunt deloc fan Baluta, dar nu vad abuzurile statului politienesc ale PS4. Trotuarele sunt pentru pietoni, iar benzile de circulatie sunt pentru ca masinile sa circule pe ele, NU sa stationeze, stranguland traficul normal (nu facem bulevarde cu 3 benzi pe sens doar pentru ca banda 1 si banda 2 sa fie parcari...)

Am masina dar nu am unde sa parchez? Exista STB, taxi, Uber, Bolt & samd...

Despre restul postarii despre parcarile de pe Soseaua Berceni, sunt de acord...
Marea "buba" este ca metroul M2 Berceni are capatul in interiorul DNCB. La fel si Straulesti.
Daca tot ai trecut de "dopul" urias de la intrarea in oras (de regula dopul este pe DNCB), nu prea mai are sa te dai jos din masina...  :o
Astfel de P&R vor avea sanse daca vor fi amplasate exact acolo unde "suburbanii" ar putea opri FARA sa intre deloc in oras...
Pentru M2 Berceni am desenat ceva cu multa vreme in urma.
Nu mai gasesc mesajul meu initial (funtia "search" da maximum 15 rezulate) dar ma folosesc de o postare legata de una a lui mihaimai...
Quote from: TibiV on October 06, 2019, 12:33:35 AM
Quote from: mihaimai on October 03, 2019, 09:42:03 PM
Cineva se gândește ca pe viitor sa mai bage o stație dupa centură:


Asta este solutia corecta, dar plansa aia este doar 2D, "vazuta din avion".
Revin la final....

1. Statia de dupa centura ar fi perfecta pentru un capat adevarat, cu un depou incapator si un P&R de 500-1000 de locuri...
Iar pentru cei din Berceni/Jilava ar face mai mult sens sa opreasca pana in DNCB decat sa traverseze DNCB... Acolo unde vrea sa o faca Baluta, la suprafata, nu ajuta pe aproape NIMENI...

2.Statia Berceni Centura ar trebui sa fie mult mai apropiata de centura (in eventualitatea ca la un moment se va face si calea ferata de centura (pentru trafic de calatori, cu mers cadentat la 10-15 minute...) De fapt ar trebui sa avem scarile peronului sudic sa dea direct la CF...

3. Precedentele puncte NU se pot realiza cu o prelungirea a M2 la nivelul solului. Care este o tampenie.
3.a. M2 reprezinta oricum o ruptura intre Popesti-Leordeni si Soseaua Berceni, incepand de la Strada Amurgului, adica intre statiile Dimitrie Leonida (ex-IMB) si Berceni (ex-Depoul IMGB). Vrem sa "eternizam" aceasta ruptura?
3.b. Poate ati uitat cum in lunile de iarna foarte grea se baga ramele de metrou in tunel, pentru ca depoul IMGB de la suprafata risca sa ramana inzapezit si sa nu mai plece in cursa nici un tren? (Asta ca raspuns la afirmatia "M1 are depoul in mijlocul magistralei (Ciurel) si totusi se poate circula". Da, dar depoul Ciurel este subteran...

CONCLUZIE:
Singura solutie reingroparea liniei M2 imediat dupa actuala statie(ideal ar fi ingroparea ei completa, dupa Dimitrie Leonida, astfel incat sa nu mai aiba nici o portiune supraterana...Adica inclusiv actuala statie Berceni...)

Am spus ca "Asta este solutia corecta, dar plansa aia este doar 2D, vazuta din avion".
Adica solutia "la nivel" este o prostie cat casa.
Reingroparea liniei, astfel incat sa treaca pe sub DNCB, si construirea unui terminal "full option," incluzand un depou subteran (independent de vreme) si un P&R (cat de mare doreste finantatorul) este solutia ideala...
Culmea este ca aproximariv acolo unde in plansa de mai sus apare statia Comuna Berceni, adica la sud-vest de intersectia cu DNCB/DJ401, este un mare teren (deocamdata) viran...

