Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

12 Members and 22 Guests are viewing this topic.

hefaistos

Pentru ca era gata DNCB nord și pe sud s-a trecut direct la A0. Ulterior a început și modernizarea DNCB sud.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu suplimentar 200 lei: Se deschide traficul pe Lot 4 - Centura Focsani înainte de 15 iunie 2024.

pasa_andrei

Nu duc nicaieri grinzile. Am batut ieri ambele loturi. Nu au plecat de acolo.

dorum

Gasim si o "iexplicatie" la lalaiala turcilor? Ca nu suna si nu arata bine :(

vm75

Probabil asteapta sa vina iarna, sa scada concurenta pe piata constructiilor / transporturilor si sa poata aduce mai ieftin balastul necesar.
Sau poate isi concentreaza transporturile de balast pe lotul 2, ca sa poata deschide in 2022 bucata dintre DN5 si DN6. Asteptam o noua filmare edificatoare de la @pasa_andrei.
Oricum, cauzele trebuie sa fie mai profunde, altfel ar fi avansat macar la structuri. Sau poate a luat UMB pe DX12 toti fierar-betonistii din sudul tarii

Din pacate, valoarea A0 este data de deschiderea unui semicerc complet, asa ca lipsa de activitate de pe lotul 1 afecteaza negativ si ce se intampla pe lotul 2 sau 3 (unde Aktor probabil va incerca sa-si spele obrazul dupa A10).

bekxy

Prea mult balast pe lotul 1 nu se vede, dar eu zilnic întâlnesc camioane pe DNCB și chiar pe DJ401A (o ard binișor cu camioanele printre case...)
L-or muta din albia Argeșului în a Prahovei și apoi pe șantier? Eu, pui de dac, așa aș face.  :D

carutasul

Se vede și în filmare că au crescut grămezile, de sus e mai greu de observat pentru că nu sesizezi înălțimea, eu am avut surpriza să văd vârful celei din apropiere de DN6 când mă plimbam cu doamna pe stradă...( și ne plimbăm des, până acum nu se vedea)  însă tot nu cred că aduc suficient momentan. Mă aștept să nu se mai apuce anul ăsta,  că nu ar mai avea rost mobilizarea în pragul iernii, să sperăm că până la primăvară aduc destul. La structuri nu știu ce să zic, ritmul e foarte lent, mă așteptam la DN5 să înceapă deja ridicarea grinzilor, însă cred că și in ritmul ăsta tot se încadrează în termen. Au tot turnat la DN6 la baza pilelor, ieri umblau cu niște capete de piloți în macara, cred că până prin primăvară le au pe majoritatea la stadiul de ridicat grinzi... E clar că s-ar putea mult mai mult.

NGC

A0 Nord L3

Vrabiutele spun ca oferta financiara a celor de la CHINA CIVIL ENGINEERING CONSTRUCTION CORPORATION este mai buna, dar cu toate acestea, noul castigator este ICTAS INSAAT. Trebuie sa ne asteptam la contestatii.
Mai dureaza putin pana se anunta si "oficial".

pasa_andrei

Vesti asemanatoare si de pe lotul 2 unde transportul de balast a fost accelerat dar inca insuficient pentru necesarul lor de balast. Mult sub ceea este nevoie.

L-am impartit in 2 parti acest video. Prima parte de la DN6 pana la Dumitrana si maine vine si partea a 2-a de la Dumitrana pana la finalul lotului ( Selim).

Primele grinzi din punctul meu de vedere o sa mearga la DN5.



Enjoy!

dr4qul4

Gropile alea de la minutul 8 (intre DC20 si DC19)  sunt mai vechi? Sau au excavat balast din zona Sabarului?
Cocoase inutile care ne vor afecta zeci de ani:
1. Focsani 2. Boita 3. Balcauti
"multe multumiri" proiectantilor
2. Pariu cu hefaistos: 200 lei: UMB nu deschide nimic (min 9 km, chiar si HP)  pe A7 înainte de 15 iunie 2024

dargauda


Ionut

#3865
Autostrada Tepes. Gen, unde esti tu Tepes, Doamne?!

Acum vad ca filmarea e de azi. Si de ieri putea fi, de fapt. Vreme perfecta pentru constructii. Usor umed, soare, temperatura scazuta dar nu ger. Merg si terasamentele bine, si betoanele, si orice. Dar noi stam.

Puffyk

Cauze posibile....lipsa plati la zi, lipsa materiale, lipsa personal, lipsa-lipsa-lipsa...
Cele mai probabile cauze, insa....lipsa autoritati, lipsa guvern, lipsa ministru, lipsa tara!!!

adiarc

statul esuat roman si un constructor dupa chipul si asemănarea lui
"Eficienta" cnair...claimuri de sute de milioane de lei,puse pe tava constructorilor pentru proiecte inexistente ( LD2 sect E ; LD 3 ; A10 )

DESFIINTATI compania Antiinfrastructura

Bachus01

Toata lumea vede numai partea goala a paharului  :book: . Partea plina , sunt sanse reale sa circulam prima oara pe lotul 2 din A0. Nord nu sud  :lol: :lolz:

Exclus sa fie probleme din lipsa platilor . Au incasat destul avans . Lipsa personal ? Sa fim seriosi . Vesnica scuza in Romania . Plateste cum trebuie si gasesti personal . Nu gasesti nici asa ? Ii importam cum a facut Strabag .

Mai degraba au fost loviti de virusul care circula prin bugetarimea romaneasca TTLF (timpul trece leafa merge ) posibil si cu tulpina NAG (nu avem guvern) . Usurel , incetisor doar nu ne penalizeaza nimeni .

hefaistos

Eu ma intreb la modul cel mai serios daca turcii astia au auzit de notiuni exotice pentru tara lor precum: "iarna", "inghet-dezghet" "deteriorarea terasamentelor neprotejate". Pe la noi sunt lucruri extrem de frecvente. Nu de alta, dar mi-ar parea chiar rau ca dupa ce s-au chinuit atata cu balastul, la primavara sa o ia de la inceput.
Pariu 500 lei: Pana la 31 decembrie 2024, se va deschide A7 intre Buzau Nord si Focsani Nord. data de initiere a pariului 2 octombrie 2023
Pariu suplimentar 200 lei: Se deschide traficul pe Lot 4 - Centura Focsani înainte de 15 iunie 2024.