Autostrada A0 Centura București

Started by Ionut, September 14, 2011, 12:00:25 PM

Previous topic - Next topic

4 Members and 5 Guests are viewing this topic.

alexd4u2

A0 Sud, Lot 3, filmare de la Darvari la Clinceni:

RazesIesean

Sincer daca nu se ia atitudine din partea CNAIR cat de curand nu se va circula pe A0 - Sud mai devreme de 2025.
Nu vreau sa folosesc cuvinte deocheate, dar Aktor sunt cum sunt.
~~~~~~
Ramasag de 500 lei in contul API ca nu se va scoate la licitatie pe A8 nimic, in 2024, in afara de capatul vestic care va fi semnat in Q3 2024.
~~~~~~

TibiV

#4967
i iata continuarea filmarilor lui DASH CAMERA RO (nu, nu sunt eu... Dar imi place ceea ce a facut pana acum...)

Tronson DJ100 - A3 - Retur (A0 NORD LOT2) Partea18 24.07.2022
(cu inca un mic depozit de grinzi la 02.00 si la 10.20 - acelasi depozit...)

Tronson DJ100 - DJ300 - Retur (A0 NORD LOT2 si LOT 3) Partea19 24.07.2022
(Imi plac mult animatiile de la inceputul filmarilor cu traseul dronei. Este mult mai usor de inteles ce vezi...)

Iar aici nu este o filmare, dar este un tutorial interesant despre alcatuirea planului de zbor: Tronson DJ301 - DJ300 EDITARE PLAN DE ZBOR (A0 NORD LOT3 si LOT 4) Partea20 31.07.2022

Tronson DJ301 - DJ300 - Retur (A0 NORD LOT3 si LOT4) Partea20 31.07.2022

Si, la urma, cireasa de pe tort... A0 Nord Lot 4 (~ DN3-A2, cu trecerea/podul peste Lacul Cernica...)
Tronson DJ301 - A2 - Retur (A0 NORD LOT4 si SUD LOT 1) Partea21 31.07.2022:
Mama proștilor este mereu gravidă... :)

Ionut

API pe Facebook

#AutostradaA0 între DN5 și DN6 NU va fi gata anul acesta! Se pare că doar nouă ne-a păsat de cei aproximativ 10 kilometri dintre Jilava și Bragadiru, parte din lotul 2 al Autostrăzii A0 Sud, noua centură a Capitalei. Filmare aeriană (de duminică, fără mișcare în șantier): ... Hartă interactivă: https://bit.ly/3vC6L0z.

Deși la început de an era perfect fezabil să circulăm pe primii kilometri ai autostrăzii-inel din jurul Bucureștiului în decembrie 2022 și noi am dat numeroase intervenții în mass media în acest sens, în dulcele stil patentat de stat "timpul trece, leafa merge", CNAIR nu a pus presiune pe constructor ca să se concentreze pe acest segment și a-l inaugura anticipat, înainte de termen.

Așa că turcii de la Alsim Alarko și-au văzut de treabă liniștiți, fiind deocamdată la adăpostul termenului contractual actualizat, aprilie 2023, deși chiar ei au promis că vor termina în 2022 segmentul DN5-DN6.

Da' unde ne grăbim? Contractul pentru cei 16,3 kilometri ai lotului 2 din A0 Sud a fost semnat în 9 martie 2019, a primit ordine de începere lucrări în 18.08.2020 și 29.10.2020 și a ajuns în prezent la un progres fizic de aproximativ 60%.

În ritmul actual, și cu noi probleme la orizont cu aprovizionarea cu balast necesar umpluturilor pe autostradă, mai vorbim prin primăvara lui 2023, în cel mai fericit caz, pentru o deschidere parțială sau prin vara anului viitor dacă vor livra toți cei 16,3 kilometri deodată.