Este adevarat, subway, care este un adevarat "guru" al metroului din ultimii 40 de ani, m-a contrazis pe chestia cu depoul cap de linie... Dar nu mi-a explicat de ce, si nu am avut atunci energie sa ma contrez cu el...
Probabil ii place mai mult solutia cu depou la Valea Ialomitei si cap de linie la Raul Doamnei...  :D

Dar eu cred ca ceea ce am propus ar fi o solutie mult mai buna decat cea actuala, cand iarna se limiteaza traficul pe ultima interstatie pentru a parca trenurile in subteran, caci pe viscol, la -15 Celsius, ingheata si raman inzapezite in depoul suprateran Berceni...

PS
Privind M2 Berceni, cercetati au atentie harta / GMaps.
Se poate face acum.
Peste 10 ani, probabil ca nu....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

unu

#500
Contrazic!
...nu conteaza pe cine dar trebuia sa zic si eu :)

1) un primar responsabil si o dezvoltare durabila Bucuresti - Ilfov (si nu doar ranjete in poze cand au semnat planurile PMUD gata expirate) nu "trimite la reeducare" doar pentru ca ei nu au fost in stare sa asigure necesarul de parcari
Eu sunt de parere ca, nu doar la Berceni, ci in cele 4 puncte cardinale trebuie sa fie statie de metrou/tramvai si p&r gratis de 2000 locuri de parcare!

2) se pot asigura parcari si pe trotuar (HG 965/2016), dar primarul trebuie sa fie responsabil cu adevarat si nu sa urmareasca umflarea bugetului din amenzi abuzive
Iar in fata statiei Berceni este loc suficient si pentru parcat "pe trotuar" si pentru 1 metru de trotuar (cu/fara stalpi de iluminat, precum sunt acum facute trotuarele).
Apropo, trotuarele de pe partea cu statia de metrou sunt facute pentru ...stalpi/garduri/borduri, nu pentru pietoni.
(cine nu crede, sau nu isi mai aminteste pozele, sa mearga sa vada)

3) de ce amenzi abuzive? pt ca o hotarare locala este atat de prost facuta incat,
- in loc sa amendeze ca ai parcat in locuri corespunzator semnalizate, cu parcarea interzisa (pana si la comunisti era asa),
- hotararile astea local si cu heirupism "responsabil", iti spun ...sa parchezi in locuri corespunzator semnalizate
(pe care ti le da cu tzaraita, ca sa-si umfle bugetul din amenzi abuzive, usor contestabile in instanta, tot pe banii contribuabililor)

4) ca ei/"politicienii magicieni" iti flutura cu o mana steagul "educatiei" (la care toti saliveaza si vibreaza instant, chiar si aia cu multa minte dar ...prea multa emotie, vezi rezultatele PISA unde Romania = fundul europei cu asa "educatie") si in spate iti iau cu cealalta mana banul in mod abuziv, nu cred ca este vreo noutate, si nici vreo dovada de CIVILIZATIE

5) referitor la statia de "comuna Berceni" / de la Centura, este cel de-al doilea proiect al Sector 4, de care nu se mai aude, dar ...da, Pasajul, A0, si statia asta, si trenul si Centura ...toate in acelasi loc va putea fi un monstru de nod intermodal adevarat

Mai jos pun ..pretul acelui teren, pretul (cerut) mi se pare (cel) "putin" piperat :)
...30 milioane euro (hai sa zicem lei)!!?!


Mustaciosul secular si maghernita lui din camp, ce blocheaza dezvoltarea aeroportului international, este mic copil, cu cei 3.5 milioane aeuro "investiti" si inca vreo 350 mil euro ..fluturati.



6) STB-ul de Berceni si Vidra si maxi taxiurile vin ...pline ochi (cand vin), parcarile sunt ...pline ochi, taxi/uber :)  nu are loc de parcare in p&r si nici nu vine in Berceni, pentru ca la intoarcere ia coada de 3 km ...deci, ce optiuni "educative si civilizate" mai sunt? (iar intrebarea nu este pentru forumisti, ci pentru "marii ctitori")


mihaimai

@Valentin
Susti in continuare ca te contrazici cu mine, insa nu contrazici afirmatiile mele.

La punctul 1. Eu am zis "La Straulesti mergea o parcare la nivelul solului, iar proiectul curent amanat pentru momentul cand va fi cu adevarat nevoie." Deci terenul ar fi fost asigurat pentru viitor.

