Autostrada A10 Sebeș-Turda

Started by ciprebbe, April 05, 2013, 03:16:31 PM

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

danutzu_1069

#26055
Te contrazic, acel tir "trece" un pic pe B2 doar in curba.... apoi revine pe B1 (toate astea fara se semnalizeze schimbarea benzii) iar apoi, foarte tarziu isi da seama ca B1.... dispare, si franeaza usor, semnalizeaza si trece pe B2... toate asteafoate apropape de marcajele de pe asfalt....
Eu cred ca politisti de la siguanta nu s-au osteit sa inspecteze iesirea asta..... altfel ii puneau sa mai traseze niste sageti oblige la stanga... Este aberant ca IN curba sa inceapa cu marcajele pe asfalt....
Daca tot e de rahat jonctiunea asta... barem sa o dreaga cumva....
Daca nu... o s avem niste acrosaje frumoasa....

Deutschländer

Am si eu o intrebare ca prostul:
Care e rolul de lumina in acest nod?
Eu am crezut scopul e vederea ridicata in puncte in care trebuie schimbat benzile. Numai ca la acest nod se opreste lumina peste tot fix inainte de aceste puncte.
Nu vreau sa fiu party pooper, si da, ma bucur mai au deschis ceva aici, dar asta din nou este bani aruncati aiurea si mai departe, nici nu cred ca ajuta la siguranta prea mult. Sa schimb banda fix dupa se termina zona iluminata...

Dar posibil cineva pot sa ma lamureste.


PS: Si nu vorbesc de faptul ca nu au pus lumina pe A1, asta mai inteleg, proiectul a fost totusi A10.

alecu26

@danutzu_1069 in principiu exista si acel audit de siguranta rutiera, facuta de o persoana autorizata si externa proiectului. In principiu (pe langa fazele de proiect), auditorul trebuie sa inspecteze santierul si inaintea deschiderii si imediat dupa deschidere pentru a verifica exact aceste aspecte. E o obligatie de a face inspectii chiar si in urma unor accidente mai grave si a propune imbunatatiri.

Sunt curios care au fost concluziile acestui audit si daca el a fost facut acum in preajma deschiderii, si care sunt concluziile chiar si in privinta proiectului.

Altfel suntem in continuare tara formelor fara fond, in care avem zeci de tipuri de verificari si documente, dar toata lumea le ignora atunci cand dau dureri de cap.
Drumurile noastre POATE....
(100 Euro ca tronsonul Holdea Margina din A1 nu se va deschide complet la trafic in acest deceniu).

voicul

@danutzu_1069 Vroiam sa scriu acelasi lucru. Fie inca vreo 2 sageti inainte (spre Sebes) fie inca un semn de ingustarea de la 2 benzi la 1.

Chiar asa nu avem 500 de ron sa facem ceva mai cu cap?

ovicor

#26059
@danutzu_1069, Aceleasi lucruri le-am observat amandoi, doar ca interpretarea mea e c-a taiat curba cu intentia de-a ramane pe banda 2, presupunand ca ingustarea e mai aproape. N-a semnalizat, ceea nu-i ok. Privitor la respectivele sageti, as adauga ca sunt doua indicatoare "Cedeaza trecerea", doar la ultimul au considerat necesar sa instaleze si indicatorul "drum ingustat". Evident, cei care cunosc situatia vor ocupa din timp banda 2. Un tir nevoit sa opreasca unde se suprima banda 1, cum va reusi sa demareze si sa ajunga la o viteza corespunzatoare patrunderii pe banda 1 A1, in conditiile in care banda de accelerare e si scurta si ingusta?!?!

pasa_andrei

De acord cu voi ca acele sageti puteau sa apara ceva mai devreme , dar sa nu uitam ca avem limitare de 80km/h in acest nod. Daca se respecta limita de viteza + cateva sageti in plus nu cred ca vom avea probleme.

rio tinto

#26061
In marea sarbatoare a deschiderii ultimelor bretele A10, sa luam totusi aer in piept si sa tinem un moment de reculegere pentru iluminatul nefunctional de luni intregi al nodului Sebes Nord. Nodul a disparut in bezna si cu aceasta ocazie ii uram odihna usoara.

Probabil au oprit lumina intentionat ca sa iasa in evidenta noile lucrari? Sau poate fac economie, fiindca becurile sunt pe sodiu acolo si nu leduri... oricum lumea nu mai e fascinata de A1 in lunile care urmeaza

xab80

@rio tinto: mai degraba s-au sectionat niste cabluri cand au facut pasajul. Tin minte ca a fost nevoie de desfiintarea unui stalp. Probabil ca nu s-au mai sinchisit sa repare/puna la loc racordurile respective...

dragos76

Aceeași dilemă o am și eu legat de iluminare. Bine că sunt iluminate "al giorno" bretelele, inclusiv pe lungile linii drepte, dar acolo unde se intersectează autostrăzile, se fac schimbări de benzi etc), totul se întrerupe pe la jumătate.

dragos_on

https://www.antena3.ro/actualitate/pod-montat-stramb-trei-utilaje-lucreaza-tronson-sebes-turda-autostrada-a10-609448.html

si replica CNAIR
"Referitor la articolul – "Pod montat strâmb şi doar trei utilaje care lucrează pe tronsonul Sebeş-Turda al autostrăzii A10, pe care ministrul Transporturilor a promis că se va circula în acest an"- postat astăzi pe site-ul Antena 3, precizăm faptul că podul este executat conform Proiectului Tehnic aprobat, din punct de vedere al pantelor transversale și longitudinale.
Informația conform căreia podul ar fi montat strâmb este eronată, fiind o vorba despre o deformare a imaginii, cauzată de drona cu care s-a filmat.
De asemenea, menționăm că antreprenorul s-a angajat să execute lucrările necesare deschiderii traficului pe lotul 2 al autostrăzii Sebeș-Turda în cursul acestui an."

pasa_andrei

@Dragos: Inainte de posta asa ceva pe forum, vezi te rog ce contine articolul caci sunt niste ineptii de ma doare capul sa le citesc.

Ai aici filmari saptamanale de la toate orele unde poti sa vezi si tu singur care este cu adevarat statusul lucrarilor de pe Lot 2.

danutzu_1069

In primul rand idiotul ala care manevreaza drona.... ar fi bine sa mai exerseze...â
In al doilea rand podul este pe rampa de urcare spre pasajul peste CF deci are o inclunare longitudinala...
In al treilea rand, poate nu a bagat de seama ca pentru acces pe placa podului a fost "construita" o rampa de pamant pe un sens...

Deci, cum este montat stramb?

GIV

^tu chiar ai luat in serios?

Cetatean

cred ca se refera la acel zid de sprijin de la culee, care nu e in 'sparga" , "tipla" , in boloboc. Ce-i drept si din avion se vede ca nu are o linie perfecta, dar daca a trecut toate receptille, motivul de ingrijorare e doar un break news marca televiziunilor de scandal.

florin74

Hai ca rahatul e ventilat in continuare...Vad ca apare si in adevarul.ro 
Vai de capul nostru... Multi prosti sunt prin presa...