Automotoare și rame electrice

Started by Ionut, October 12, 2016, 06:51:54 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

adymartianul

#300
^^

In opinia mea arata mai bine decat HiperIon, insa vad ca au aceeasi boala ca Softronic: le fac scurte.

cristi5

#301
3 oferte la licitatia ARF: Astra+CRRC (China), Alstom, Siemens

https://m.hotnews.ro/stire/23269864

paulmare

arata bine, mie personal imi plac mai mult blocurile optice de la prima rama, dar de gustibus non est disputandum :)
la cea de-a treia au fabricat sub licenta motoarele asincrone si 80% din emu e fabricat de ei - inseamna ca pe termen lung au planuri cu ele, pacat ca sunt atat de obtuzi astia ai nostri
https://www.facebook.com/HyperionSoftrans/posts/d41d8cd9/1904491269870914/

ca sunt scurte, nu cred ca le-au gandit deloc pentru rutele pe care sunt acum, ci cum e sprint-ul la olandezi, opriri multe, usi largi de acces pentru acces rapid, acceleratie buna, sau schnellbahn-urile nemtesti si austriece
primul cica e retras la revizie dupa mai bine de 1.6 milioane de km, chiar merita sa fie bagate in seama hiperioanele

TibiV

@cristi5,

CRRC fara Astra...


Astra este unul dintre cei 17 operatori economici inscrisi la procedura:
PV nr.22_.222_22.07.2019 - de vizualizare oferte RE-R depuse in SICAP-semnat.pdf

Interesanta lista de clarificari (41), erate si contestati...
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

carutasul


tom_sawyer

^ Chinezii sunt asociati cu Astra Vagoane Calatori la licitatie, nu apare in PV de deschidere a ofertelor, dar apare in PV de clarificari.

Sorinus

Ieri am vazut un RES tractat de o locomotiva intre Medgidia si Constanta.

tom_sawyer

Quote from: NGC on April 03, 2019, 07:28:13 AM
Astazi a fost lansata licitatia [CN1010410] "Achizitie material rulant nou destinat transportului regional si suburban feroviar de calatori (trenuri electrice regionale RE-R)".

Au terminat evaluarea tehnica astazi, cele 3 oferte sunt admisibile, vedeti ultimul PV pentru tipul de rama propus de fiecare ofertant.

http://sicap-prod.e-licitatie.ro/pub/procedure/view/100068378/

cristi5

Nu dai un link la PV sau paste aici, sa nu mai sapam fiecare?


razvan96

Realist, se joaca intre CRRC si Alstom, CRRC avand prima sansa.Punctajele la tehnic sunt egale, chinezii au de regula costuri de productie mai mici, iar rama lor consuma mult mai putin decat cea a Alstom.

tom_sawyer

Chinezii sunt favoriți la licitația de rame electrice a ARF

Autoritatea pentru Reformă Feroviară (ARF) a deschis ofertele financiare pentru trenurile electrice regionale. CRRC, cu asociat Astra Vagoane Arad, a oferit cel mai bun preț, ceea ce plasează asocierea chinezo – română drept favorită la procedura de achiziție.

Informațiile deținute de Club Feroviar  arată că producătorul chinez a obținut în final cel mai mare punctaj total, respectiv 89 de puncte din maximul de 100 de puncte.

Departajarea ofertelor se va face după criteriile preț (pondere de 80%), plus valoare (10% – cât mai multe locuri, cu obligativitatea păstrării raportului locuri în picioare/pe scaune), validare tehnică (3% – cel puțin o ramă pusă în funcțiune în |UE), termen de livrare a primii unități (3%), termen livrare întreaga cantitate contractată (4%).

clubferoviar.ro

alinuttt

Câte bucăți ar urma să primească CFR Călători?
Licitația pentru cele 20 de rame RE-IR când ar urma să fie lansată? E mare nevoie de rame pentru IR...

frunzaverde

Ce operator primeste ce echipament va fi decis doar in urma licitatiilor de trase pe "pachetul IV". E foarte posibil ca CFR Calatori sa primeasca zero, la fel cum e posibil sa le ia pe toate, in functie de rezultatul licitatiilor.
Cand esti amenintat cu ban permanent pentru ca ai criticat pozitia publica a unui politician, nu se mai poate numi conversatie sau forum, ci campanie electorala. Imi pare rau, dar din pacate, sunt nevoit va urez la revedere!

AndreiB

De la ce mers de tren incep licitatiile?