Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

5 Members and 13 Guests are viewing this topic.

mirceaeliade

#31380
auaileu capcaunul Benea nu se lasa.  sper sa ii ingroape firmele cu falimentul care il merita. astea prefera sa vata tzara in flacari inainte sa accepte ca a inceput si statul roman sa vada ca e doar un hotz

alexandru_m

Eu astept sa intre organele abilitate si sa ia putin la puricat contractele lui cu CJ Bihor. Probabil se va potoli definitiv.

Ionut

Autostrada A3 Transilvania
Biharia-Chiribiș decembrie 2022


Și Chiribiș-Suplacu de Barcău decembrie 2022


csebi24

@GIV am patit eu sotia, cred ca veneam de la Mures pe A3 si in loc sa intre prin Turda a luat-o pe A10. Daca n-aveam punct de intoarcere putin dupa A10 mergeam 20 de KM dus, 20 intors.

Una e sa ratezi o iesire intr-un nod cu 2-3 directii si alta e sa ratezi o "iesire" de genul unei parcari, unde n-ai de luat decizii decat sa iesi de pe autostrada.

Din partea mea un pare + pentru ele in zonele cu noduri rare.

mirceaeliade

#31384
Quote5. PROIECT DE HOTĂRÂRE DE GUVERN pentru aprobarea indicatorilor tehnico - economici aferenţi obiectivului de investiţii "Autostrada Târgu Mureş-Târgu Neamţ - Secţiunea I: Târgu Mureş – Miercurea Nirajului km 0+000 - km 22+000 şi legătura la Autostrada A3 (2,4km)", judeţul Mureş
8. PROIECT DE HOTĂRÂRE DE GUVERN privind declanşarea procedurilor de expropriere a tuturor imobilelor proprietate privată care constituie coridorul de expropriere al lucrării de utilitate publică de interes naţional ,,Drum Expres pentru realizarea conexiunii dintre Autostrada A3 (zona Turda) şi Drum Naţional DN1 (zona Tureni)", aprobarea listei imobilelor proprietate publică a statului, precum şi aprobarea listei imobilelor proprietate publică a unităţilor administrativ-teritoriale, care fac parte din coridorul de expropriere al lucrării de utilitate publică de interes naţional
10.PROIECT DE HOTĂRÂRE DE GUVERN privind suplimentarea sumei prevăzute ca justă despăgubire aprobate prin Hotărârea Guvernului nr. 417/2017 privind declanşarea procedurilor de expropriere a imobilelor proprietate privată situate pe amplasamentul suplimentar, care fac parte din coridorul de expropriere al lucrării de utilitate publică de interes naţional "Secţiunea 1C, subsecţiunea Ogra-Târgu Mureş pe teritoriul
11.localităţilor Cristeşti, Gheorghe Doja, Ogra, Sânpaul, Ungheni şi Târgu Mureş din judeţul Mureş" din cadrul obiectivului de investiţii "Autostrada Braşov-Târgu Mureş-Cluj-Oradea", precum şi completarea anexei nr. 2 la Hotărârea Guvernului nr. 417/2017
https://gov.ro/ro/guvernul/sedinte-guvern/informatie-de-presa-privind-proiectele-de-acte-normative-incluse-pe-agenda-edintei-guvernului-romaniei-din-19-decembrie-2022

silviu74

Se pot face noduri de întoarcere lângă un nod care nu deservește toate direcțiile (din cauza reliefului dificil de exemplu).

https://www.google.com/maps/@39.7901594,21.3003847,15.97z

milo1981

autoMinder - aplicație de management a parcului auto

marinul

Cam asa arată lotul Nușfalău-Suplacu de Barcău pe sfarsit de an, au nevoie de multe zile cu vreme bună ca sa poată finaliza


survola

Ce să finalizeze în câteva zile?

Cristian 74


mirceaeliade

Se ingroasa gluma si se subtiaza culoarul de lucru pt A3 pe VP:
QuoteÎn lipsa Autostrăzii Ploiești-Brașov se face o nouă încercare pentru reducerea aglomerației pe DN 1 Valea Prahovei : s-a lansat licitația pentru construirea Centurii Comarnic. Șoseaua cu o lungime de 6 kilometri are o singură bandă pe sens
O nouă încercare pentru Centura Comarnic (profil de Autostradă, parte a Autostrăzii A 3) a fost în 2020, licitație anulată în 2021 pentru că Studiul de Fezabilitate din 2006 nu corespundea exigențelor UE pentru finanțare pe POIM
https://economedia.ro/in-lipsa-autostrazii-ploiesti-brasov-se-face-o-noua-incercare-pentru-reducerea-aglomeratiei-pe-dn-1-valea-prahovei-s-a-lansat-licitatia-pentru-construirea-centurii-comarnic-soseaua-cu-o-lungime-de.html
Nu s-a putut defalca la licitatie A3 pe centura Comarnic acum ne meritam soarta de tunel de 10 km pt ca se vrea VO la nivel de DN.

horatiu.cosma

Această centură e pe vest, A3 e pe est, nu are nicio legătură una cu alta.

shift2rail

#31392
S-a mai vehiculat, cu succes limitat, ideea variantelor ocolitoate ptr statiunile VP, ca alternativa la A3.

pasadia

@horatiu.cosma cum adică? Tu spui că A3 va ocoli Comarnic prin est?

SF-ul vechi prevedea ocolirea prin vest. Și nu vad cum ar putea fi realizată ocolirea prin est - practic doar soluția Vinci, aia cu tunel pe sub Comarnic, e pe la est de Prahova...

Dar centura Comarnic, ca și A3 au fost desenate întotdeauna pe la vest de Comarnic și la vest de albia Prahovei. Și da, culoarul devine mai dificil dacă tot băgăm alte elemente pe acolo.

naivu

"doar solutia Vinci" ... , nu stiu de ce dar mi se pare solutia cea mai viabila. Si nu stiu cum, dar toate incercarile de a face altceva nu par sa duca la avansarea proiectului!