La punctul 2. Spui "Tu vrei parcari la fiecare colt de strada" - nu am zis nicaieri ceva asemanator. Discutia era in contextul park&ride, deci vreau parcari acolo unde accesul auto este facil, de unde se poate lua apoi metroul, si de unde are si cine sa il ia. Evident, toate acestea cu o strategie de cheltuire eficienta si avand in vedere dezvoltari ulterioare.

La Punctul 3. Este un debate despre cheltuirea banilor intr-un mod mai eficient. Straulesti, din punctul meu de vedere, este un exemplu de cheltuiire ineficienta pentru ca s-au blocat bani acolo. Berceni era un exemplu unde cu o cheltuiala nu foarte mare se aduce un beneficiu semnificativ.

Cat despre dezvoltare durabila, sunt de acord cu TibiV, "suburbanii" nu ar trebui sa intre in interiorul DNCB.

PS:
Este ultimul mesaj de la mine pe acest subiect. Iti recomand sa iti revizuiesti modul de a comunica in scris. Ai un stil dispretuitor si care degaja agresivitate. Extrase:
"E gresit fundamental ce spui tu [...]"
"Nu vrei sa înțelegi că [...]"
"Sa inteleg ca nu cunosti ce inseamna dezvoltare durabila [...]"
"Ti-am explicat si de ce e fundamental gresit [...]"
etc

unu

#502
Quote from: mihaimai on December 04, 2019, 03:38:46 PM
... Berceni era un exemplu unde cu o cheltuiala nu foarte mare se aduce un beneficiu semnificativ. ...
considerand pretul bordurilor de granit si al gardurilor dublu suprapuse si a alveolelor "pt siguranta cetateanului" n-as spune ca a facut Balutza / Sector 4 vreo economie

dar da, eu am adus vizibilitate asupra zonei Berceni si abordarii primarului din dotare

TibiV

Asta deja este "over the limits"...
Quote from: unu on December 04, 2019, 04:07:47 PM
...dar da, eu am adus vizibilitate asupra zonei Berceni si abordarii primarului din dotare
(Ai buton "dislike", ai si buton "Report to moderator"...)

Dar nu, nu tu ai inventat cartierul Berceni, si nici lucrarile de acolo...
https://forum.peundemerg.ro/index.php?topic=914.msg213288#msg213288

Am pus doar ultimul MEU efort mai consistent pe domeniu, inclusiv Sos.Berceni/DJ401.
(Cu un pic de efort ai putea descoperi ca de exemplu Pasajul Piata Sudului a fost ilustrat in proportie de 90% de mine. Si crede-ma ca nu a fost usor, mai ales cand pica bateria din cauza gerului de -15 grade, si eram abia la mijlocul reportajului...)

Dar exista alte zeci de postari despre Sos.Berceni (inainte si dupa a mea) ale altor colegi, care au muncit mult pe acolo...
Colegi care deja si-au facut un bun renume pe forum, fara a fi "gica contra".

Deci cartierul Berceni (si comuna cu acelasi nume, inclusiv celebra sosea Berceni / DJ401) nu au fost inventate de tine.
Nu imi dau cu parerea - de exemplu- despre strazile din Cluj (topic destul de incins zilele astea...) pentru ca nu am mai fost in Cluj (altfel decat ca pasager in trenul din gara) de vreo 20 de ani, deci NU ma mai pricep.

Dar la Soseaua Berceni (si in general la sectoarele 2-4) in AD 2019, chiar ma pricep ....

Daca ai postat mai multe poze la Sos.Berceni (de la Piata Sudului la DNCB), ma inclin si imi retrag criticiile...
Dar nu cred ca este cazul.
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

unu

#504
Poze despre soseaua Berceni cu siguranta exista mult mai multe pe initiativaberceni.com decat aici, dar nu asta era scopul.

