Autostrada A3 București-Borș

Started by Ionut, September 14, 2011, 08:14:47 AM

Previous topic - Next topic

2 Members and 12 Guests are viewing this topic.

g.chris

1+1 din pacate, dar si asa e mai bine decat deloc ;)
CC mapping - Orto - DSM - Geophoto - Point Cloud
www.ccmapping.ro

g.chris

#2956
Traficu de tranzit si greu oricum merge pe DJ151D Acatari-Ungheni.
Pentru a urca pe A3 trebuie sa mearga pana in giratoriul de la aeroport, poate ca la asta se referea cu prelungirea pana la Acatari.
Intradevar ar fi utila o prelungire pana la nodul Acatari, postasem dincolo nodul respectiv.

CC mapping - Orto - DSM - Geophoto - Point Cloud
www.ccmapping.ro

Goldmund

A3 va ramane mult timp o autostrada cu multe necunoscute(v. grija si recomandarile BM si FMI fata de proiectul Comarnic-Brasov in PPP; unii subestimeaza enorm rolul FMI si BM fata de bonitatea unei tari, inclusiv capacitatii de a se imprumuta - fara imprumuturi, 'keine Baustellen') O certitudine avem: interesele continentale fata de tronsonul Campia Turzii-Iasi(si nu alte proiecte intre Transilvania si Moldova, greu de finantat, greu de explicat din punct de vedere al traficului, intereselor Romaniei si continentale ) O alta necunoscuta va ramane o finantare a tronsonului Brasov-Iernut, de mare interes strategic pentru tara, precum este si o autostrada intre Moldova si capitala Romaniei.
Atata timp cat Clujul, al doilea oras al Romaniei dupa importanta si marimea economica, nu este unit prin autostrada direct de Bucuresti(v. traseul A3)Romania are o mare problema - poate la fel de important precum lipsa tronsonului A1 intre Pitesti si Sibiu. Nu pot intelege cum este lasata de izbeliste intreaga parte de est a Transilvaniei - inclusiv Brasov-Tg. Mures-Cluj! - chiar daca vor fi construite tronsoanele Campia Turzii-Sebes care deservesc in mare parte alt trafic.

montaniardul

#2958
@goldmund: Ai dreptate. Poate ca A3, cel putin de la Bucuresti la Cluj, ar trebui finalizata. Cum spui tu, Clujul e al doilea oras ca importanta dupa capitala si e mare pacat ca se amana finalizarea autostrazii, iar banii ce ar putea fi folositi in acest scop, se duc pe alte proiecte de infrastructura rutiera mai putin imporante.

ciprebbe

A10 + A1 (Sibiu-Pitesti) = Cluj - Bucuresti pe autostrada.
Sper sa vad asta inainte de 2020.
Pt Cluj e indiferent daca traseul e prin Bv sau Pitesti
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

MRS

A3 B-PL sambata:
:wtf:

Cum am putea dresa acesti macaci sa mearga pe banda 1/3?
!! Atentie! Banda 1 NU MUSCA!!


A, AL, B, BG, BiH, CA, CH, CY, CZ, D, DK, DOM, E, EG, EIR, EST, F, FIN, GB, GR, H, HR, KOR, I, ID, JP, LT, LV, MC, MD, MDV, MK,  MNE, MT, NL, PL, PT, QA, RKS, RO, SIN, SK, SLO, SRB, SYR, TH, TR, TZ, UA, UAE, US, V

IATA: AAL, ADB, AMS, ATH, AYT, BBU, BCN, BEG, BGY, BHX, BKK, BLQ, BRI, BRU, BUD, BVA, CDG, CGN, CIA, CRL, DCA, DLM, DOH, DPS, DTM, DUB, DUS, DWC, DXB, EMA, FCO, FLR, FMM, FRA, HAM, HEL, HND, HRG, IAS, ICN, IST, JFK, JMK, JTR, KBV, KGS, KIV, LCA, LGA, LHR, LIS, LTN, LWO, MAD, MLA, MLE, MUC, MXP, NRT, ODS, OPO, ORD, OTP, PFO, PRG, PRN, PSA, PUJ, RIX, SAW, SBZ, SDQ, SIN, SJJ, SKG, SKP, SOF, SPU, STN, STR,  SXB, TGD, TIA, TLL, TRN, TSF, TSR, TXL, VAR, VIE, VLC, VNO, WAW, WRO, YUL, YYZ, ZAG, ZNZ, ZRH, ZTH...

vancouver

Nici o sansa. Aceeasi "inteligenta" o gasesti si in Austria si Franta. Pe autostrazile cu 3 benzi, cei care merg cu 120-140 nu se duc aproape niciodata pe banda 1. Chiar daca este libera cat vezi cu ochii, ca in poza de mai sus.

