Gari, statii, depouri si remize

Started by marcelbanu, July 31, 2013, 11:22:41 AM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Goldmund

#315
Daca a mai fost pus acest reportaj, va rog sa-l stergeti:


cristi5

Orientare pe absorbtie... avem si pe rutier.

Ca un om sarac care se pomeneste cu o caruta de bani. Ii cheltuie aiurea.

razvan96

Au mai lansat 2 licitatii pentru SF-uri pentru modernizarea garilor.

Pe 28.05, Studiu de Fezabilitate ,,Modernizarea / reabilitarea a 47 de stații de cale ferată din ROMANIA" –LOT SRCF CRAIOVA.
Valoare estimata:2.295.390 RON
Termen de depunere:01.07.2019
Durata:6 luni
Licitatia se refera la statiile Tg.Jiu, Alexandria, Caracal, Filiasi, Rosiori Nord, Piatra Olt.

Astazi, Modernizarea / reabilitarea a 47 stații de cale ferata din Romania- faza studiu de fezabilitate- SRCF Constanța 4 stații: Neptun hc, Costinesti Tabara, Ciulnita, Mangalia
Valoare estimata:1.294.830 RON
Termen de depunere:08.07.2019
Durata:4 luni

Sorinus

Gara Filiasi arata ca dupa razboi. Neptun hc e un peron si o ghereta de aluminiu, similara cu chioscurile de cartier. La fel si Costinesti Tabara hc. Ciulnita este modernizata cam 30% (sper ca acest contract nu se refera doar la cladiri).

GML

Modernizarea include si modernizarea peroanelor?
De ex. la Satu Mare e o aventura sa urci pe tren de pe linia 3, fiindca betonul arata dezastruos, si e greu sa tragi trollerul dupa tine. Trenurile IR de cele mai multe ori pornesc sau ajung pe linia 3. Cum nu toate trenurile sunt cu podea joasa,batranii nu prea pot urca fara ajutor.

dr4qul4

pai sunt licitatii pentru studii de fezabilitate, in urma carora vom afla ce si cum merita si trebuie sa fie reabilitat. Abia dupa vor urma si lucrarile.
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

TibiV

CFR SA a lansat prima etapă a proiectului de modernizare a 47 de staţii de cale ferată

Bucureşti, 07 iunie 2019

Compania Naţională de Cai Ferate "CFR" SA a demarat proiectul Modernizarea a 47 de staţii de cale ferată, inclus în Programul Operaţional Infrastructură Mare, prin lansarea licitaţiilor în vederea elaborării studiilor de fezabilitate pentru primele 24 staţii de cale ferată, aflate pe raza judeţelor Satu Mare, Maramureş, Sălaj, Cluj, Bistriţa-Năsăud, Bihor, Olt, Dolj, Teleorman, Buzău, Bacău, Brăila, Galaţi, Vrancea, Constanţa şi Călăraşi.

Sucursalele Regionale de Căi Ferate Cluj, Craiova, Constanţa şi Galaţi au lansat procedurile de licitaţie pentru elaborarea studiilor de fezabilitate pentru următoarele 24 staţii de cale ferată: Satu Mare, Baia Mare, Jibou, Dej Călători, Beclean pe Someş, Valea lui Mihai, Carei, Salonta, Târgu Jiu, Alexandria, Caracal, Filiaşi, Roşiori Nord, Piatra Olt, Mangalia, Neptun (Hc), Costineşti Tabără, Ciulniţa, Râmnicu Sărat, Adjud, Comâneşti, Făurei, Tecuci şi Mărăşeşti.