Nu pricep de ce aceasta suparare, poate nu a fost clar, dar eu vorbesc in special despre nevoia de parcari din zona cu impact a comunei Berceni (sos Berceni, de la Aparatori, spre Centura) si spun cum se simte un locuitor al sectorului 4.
Locuiesti cumva in sectorul 4 si iti plac toate cele expuse mai sus? Daca da, asta e, trebuie sa ne acceptam pararerile, fara atata dislike si report.

Valentin

Mihai, nu vad agresivitate in a te face sa pricepi că nu trebuie parcări peste tot, că P&R utile de la ieșire sunt bune așa cum sunt și sunt de viitor (pregătești o infrastructură) și că aspectele astea sunt definite deja în Europa . Tu zici că vrei parcări cu acces facil și cine sa l folosească, dar cel de la Străulești ce are? Ți am explicat că poate fi folosit nu doar de cei care fac naveta ci și de cei din zona daca s ar aplica amenzi și ți am zis și de proiectele imobiliare  care ar trebui sa aducă noi clienți.
Ți am explicat că poți să faci parcări la infinit pentru că niciodată nu o sa acoperi deficitul și chiar daca îl acoperi o să crească constant in timpul construcției lor, deci nu ajungi nicăieri. Prin asta vreau sa zic că trebuie investit și in alta parte, nu numai în ograda ta și nu numai pentru prezent. Parcările din Berceni sunt pline, dar chiar o sa fac un studiu la vară să vad cați din cei care parchează iau transportul public, sunt curios.

TibiV

Quote from: unu on December 04, 2019, 04:49:46 PM
Locuiesti cumva in sectorul 4 si iti plac toate cele expuse mai sus? Daca da, asta e, trebuie sa ne acceptam pararerile, fara atata dislike si report.
Da.
Si nu imi place nimic din ce am vazut in S4.
Dar nu despre asta era vorba.
Stai linistit, chiar daca nu sunt de acord cu tine, NU ti-am dat dislike, cu atat mai putin report.
Doar ti-am indicat calea "oficiala" de a ma reclama.
Eventualele minusuri inregistrate la tine NU sunt de la mine - nu ai "dat-o de gard" ca sa protestez cu dislike. Doar ca ai alta parere decat mine... Si pana la urma de asta exista un FORUM, ca sa avem pareri divergente - altfel, ar fi ca la partidul ala care primeste urari prin numerele de inmatriculare din Suedia....
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

dr4qul4

Parcarea de la Piata Sudului poate avea rol de park&Ride. De ce va ganditi ca veniti cu masina din Berceni? Poate veniti dinspre Popesti (DN4). Ca ar trebui si o alta parcare la metrou Berceni...asta e alta discutie. In plus, la Piata Sudului mereu a fost lipsa de locuri de parcare.
Degeaba exista Sun Plaza, cei care merg in piata sunt prea fuduli sa se deplaseze atat.

@TibiV, desi stau in S3, nu pot sa nu fiu invidios pe sistemul de parcare de resedinta din S4. Unde altundeva in Romania poti verifica, pe internet, ce locuri de parcare sunt libere? Daca nici asta nu e transparenta, atunci nu stiu ce sa mai zic.

Iar referitor la "abuzuri", astept sa le vad si prin centru. Oare ce fel de amenda ar merita domnul (care a rupt un stalp ca sa-si faca loc)?
(GPS)


(GPS)



Powered by API/PUM imgur uploader
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

voicul

Nu ca ii iau apararea, dar stalpul ala e rupt de mult. Si eu m-am gandit sa parchez asa, dar chiar e incomod, asa ca am renuntat :lol:

dr4qul4

stalpul ala a fost rupt intentionat pentru a face loc masinii. Zona aceea era amenajata pentru pietoni, iar placile sigur nu sunt calculate sa sustina o masina, asa ca se vor sparge.
Daca stie cineva unde pot face o reclamatie, va rog sa scrieti aici.
Si nu, nu sunt reclamagiu de obicei. Nu am nimic cu cei care parcheaza sub semnul de interzis pe aceeasi strada, sau chiar pe trecerea de pietoni (inutila, tinand cont ca vb de o strada cu sens unic, unde nu exista flux continuu de masini). In caz ca nu stiti zona, exact langa este parcarea Cocor, unde sunt tot timpul locuri libere, dar costa 6 lei/ora.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024