GIV

semnare contract martie 2019 si oil octombrie 2020  :((  :((  :((

sarbu

1 an a fost proiectare,oil peste 1 an a fost pentru execuție efectiva.

bekxy

Poate că s-a discutat în altă parte și n-am fost pe fază... care e treaba cu balastul?
Trec pe centură aproape zilnic, balastul încă circulă, dar parcă ceva mai puțin (poate e doar o impresie?).

alecu26

La Aktor nici pretenții nu mai avem. Cică au întârziat aproape o luna salariile. Dar au apărut angajate cu fusta scurta.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

Attreyu

Nu inteleg obsesia cu lucrarile finalizate inainte de termen, mi se pare asa o fitza stupida.

Pentru asta exista termenii contractuali, ca lucrarile sa fie finalizate in (la) termen, si cu respectarea parametrilor prevazuti in caietul de sarcini.

horatiu.cosma

O lună de finalizare a unei lucrări în avans înseamnă economie de timp, de bani, poate vieți salvate. Scuza-ne pe cei care avem asemenea "pretenții absurde".

sarbu

Din punct de vedere al unui angajat in domeniul construcțiilor, orice finalizare înainte de termen înseamnă ore suplimentare neplătite, cine știe cate zile de sărbători lucrate. Practic ti se cere sa lucrezi mai mult cu același salariu, aceeași oameni puțini si sa respecți un grafic de lucrări si mai absurd decat cel inițial. Asta ca sa vedeți si partea cealaltă a problemei.

Ionut

Vorbiți prostii. Nu li se cere să lucreze în plus, ci să își concentreze forțele pe DN5-DN6. E aceeași muncă făcută diferit.

Plus că chiar ei au promis că dau drumul așa. Una e să promiți, alta e să faci, evident. Mai ales dacă clientul tău doarme.

shogom

^Mereu am zis ca ritmul e de lasa-ma sa te las.
N am inteles niciodata obsesia unora de a-i compara cu cei care nu lucreaza deloc sau foarte incet(vezi Aktor, pizza etc).
Se pare ca Umb si Porr sunt considerati exceptii si nu trebuie sa comparam pe nimeni cu ei.
Eu zic ca ei sunt normalitatea( un pic peste la UMB).

Astia ar trebui sa fie referinta.

Fred

Quote from: horatiu.cosma on August 04, 2022, 02:46:25 PMO lună de finalizare a unei lucrări în avans înseamnă economie de timp, de bani, poate vieți salvate. Scuza-ne pe cei care avem asemenea "pretenții absurde".
E doar un truism care e neaplicabil in cazul asta. Daca mergi azi pe centura si A0 e deschis intre DN5 si DN6 nu ai nici un motiv sa te duci prin Bragadiru, nu economisesti timp. La viteza redusa de pe centura, unde aproape ca nu se fac depasiri (dinspre A1 pana la DN5 abia daca gasesti 1-2 locuri unde sa depasesti, dar nu castigi nimic), nu salvezi nici vieti. Bucata aia, singura, cu gatuirea prin Bragadiru, nu e o imbunatatire neta fata de centura. Cu legatura la A1 e aur curat, cu legatura la A2 e buna, dar doar DN5-DN6 nu aduce nimic nici in mai mult de o luna.

Attreyu

"Nu li se cere să lucreze în plus, ci să își concentreze forțele pe DN5-DN6. E aceeași muncă făcută diferit."

Cu tot respectul, dar API nu are dreptul "sa ceara" absolut nimic, eventual sa sugereze, sa intrebe daca este posibil, sa spere sau sa analizeze alternativele, laolalta cu colegii de forum.

La nivel macro, asta cu luatul la rost e pe acelasi calapod cu "presa" care taie si spanzura pe diverse subiecte, cand ei sunt niste neica nimeni nereprezentativi.

Sau ca diversele ONG-uri cu reprezentativitate disproportionata intr-o bula de ecou irelevanta in societatea romaneasca, si care totusi se pretind a fi "vocea" unei entitati nedefinite prea bine.

Sa revenim cu picioarele pe pamant, zic, si mai multa modestie nu ar strica.