Obiectivele prevăzute în elaborarea studiilor de fezabilitate au drept scop asigurarea unor servicii de calitate într-un spaţiu modern, adaptat cerinţelor pieţei şi nevoilor călătorilor, cu accent deosebit pe:

- modernizarea și repararea clădirilor de călători, inclusiv facilități pentru persoanele cu mobilitate redusă;
- înălțarea peroanelor în conformitate cu standardele europene, modernizarea copertinelor, a liniilor din stații, pasajelor, pasarelelor şi asigurarea accesului la peroanele intermediare;
- asigurarea sistemelor de ventilație şi încălzire, montarea de panouri fonoabsorbante
- modernizarea echipamentelor de telecomunicaţii şi de informare a publicului călător;
- înlocuirea instalaţiilor electrice, sanitare şi termice şi refacerea sistemului de drenaj;
- asigurarea elementelor de siguranţă în staţii, prin construirea unor rampe speciale pentru accesul persoanelor cu dizabilităţi, balustrare, garduri de siguranţă între liniile din staţii etc.

Valoarea costurilor estimate pentru elaborarea studiilor de fezabilitate aferente celor 24 staţii CF este de 9.711.250 RON fără TVA, iar sursa de finanţare este inclusă în bugetul CFR SA, la capitolul fonduri externe nerambursabile.

Menţionăm că anunţurile de participare la licitaţiile deschise organizate de Sucursalele Regionale CF Cluj, Craiova, Constanţa şi Galaţi sunt disponibile în Sistemul informatic colaborativ pentru mediu performant de desfasurare al achizitiilor publice(SICAP), la adresa www.e-licitatie.ro.

http://www.cfr.ro/index.php/comunicate-de-presa/comunicate-de-presa-2019/4802-7-iunie-2019-cfr-sa-a-lansat-prima-etapa-a-proiectului-modernizarea-a-47-de-statii-de-cale-ferata
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

GDPR

Ce lucrari se vor face in zona garii Galati in cursul anului curent, conform CFR:


razvan96

Quote from: razvan96 on June 04, 2019, 09:43:05 AM
Modernizarea / reabilitarea a 47 stații de cale ferata din Romania- faza studiu de fezabilitate- SRCF Constanța 4 stații: Neptun hc, Costinesti Tabara, Ciulnita, Mangalia
Valoare estimata:1.294.830 RON
Termen de depunere:08.07.2019
Durata:4 luni
S-a anulat pentru ca li s-a cerut in cererile de clarificare sa prelungeasca perioada contractului si considera ca nu pot modifica perioada contractului printr-o erata.Probabil se va relua cu o durata propusa de 6 luni (cum e si in cazul statiilor de pe alte regionale).

nenea_hartia

Toate pozele sunt de aici. Se încarcă greu la început și pozele sunt prost organizate, deci e greu de căutat, dar pentru cei care vor să știe cum a fost pe vremuri merită efortul.

Gara din Constanța în 1961:



Gara din Brașov în iulie 1963:



Gara Borzești în 1966:



Gara de Nord din București în 1965:



Și pe 23 noiembrie 1968, în timpul lucrărilor de electrificare a liniei București-Ploiești:



Pe 15 februarie 1969, la inaugurarea liniei electrificate. Pe peron, un colectiv de tovarăși :lol::




Powered by API/PUM imgur uploader

dan tm

#325
Quote from: palient on July 10, 2019, 06:27:27 PM
@Vice 33,
   Nu este vorba de rezistenta construcției la diferite încercări fizice,  ci de faptul că muchiile profilelor stâlpilor sunt un adevărat pericol pentru oameni, în caz contact cu ele prin alunecare pe peronul ud , cu nea sau gheață , în caz de aglomerație , de grabă , de joacă și alergat al copiilor,în cazul în care unul grăbit, de exemplu se frecă de un bătrân sau unul bolnav care se dezechilibrează și cade  pe muchia acestui stâlp, etc. Este mult mai periculos să cazi pe o muchie ascuțită decât pe un stâlp rotund. Nu știu dacă este prins acest aspect întru-un normativ românesc , dar am văzut multe peroane cu stâlpi rotunzi, de unde trag concluzia că unii cu mai multă înțelepciune și responsabilitate, chiar le-au prins în normativele lor, pe când alții cu toate că au avut ocazia să ia la  cunoștință de aceste lucruri ,  se comportă ca niște iresponsabili ,care poate chiar mizează  pe faptul că nu este o lege scrisă care să-i condamne pentru o asemenea purtare.Oare tu crezi că poți să faci răul de care ai cunoștință , pe motivul că nu  este o lege scrisă care să te condamne pentru acest rău înfăptuit? Oare conștiința nu  este  ea, o Lege, mai puternică decât orice lege scrisă?  Și nu te va condamna conștiința , acestă Lege scrisă în cugetul tău , mai devreme sau mai târziu,  mul mai  puternic decât o lege omenească scrisă pe hârtie cu multe imperfecțiuni, după chipul oamenilor imperfecți care le-au generat?