Asadar lasa-i sa doarma linistiti pe banda lor si depaseste-i prin stanga (sau prin dreapta  O:-)).
Prioritatea zero: A1 Sibiu - Pitești. Prioritate zero virgulă zero: A0 centura București. Importante: A7 Ploiești - Bacău - Pașcani - Suceava; A13 Sibiu - Brașov - Onești - Adjud; A3 Cluj - Oradea; A3 Ploiești - Brașov; A12 Pitești - Craiova; A8 Pașcani - Iași; A4 Constanța - Vama Veche. Toate NUMAI SI NUMAI cu fonduri europene. Un NU categoric oricărei forme de taxare la km pe autostrăzi.

ciprebbe

Banda 1 nu ajunge la Ploiesti  :lol::)))))))
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

iuli

Cu siguranta nu ajunge... se termina intr-un pom.  ???
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

igorashu

#2964
^
De obicei ii depasesc pe 3, trec pe 2 si apoi pe 1 (semnalizand toate manevrele:P) Jumatate prind mesajul.

iuli

Asta-i o rata de succes destul de mare.
-------------------

Watch my roadtrips
MyBlog

ciprebbe

#2966
Pt Gilau-Nadasel:
Conform e-licitatie.ro, durata contractului este de 6 ani.
Avem  6 luni perioada de proiectare, un an si jumatate executia si 4 ani de perioada de garantie.
Ordinul fiind emis pt data de azi, proiectarea dureaza pana la 06.10.2014, executia (teoretic) 06.04.2016.
Nu cred ca UMB-ul va sta 6 luni in birouri fara sa miste ceva mai ales ca terenul este dificil.
Contractul se ridica la circa 59 de milioane de euro (258,2 milioane de lei, fara TVA) are 8,7 km continua autostrada realizata pana in prezent, ocoleste Cluj-Napoca si uneste doua drumuri nationale.
Ar mai fi de mentionat faptul ca intre acest tronson si tronsonul deschis circulatiei se afla un viaduct neterminat si necontractat.
In 01.04.2014 pe SSC medicu'de garda a postat raspunsul CNADNR in care se mentioneaza finalizarea lucrarilor pe C.Turzii-Gilau, dupa Bechtel. Termen de finalizare 12 luni. (Ii multumesc pt postare)

Remember  28.04.2012 , aproape 2 ani scursi de atunci si nimic schimbat acolo.
http://www.youtube.com/v/ThW9mFzr1cU

Si filmarea lui eurocopter dupa 3 luni
http://www.youtube.com/v/CsN5HNIi1sw
Mai bine sa ratacesti in padure decat fara padure!
E-republik

A3-UMB-5 alunecari>20m - 1000ron Ciprebbe

sebba

una din legile lui Murphy zice ca oamenii cand nu au ce face se imita unii pe altii
cand vor avea pe cine sa imite, cand traficul pe A-urile de la noi va deveni trafic principal pe acele rute, atunci se vor "alinia" singuri benzii corespunzatoare vitezei lor de deplasare si vor invata sa utilizeze si cea mai din dreapta banda atunci cand e libera

sa avem noi autostrazi si sa ramana "mingea" in terenul nostru, al soferilor romani, si apoi vom si invata ce banda trebuie sa folosim
pana atunci... antrenament, scoala! :)

si la fel cum zice si vancouver, si p-afara am vazut multi d-astia. se aliniaza singuri cand traficul este unul mai aglomerat si fiecare banda are vitezele ei de deplasare, autoimpuse de participanti
am vazut cazuri tot p-afara cand pe banda 1 se mergea aproape constant cu 130km/h, pe 2 cu 150-160 si pe 3 zburau nebunii cu peste 180
cand se va ajunge si la noi la asa ceva nu va mai sta nimeni cu 120 pe banda 2, va vedea singur ca e depasit de unu, de doi, de 50 de indivizi care-i vor forta spatele si se va trage singur pe banda 1 (sau va intra in ritm)

Sailing away! S/Y Haimana

igorashu

Quote from: iuli on April 07, 2014, 11:25:39 AM
Asta-i o rata de succes destul de mare.
Nu chiar. Nu e foarte circulata, iar bucata cu 3 benzi e destul de scurta. Dar 2-3 tot prind :)
Si mi se pare ca si in zona cu 2 benzi s-au dat multi pe brazda si circula pe banda 1.

iulius

are cineva vreo veste cu privire la contractul dintre Pizzaroti si CNADNR? se va rezilia sau vor continua si ei lucrarile, "stil IMpregilo"  ?