dar ce spui despre noua gara Rîmnicu Vîlcea?
într-o fuga pe acolo am pozat iesirea din liftul de la pasajul subteran spre ...linie. 




Powered by API/PUM imgur uploader

seful de tren mi-a spus ca la insistentele lor (a ceferistilor  care ies la drum cum se zice) s-a montat acel gard.

Lucru adevarat, la inaugurare nu era gard din ce se vede in linkul urmator.

https://evenimentvalcean.ro/uite-gara-nu-e-gara-noua-constructie-s-bagat-un-sac-de-bani-dar-nu-este-functionala-din-cauza-unei-greseli-constructorului/

Scuze de off topic, dar ideea este interesant si nu prea a fost dezbatuta.

GDPR

Treaba romaneasca...

GARA DE POVESTE A MUNICIPIULUI BRAD, ÎN ȘANTIER DE APROAPE TREI ANI. LUCRĂRILE NU SUNT FINALIZATE

Din toamna anului 2016, gara municipiului Brad, veche de peste 120 de ani și considerată una dintre cele mai frumoase din vestul țării, a intrat în reparații capitale, după ce localnicii au depus numeroase petiții la autoritățile de stat pentru salvarea monumentului de la ruinare. Investiţia de peste un milion de lei, finanţată de Compania Națională de Căi Ferate CFR, urma să fie realizată până în noiembrie 2018.
La peste opt luni întârziere de la termenul impus constructorilor, lucrările sunt suspendate, clădirea a rămas închisă, iar călătorii care circulă pe ruta feroviară Brad – Arad își cumpără bilete de la o gheretă amplasată în vecinătatea clădirii înconjurată de câteva scaune de plastic pe post de locuri de așteptare. Clădirea masivă construită în stil austro-ungar și-a schimbat înfățișarea exterioară, însă constructorii mai au de realizat lucrările la interioarele și la instalațiile electrice. Vor fi penalizați pentru întârzieri, susțin reprezentanții CFR.

Zhd.ro

Chestia cu penalizarea e chiar haioasa. Conform ROGOP - Regionala Timisoara, ultima factura a fost emisa de S.C. INDUSTRIAL CONSTRUCT GEDI SRL in 10.08.2018 si apare ca fiind neplatita.

kitsune

@TibiV, un fapt inedit poate, acoperișul gării Tulcea sugerează/se inspiră din forma lotcii din Deltă
Natural stupidity is much more dangerous than artificial intelligence

Redox

28.08.2019 - Gara Sibiu
Partea I:

Intrare în pasajul subteran din Pța. Gării:


Scuzați calitea, mișcasem telefonul. Lifturi pentru prsoane cu dezabilități la fiecare ieșire (peronul 1, peronul 2-3 și peronul 4-5):


Peronul dintre liniile 2 și 3:




Privire înapoi spre pasaj:


Detalii copertină peron:


Capătul peronului, direcția Vințu de Jos/Copșa Mică:








În stânga, peronul dintre liniile 4 și 5:


Redox

Partea a II-a:

Plăcile care vin montate pe copertină:






Ne apropiem de garnitur din stație:


Îmi pare cam mare distanța dintre peron și interiorul vagonului:




Ce a mai rămas din organizarea de șantier:


Ieșirea din pasaj între liniile 4 și 5. Cam ciobite scările, sper să nu rămână așa:




Ieșirea din pasaj spre Pța. Gării. Aici încă nu a fost montat liftul pentru persoane cu dezabilități:


Bonus, IR 1923 Sibiu - Mangalia:


Voie bună!